Trexanin vaikutuksena säryt?

Onko kellään muulla Trexanin ottopäivää seuraavana päivänä nivelet entistä kipeämmät...? Outo juttu...aivan kuin olisivat kylmää vettä täynnä ;). Jollain lailla järkeenkäypää, kun kerran ainesosat hakeutuvat tulehdussolujen kimppuun, mutta mistään farmacasta tms ei moista mainintaa löydy...
71348
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Olen huomannut samaisen oireen trexanin oton jälkeen. Tuntuu oikein, ettei lääke ikäänkuin auttaisi vaan siitä tulee päinvastoin huonovointisuutta jne., sekä nivelet ovat jäykät ja kipeät. Onneksi nuo oireilut menevät suht nopsasti ohi. Muutama päivä trexanin jälkeen niin olo on huomattavasti parempi.

Äänestä

Kipeytyy nivelet trexanin ottopäivästä kahden päivän päästä todella paljon,silloin tuntuu ettei lääkkeestä ole mitään hyötyä.Lisäksi minulta lähtee hiuksia paljon ja on kuvottava olo päällä aina,vaikka käytän myös foolihappoa.
Pari päivää viikosta on hieman kivuttomampia,mutta kun sais vielä joskus olla vaikka viikon ilman kipuja,niin olisin erittäin kiitollinen ja onnellinen!

Äänestä

vähän ihmetyttää miksi ne syöttää reuma ihmisille trexania koska se on syöpä lääke reumaaan olis kyllä parempiakin lääkkeitä mut kun pitää aloittaa hoito näillä halvoilla lääkeillä koska kela vaatii syö nyt vuosi turhaan lääkkeitä koska olis biologisia lääkkeitä jotka auttais heti mut kun maksavat niin paljon voi kela parkaa se on vaan tyhmää maksaa liikaa vai mitä kela

Äänestä

tosiaankin seuraavana päivänä tunsin itseni aina vain entistä kipeämmäksi.

Äänestä

milloin teillä alkoi trexan vaikuttaa parantavasti?mulla kolmesti otettu kuuden tabun(2,5mg) satsi,ja kivut edelleen.salazopyren lopetettiin maksa-arvojen takia,muuten lääke alkoi vaikuttaa heti.

Äänestä
  • mutta ehkä noin kuukauden päästä aloittamisesta. Otin ensin 1x 10 mg ja nyt se nostettiin 2x10 mg.
    Selvästi ollut apuan nivelkivuissa.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


hoitaja itsekin kirjoitti:

Onko kellään muulla Trexanin ottopäivää seuraavana päivänä nivelet entistä kipeämmät...? Outo juttu...aivan kuin olisivat kylmää vettä täynnä ;). Jollain lailla järkeenkäypää, kun kerran ainesosat hakeutuvat tulehdussolujen kimppuun, mutta mistään farmacasta tms ei moista mainintaa löydy...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu