Aluksi luulin että penis xxl creme on humpuukkia mutta kun ostin ja hieroin sitä peniksiini noin parin viikon ajan joka päivä niin huomasin että 14cm kikkelistä oli kasvanut kunnon 18cm KYRPÄ ja todellakin suonikas,paksuuttakin on tullut.
Nyt olen ollut ilman xxl cremeä yli viikon ja KYRPÄ on edelleen 18cm ja olen eritäin kiimainen ja sperman määräkin on mielestäni lisääntynyt ja lentää
pitkälle, mutta kyllä runkun jälkeen on KYRPÄ aran tuntuinen. Onko muilla jotain kokemuksia xxl cremestä. T: Kikkelistä tuli KYRPÄ.
PENIS XXL CREME, VOIDE TEHOAA.
7
9188
Vastaukset
- ..........
Vai hieroit peniksiisi? Montako sulla on?
Kannattaa sitten hieroa vielä lisää niin näet, että se on humpuukia (hiero sitä vaikka 8 viikkoa lisää ja jos sun kullisi ei ole sitten kasvanut 4cm per 2 viikkoa niin tiedät sen itsekin - ajattele, 34cm pitkä kulli).
Tosin sun kohdalla oli vain mittausvirhe. :DD
Ja ei se kullinhierominen auta sun spermantuotannon lisääntymiseen, vaikka kuinka hieroisit - siihen auttaa muut lääkkeet!- lääkkeitä
Niin itse käytät lääkkeitä eikä silti tirisnippeli seiso kun olet täys IMPO, HA,HA,HAAAA ja kypsy.
- :DDD
lääkkeitä kirjoitti:
Niin itse käytät lääkkeitä eikä silti tirisnippeli seiso kun olet täys IMPO, HA,HA,HAAAA ja kypsy.
Sulla reppanalla ei seiso muu kuin järki! ;DDD
- kuulkaas
:DDD kirjoitti:
Sulla reppanalla ei seiso muu kuin järki! ;DDD
Anna KYRPÄSI SUUHUNI RAKAS,Ha,ha,haaaaa... T.Homo poju
- Anonyymi
Aluksi luulin että ei tehoa yhtään. Mutta sitten kun laittaa vähän reilummin ja voitelee myös pallit niin vaikutus alkaa näkyä. Kulli tulee todellakin tavallista kovemmaksi. Itseasiassa ei ole vielä koskaan ollut noin kovaa kyrpää mitä voiteella saa aikaseksi!
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I7v5F1
- Anonyymi
,,,,MONTAKO KYRPÄÄ RUNKULLA ON?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283345- 933105
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim682917"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522862Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862632- 352450
- 562306
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412147- 321933