Onko kellään kokemuksia gastroskopiasta nukutuksessa? Paljonko maksoi? Tehdäänkö julkisella puolella lainkaan?
Gastroskopia nukutuksessa
4
1941
Vastaukset
- panikoiva...
Mulle tehtiin vajaa vuosi sitten gastroskopia "humautuksessa" julkisella puolella eli HYKSissä. Eli siis kevyessä nukutuksessa, joka kesti vain sen puolisen tuntia, mitä tutkimukseen tarvittiin (allekin).
Kerran aiemmin oli yritetty ilman mitään rauhoittavia ja paniikkikohtaukseni takia ei onnistunut, joten nyt pyysin itse "kaikki mahdolliset avut". Eivät edes yrittäneet pelkästään rauhoittavien tabujen avulla, vaan suoraan tuli tuo suoneen laitettava "humautusaine".
Ja siis tosiaan julkisella puolella maksoi sen 22 euroa - ei mitään ylimääräistä "humautuksesta".
Eli tehdään julkisellakin puolella - tosin paikoissa voi olla eroja, jos on hyvät perustelut.- pse
ainakin treella yksityisellä
- hermoheikko
Kun vaan lääkäri lähetteeseen laittaa, että tutkimus tehtäköön kevyessä nukutuksessa, niin kyllä. Tai jos on ihan tavallinen lähete, niin sen ajan saatuaan voi itsekin soittaa kyseiseen puljuun ja pyytää sitä humautusta jälkikääteenkin vielä. Näin mä ainakin tein. Hinta 22e.
- Suhteellista kaikki
pse kirjoitti:
ainakin treella yksityisellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867561- 1015477
- 2664718
- 484642
- 653362
- 502748
- 562419
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234