Onko oikeesti hei??

uteliasko olen

Puhetta on ollut Antin ja Jarin suhteesta !
Onko siinä perää? Jos on niin eikun onnea vaan uudelle parille!

11

1081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevon

      vittuun täältä !

      • hääh?

        Missä on hevon vittu?? ja onko se iso!!!


      • huhuja minäkin
        hääh? kirjoitti:

        Missä on hevon vittu?? ja onko se iso!!!

        oon kuullu. Ja mikäs ihme se on kuin toinen on lappilainen ja toinen ruåtsalainen.
        Onnea pojille!


      • provoamista
        huhuja minäkin kirjoitti:

        oon kuullu. Ja mikäs ihme se on kuin toinen on lappilainen ja toinen ruåtsalainen.
        Onnea pojille!

        Fakk juuu !


      • on......
        provoamista kirjoitti:

        Fakk juuu !

        HOMOJA NE ON KUMMATKI ELI EI MUUTA KU SAUNAN TAAKKE JA...*PUM*


      • sheriffi ?
        on...... kirjoitti:

        HOMOJA NE ON KUMMATKI ELI EI MUUTA KU SAUNAN TAAKKE JA...*PUM*

        Poistoon koko ketju, ei liity Antin musiikkiin tämä asiaton ja törkeä kommentti.


      • olet
        on...... kirjoitti:

        HOMOJA NE ON KUMMATKI ELI EI MUUTA KU SAUNAN TAAKKE JA...*PUM*

        erittäin kateellinen katkera luuseri. Voi pikkuista...


      • on että
        olet kirjoitti:

        erittäin kateellinen katkera luuseri. Voi pikkuista...

        Antin uusien, tasokkaiden levyjen myötä Antti on jälleen julkisuudessa isosti ja samassa mittakaavassa alkaa näiden pikkunilkkien ärsyyntyminen nostamaan päätään. Provojuttuja riittää ja kateus taas kukoistaa. Sehän se on meidän suomalaisten perisynti. Yrittäkää natisijat pysyä nahoissanne, sillä Antti on tullut jäädäkseen. Siitä monet minä mukaanlukien ollaan enemmän kuin iloisia.


      • oli todellakin
        on että kirjoitti:

        Antin uusien, tasokkaiden levyjen myötä Antti on jälleen julkisuudessa isosti ja samassa mittakaavassa alkaa näiden pikkunilkkien ärsyyntyminen nostamaan päätään. Provojuttuja riittää ja kateus taas kukoistaa. Sehän se on meidän suomalaisten perisynti. Yrittäkää natisijat pysyä nahoissanne, sillä Antti on tullut jäädäkseen. Siitä monet minä mukaanlukien ollaan enemmän kuin iloisia.

        pisteet sinulle.Aivan mahtavat levyt todellakin."Rovaniemi" soi parhaillaan taustalla.Tää on niin hyvä,niin kaunista ja herkkää,aivan kuin Antti itse.


      • Vähän niin
        oli todellakin kirjoitti:

        pisteet sinulle.Aivan mahtavat levyt todellakin."Rovaniemi" soi parhaillaan taustalla.Tää on niin hyvä,niin kaunista ja herkkää,aivan kuin Antti itse.

        kuin se valokuvataiteilija Vikström Team Ahmassa......


      • mie vain
        Vähän niin kirjoitti:

        kuin se valokuvataiteilija Vikström Team Ahmassa......

        ei voi olla, sillä antti on naimisissa naisen kanssa ja olen varma siitä!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe