Vaakamiehen

"uhriko"

mä olinkin. En toki yleistä, että merkki sen tekee, mutta kun olen lueskellut vaa'asta, vaikuttaa he olevan aika hankalia luonteita. Oman exäni tapasin kuukausia sitten, oli ihanaa alussa, erosimme, palasimme yhteen, erosimme...ja n. kuukausi sitten aloimme taasen ns. seurustelemaan ja ihan vakavissamme molemmat, luulin niin. Sain häneltä paljon hellyyttä osakseni, samoin hän minulta, mutta myös omaa aikaa saimme molemmat ilman toista. Kaiken piti olla paremmin kuin hyvin. Viimeinen päivä yhdessä ennen eroa, enkä huomannut merkkejä lainkaan siitä,että hän on jättämässä minut. Suukottelin häntä kuten monesti tein ja hän sanoi vain, että "kylläpä sun kanssa on ihana olla..."jne. Sovimme, että nähään seuraavana päivänä. Aamusta asti häntä yritin tavoitella, ei vastausta, ei viesteihin, ei puheluihin ja mä sekosin, pelkäsin hänelle sattuneen jotain ja sorruin ottamaan hänen kaveriin yhteyttä, joka taas otti exääni yhteyttä.

Hengissä oli, vältteli vain minua. laittoi viestin, jossa aneli lähes pakkomielteisesti, että "vie avain asuntooni ja ota tavarat mukaasi" "tee se jo tänään, ole kiltti"jne..Miten aikuinen mies toimii noin?? Kaikki kaunis hetkessä pyyhkäistiin pois ja mä olen ihan hukassa/maassa. Hän ei suostu puhumaan kanssani, välttelee vaan. Olen itse rehellinen ihminen enkä varsinkaan tunteilla leiki, mutta exäni teki niin törkeän tempun, että olen kait kohta sekoamassa kun tuntuu, että ei tätä voi ymmärtää, kuinka voisikaan, kun yhdessä suunnittelimme tulevaa ja meillä oli ihanaa yhdessä. Syytä hänen paniikkiin en tiedä avaimen enkä sen suhteen, miksi kaiken piti tapahtua hetkessä. Kysyin onko uusi nainen, vastaus ei, mutta en taida uskoa. Kävi luonani eilen, viipyen pari minuuttia anteeksi pyytäen käytöstään, mutta en silti voi antaa anteeksi. Kuinka ihminen voi tehdä suhteesta lopun tekstarilla, ja vieläpä nin törkeän tylyllä sellaisella, en ymmärrä. Olen antanut hänelle aikaa, ollut kuitenkin hänen kanssaan yhdessäkin tietenkin, mutta jos hänen "tunteet" kuolee yössä, ei kait niitä koskaan ole ollutkaan. en tiedä kirjoitinko ihan oikealle palstalle, mutta kertokaa muutkin, jos on kokemusta vaakamiehistä, millain he toimivat kun pelkäävät kertoa totuutta face to face.

16

2280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa kokenut

      käyttäytyy aivan yhtä törkeästi, mulla siitä kokemus joten se taitaa vain olla joidenkin miesten tapa ja ei välttämättä johdu horoskooppimerkistä.
      Mulla yks hyvä mieskaveri on vaaka ja hän on kyllä mielestäni reilu näissä asioissa ja keskustelee herkästi kaikesta,eikä ala leikkimään kenenkään tunteilla sillä hän ei halua että hänenkään tunteillaan leikitään.
      Mutta jätä mies mielestäsi sillä jos noin lapsellisesti tekee bänät niin sitten hän ei ole sinun arvoisesi.
      Vaikeaa on unohtaa tuollainen käytös ja aiheuttaa sinulle mielipahaa vielä sillä että sinä nyt mietit mitä sinä teit väärin vaikka sinussa se vika ei ollutkaan.
      Tsemppiä sulle ja jaksamista.

      • alkup.

        törkeää hänen käytös oli minunkin mielestä, mutta hän ei koe tehneen mitään väärää. Äsken juttelimme puhelimessa ja kun kysyin syytä hänen käytökselleen, hän puhui niin paljon ja ympäripyöreästi syyttäen minua ja kääntäen kaiken mun syyksi. Kuin oisin hullu, kun ihmettelen kuinka ihminen, joka vasta sanoi rakastavan minua, jättää mut tekstarilla joka sekin oli kova työ saada häneltä. Hän vain totesi, että "ei sinun kannata yöunia tän takia menettää eikä miettiä näin paljon". ihan käsittämätön tyyppi, koska itse en ainakaan koskaan jätä ketään tekstarilla, tai kuten exä teki, oli koko helvetin päivän vastaamatta mihinkään, kunnen nöyrtyi illalla viestiä laittamaan. Hän kertoi, että oletti minun siitä tajuavan että kaikki on loppu. Kuinka voin olettaa kun edellisenä iltana vielä tunteita vannotteli. Ja syytti minua siitä, kun olen niin tyhmä että vaadin selitystä, mut eiköhän normaali tunteva ihminen selitystä vailla ole, jos kokee saaneensa huonoa kohtelua osakseen. Mä yritän muistaa koko ajan sen, että mä en tehnyt mitään väärin, oli vain kohtaloa että törmäsin jonkin sortin peluriin/vedättäjään, joita on tänä päivänä liikkeellä paljon. Kiitti kannustuksesta, kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu.


    • tuon

      saman vaakamies voi tehdä lopettaessaan 20 vuotta kestäneen avioliiton, ikävä kyllä.

    • pienipunapää

      kuulosti ihan samalta kun minä seurustelin vaakamiehen kanssa.. rakastuin häneen melkein heti ja seksi oli hyvää ja hän oli ihanan, sitten hän jättää varoittamatta ja palasimme yhteen kolme kertaa. nyt olen ystävä tämän miehen kanssa eikä hänellä ole uutta naista ja yrittää saa mua sängyynsä jos ryypätään yhessä, hän väittää että ettei meidän välillä tule olemaan ikinä mitään enää ettei tunne mua kohtaan mitään mutta silti on mustis musta. outoa käytöstä sanoisin.

    • Kahvikerma

      Kyllä sinä uhri olet! Vaakamiehet ovat yleensä kovin julmia, johtunee siitä että oman navan tuijottelusta aivojen toiminta on heikentynyttä!

    • thaituna

      ...Niin tutulta vaakamiehen toiminnalta!
      Elin vuosikausia vaakamiehen kanssa (menimme jopa naimisiin!) Muutama kk sitten hän kuitenkin otti ja lähti ihan ykskaks..sanomatta minkään näköistä syytä tekoselleen.Meillä meni mielestäni hyvin, enkä ikimaailmassa olisi osannut odottaa tätä. Se tuli minulle aivan yllättäen..muutimme erilleen ja eipä mennyt kauaakaan kun mies tulikin katumapäälle ja pyyteli takaisin..halusin miettiä rauhassa.
      Nyt erostamme on vajaa 4 kk ja haluaisin aloittaa mieheni kanssa puhtaalta pöydältä ja yrittää selvittää asiat.Erota en haluaisi!(hän ei ole suostunut keskustelemaan asioista vielä tähän pvään mennessä...)
      Onko todellakin kaikki VAAKA miehet yhtä huonoja puhumaan tunteistaan ja ylipäätään keskustelemaan asioista? Harmittaa vaan niin pirusti!!!
      Lisättäköön vielä että tämäkin mies välttelee tällä hetkellä.

      • vaakako

        on muka huono puhumaan ja keskustelemaan. :))
        Juttua tulee kyllä kiitettävästi niin kauan, kun
        aiheet eivät kohdistu vaakaan itseensä, ésim. käytökseen tai möhlimiseen, jolloin "kissan pöydälle nostaminen" keskustelemalla on jokseenkin tuhoon tuomittu ajatus.


      • Kahvikerma
        vaakako kirjoitti:

        on muka huono puhumaan ja keskustelemaan. :))
        Juttua tulee kyllä kiitettävästi niin kauan, kun
        aiheet eivät kohdistu vaakaan itseensä, ésim. käytökseen tai möhlimiseen, jolloin "kissan pöydälle nostaminen" keskustelemalla on jokseenkin tuhoon tuomittu ajatus.

        Vaaka moitii kyllä toisia hyvinkin letkeällä sanaparrlla mutta itseensä kohdistuva kritiikki ajaa vaa'an sulkemaan suunsa!


      • thaituna
        vaakako kirjoitti:

        on muka huono puhumaan ja keskustelemaan. :))
        Juttua tulee kyllä kiitettävästi niin kauan, kun
        aiheet eivät kohdistu vaakaan itseensä, ésim. käytökseen tai möhlimiseen, jolloin "kissan pöydälle nostaminen" keskustelemalla on jokseenkin tuhoon tuomittu ajatus.

        juuri tarkoitinkin..eli kun pitäisi keskustella MYÖSKIN häneen liittyvistä asioista ja hänen tekemisistään niin "juttua tulee, ettei suun vuoroa saa.." eli ei tosiaankaan saa sanaan suustaan tämä kyseinen vaaka mies.


      • pörröys
        thaituna kirjoitti:

        juuri tarkoitinkin..eli kun pitäisi keskustella MYÖSKIN häneen liittyvistä asioista ja hänen tekemisistään niin "juttua tulee, ettei suun vuoroa saa.." eli ei tosiaankaan saa sanaan suustaan tämä kyseinen vaaka mies.

        juurikin näin.. toisia kyllä syytetään mutta omista mokista ei puhuta sitten millään!


      • exäni
        pörröys kirjoitti:

        juurikin näin.. toisia kyllä syytetään mutta omista mokista ei puhuta sitten millään!

        teki ns. suhteemme ajan, ei koskaan suostunut puhumaan jos kritisoin jotain hänessä, hänen tekoaan tms...alkoi tuleen niin paljon ympäripyöreää tekstiä että huhhuh. Olen siis aloittaja ja sen verran olen exääni saanut puhumaan, että kertoi syyn tylylle suhteen lopettamiselle olevan se että "ajattelin, että päästään helpommalla" Ei juurikaan muita selityksiä, paitsi se, että "olet niin sairaalloisen kiinni minussa...", vain siksi kun yritin saada häntä puhumaan ja kyselin syitä, mutta herra tekee miten haluaa. Näin meillä Oulussa miehet toimii, ei tosin kantsi yleistää :)


      • ei voi ymmärtää
        exäni kirjoitti:

        teki ns. suhteemme ajan, ei koskaan suostunut puhumaan jos kritisoin jotain hänessä, hänen tekoaan tms...alkoi tuleen niin paljon ympäripyöreää tekstiä että huhhuh. Olen siis aloittaja ja sen verran olen exääni saanut puhumaan, että kertoi syyn tylylle suhteen lopettamiselle olevan se että "ajattelin, että päästään helpommalla" Ei juurikaan muita selityksiä, paitsi se, että "olet niin sairaalloisen kiinni minussa...", vain siksi kun yritin saada häntä puhumaan ja kyselin syitä, mutta herra tekee miten haluaa. Näin meillä Oulussa miehet toimii, ei tosin kantsi yleistää :)

        Kaksi vaaka miestä on elämässäni ollut ja molemmat
        käyttäneet vain hyväkseen. Lähteneet toisen naisen matkaan heti, kun tilaisuus tuli. Ei ollut syvää suhdetta kumpaankaan. Kummatkin vaaka miehet olivat pirun hyviä suustaan. Osasivat puhumalla saada pikkusormensa ympärille. Ja sinisilmäinen kokematon tyttö, kun olin niin eihän siinä muuta kuin sokaistunut valheille.
        Viimeisimmän vaa'an kanssa viikko yhdessä - viikko erossa- viikko yhdessä- petti- jätti viestillä- alkoi seurustella toisen naisen kanssa-olisi halunnut pettää häntä minun kanssani- ...
        Ihan käsittämätöntä käytöstä!
        Ikinä en voi ymmärtää mitä hänen päässään liikkuu


      • tyttövaaka
        ei voi ymmärtää kirjoitti:

        Kaksi vaaka miestä on elämässäni ollut ja molemmat
        käyttäneet vain hyväkseen. Lähteneet toisen naisen matkaan heti, kun tilaisuus tuli. Ei ollut syvää suhdetta kumpaankaan. Kummatkin vaaka miehet olivat pirun hyviä suustaan. Osasivat puhumalla saada pikkusormensa ympärille. Ja sinisilmäinen kokematon tyttö, kun olin niin eihän siinä muuta kuin sokaistunut valheille.
        Viimeisimmän vaa'an kanssa viikko yhdessä - viikko erossa- viikko yhdessä- petti- jätti viestillä- alkoi seurustella toisen naisen kanssa-olisi halunnut pettää häntä minun kanssani- ...
        Ihan käsittämätöntä käytöstä!
        Ikinä en voi ymmärtää mitä hänen päässään liikkuu

        mulla ei ole kokemusta vaakamiehestä muuten kuin kaverina mutta kuten tuossa jo aiemmin kerroin niin kokemus vesimiehestä ja todellakin hän oli myös uskomaton laittamaan mun syyksi senkin jos viikonloppuna hän jätti treffeillemme tulematta ja mä sit perään pöllö lähdin kapakkaan ja hän siellä toisten naisten kanssa pelehti niin hän veti vielä maanantaina sellaista teatteria että hän oli se loukattu osapuoli, voi jeesu...
        ja mä vielä jouduin anteeks pyytään ku herra hurvitteli ja mä keskeytin tulollani hurvittelun.
        No tuosta retkusta luojan kiitos pääsin eroon.


      • Aivan kuin
        pörröys kirjoitti:

        juurikin näin.. toisia kyllä syytetään mutta omista mokista ei puhuta sitten millään!

        vaakamieheni suusta, jos jostain häntä koskevasta pitäisi pitää "pyöreän pöydän neuvottelu".
        Vaan eipä mitään, vähitellen siihenkin tottuu.


      • VaakaNainen
        ei voi ymmärtää kirjoitti:

        Kaksi vaaka miestä on elämässäni ollut ja molemmat
        käyttäneet vain hyväkseen. Lähteneet toisen naisen matkaan heti, kun tilaisuus tuli. Ei ollut syvää suhdetta kumpaankaan. Kummatkin vaaka miehet olivat pirun hyviä suustaan. Osasivat puhumalla saada pikkusormensa ympärille. Ja sinisilmäinen kokematon tyttö, kun olin niin eihän siinä muuta kuin sokaistunut valheille.
        Viimeisimmän vaa'an kanssa viikko yhdessä - viikko erossa- viikko yhdessä- petti- jätti viestillä- alkoi seurustella toisen naisen kanssa-olisi halunnut pettää häntä minun kanssani- ...
        Ihan käsittämätöntä käytöstä!
        Ikinä en voi ymmärtää mitä hänen päässään liikkuu

        Itse vaakana voin hyvin myöntää, että käytän runsasta sanavarostoani hyväksi AINA.. Se on suojamuurini, jolla puolustaudun, jos asiat tuntuvat epäoikeudenmukaisilta! Käännän asian niin, että vastapuoli tuntee syyllisyyttä, en kuitenkaan tee tätä huvin vuoksi vaan jos tunnen itseni väärinkohdelluksi. Vaakamies on siis varmasti arveluttava kumppani, kun lupaa kuut taivaalta ja puhuu itsensä sydämiin, mutta naisen/mihen täytyy olla vahva, eikä alistua minkäänlaiseen pompotteluun, niin homma toimii ja vaaka pysyy kiinnostuneena. Vaaka kannattaa ottaa huumorilla , hih


      • yksi jätetty

        mulla on aivan samanlainen kokemus vaakamiehen kyvyttömyydestä lopettaa suhde....toi kukkia,korvikseet,puhui mitä tehtäis parin viikon päästä...ja sitten yhtenä iltana ilmotti
        lähtevänsäkin siskonsa luokse...ja tajusin heti,ettei puhu totta.LÄhti,ja puhelimessa sanoi olevansa rakentamassa uutta ihmissuhdetta..
        Mielestäni heillä on kova vallottamishalu,ja eivät pysty sitoutumaan,vaikka kovasti ovat omistushaluisia,kun jossain ulkona ollaan,tms.
        Olen miettiny,et vaakamies haluaa jatkuvasti olla ihastunut,,,ja kun arki tulee,hän lähtee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe