Onko Pampers yleisin vaippa,mitä lapselle ostetaan?.

äiti-17

22

4147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhden lapsen äippä

      itse olen ainakin ostanut poika vauvalleni vain Pampers vaippoja!.
      Olen ollut tyytyväinen.

    • pamperssssssss

      on paras!

    • ...

      Minusta Libero on huomattavasti parempi merkki, mutta meilläkin käytetään pamperseja kun ovat edullisempia. Ostetaan liberoita jos tarjouksessa.
      Täällä pampersit maksavat prismassa 9,90e ja liberot jotain 13e. Citymarketissa joskus liberon tuplapakkaukset tarjouksessa, niin silloin ostetaan niitä..Mutta on nuo pampersitkin hyviä hinta-laatusuhde kohdallaan..

      • katsonut

        Oletko katsonut kappalehintoja? Meilläpäin ainakin Pampersit ovat kalliimpia...kappalehinnaltaan. Pampers-pakkauksessa kun on vähämmän vaipoja kuin Liberoissa, ainakin niissä malleissa, joita olen itse meinannut ostaa. Ei sinänsä kyllä haittaa, sillä ollaan oltu tosi tyytyväisiä Liberoihin, joskus vain vaihtelun vuoksi olen meinannut Pamperseja ostaa, mutta kalliin hinnan vuoksi on silloinkin jäänyt Liberopakkaus käteen.


    • S ja S

      esikoinen käytti pampersia mutta nuorimmaiselle ne vaipat ei käynyt.pyllly oli punaisena aina kun käytti pamperssin vaippoja mutta kun vaihtoi liberoon iho parani heti.

      • äiti-17

        Mitä mieltä olette Pampersien ulkopuolen pehmeys/sileys,onko muovisten vaippa-liinojen tasoa?.


    • Pariton Isä

      Mitä ihmeen merkitystä sillä on mikä on yleisein vaippa? Jokainen ostakoon mitä huvittaa ja kokee parhaaksi.

      Itse ostin aluksi pampersia mutta litkun vaippoja kokeillessani totesin ne ihan toimiviksi mutta pirusti halvemmiksi, vaihdoin siis merkkiä.

      Hiphei muuten, viimeksi ostin vaippapaketin elokuussa ja siitäkin annoin puolet perhepäivähoitajalle. Likka kohta 2v2kk, ei paljoa enää vaippoja kulu :)

      • nuukista nuukin

        Eli meneekö joku tosiaan vaipoissakin jonkun trendin perässä, haloo!?

        Mekin käytetään Lidlin vaippoja, on minusta parhaasta päästä. Itse olen ollut elämässäni joskus siinä vaiheessa, että penniä on todella venytetty ja vaikka taloudellinen tilanne on nyt ihan toista laitaa, niin ei mun kulutustottumukset ole mihinkään muuttuneet; edullisinta pyritään ostamaan ja kilohintoja vertaillaan hyllyn reunoista kauppareissulla!

        Vaippojakaan ei voi pakettihinnoilla vertailla, vaan pitää laskea kappalehinta yhdelle vaipalle, niin voi vertailla. Lidlin vaipat maksaa halvimmilaan ehkä n. 15snt/kpl, kun pamperot ja liberaatsit on reilusti yli 20snt. Kyllä sellainen säästö kukkarossa pidemmän päälle tuntuu, kun ajattelee kuinka pitkä vaippakausi kuitenkin on.


      • ...
        nuukista nuukin kirjoitti:

        Eli meneekö joku tosiaan vaipoissakin jonkun trendin perässä, haloo!?

        Mekin käytetään Lidlin vaippoja, on minusta parhaasta päästä. Itse olen ollut elämässäni joskus siinä vaiheessa, että penniä on todella venytetty ja vaikka taloudellinen tilanne on nyt ihan toista laitaa, niin ei mun kulutustottumukset ole mihinkään muuttuneet; edullisinta pyritään ostamaan ja kilohintoja vertaillaan hyllyn reunoista kauppareissulla!

        Vaippojakaan ei voi pakettihinnoilla vertailla, vaan pitää laskea kappalehinta yhdelle vaipalle, niin voi vertailla. Lidlin vaipat maksaa halvimmilaan ehkä n. 15snt/kpl, kun pamperot ja liberaatsit on reilusti yli 20snt. Kyllä sellainen säästö kukkarossa pidemmän päälle tuntuu, kun ajattelee kuinka pitkä vaippakausi kuitenkin on.

        Elikkä veljen perheessä kokeiltiin niin pampersit, liberot kuin muutkin "merkkivaipat", ja yllätysyllätys, Muumi veti loppupeleissä pitemmän korren kaikilla kolmella muksulla :) Eli ei se kallis hinta ja hyvä laatu aina vaan kohtaa, lapsetkin kun on erilaisia!


      • Xen
        ... kirjoitti:

        Elikkä veljen perheessä kokeiltiin niin pampersit, liberot kuin muutkin "merkkivaipat", ja yllätysyllätys, Muumi veti loppupeleissä pitemmän korren kaikilla kolmella muksulla :) Eli ei se kallis hinta ja hyvä laatu aina vaan kohtaa, lapsetkin kun on erilaisia!

        Olen pari kertaa ostanut Muumi-vaippoja, toisella kertaa koko paketti oli viallinen, kun tarrat oli kiinnitetty väärään kohtaan.

        Ostamme edullisia S-ryhmän omia vaippoja, eivät ole yhtään pahempia.


    • hämmästynyt äiti

      Meille tuli Pampersilta mainos, jossa oli yksi vaippa kokeiltavaksi. Kokeiltiinhan me. Laitoin sen pojalle (7kk) päälle, ja kun laitoin häntä tunnin päästä päiväunille, oli vaippa ihan kuiva, joten enpä alkanut vaihtamaan. Poika nukkui 2 tuntia ja heräsi kamalan huudon kanssa. Yleensä hän herää todella hyväntuulisena. Aloin vaihtaa vaippaa, ja huomasin, että vaippa on edelleen ihan kuiva. Vein pojan samantien potalle, jolloin pojalta pääsi helpottunut naurahdus. Hetken päästä nostin pojan potalta ja siellä oli isot pissat. Kun laitoin pojalle tutun vaipan, alkoi hän naureskella iloisesti.

    • äiti3x

      Meillä on käytetty melkein kaikkia merkkejä paitsi en ole kokeillut lidl:n vaippoja(aion kokeilla nuorimmaisella). Eniten ostetaan liberon vaippoja. Meillä on liberot halvempia kuin pampersit.

    • tulivuori86

      käytin aluksi pampersia mut esikoiselle tuli siitä ihottumaa, joten nyt liberoo =)

      • lissukka05

        tyttö ei voinut käyttää pampersia. Pylly meni ihan näpyille,myös Liberosta.
        Käyttää nyt Lidlin vaippoja ja ne passaa.
        Poika taas käyttää pampersia,mutta libero ei passaa hänelle.


    • äityli 18

      pojille,poika-vauvoille!.

      • ei ainakaan

        meidän pojalle, n 70% vuoti joko kyljestä tai selästä vaikka vaippa oli päällä vain 2h ja koko oli oikea (kokeilin myös pienempää/isompaa kokoa-->sama tulos). Ei käynyt meille...


    • äityli 18

      Pampers-vaipan päällä,jos huomaat että Pampers-vaippa vuotaa!.

      • todellakaan

        laita muovisen vaipan päälle vielä muovista vaippaliinaa, huh huh, eihän se vaippa hengitä sitä vähääkään mitä ilman vaippaliinaa. Meidän pojalle siis sopi paremmin kestovaipat ja lidlin kertikset ja niitä käytetään (lidlin kertiksiä öisin)kun eivät vuoda. Ei meille siis enää pamperseja...


    • y.h äiti -18.

      yhtä (pehmeitä) ja joustavia,mitä aiemmat pampers kertis-vaipat oli?.

      • vauva 10kk

        active-fit on paras!.


    • 1. pojan äippä -19

      ovat sopineet parhaiten meidän alle 1 vuotiaalle pojalle!.
      ovat vielä pehmeitä,mutta tukevia/joustavia!.

    • äippä juu minäkin!

      näin epäilisin että Pampers on yleisin!.
      Itse käytän ainakin poika vauvalleni,joka on melkein vuoden ikäinen ja olen ollut tyytyväinen!.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe