Eli nollat ja ykköset vaan kiinni jalis monarissa tai supermonarissa.
Enoni on tehnyt tuota järjestelmää noin 2 vuotta, ja on voitolla jo ruhtinaallisesti!
Hän ei pelaa aina jokaista kierrosta mutta osaa aavistaa millon tulee vähämaaliset pelit.
Ja nyt jälleen osu supermonarissa 12000 kerroin kiinni. Harmi vain panos oli hänellä 5centtiä, mutta tuli sentään reilu 700e. (suurin voitto viimevuodelta n.2400e)
Itse olen pari kertaa saanut kiinni kyseisellä järjestelmällä, mutta voitot on olleet pieniä.
Yleensä minun tuurilla pelaan aina ne turhat kierrokset, jolloin tulee maaleja.
Onko kukaan muu pelannut samaa järjestelmää?
Nollat ja ykköset järjestelmä
7
1230
Vastaukset
niin.. ja unohtu mainita että kun tekee tällaisen järjestelmän, niin voi jännittää jo alusta alkain "moniveto on kiinni!"
Toivoo vain että pelit loppuisi äkkiä niin rahaa tulee :)- afsdafsdaf
ajatellut tota joskus ja tehnytkin huonolla menestyksellä mut yhtenäkin kesänä olis osunu useasti se ja aina siinä yleensä kymmenkertaistaa noin pelatun panoksensa eli 64rivillä kerroin 5-700. Voitko kertoa millä kierroksella on 2400euroa voittanut tolla järjestelmällä?
- 2005
afsdafsdaf kirjoitti:
ajatellut tota joskus ja tehnytkin huonolla menestyksellä mut yhtenäkin kesänä olis osunu useasti se ja aina siinä yleensä kymmenkertaistaa noin pelatun panoksensa eli 64rivillä kerroin 5-700. Voitko kertoa millä kierroksella on 2400euroa voittanut tolla järjestelmällä?
https://www.veikkaus.fi/tuloshaku?op=results&l=f&type=maxodds&game=multiscore&start=160&year=2005&mode=1&startlimit=132479&limitcount=1&results_of=
15/2005-13.4.Juventus - Liverpool
PSV - Lyon
Swindon - Bristol C 0 - 0
1 - 1
0 - 0 1 195,11 afsdafsdaf kirjoitti:
Piti ihan soittaa enolle ja tarkistaa asia..
mutta en saanut kiinni..
eli se oli monari viimevuoden lopulta,
ja se lappu maksoi sille 64euroa (1e panos) ja sai yli 2000e
nollat ja ykköset vain rastittuna!2005 kirjoitti:
https://www.veikkaus.fi/tuloshaku?op=results&l=f&type=maxodds&game=multiscore&start=160&year=2005&mode=1&startlimit=132479&limitcount=1&results_of=
15/2005-13.4.Juventus - Liverpool
PSV - Lyon
Swindon - Bristol C 0 - 0
1 - 1
0 - 0 1 195,11eno soitti juuri.. siis kohde oli:
Rakuunat - FC Kuusankoski 0-1
Kiffen - FC Kontu 0-0
Enköping - Norrköping 0-1
kerroin 2214
eli 2214 euroa!!
ja noi rahat menikin autotallin tekoon.
taas tuli voitto ja 1e panoksella 377euroa!!
1 Chelsea - Barcelona 1 - 0
2 Sporting CP - Bayern Münche 0 - 1
3 Bordeaux - Liverpool 0 - 1
Kerroin 377,64 (lopullinen)
kiitoksia veikkaukselle!- sami a
joo. taidampa laittaa tuohon sunnuntai supermonivetoon nollat ja ykköset!!
suurin kerroin yli 20000!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664241
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463999Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363512Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163013Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342749En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142542Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102224IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm131327Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1551230- 801026