No huh huh...

Reijo_68

En ole juuri kuunnellut raskaampaa musiikkia aikaisemmin, vaikka olen jo 37 vuotias. Nyt kun sitten kuulin kaverin joltain kokoelmalevyltä biisin "Hallowed be thy name" (tai jotain sinne päin), niin johan kolahti - oikein kunnolla. Odotan innolla sitä hetkeä kun saan käsiini jonkin hyvän Iron maidenin levyn, että löytyykö muuta samantasoita materiaalia.

Äänenlaatu vain oli melko huono (mp3), joten kysynkin että miltä levy(i)ltä tuo biisi löytyy laadukkaana äänitteenä?

7

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valittu

      kun Hallowed be thy namen kuuntelit. On nimittäin paras Maidenin kappale. No, paras heavykappale mitä ikinä on maa päällän kantanut! Samantasoisia et löydä, mutta loistavia kappaleita kummiskin. Niitä on Maidenin tuotanto pullollaan!

    • juuba-setä

      Kyseinen biisi (Hallowed be thy name) löytyy tietysti Iron Maidenin varsinaiselta läpimurtolevyltä The Number of the beast, joka oli heidän kolmas levynsä, ja ensimmäinen, jolla lauloi Bruce Dickinson.

      Sanoisin, että IM:n 2 ekaa (Iron Maiden ja Killers) on aika kämäsiä, vaikka näillekin diggareita riittää. Paul Di'annon laulu on vaan aika punk-henkistä.

      Iron Maidenin "kultakausi" alkoi Number of the Beastista ja päättyi Seventh son of a seventh soniin. Sen jälkeinen kama on aika tylsää ja toistaa itseään.

      Elikkä suositeltavat Iron Maiden-levyt ovat:
      The Number of the beast
      Piece of mind (oma suosikkini)
      Powerslave (toinen suosikki)
      Somewhere in time (hiukan tylsempi, paras kansikuva :)
      Seventh son of a seventh son
      Ehkä vielä live Live after death.

      Pysy kaukana Blaze Bailey -levyistä!

    • Öövini

      ny vasta kolomekymppisenä ja se oli kuin olis antanu perkelekselle pikkusormen.

    • tzai

      Olen,41 vuotias,perheellinen,hyvässä ammatissa,ja
      Maiden fani.Tervetuloa joukkoon.Minä hurahdin vuonna
      88 ja kuutelen viikoittain Bändiäni.
      Etenkin olen huomannut helpottavan vaikutuksen, mikäli"soppa on suolaista"eli vaimo kiukuttelee.
      Uusinta levyä pidin huonona, mutta nyt 30 kertaa
      kuunneltuani aina vain parempana. Että näin Tampereella.

      • kakkokaikko

        taitaa juuba-setä olla jonkin sortin wnb-fani. Somewhere in timehan on maidenin yksi parhaimpia levyjä. "bayleyn tuotantoon älä edes koske" VITUT sanon minä. bayley ei ollut ehlä kummoinen laulaja mutta hyviä biisejä syntyi bayleyn ajoilta


      • Juuba-setä
        kakkokaikko kirjoitti:

        taitaa juuba-setä olla jonkin sortin wnb-fani. Somewhere in timehan on maidenin yksi parhaimpia levyjä. "bayleyn tuotantoon älä edes koske" VITUT sanon minä. bayley ei ollut ehlä kummoinen laulaja mutta hyviä biisejä syntyi bayleyn ajoilta

        En varmaan oo wnb-fani! Omasta mielestäni luettelemani IM-levyt ovat parhaat, ja Somewhere in time on niistä tylsin. Makuasioista ei voi kiistellä.

        Jos sä tykkään Blaze-levyistä, se on sulle ihan jees. Mä kuuntelen Blazea mieluummin Wolfsbanessa. Sopii paremmin tyyliin.


    • Hyvän biisin löysit

      Hallowed.. on yksi Maidenin piiiiitkän historian parhaista biiseistä, todellinen helmi!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe