vai onko? Mitä et tekisi mistään hinnasta? Vastatkaa joku, en mie keksinyt muutakaan.
Hintansa kaikella
72
4270
Vastaukset
- animattiN
sun kanssa viinikellariin, senkin lepakonkorva.
- kahjovaakutin
jos joskus kuuntelen oven takana, niin onko tämä sitten hinta siitä?
Vastaa avauksen kyssäriin, kuttu! - animattiN
kahjovaakutin kirjoitti:
jos joskus kuuntelen oven takana, niin onko tämä sitten hinta siitä?
Vastaa avauksen kyssäriin, kuttu!ite oot kuttu ja miehän jo vastasin. Senkin...senkinn... saapasvarsi. :))
- kahjovaakutin
animattiN kirjoitti:
ite oot kuttu ja miehän jo vastasin. Senkin...senkinn... saapasvarsi. :))
et ole vielä vastannut kyssäriin.
- Pirre*
korkkareita ja minihametta :)
Enkä pitäisi teille puhetta, livessä livenä :/
Enkä..no jaa, niitä on aika monta "enkää" joten olkoot nuo nyt..- kahjovaakutin
tekisit tuon kaiken, ja paljon ylikin, jos hinta olisi sopiva. Olen ihan varma. Nuo ei ole edes pahoja, tai no, miten sen ottaa....
- Sole
sitä julkisella paikalla 0;D
- kahjovaakutin
hmmm yhyymmmm jaa mikset?
- kahjovaakutin
kyl mää tekisin...
- Sole
kahjovaakutin kirjoitti:
hmmm yhyymmmm jaa mikset?
no.... kun ei pystyis keskittyyn siihen hommaan jos porukkaa alkais kokoontuun ympärille töllistelemään. Vois jäädä loppuhuipennus saamatta ulkoisten häiriötekijöitten takia:)
Pahimmassa tapauksessa tulis Jepet ja veis pahnoille nakuna... oih, liikaa riskejä :))
Nii.. ja sais vielä sakot! - mikko miekansa
kahjovaakutin kirjoitti:
kyl mää tekisin...
Alaikäisille vaik saisin niistä miljoonaomaisuuden.
Voin olla juntti, mut sii menee raja. - kahjovaakutin
mikko miekansa kirjoitti:
Alaikäisille vaik saisin niistä miljoonaomaisuuden.
Voin olla juntti, mut sii menee raja.en myisi minkään ikäisille, en ostaisi, en käyttäisi, en antaisi toisen käyttää jos voisin sen jotenkin estää.
Enkä mä julkisella paikalla seksiä harrastaisi, kunhan sanoin. :)))
- *joku*
en hyppäisi laskuvarjolla, ennen vaikka kuolisin ja kyllä kai mä kuolisin ennenkuin ehtisin edes hypätä jos sellainen pakko eteen tulisi.
Mistään hinnasta en istu muurahaispesään, enkä laita matoa onkeen, liekkuparka elävältään keihästetään.
Niin paljoa ei makseta että nahkiaisia söisin, yäk, etoo kun ajattelenkaan moista eliötä.
Mutta jos vähän maksettaisiin, voisin kokeilla uskallanko laskea kuohuvasta koskesta.- kahjovaakutin
voisi kait murkkupesässä vähän aikaa istua jos pakko olisi? Laskuvarjohyppy taitaisi minultakin jäädä tekemättä, no ehkä jos oikein paljon maksettaisiin ja näytettäisiin varmasti oikea vipu mistä varjo aukeaa. Jos pitäisi valita kosken ja lentsikan välillä, taitaisin kuitenkin valita tuon hypyn.
- yopollo
jota teen rahasta. Muulle tekemiselle on oltava muut perusteet.
- sirinna
Tähän voin yhtyä täysin. Muuta ehdotonta vaikea sanoa, jos tarkemmin miettii.
No en olisi paha pienille, siis kohtelisi kaltoin kenenkään lapsia. En myöskään kiduttaisi eläimiä. Mutta näillä päätöksilläni ei mitään tekemistä rahan kanssa vaan ovat arvomaailmani ja eettisen elämänkatsomukseni sanelemia. Eivätkä toki ainoita... - kahjovaakutin
ei voi oikein sanoa vastaankaan. :)
- ex-Z
sellaista, että... hmm... *miettii*. Eipäs tulekaan mitään mieleen. Vastaan sitte, ku keksin jotain.
- kahjovaakutin
odottelen mielenkiinnolla. :)
- ex-Z
kahjovaakutin kirjoitti:
odottelen mielenkiinnolla. :)
En pettäisi ystäväni luottamusta.
- humalassa
joka viikonloppu palstalla.
naurettavaa alkoholisoitunutta pelleilyä;D- kahjovaakutin
kukapa sitä joka viikonloppu jaksaisi. :)
- Puhurix
luulla että oikeasti humalassa hillutaan. Mulla ei ole oikeasti ollut kertaakaan promillen promillea veressä kun ollaan palstaryypätty. Et ilmeisesti ole käsittäny että siinähän monesti virnistellään humalaisten hölmöilyille. Tosikkomaisuus on mun mielestä ikävä piirre. Koita päästä siitä eroon.
- bag_gie
sanua kun ei mistään vielä ole isoa rahaa tarjottu...
Olis kai raja jossain ja veikkaan että aika monta asiaa jäis isonkin rahan takia tekemättä kun vaikka raha on tärkiää niin ei niin tärkiää kuitenkaan.
Oikeesti ekana tuli mieleen benji-hyppy, siihen ei rahasta ryhdytä (armoton korkian paikan kammo)
Joskus olen kyllä miettinyt että se olis
äärimmäinen itsensä ylitys joten ihan oman ihteni takia pitäs kokeilla
*tää tahtois että kaikilla olis kivaa ja sitten sitä maailmanrauhaa*- kahjovaakutin
korkean paikan kammo minullakin, alkaa huipata jo keittiötikkailla. Mutta voisin hypätä benjin jos ihan pakkotilanne tulisi ja kauhiasti maksettaisiin. Kait sen kestäisi. :)
- bag_gie
kahjovaakutin kirjoitti:
korkean paikan kammo minullakin, alkaa huipata jo keittiötikkailla. Mutta voisin hypätä benjin jos ihan pakkotilanne tulisi ja kauhiasti maksettaisiin. Kait sen kestäisi. :)
immeinen tekis aika palkin :)
Tarkoitin sitä että ei ainakaan ole tuo raha tuntunut niin tärkeältä asialta (johtunee siitä että kun ei koskaan ole ollut, ei osaa kaivatakaan ;D) että sitä pitäisin ainuana motiivina asioihen joita en muuten suostuis tekemään. Siis miun moraalin tms vastaisia. Ilmaista rahaa toki mielelläni vastaanotan jos kellä on ylimääräistä...
Koskaan ei tietty sa sanua mitään satavarmaksi:\
Benji-hypyn vaan jos joskus teen, en todellakaan rahasta vaan ihan ihteni takia, en kenenkään muun.
- myyrävainaa :)
Mielikuvissaan saattaa olla oikein selkärankainen, mutta entäs jos tulisi tosipaikka; olisikin pakko hypätä laskuvarjolla tai laskea se koski, syödä vaikka toukkia pysyäkseen elävien kirjoissa? *nyt ei tarvitse saivarrella meikäläisen nikkiä*
Monelleko tulisi mieleen "en tee tuota mistään hinnasta"?
Veikkaan....- kahjovaakutin
kovin moni ei tällaiseen tosi paikkaan joudu, onneksi. :)
Ja asia muuttuisi vielä kinkkisemmäksi, jos tilanne olisi tuo minkä Bonnie sanoi, ei puhuttaisikaan rahallisesta korvauksesta. Vaan mitä olisi valmis tekemään ettei jokin muu asia toteutuisi, itselle tai läheisille. Hjymmärsin kyllä mitä tarkoitat. Valitettavan monella asialla on hintansa.
- ex-koltis
Ei putois mistään hinnasta. Oikeesti.
- kahjovaakutin
jos se vaikka pelastaisi sut joltain kuolemantaudilta, eikö sittenkään? Aina voi ajatella että kutu olisi jotain jälkkärihyytelöä, ja onhan se, hyytelöä siis.
- ex-koltis
kahjovaakutin kirjoitti:
jos se vaikka pelastaisi sut joltain kuolemantaudilta, eikö sittenkään? Aina voi ajatella että kutu olisi jotain jälkkärihyytelöä, ja onhan se, hyytelöä siis.
Koska tajuissani en pystyis sitä saamaan alas.
- ex-koltis
ex-koltis kirjoitti:
Ehkä mä ratkeisin olevani suostuvainen yrittämään sitä sopivasta hinnasta jossain älyttömässä hypnoosissa.
ex-koltis kirjoitti:
..kyllä varmasti kun sopiva sairaus iskee johon se olisi ainut lääke..
- ex-koltis
Kadunmies kirjoitti:
..kyllä varmasti kun sopiva sairaus iskee johon se olisi ainut lääke..
Että siinä tilanteessa hankkiutuisin jonkun älyttömän Woo-Doo puoskarin puheille, joka saattais mut mielettömään transsitilaan yrittämään sitä. Sitten se olis tosi hyvä puoskari jos se sais mulle vielä fiiliksen nauttia siitä.
ex-koltis kirjoitti:
Että siinä tilanteessa hankkiutuisin jonkun älyttömän Woo-Doo puoskarin puheille, joka saattais mut mielettömään transsitilaan yrittämään sitä. Sitten se olis tosi hyvä puoskari jos se sais mulle vielä fiiliksen nauttia siitä.
...mitään transsitilaa tarvita, vain riittävästi epätoivoa ja havahtuminen siihen että omat päivät alkaa olla luetut...
En tiedä onko puoskari sana miten oikea erääseen vaihtoehtotohtoriin mutta hän syötti eräälle edesmenneelle syöpää sairastaneelle tuttavalleni sian aivoja, tosin tietysti tehosekoittimella käsiteltyinä, mutta raakana...- kahjovaakutin
Kadunmies kirjoitti:
...mitään transsitilaa tarvita, vain riittävästi epätoivoa ja havahtuminen siihen että omat päivät alkaa olla luetut...
En tiedä onko puoskari sana miten oikea erääseen vaihtoehtotohtoriin mutta hän syötti eräälle edesmenneelle syöpää sairastaneelle tuttavalleni sian aivoja, tosin tietysti tehosekoittimella käsiteltyinä, mutta raakana...tehota koska puhut edesmenneestä. :(
- ex-koltis
Kadunmies kirjoitti:
En tiedä onko puoskari sana miten oikea erääseen vaihtoehtotohtoriin mutta hän syötti eräälle edesmenneelle syöpää sairastaneelle tuttavalleni sian aivoja, tosin tietysti tehosekoittimella käsiteltyinä, mutta raakana...Sian aivoja sekoittelevaa voisi kutsua, tai tietysti sekopääksi.
kahjovaakutin kirjoitti:
tehota koska puhut edesmenneestä. :(
..ei, minua jäi mietityttämään tuossa "puoskaroinnissa" se että hän kyllä kävi HYKS:ssä hoidettavana sädehoidot jne. että myös puoskarilla, siitä kun syöpä lähti leviämään meni viisi vuotta hautajaisiin...
Käyttääköhän tuo puoskari nyt näitä tapauksia mainonnassaan? Siihen maailmanaikaan kuukauden "hoitopaketti" oli helposti yli 5000 mk/kk..- kahjovaakutin
Kadunmies kirjoitti:
..ei, minua jäi mietityttämään tuossa "puoskaroinnissa" se että hän kyllä kävi HYKS:ssä hoidettavana sädehoidot jne. että myös puoskarilla, siitä kun syöpä lähti leviämään meni viisi vuotta hautajaisiin...
Käyttääköhän tuo puoskari nyt näitä tapauksia mainonnassaan? Siihen maailmanaikaan kuukauden "hoitopaketti" oli helposti yli 5000 mk/kk..on valmis tuossa tilanteessa varmaan kokeilemaan kaikkea mahdollista, uskoo ja toivoo että jokin auttaisi. Tähän markkinarakoon puoskarit sitten iskevät, osa taitaa uskoa itsekin että heidän sotkuillaan on jotain tehoa, osa on pelkkiä huijareita jotka rahastavat ihmisen epätoivolla. Tietysti käyttävät mainonnassa noita tapauksia tyyliin "hänen elinaikansa piteni merkittävästi ja elämänlaatunsa parani" sun muuta.
- animattiN
Kadunmies kirjoitti:
En tiedä onko puoskari sana miten oikea erääseen vaihtoehtotohtoriin mutta hän syötti eräälle edesmenneelle syöpää sairastaneelle tuttavalleni sian aivoja, tosin tietysti tehosekoittimella käsiteltyinä, mutta raakana...puoskari katella Pelkokerrointa, missä tarjoillaan mitä kummallisimpia pirtelöitä.
kahjovaakutin kirjoitti:
on valmis tuossa tilanteessa varmaan kokeilemaan kaikkea mahdollista, uskoo ja toivoo että jokin auttaisi. Tähän markkinarakoon puoskarit sitten iskevät, osa taitaa uskoa itsekin että heidän sotkuillaan on jotain tehoa, osa on pelkkiä huijareita jotka rahastavat ihmisen epätoivolla. Tietysti käyttävät mainonnassa noita tapauksia tyyliin "hänen elinaikansa piteni merkittävästi ja elämänlaatunsa parani" sun muuta.
...epätoivoista on helppo käyttää hyväksi..
Nopea lasku tuosta tapauksesta: 5vuotta x 12kk x n.4000mk = 240 000mk eli noin 40 000 euroa...
Tuo nyt vain hieman suuntaa siihen millaisista summista oli kyse...
Tässäpä sinulle myös vastaus avaukseesi liittyen, en mistään hinnasta voisi antaa katteettomia lupauksia sairaalle/epätoivoselle immeiselle...- ex-koltis
Kadunmies kirjoitti:
...epätoivoista on helppo käyttää hyväksi..
Nopea lasku tuosta tapauksesta: 5vuotta x 12kk x n.4000mk = 240 000mk eli noin 40 000 euroa...
Tuo nyt vain hieman suuntaa siihen millaisista summista oli kyse...
Tässäpä sinulle myös vastaus avaukseesi liittyen, en mistään hinnasta voisi antaa katteettomia lupauksia sairaalle/epätoivoselle immeiselle...Jos hinta on kohdallaan.
animattiN kirjoitti:
puoskari katella Pelkokerrointa, missä tarjoillaan mitä kummallisimpia pirtelöitä.
..pointti oli siinä että noissa sian aivoissa on jotain ainesosia jotka hänen mukaansa tehoaa syöpäsoluihin... Luulen että jos vastaus olisi noin yksinkertainen niin se olisi jo keksitty ihan virallisen lääketieteenkin toimesta...
ex-koltis kirjoitti:
Jos hinta on kohdallaan.
..rahalla ei ole minun elämässäni suurtakaan liikkeellepanevaa voimaa..
Oikeastaan voin vannoa että minua ei saa liikahtamaan mihinkään rahan voimalla, kaiken minkä teen teen siksi että nautin sen tekemisestä...- animattiN
Kadunmies kirjoitti:
..pointti oli siinä että noissa sian aivoissa on jotain ainesosia jotka hänen mukaansa tehoaa syöpäsoluihin... Luulen että jos vastaus olisi noin yksinkertainen niin se olisi jo keksitty ihan virallisen lääketieteenkin toimesta...
sellaisesta olisi kehitetty rokote, mutta niinkuin kerroit ihmisiä on helppo sairauden varjolla rahastaa.
- ex-koltis
Kadunmies kirjoitti:
..rahalla ei ole minun elämässäni suurtakaan liikkeellepanevaa voimaa..
Oikeastaan voin vannoa että minua ei saa liikahtamaan mihinkään rahan voimalla, kaiken minkä teen teen siksi että nautin sen tekemisestä...Kenellä nyt olisi. Nää on näitä juttuja. En kyllä uskaltaisi hurskastella ennen kuin joku tilanne tulisi todella mitattavaksi. Onneksi harvoin, jos koskaan niin käy.
ex-koltis kirjoitti:
Kenellä nyt olisi. Nää on näitä juttuja. En kyllä uskaltaisi hurskastella ennen kuin joku tilanne tulisi todella mitattavaksi. Onneksi harvoin, jos koskaan niin käy.
...sanomani ollut mitenkään "näitä juttuja", toki raha on aina tervetullutta, saan sen ehkä hitaammin kun puuhastelen mitä milloinkin huvittaa mutta siitä rahasta pystyn myös nauttimaan kun en ole sitä hankkinut siten että asia muistuttaisi minua sen hankintatavasta lopunikääni...
- ex-koltis
Kadunmies kirjoitti:
...sanomani ollut mitenkään "näitä juttuja", toki raha on aina tervetullutta, saan sen ehkä hitaammin kun puuhastelen mitä milloinkin huvittaa mutta siitä rahasta pystyn myös nauttimaan kun en ole sitä hankkinut siten että asia muistuttaisi minua sen hankintatavasta lopunikääni...
Ymmärretty.
- animattiN
hinnasta voisi juoda omaa sappinestettäni. Näin kerran erään ohjelman missä joku potilas joutui niin tekemään aika ajoin. En muista mikä sairaus, taikka miksi niin joutui tekemään. Yök....
- kahjovaakutin
oliko se potilas jonkun puoskarin kynsissä, ei kai nykyaikaisessa lääketieteessä tuollaista tarvitse tehdä?
- animattiN
kahjovaakutin kirjoitti:
oliko se potilas jonkun puoskarin kynsissä, ei kai nykyaikaisessa lääketieteessä tuollaista tarvitse tehdä?
Suomalainen juttu ja ihan nykyaikaisessa sairaalassa. Sillä olisi ollut toinenkin mahdollisuus mutta hän katsoi tuon tavan paremmaksi ja kait nopeammaksi. Olisikohan ollut toinen vaihtoehto mahaletku tai jotain. Hitsi kun en muista.
- kahjovaakutin
animattiN kirjoitti:
Suomalainen juttu ja ihan nykyaikaisessa sairaalassa. Sillä olisi ollut toinenkin mahdollisuus mutta hän katsoi tuon tavan paremmaksi ja kait nopeammaksi. Olisikohan ollut toinen vaihtoehto mahaletku tai jotain. Hitsi kun en muista.
että ellei olisi kovin kiire, niin ottaisin ennemmin mahaletkut ja korvaletkut ja ihan mitä vaan.
Mitähän en tekisi.
Kerran sain toimeksiannon tai paremminkin ehdotushan se oli, jonka pidemmittä mietteittä torjuin.
Hyvä ystäväni ehdotti että varastaisin hänen autonsa ja polttaisin sen. Ehdotus esitettiin puolileikillä, mutta äänenpainosta ymmärsin siinä olevan ripauksen totta. Vakuutusyhtiön huijaus ja krooninen rahapula tuntuivat olevan niputettavissa yhteen.
Ehdotus tuntui yhtä aikaa kiusalliselta kuin järjettömältä. Enkä uskonut suunnitelman edes kantavan toivottua hedelmää. Niin läpinäkyvä ja epätoivoinen se oli.
Myöhemmin tuo samainen auto löytyi varastettuna ja poltettuna. Poliisin kuulustellessa asianomaista, hän yllättäen meni ja tunnusti suunnitelleensa teon. Hän myös paljasti kaverinsa, joka puolestaan oli suorittanut likaisen työn.
Me kaikkihan olemme valmiit puijaamaan vakuutusyhtiötä. Kuka kertoo kameransa kadonneen lomareissulla, tai joku liioittelee omakotityömaaltaan kadonneiden työkalujen arvon.
Kaveri halusi maksimaallisen hyödyn. Pupu vain meni pöksyyn vaiheessa, jossa hänen piti esitää oma roolinsa.- kahjovaakutin
ja huijausta vakuutusyhtiön suuntaan taitaa harrastaa aika moni, ja asia lienee myös vakuutusyhtiöiden tiedossa. Tietysti pitäisi ajatella että rikos se on pienikin, ja onhan se, mutta tuollainen autonpoltto (tai rakennuksen tms.) on jo vakavampaa laatua. Varsinkin kun siihen puhutaan kaveri mukaan, ja kärytetään tämä vielä kaiken päälle.
kahjovaakutin kirjoitti:
ja huijausta vakuutusyhtiön suuntaan taitaa harrastaa aika moni, ja asia lienee myös vakuutusyhtiöiden tiedossa. Tietysti pitäisi ajatella että rikos se on pienikin, ja onhan se, mutta tuollainen autonpoltto (tai rakennuksen tms.) on jo vakavampaa laatua. Varsinkin kun siihen puhutaan kaveri mukaan, ja kärytetään tämä vielä kaiken päälle.
Yksi huijaus mikä naurattaa vieläkin.
Entisessä duunipaikassa tapahtui pieni räjähdys ja tulipalo. Vakuutusyhtiö korvasi työntekijöiden henkilökohtaiset tuhoutuneet tavarat, mikäli näin olisi päässyt tapahtumaan. Olosuhteiden johdosta ei korvattavaa tahtonut löytää, kun kaikkilla oli firman työhaalarit yllä. Mutta yksi vääräleuka yritti ja kirjoitti korvaus listaan: Eväskassi, valmistanut Marimekko...
Tietenkään penniäkään siitä saanut.- kahjovaakutin
Waffen-ss kirjoitti:
Yksi huijaus mikä naurattaa vieläkin.
Entisessä duunipaikassa tapahtui pieni räjähdys ja tulipalo. Vakuutusyhtiö korvasi työntekijöiden henkilökohtaiset tuhoutuneet tavarat, mikäli näin olisi päässyt tapahtumaan. Olosuhteiden johdosta ei korvattavaa tahtonut löytää, kun kaikkilla oli firman työhaalarit yllä. Mutta yksi vääräleuka yritti ja kirjoitti korvaus listaan: Eväskassi, valmistanut Marimekko...
Tietenkään penniäkään siitä saanut.omavastuuosuuden piikkiin. :)))
- bag_gie
en ole, tyhmyyttäkö lienee vai mitä...
bag_gie kirjoitti:
en ole, tyhmyyttäkö lienee vai mitä...
Ei se tyhmyyttä ole. Se on rehellisyyttä.
- animattiN
en leikkais päätäni kaljuksi. Minun komeet haiveneni.....
- kahjovaakutin
nehän kasvaisi entistä komeempina takaisin?
Mä en omiani kyllä leikkaisi koska mulle ei sovi kalju, kas kun on tämä littupää. - animattiN
kahjovaakutin kirjoitti:
nehän kasvaisi entistä komeempina takaisin?
Mä en omiani kyllä leikkaisi koska mulle ei sovi kalju, kas kun on tämä littupää.miks mun pitäis leikata. En sitten millään, vaikka kasvais takas. Siinä menis kuukaus tolkulla enenkuin kehtais mennä ulos ilman peruukkii.
- kahjovaakutin
animattiN kirjoitti:
miks mun pitäis leikata. En sitten millään, vaikka kasvais takas. Siinä menis kuukaus tolkulla enenkuin kehtais mennä ulos ilman peruukkii.
eihän sun pakko olekaan, ja talvella tulisi kylmäkin. Kesällä voisi olla aika vilpoinen ja helppohoitoinen.
- merliNi
mieleen tulee...en mistään hinnasta tekisi ihmisille, enkä eläimille pahaa, ei kidutuksia, murhia, eikä mitään ruumiillista väkivaltaa(tähän ei nyt lasketa kärpäsiä, sääskiä ja niitä pieniä otuksia joita tahattomasti tulee tallottua)
- kahjovaakutin
kärpäsiä sun muita lasketa? :))))))
- Kutvonen M
Ilman laskuvarjoa lentokoneesta.
- kahjovaakutin
Tämä vastaus oli niin hyvä etten vänkää vastaan enkä halua perusteluja. :)) En miekään hyppäisi.
- ex-Z
Edellyttäen, että lentokone olis maassa ja oviaukosta ei olis kovin suurta pudotusta maahan. Mielellään sitte joku pehmuste alle. Rahasummasta vois neuvotella.
- yopollo
Argentiinan juntta vei epätoivottuja henkilöitä lennolle Atlantin ylle ja kehotti hyppäämään, eivät tainneet tarjota rahaa mukaan. Eivätkä tainneet aikoinaan antaa sitä kapinalaivan kapteenillekaan kun lankulle laittoivat.
- kahjovaakutin
yopollo kirjoitti:
Argentiinan juntta vei epätoivottuja henkilöitä lennolle Atlantin ylle ja kehotti hyppäämään, eivät tainneet tarjota rahaa mukaan. Eivätkä tainneet aikoinaan antaa sitä kapinalaivan kapteenillekaan kun lankulle laittoivat.
nimestä on ole varma, oisko ollut Garage Olympo??? tai jotain sinne päin. Siinä tapahtui tuollaista, paitsi että ihmiset laitettiin säkkeihin (elävänä), kone meren ylle ja tiputettiin sieltä. Leffassa äiti yritti kaikkensa saadakseen opettajatyttärensä pois juntan kynsistä, ja kuoli itse sitä yrittäessään. Enemmän kuin ikävää, että perustui tosielämään eikä varmasti ollut ainutlaatuinen tapaus siinä maassa.
- hurlumi
En fyysisesti satuttaisi - ainakaan lähimpiäni. Oppimisvaiheessa on se ideaalitilanne, että oppisin pitämään suuren suuni useammin kiinni, koska sillä satutan yhtä paljon.
Muuten voin sanoa huoraavani päivittäin; myyn nimittäin työn muodossa ammatillista osaamistani (en kuitenkaan fyysistä) ja jotenkin olen huomannut olevani alipalkattu suhteessa kaikkeen osaamiseeni. Ja että vielä sekavammin sen sanoisin, niin sanon vielä, etten mistään hinnasta tekisi muuta työtä. Paitsi tietysti erittäin hyvästä.
PS. Mitäs vanhukselle muuta kuuluu?- kahjovaakutin
päähän pätkimisen, ettei ihan lähimpiä. :)) Saadaanko me lomaraportti sun reissusta?
Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu553892- 1382553
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182551Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151993- 161456
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1541057- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988