...silti enemmän sääntö kuin poikkeus: olen kaurisnainen, ja kaikkien horoskooppinäkemysten vastaisesti parhaiten/pahimmin kolahtaa aina jousimiesmiehet. Missä vika?! Vastakohtien vetovoimaan en oikein usko...voiko selitys olla nousevassa merkissä (=skorpioni, kuumerkki vaaka)? Osaako joku astrologiaa -onko tällaisella merkkisekasotkulla mitään toivoa selvitä jouskarin kanssa?! Ja toisaalta: MITEN ne jousimiesmiehet tehokkaimmin hurmataan, jos ei pelkkää hetken huumaa halua?? Tehdäkö itseään tykö, vai odotellako vain, että mies hakeutuu itse seuraan? Ja seuraava siirto?!?
Ehdottoman epäsopivaa, mutta...
5
1568
Vastaukset
- Jousileijona
Jousimiesmies on toki kiinnostunut fyysisistä iloista, mutta todellisuudessa hänet valloitetaan itsenäisellä luonteella. Jousimies etsii enemmän henkistä yhteensopivuutta kuin fyysistä suhdetta.
Satsaa siis toki ulkonäköösi, mutta vielä enemmän siihen, että olet henkisesti mielenkiintoinen, sosiaalinen ja huumorintajuinen. Skorpionivaaka tähän varmaan pystyykin...
Älä kiukuttele!
Lisäksi jousimiesmiehen pitää olla se innokkaampi osapuoli. Mitä vaikeampi kohde, sitä innokkaammaksi hän tulee, sillä nuolelle pitää olla käyttöä, mitä sitä muuten mukanaan kantaa.
Tähän liittyy samalla jousimiehen vapaudentarve. Siinä on noususkorpparilla tekemistä, että omistuksenhalu ei pilaa suhdetta. Tarvitset siis paljon itsehillintää. - vaakaskorppari
Hauskaa lukea, että muutkin ovat jouskarien nuolten tulilinjoilla :) Olen aurinkomerkiltäni vaaka, nouseva skorppari, kuu vesimiehessä. Jouskari iskee tulta vähän väliä tätä nykyä... minulla on ns. parisuhdeasteroidi (tai mikä se nyt sitten olikaan, jotain sinne päin kumminkin) Juno jousimiehessä kartallani, ehkä sinullakin on näin...
- Nimetön
...sinne meni taas yksi jousimies:( Mä en vaan tajua. Jos on suora ja rehellinen, tökkää, ja jos on salaperäinen ja kiertelevä, tökkää. Kummia tyyppejä, mutta niin kovin viehättäviä...
- Nimetön
...mitä se tarkoittaa?
- skorpioni auringossa
Eli
aurinko - skorpioni
nouseva - vaaka
kuu - leijona
MUTTA...merkurius ja venus jouskarissa
Elämäni pisimmät suhteet ovat olleet vaa'an, leijonan ja jouskarin kanssa ja jouskareihin tunnen yhä vieläkin omituista vetovoimaa...ja rapuihin mutta sitä en ymmärrä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446