Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

luottamuksen arvoinen

vesimiehelle

Vesimiehelle on ihmissuhteissa
tärkeää luottamus.
Kuinka veskarin luottamuksen voi saavuttaa?
Kun veskari elää siellä
ns. vesimiehen ajassakin ja sillä on
ihan omat moraalisääntönsä.

Vaikka olisi rehellinen, luotettava,
sanansa pitävä, auttavainen,
empaattinen, itsenäisyyttä arvostava, huumorintajuinen, eläinystävällinen ym.,
niin se ei veskarin luottamuksen
saamisessa aina auta.
Millaisia puolia pitäisi tuoda esiin
että voisi kasvattaa veskarin luottamusta?

9

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WaterLady

      Omasta puolestani voin sanoa vain,että veskarin luottamuksen saavuttamiseen ei ole mitään oikotietä,vain ajan kanssa sellainen syntyy jos on edellytyksiä sille.
      Miksi luottamus pitäisikään syntyä nopeasti?

      Ollaan (ainakin minä olen) luonnostaan epäluuloisia uusia ihmisiä kohtaan, ennenkuin opitaan tuntemaan paremmin. Ja ei sitä luottamusta helpolla ansaitakaan,kuten ei varmaan kenenkään kohdalla.
      Kaikkia kohtaan sitä luottamusta ei synny,vaikka joku haluaisikin niin kovasti olla luottamuksen arvoinen,mutta sellainen vain herättää epäilyksiä,että miksi näin....

      • epäilee

        Luottamusko on tärkeää vain vesimiehille? Hyvin usein juuri vesimies tuo tämän esille.

        On se niin, koska vesimies on itse täynnä valheita ja epäluuloa jopa vainoharhaisuutta. Tämä taas johtuu täysin hallitsemattomasti juoksevasta mielikuvituksesta, jossa todeksi väitetään sekin mikä on vain veskarin päässä syntynyt. Valehtelijat, huoraajat jne. itse epäilevät muita niistä asioista, joihin itse syyllistyvät.


      • WaterLady
        epäilee kirjoitti:

        Luottamusko on tärkeää vain vesimiehille? Hyvin usein juuri vesimies tuo tämän esille.

        On se niin, koska vesimies on itse täynnä valheita ja epäluuloa jopa vainoharhaisuutta. Tämä taas johtuu täysin hallitsemattomasti juoksevasta mielikuvituksesta, jossa todeksi väitetään sekin mikä on vain veskarin päässä syntynyt. Valehtelijat, huoraajat jne. itse epäilevät muita niistä asioista, joihin itse syyllistyvät.

        Kyllähän se luottamus on tärkeää itse kullekin,mutta tässä nyt alunperin kysyttiin vesimiehen kantilta asiaa...
        Totta on se,että yleensä toista epäillään siitä mihin itse syyllistyy,tai taustalla voi sekin olla että on joutunut pettymään aiemmin,mikä luonnollisesti alentaa kykyä luottaa uudestaan/uusiin ihmisiin.

        Valitettavaa,että sinulla on huonoja kokemuksia,mutta jospa ei sotketa vesimiehen vilkasta mielikuvitusta kuitenkaan lieviin psyyken vinksahduksiin ;) joita voi esiintyä ihan horoskooppimerkistä riippumatta kellä vaan.


      • epäil....
        WaterLady kirjoitti:

        Kyllähän se luottamus on tärkeää itse kullekin,mutta tässä nyt alunperin kysyttiin vesimiehen kantilta asiaa...
        Totta on se,että yleensä toista epäillään siitä mihin itse syyllistyy,tai taustalla voi sekin olla että on joutunut pettymään aiemmin,mikä luonnollisesti alentaa kykyä luottaa uudestaan/uusiin ihmisiin.

        Valitettavaa,että sinulla on huonoja kokemuksia,mutta jospa ei sotketa vesimiehen vilkasta mielikuvitusta kuitenkaan lieviin psyyken vinksahduksiin ;) joita voi esiintyä ihan horoskooppimerkistä riippumatta kellä vaan.

        Ei mulla sen enempää ole huonoja kokemuksia vesimiehistä kuin muistakaan, mutta kun itse hoette tuota luottamusta tai sen puutetta oikein neuroottisuuteen ja vainoharhaisuuteen asti. Se voi jokainen todeta vesimiesten omista kirjoituksista.

        Vesimiehen voi tiivistää kahteen sanaan:

        - kiinnostaako ?
        - luottaako ?

        Lähtökohta on epäluottamus eli ihminen on epäluotettava kunnes toisin todistetaan.

        Vesimiehen tehtävänä on hajottaa, mutta harvemmin se kertoo sen, miten kootaan. Sen se jättää muille. Muut saavat korjata vesimiesten pommitusten jäljet. Vesimies inhoaa järjestystä ja siksi luo ympärilleen kaaosta.


      • vesimies nainen
        epäil.... kirjoitti:

        Ei mulla sen enempää ole huonoja kokemuksia vesimiehistä kuin muistakaan, mutta kun itse hoette tuota luottamusta tai sen puutetta oikein neuroottisuuteen ja vainoharhaisuuteen asti. Se voi jokainen todeta vesimiesten omista kirjoituksista.

        Vesimiehen voi tiivistää kahteen sanaan:

        - kiinnostaako ?
        - luottaako ?

        Lähtökohta on epäluottamus eli ihminen on epäluotettava kunnes toisin todistetaan.

        Vesimiehen tehtävänä on hajottaa, mutta harvemmin se kertoo sen, miten kootaan. Sen se jättää muille. Muut saavat korjata vesimiesten pommitusten jäljet. Vesimies inhoaa järjestystä ja siksi luo ympärilleen kaaosta.

        Ei ainakaan pitäisi yleistää!

        Jos, joku on tarkempi vesimies kuin minä, niin haluan kyllä kuulla!!

        Minulle pitää olla KAIKKI JÄRJESTYKSESSÄ!!!
        Ei riitä, että ne on sinne päin! Kotiasiat, työasiat, ihmissuhteet ym.

        Voi, voi, kuinka monta kertaa olenkaan miettinyt, että kyllä elämässä pääsisi paljon vähemmällä,kun ei olisi TÄLLAINEN!

        ....inhoaa järjestystä ja luo kaaosta!!!!
        Mistä tuon keksit???


      • merkityksessä
        vesimies nainen kirjoitti:

        Ei ainakaan pitäisi yleistää!

        Jos, joku on tarkempi vesimies kuin minä, niin haluan kyllä kuulla!!

        Minulle pitää olla KAIKKI JÄRJESTYKSESSÄ!!!
        Ei riitä, että ne on sinne päin! Kotiasiat, työasiat, ihmissuhteet ym.

        Voi, voi, kuinka monta kertaa olenkaan miettinyt, että kyllä elämässä pääsisi paljon vähemmällä,kun ei olisi TÄLLAINEN!

        ....inhoaa järjestystä ja luo kaaosta!!!!
        Mistä tuon keksit???

        En tarkoitakaan sukkia ja kenkiä, vaan elämää suurempia asioita. Maailmankaikkeuden epäjärjestystä, olla usein epäsovinnaisestikin erimieltä. mutta se siitä.

        Täällä keskustelee merkkiensä äärilaidat tai niistä kerrotaan. Ei ole mitään syytä epäillä kertomaasi ja sinua vesimiehenä. Mutta ne mädät munat, joita on jokaisessa merkissä, vääristävät kuvaa merkistään. Näitä sitten täällä paikkaillaaan.. Näin se on usein ammateissakin, varsinkin jos edustaa samalla tavalla kiistanalaista ammattia.


    • tuntemani

      VESIMIEHET ovat osoittautuneet aikaa myöten EPÄREHELLISIKSI.Minulla on vain huonoja kokemuksia veskareista.(Oma mies mukaan luettuna)

    • kova työ

      Jos vesimieheen täytyy saada luottamus , siinä on kaikki pelissä . Täydellinen 100% luottamus on oltava ja jos se kerrankin horjuu se on menetetty .
      Sen saa vain ja yksi olemala luottamuksen arvoinen , luottamus täydellinen , rehellisyys , arvostus , tiettyjen arvojen hyväksyminen ja pitäminen kiinni niistä .

    • J.D.

      Minkälaisesta luottamuksesta on kyse? Itse (vesinainen) olen sen verran sinisilmäinen että otan itsestäänselvyytenä ihmiseen luottamisen.Tarkoitan pikku asioita, tapamiset, sopimiset ym. Henk.kohtainen luottamus on taas toinen asia. Menee varmasti määrätön aika ohi ennen kun avautun kenellekään täysin ja alan puhumaan itsestäni. Pitä myös paikkansa että luottamuksen takaisin saaminen on melko mahdotonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe