Miesnukke?

tahtoo..

Aina välillä tulee telkkarista juttua miehistä, joilla on naisen kokoinen ja näköinen nukke..
Se on niin epistä!
Itse olisin valmis maksamaan vaikka tuhansia euroja saadakseni miesnuken!
Mutta mistä sellaisia muka saa?

Olen ruma ja lihava ja itseinhoinen nainen, ei minua kukaan ota edes yhden yön hoidoksi.
Mutta halut ne on minulla ihan samat kuin muillakin.
Viimeiset 20 vuotta olen yrittänyt värkätä tyynyistä ja peitoista miehen muotoista halattavaa veistosta, jonne sitten olen teippaillut dildoa oikeaan paikkaan, mutta ei siitä mitään tule.. Useimmiten vain luovutan tykkänään, kun ei tunnu miltään, koko ajan saa korjailla jonkin "ruumiinosan" asentoa..

En voi olla yksin maailmassa jolla ei ole seksielämää, miksei meille naisille tehdä seksinukkeja?
Pelätäänkö että sitten miehillä käy entistäkin huonommin flaksi?
Eihän naisen haluilla ole koskaan mollut merkitystä=(

Joku kenellä on rahaa ja innovaatiota, niin huomaa tämä hätähuuto ja pistä pystyyn kunnon kumimiestehdas!
Olen satavarma että sillä tienaisi omaisuuden, kukaan ei vain ole uskaltanut ryhtyä siihen koska naisten halua nauttia seksistä ilman miestä pidetään edelleen tabuna.

8

9888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulen allesi

oi tulen allesi niin eisun tarvii käyttää tyynyjä.tykkään kun iso nainen ratsastaa isolla parrullani

• RealityBites
    • niitä

Jokunen vuosi sitten, kun kävin ostamassa itselleni puhallettavan neitosen niin hoksasin vastaavia miespuolisiakin löytyvän.

Eivätkä edes ole kovinkaan kalliita. Joitakin kymppejä taitavat halvimmat maksaa.

Kyllä semmoiselle jo luulisi ratsastavan.

• pariskunta porvoosta.

On niitä myynnissä esim erossexillä, josta me vaimon kanssa ostettiin mustamies leikkeihimme mukaan, maksoi muistaakseni jotain 50€...valkoisenakin näyttää löytyvän joku.

Aikuisen miehen kokoinen nukke, kalu olisi voinut olla pienempi vaimon paikat tuntuu turhan ahtaille sillä.

Tällä saatiin "ryhmäseksiä" sänkyymme ilman mustasukkaisuuskohtauksia.

• ^calice^

toi oli hyvä idea!!

• fffsaa

Ihan hyvältä idealta tosiaan kuulostaa. Teittekö siis niin, että naisesi ratsasti nuken kalulla kalu pimpissä ja sinä nait sitten peppuun takaapäin? Vaimoni haluaisi kokeilla tuplapanoa, mutta oma miehisyyteni ei oikein anna periksi ottaa toista miestä meille sänkyleikkeihin. Mutta tuo nukke voisi olla apu.

• pari porvoosta
        fffsaa kirjoitti:

Ihan hyvältä idealta tosiaan kuulostaa. Teittekö siis niin, että naisesi ratsasti nuken kalulla kalu pimpissä ja sinä nait sitten peppuun takaapäin? Vaimoni haluaisi kokeilla tuplapanoa, mutta oma miehisyyteni ei oikein anna periksi ottaa toista miestä meille sänkyleikkeihin. Mutta tuo nukke voisi olla apu.

Yleensä vaimo makaa selällään ja nai nukkea ottaen multa suihin. Sitten vaihto. Täytyykin seuraavaksi lämmittää tuota ajatusta peppupanoon;)

• Anonyymi

Ostin vaimolleni mustan miesnuken jolla oli noin 25 cm kalu ja paksuuttakin aika paljon . Kerran kun otimme paukkuja sanoin vaimolle kun hän oli jo jonkin verran humalassa , sanoin hänelle haluaisiko kokeilla sitä miiesnukkea . Vaimo oli heti valmis riisui vaatteensa ja minä täytin nuken , vaimo katsoi nuken kullia ja sanoikin että ompa iso kalu no eimuutakuin pilluun ja kalulle liukuvoidetta ja vaimo ratsastamaan nukella . Kulli mahtui menemään piliiuun ja vaimo liikutteli itseään ylös alas , kulli painui sentti sentiltä syvemmälle ja vaimokin alkoi nauttia , hän kiihdytti vauhtiaan ja kohta kulli oli kokonaan pillussa , ajattelin miten se sai mahtumaan . Vaimo ratsasti menemään ja kovalla vauhdilla eikä mennyt kauaa kun vaimo lysähti nuken päälle ja sai orgasmin , minä kullipyztyssä menin vaimon taakse ja laitoin liukkaria pyllyyn ja työnsin kaluni sinne ja aloin nussia ja sanoin nyt on kalu molemmissa reiässä ja nussin menemään vaimon tiukkaa reikää niin kauan kunnes päästin spermat pyllyyn . Kun vedin kalun pois niin vaimokin sai nuken kalun pillustaan , sanoin vaimolle taisit tykätä nuken isosta kalusta kunvorgasmikin tuli , johon vaimo joo . Vaimo ratsasteli vielä illalla uudelleen ja kyllä hän on ratsastellut nukella sen jälkeenkin kun tykkäsi nuken isosta kalusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2188
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1798
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1349
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1207
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      1002
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      877
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      876
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      771
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      711
    Aihe