skorppari mies sängyssä

mietityttää

Minkälainen on skorppioni mies sängyssä? Itse nautiskelija vai huomioiko naisen tarpeet?

38

12416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siut

      Skopimies johdattaas sinut taivaan porteille..määrätietoisesti ja varmasti..

    • tottero

      aikansa, kääntää selän ja alkaa kuorsaamaan.

    • skorppari &neitsyt

      No kyllä huomio naisensa,on seksikkäin merkki mitä tiedän.Tajuttomuuksiin vievää hurmosta,jota muistelet vielä vanhana mummona.Älyttömän kiihkeä ja kestävä.Monta tuntia menee nauttiessa joten varaa paljon aikaa.

    • SkorppariN

      Kyl mun skorpparimiehet on olleet parhaita rakastajia ehdottomasti..ja kyltymättömiä..

      • minä vaan

        Olen samaa mieltä, sillä skorppionit kertoo enemmän kropallaan kuin puhumalla tunteistaan....ja he yleensä ovatkin juuri parhaimmasta päästä olevia rakastajia


    • sekä

      huomioi todellakin naisen, ainakin jos suuria tunteita. todella tärkeää että naisella hyvä, itsellä ei niin väliä. tämä mun kokemus. todella huomaavainen ja hellä sekä mahtava suutelija

      • Hurmioitunut

        Ei kyllä tarvitse vieraissa hypätä seksin puolesta jos skorpparin saa omakseen. Elämäni parasta seksiä!! Ja aina löytyy halukkuutta kokeilla jotain uutta


      • oma kokemus
        Hurmioitunut kirjoitti:

        Ei kyllä tarvitse vieraissa hypätä seksin puolesta jos skorpparin saa omakseen. Elämäni parasta seksiä!! Ja aina löytyy halukkuutta kokeilla jotain uutta

        Meitä on kaksi kaverusta, molemmat skorppareita ja molemmat naimisissa kuudetta vuotta. Seksi on ollut meille kaikille suhteellisen avoin aihe ja olemmekin harrastaneet ryhmäseksiä vaimoni ja minun aloitteesta. Idean muhimiseen heillä meni puolisen vuotta, ennenkuin he päättivät sitten kokeilla. Alkuun tietysti jännitti kaikkia, mutta sitten ihan mukavan kutkuttavaa toimintaa. Mutta mutta, suoraan sanottuna tämä kaverini ei osaa yhtään mitään sänkykamarin puolella. Eikä hän halua edes mitään oppia.

        Hän tekee kaikki onnettomasti, eli ensin minuutti nuolemista ja samalla sormea kuivana sisään, ja sitten pitäisi päästä jo pimpin päälle. Naiset voivat helposti kuvitella miltä tuollainen meno tuntuu. Hänellä ei ole myöskään seksuaalista itsetuntoa ollenkaan. Hän ei uskalla puhua kaikista toiveista vaimolleen, koska pelkää että vaimonsa alkaa pitämään häntä pervona. Siitä syystä heidän seksinsä on sitä että heti vaan naimaan ja orgasmin tullessa jommalle kummalle, seksi loppuu sillä kerralla siihen.

        Vaikka hän kertoo pelkäävänsä sitä että vaimonsa pitäisi häntä pervona, häntä ei kiinnosta kuitenkaan mikään muu kuin tavallinen seksi. Hän ei halua nuolla vaimoaan alapäästä tai rinnoista, mutta toivoo itseltään otettavan suihin vaikka koko ajan (ja vaimo tietysti tottelee.) Ja ainoa hänelle mieluisin asento on lähetyssaarnaaja.

        Voitte kuvitella että ryhmäkokemus oli pienoinen pettymys hänen osaltaan, vaikka viisi eri kertaa yritimme ja joka kerta jaoimme pieniä vinkkejä. Mutta kun ei niin ei. Vaimonsa kuitenkin tykkäsi kokemuksesta ja hän halusi mieluusti kokeilla uusia vinkkejä. Hänelle ryhmäkokemus oli ilmeisesti todellakin jotain uutta ja kiihottavaa.

        Eli ainakin täällä on kaksi skorpparia joista toinen osaa ja toinen ei osaa yhtään. Siinä olisi tutkittavaa astrologeille kun selvittäisivät miksi kaverini on täysin päinvastainen tapaus, mitä yleensä skorpionista ja seksistä kerrotaan.

        Lisään vielä että meistä jokainen oli ennen seurustelua ja avioliittoa täysin kokemattomia seksin saralla.


      • kommentaattori_
        oma kokemus kirjoitti:

        Meitä on kaksi kaverusta, molemmat skorppareita ja molemmat naimisissa kuudetta vuotta. Seksi on ollut meille kaikille suhteellisen avoin aihe ja olemmekin harrastaneet ryhmäseksiä vaimoni ja minun aloitteesta. Idean muhimiseen heillä meni puolisen vuotta, ennenkuin he päättivät sitten kokeilla. Alkuun tietysti jännitti kaikkia, mutta sitten ihan mukavan kutkuttavaa toimintaa. Mutta mutta, suoraan sanottuna tämä kaverini ei osaa yhtään mitään sänkykamarin puolella. Eikä hän halua edes mitään oppia.

        Hän tekee kaikki onnettomasti, eli ensin minuutti nuolemista ja samalla sormea kuivana sisään, ja sitten pitäisi päästä jo pimpin päälle. Naiset voivat helposti kuvitella miltä tuollainen meno tuntuu. Hänellä ei ole myöskään seksuaalista itsetuntoa ollenkaan. Hän ei uskalla puhua kaikista toiveista vaimolleen, koska pelkää että vaimonsa alkaa pitämään häntä pervona. Siitä syystä heidän seksinsä on sitä että heti vaan naimaan ja orgasmin tullessa jommalle kummalle, seksi loppuu sillä kerralla siihen.

        Vaikka hän kertoo pelkäävänsä sitä että vaimonsa pitäisi häntä pervona, häntä ei kiinnosta kuitenkaan mikään muu kuin tavallinen seksi. Hän ei halua nuolla vaimoaan alapäästä tai rinnoista, mutta toivoo itseltään otettavan suihin vaikka koko ajan (ja vaimo tietysti tottelee.) Ja ainoa hänelle mieluisin asento on lähetyssaarnaaja.

        Voitte kuvitella että ryhmäkokemus oli pienoinen pettymys hänen osaltaan, vaikka viisi eri kertaa yritimme ja joka kerta jaoimme pieniä vinkkejä. Mutta kun ei niin ei. Vaimonsa kuitenkin tykkäsi kokemuksesta ja hän halusi mieluusti kokeilla uusia vinkkejä. Hänelle ryhmäkokemus oli ilmeisesti todellakin jotain uutta ja kiihottavaa.

        Eli ainakin täällä on kaksi skorpparia joista toinen osaa ja toinen ei osaa yhtään. Siinä olisi tutkittavaa astrologeille kun selvittäisivät miksi kaverini on täysin päinvastainen tapaus, mitä yleensä skorpionista ja seksistä kerrotaan.

        Lisään vielä että meistä jokainen oli ennen seurustelua ja avioliittoa täysin kokemattomia seksin saralla.

        ...kuinka kaikki edellisen kommentin lukevat skorpionit huutavat yhteen ääneen "hyiii, en vois ikään ryhmäseksiä",

        ...että se siitä ja skorpionin seksikkyydestä.


      • mietityttää
        oma kokemus kirjoitti:

        Meitä on kaksi kaverusta, molemmat skorppareita ja molemmat naimisissa kuudetta vuotta. Seksi on ollut meille kaikille suhteellisen avoin aihe ja olemmekin harrastaneet ryhmäseksiä vaimoni ja minun aloitteesta. Idean muhimiseen heillä meni puolisen vuotta, ennenkuin he päättivät sitten kokeilla. Alkuun tietysti jännitti kaikkia, mutta sitten ihan mukavan kutkuttavaa toimintaa. Mutta mutta, suoraan sanottuna tämä kaverini ei osaa yhtään mitään sänkykamarin puolella. Eikä hän halua edes mitään oppia.

        Hän tekee kaikki onnettomasti, eli ensin minuutti nuolemista ja samalla sormea kuivana sisään, ja sitten pitäisi päästä jo pimpin päälle. Naiset voivat helposti kuvitella miltä tuollainen meno tuntuu. Hänellä ei ole myöskään seksuaalista itsetuntoa ollenkaan. Hän ei uskalla puhua kaikista toiveista vaimolleen, koska pelkää että vaimonsa alkaa pitämään häntä pervona. Siitä syystä heidän seksinsä on sitä että heti vaan naimaan ja orgasmin tullessa jommalle kummalle, seksi loppuu sillä kerralla siihen.

        Vaikka hän kertoo pelkäävänsä sitä että vaimonsa pitäisi häntä pervona, häntä ei kiinnosta kuitenkaan mikään muu kuin tavallinen seksi. Hän ei halua nuolla vaimoaan alapäästä tai rinnoista, mutta toivoo itseltään otettavan suihin vaikka koko ajan (ja vaimo tietysti tottelee.) Ja ainoa hänelle mieluisin asento on lähetyssaarnaaja.

        Voitte kuvitella että ryhmäkokemus oli pienoinen pettymys hänen osaltaan, vaikka viisi eri kertaa yritimme ja joka kerta jaoimme pieniä vinkkejä. Mutta kun ei niin ei. Vaimonsa kuitenkin tykkäsi kokemuksesta ja hän halusi mieluusti kokeilla uusia vinkkejä. Hänelle ryhmäkokemus oli ilmeisesti todellakin jotain uutta ja kiihottavaa.

        Eli ainakin täällä on kaksi skorpparia joista toinen osaa ja toinen ei osaa yhtään. Siinä olisi tutkittavaa astrologeille kun selvittäisivät miksi kaverini on täysin päinvastainen tapaus, mitä yleensä skorpionista ja seksistä kerrotaan.

        Lisään vielä että meistä jokainen oli ennen seurustelua ja avioliittoa täysin kokemattomia seksin saralla.

        no, mulla on just tollasia kokemuksia skorppari miehen kanssa olosta.Siinä ei esileikkejä harrasteta.Olen yrittänyt itse kertoa mikä minusta tuntuisi hyvältä. Aivan kun puhuisi puuhevoselle, ei mene perille. Minulle ei itselle riitä tollanen kumppani sängyssä.Kaiken huipuksi sitä vielä pitäisi kehua kaiken jälkeen.Eiköhän itse huomaa nauttineensa vain yksin, mun nautinnoilla ei ole niin väliä. Harmittaa kun muuten meillä on yhdessä niin mukavaa.Itselleni rakastelu on niin tärkeä asia ja kun vielä yhdessä pystyttäisiin puhumaan ja kokeilemaan erillaisia juttuja. Varmaan tämä meidän juttu kaattuukin tähän ongelmaan, ollaan sängyssä kun eri planeetoilta. No, yrittänyt ainakin olen antaa vinkkejä. Nauttikaa ihmiset rakastelusta ja kuunnelkaa mitä kumppani toivoo puolin ja toisin.


      • änimöl
        oma kokemus kirjoitti:

        Meitä on kaksi kaverusta, molemmat skorppareita ja molemmat naimisissa kuudetta vuotta. Seksi on ollut meille kaikille suhteellisen avoin aihe ja olemmekin harrastaneet ryhmäseksiä vaimoni ja minun aloitteesta. Idean muhimiseen heillä meni puolisen vuotta, ennenkuin he päättivät sitten kokeilla. Alkuun tietysti jännitti kaikkia, mutta sitten ihan mukavan kutkuttavaa toimintaa. Mutta mutta, suoraan sanottuna tämä kaverini ei osaa yhtään mitään sänkykamarin puolella. Eikä hän halua edes mitään oppia.

        Hän tekee kaikki onnettomasti, eli ensin minuutti nuolemista ja samalla sormea kuivana sisään, ja sitten pitäisi päästä jo pimpin päälle. Naiset voivat helposti kuvitella miltä tuollainen meno tuntuu. Hänellä ei ole myöskään seksuaalista itsetuntoa ollenkaan. Hän ei uskalla puhua kaikista toiveista vaimolleen, koska pelkää että vaimonsa alkaa pitämään häntä pervona. Siitä syystä heidän seksinsä on sitä että heti vaan naimaan ja orgasmin tullessa jommalle kummalle, seksi loppuu sillä kerralla siihen.

        Vaikka hän kertoo pelkäävänsä sitä että vaimonsa pitäisi häntä pervona, häntä ei kiinnosta kuitenkaan mikään muu kuin tavallinen seksi. Hän ei halua nuolla vaimoaan alapäästä tai rinnoista, mutta toivoo itseltään otettavan suihin vaikka koko ajan (ja vaimo tietysti tottelee.) Ja ainoa hänelle mieluisin asento on lähetyssaarnaaja.

        Voitte kuvitella että ryhmäkokemus oli pienoinen pettymys hänen osaltaan, vaikka viisi eri kertaa yritimme ja joka kerta jaoimme pieniä vinkkejä. Mutta kun ei niin ei. Vaimonsa kuitenkin tykkäsi kokemuksesta ja hän halusi mieluusti kokeilla uusia vinkkejä. Hänelle ryhmäkokemus oli ilmeisesti todellakin jotain uutta ja kiihottavaa.

        Eli ainakin täällä on kaksi skorpparia joista toinen osaa ja toinen ei osaa yhtään. Siinä olisi tutkittavaa astrologeille kun selvittäisivät miksi kaverini on täysin päinvastainen tapaus, mitä yleensä skorpionista ja seksistä kerrotaan.

        Lisään vielä että meistä jokainen oli ennen seurustelua ja avioliittoa täysin kokemattomia seksin saralla.

        Niin ja kummalla teistä on karumpi historia esim. pettymisen saralla.. entäkö perhehistoria...?


      • ilmikin
        änimöl kirjoitti:

        Niin ja kummalla teistä on karumpi historia esim. pettymisen saralla.. entäkö perhehistoria...?

        Kaikki oltiin kokemattomia. Eli ketään ei oltu petetty aiemmin. Seurustelu oli ensimmäinen pidempi seurustelu ja avioliitto sen perään. Ja kaikki heitä painavat asiat on kyllä ystävien kesken puitu, samoin kuin meitä painavat asiat on heidän kanssaan puitu.

        Mutta miten perhehistoria tähän kuuluu? Ei meistä ketään olla hyväksikäytettykään ja meistä kaikki on rakastavista perheistä, jos sitä tarkoitit?

        En lähde sen kummemmin setvimään meidän historioitamme, ihan ymmärrettävistä syistä, se kun ei kuulu kenellekään teistä. Tottakai jos olisi ollut tuollaista vakavaa aihetta, en olisi edes kirjoittanut tänne mitään. Sehän olisi ollut täysin ymmärrettävää jos toinen on niin rikki sisältä ettei pysty mihinkään.

        Kaveri on työssään ja harrastuksissaan todella hyvä ja tulee hyvin toimeen. Niin hyvin että olen välillä vähän kateellinenkin hänelle kun hän tuntuu olevan aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Hän tulee myös ihmisten kanssa loistavasti toimeen, eli supliikki kyllä pelaa. Eli ei tässä ole siitä kysymys että hän olisi hiljainen, alistettu ja pelokas hissukka ja sisältä rikki.


      • ihme ja kumma
        oma kokemus kirjoitti:

        Meitä on kaksi kaverusta, molemmat skorppareita ja molemmat naimisissa kuudetta vuotta. Seksi on ollut meille kaikille suhteellisen avoin aihe ja olemmekin harrastaneet ryhmäseksiä vaimoni ja minun aloitteesta. Idean muhimiseen heillä meni puolisen vuotta, ennenkuin he päättivät sitten kokeilla. Alkuun tietysti jännitti kaikkia, mutta sitten ihan mukavan kutkuttavaa toimintaa. Mutta mutta, suoraan sanottuna tämä kaverini ei osaa yhtään mitään sänkykamarin puolella. Eikä hän halua edes mitään oppia.

        Hän tekee kaikki onnettomasti, eli ensin minuutti nuolemista ja samalla sormea kuivana sisään, ja sitten pitäisi päästä jo pimpin päälle. Naiset voivat helposti kuvitella miltä tuollainen meno tuntuu. Hänellä ei ole myöskään seksuaalista itsetuntoa ollenkaan. Hän ei uskalla puhua kaikista toiveista vaimolleen, koska pelkää että vaimonsa alkaa pitämään häntä pervona. Siitä syystä heidän seksinsä on sitä että heti vaan naimaan ja orgasmin tullessa jommalle kummalle, seksi loppuu sillä kerralla siihen.

        Vaikka hän kertoo pelkäävänsä sitä että vaimonsa pitäisi häntä pervona, häntä ei kiinnosta kuitenkaan mikään muu kuin tavallinen seksi. Hän ei halua nuolla vaimoaan alapäästä tai rinnoista, mutta toivoo itseltään otettavan suihin vaikka koko ajan (ja vaimo tietysti tottelee.) Ja ainoa hänelle mieluisin asento on lähetyssaarnaaja.

        Voitte kuvitella että ryhmäkokemus oli pienoinen pettymys hänen osaltaan, vaikka viisi eri kertaa yritimme ja joka kerta jaoimme pieniä vinkkejä. Mutta kun ei niin ei. Vaimonsa kuitenkin tykkäsi kokemuksesta ja hän halusi mieluusti kokeilla uusia vinkkejä. Hänelle ryhmäkokemus oli ilmeisesti todellakin jotain uutta ja kiihottavaa.

        Eli ainakin täällä on kaksi skorpparia joista toinen osaa ja toinen ei osaa yhtään. Siinä olisi tutkittavaa astrologeille kun selvittäisivät miksi kaverini on täysin päinvastainen tapaus, mitä yleensä skorpionista ja seksistä kerrotaan.

        Lisään vielä että meistä jokainen oli ennen seurustelua ja avioliittoa täysin kokemattomia seksin saralla.

        Näin se menee että oli merkki mikä tahansa niin eilaisia me kaikki ollaan...vaikka merkki on sama niin siinä vaikuttaa myös se mikä on nouseva merkki ym...


    • mahtava

      sänkypartneri! Kaikkea saa kokeilla ja kaikesta voi puhua.

      Skorppari ottaa huomioon naisen, mutta myös naisen on huomioitava skorppari.

      Suosittelen.

    • mitään

      Skorpioni ei tiedä sänkyjutuista mitään. Minä tiedän, minä olen neitsyt nainen.

      Kerro skorppi miten miehen mulkku viritetään että nainen saa nussimisen aikana kolme orkkuu?

      • erittäin

        helposti. Ja voit vielä laittaa ykkösen eteen- vähintään.

        Mutta miten se tehdään neitsyt miehelle, hyvä kun yhden antaa. Tai miten neitsytmies jaksaisi edes toisen kerran viikossa.

        On muuten neitsyellä ja skorpionilla eroa kuin kesällä ja talvella. Skorpparin eduksi...

        Kokemusta kun on molemmista.


      • kerron
        erittäin kirjoitti:

        helposti. Ja voit vielä laittaa ykkösen eteen- vähintään.

        Mutta miten se tehdään neitsyt miehelle, hyvä kun yhden antaa. Tai miten neitsytmies jaksaisi edes toisen kerran viikossa.

        On muuten neitsyellä ja skorpionilla eroa kuin kesällä ja talvella. Skorpparin eduksi...

        Kokemusta kun on molemmista.

        Sinä et näköjään osaa sanoa miten se viritys tapahtuu.

        No, minä kerron. Kummankin tulee käydä suihkussa ennen sänkyyn menoo. Sit jos se mies on kiinnostunu niin sen mulkku seisoo pystyssä. Sitten otat koiralta koiranpannan ja hihnan, laitat pannan miehes kaulaan ja hihnalla sidot sen kivekset taakse että mulkunpää kääntyy alas. Sitten otat tukastas sen kuminauhan ja laitat sen kakinkerroin jätkäs seisovan mulkun juureen.

        Veri menee mulkkuun mutta takaisin se ei pääse. Samoin hermot, mitkä on miehen mulkun terskassa. Ne lamaantuu.

        Jaksaa nussii.

        Haluutsa siltä suikkiin? Maalaa se kova mulkunpää kirkkanpunaisella huulikiillolla mikä maistuu mansikalta. Katso miltä se näyttää. mansikalta. jos nyt maistelet niin sehän maistuukin mansikalta ja on hyvää.


      • touhua sanoisin
        kerron kirjoitti:

        Sinä et näköjään osaa sanoa miten se viritys tapahtuu.

        No, minä kerron. Kummankin tulee käydä suihkussa ennen sänkyyn menoo. Sit jos se mies on kiinnostunu niin sen mulkku seisoo pystyssä. Sitten otat koiralta koiranpannan ja hihnan, laitat pannan miehes kaulaan ja hihnalla sidot sen kivekset taakse että mulkunpää kääntyy alas. Sitten otat tukastas sen kuminauhan ja laitat sen kakinkerroin jätkäs seisovan mulkun juureen.

        Veri menee mulkkuun mutta takaisin se ei pääse. Samoin hermot, mitkä on miehen mulkun terskassa. Ne lamaantuu.

        Jaksaa nussii.

        Haluutsa siltä suikkiin? Maalaa se kova mulkunpää kirkkanpunaisella huulikiillolla mikä maistuu mansikalta. Katso miltä se näyttää. mansikalta. jos nyt maistelet niin sehän maistuukin mansikalta ja on hyvää.

        empä ole moista kuullut....SM-touhua.Minä skopu ja annan ja saan kyllä niin että tuntuu mutta hellyydellä ja ajatuksella....huh sinua,ei hyvä


      • änimöl
        erittäin kirjoitti:

        helposti. Ja voit vielä laittaa ykkösen eteen- vähintään.

        Mutta miten se tehdään neitsyt miehelle, hyvä kun yhden antaa. Tai miten neitsytmies jaksaisi edes toisen kerran viikossa.

        On muuten neitsyellä ja skorpionilla eroa kuin kesällä ja talvella. Skorpparin eduksi...

        Kokemusta kun on molemmista.

        :D :D :D :D


    • fgds

      Eipä ole sitten sattunut kohdalleni kyltymätöntä seksipeto skorpparia vaan pikemminkin todella pikainen tyyppi. Siis exältäni kyllä löyty intoa seksiin vaikka muille jakaa mutta itse akti oli aika yksipuolista.
      Minua hän ei huomioinut kunnolla, ehkä vähän sormipeliä sekunnin mutta sitten minun piti kuitenkin tehdä hänelle ties mitä.
      Hänen kanssaan ei voinut puhua seksistä avoimesti...
      Olihan se kyllä muutenkin aika ykspuolista se meidän suhde.

    • Kokemusta

      Pitkällä kokemuksella, ei siinä juuri naisen tarpeita huomioida. Tai ne täytyy ainakin kovaäänisesti tehdä selväks ennen sänkyyn menoa. Muuten skorpioni tyydyttää vaan itsensä.

    • Skopu nainen

      Mielipiteeni Perustuu kokemukseen useista eri skorppionimiehistä, ei vain yhdestä.. Skorppioni mies on upea sängyssä, Mutta kyllä neitsyt mies on ollut minulle vielä upeampi :) Ei niin itsekäs ja kärsimätön kuin skorpparit.

    • änimöl

      SIInäs näätte... Oliko se pelkästään skorp. kiinni... Vai jäikö teiltäkin kenties jotain tekemättä... Tämä edellinen vastaaja on harrastanut jopa monen IHMISEN kanssa ja sanoo että I LIKED IT AND I WANT MOOORE!!!! Suhde ei toimi jos toinen pelkää jotain ja jotainhan te pelkäätte. Mullakin särjettiin sydän ja sen jälkeen ansa on asetettu teille hyvät NAISET ja herrat (ja mä puhun kaikkien särjettyjen sydämien puolesta)
      ... Kesti melkein vuoden seurustelussa itkujen ja semmoisen kadotuksen parissa ennenkuin opin taas rakastamaan. SKORP on HYVIN herkkä. ja kun se sydän särkyy ei toiselle ihmiselle ole aikaa kun tekee vaan mieli itkeä eikä pysty siihen. Haetaan sitten lohtua sieltä kamarin puolelta.... Uskaltakaa puhua asioista niin seksikin paranee.... KARU FAKTA.

    • Huokausten huokaus

      Tuossa aijemmin joku kertoi omasta kokemuksestaan skorpparimiehen kanssa näin "...häntä ei kiinnosta kuitenkaan mikään muu kuin tavallinen seksi. Hän ei halua nuolla vaimoaan alapäästä tai rinnoista, mutta toivoo itseltään otettavan suihin vaikka koko ajan (ja vaimo tietysti tottelee.) Ja ainoa hänelle mieluisin asento on lähetyssaarnaaja....* Olen rapunainen ja mieheni on juuri tuollainen skorppari, joten hekumallisesta seksistä EI todellakaan voi puhua samana päivänä!

      • joutavanpäivänen

        Skopumiehen voi tyrkätä aivan huoletta vaikka sinne sängyn alle!


      • CrystalFish

        aivan päin vastoin...Ottaa mun tarpeeni huomioon, on kokeilunhaluinen ja kestävä.Toisinaan heittäytyy "itsekkääksi" jolloin mä teen kaikki hommat ja taiat mutta se sopii mulle paremmin kuin hyvin... ;)

        Ehdottomasti paras seksikumppani mulle ainakin.


    • Allien

      sen kummempi kuin muutkaan erihoroskoopit. riippuu ihmisestä, eo horoskoopista tuo seksuaalisuus.

    • Eräs nainen

      Itse olen keski-ikää lähestyvä skorpparinainen , olen todellinen nautiskelija ja kokeilunhaluinen seksin suhteen. Huonointa seksiä olen saanut juuri skorpparimieheltä, suosittelen ehdottomasti härkämiehiä (niitä on ollut useita "käytössä"). Härät ovat myöskin täydellisiä nautiskelijoita, mutta osaavat myös antaa, eivätkä vai ota.

      Itse en enään koskaan kajoa skorpparimieheen.

      • skopu määkin

        oli toisinpäin, skorpparimiehen kanssa en ole ollut sängyssä mutta härkämies oli surkein esitys mitä maan päällä kantaa, puheet oli kovat mutta teot todella surkeita,


    • hyvät muistot

      ...pääsee niin ihan hyvä se oli. Oltiin paljon sängyssä tai missä vaan. Muita hyviä merkkejä on oinas, härkä, neitsyt. Skopu oli kanssa ihan pervo ja naurettiin yhdessä kaiken pervon päälle. Tietenkin vaikutti se, että rakastin häntä syvästi...hauskaa oli ja tuntui omalle :)

      • 9

        olti kun kaverit ja that it.


      • Nuca
        9 kirjoitti:

        olti kun kaverit ja that it.

        Hauska viestiketju, sai ajoittain nauramaan ja punastumaan, aika rohkeeta tekstiä välillä. Scorpioni on hyvä ja rohkea kun on oikeanlainen vastakumppani ja tunteet kohdallaan. Tietynlainen ujous ja ehkä sitä pelkää antavansa itsestänsä liikaa ja silloin pelkää toisen menettävän mielenkiinnon. Scopulle seksi on tärkeinpiä asioita elämässä. En tiedä onko se nautinnon vai vallan takia, vai siksi että saa antaa toiselle jotain hyvää. Eiks scopu haluu aina olla kaveri, koska ei halua kenellekkään pahaa mieltä. Sittenkin kun on eronnut scopu miehestä ja sattuu näkemään, kiihkeys ja jännitys tuntuvat olevan läsnä ja jollain tasolla ystävyys kunnioituksella. Vai mitä mieltä olette?


      • skopun pano
        Nuca kirjoitti:

        Hauska viestiketju, sai ajoittain nauramaan ja punastumaan, aika rohkeeta tekstiä välillä. Scorpioni on hyvä ja rohkea kun on oikeanlainen vastakumppani ja tunteet kohdallaan. Tietynlainen ujous ja ehkä sitä pelkää antavansa itsestänsä liikaa ja silloin pelkää toisen menettävän mielenkiinnon. Scopulle seksi on tärkeinpiä asioita elämässä. En tiedä onko se nautinnon vai vallan takia, vai siksi että saa antaa toiselle jotain hyvää. Eiks scopu haluu aina olla kaveri, koska ei halua kenellekkään pahaa mieltä. Sittenkin kun on eronnut scopu miehestä ja sattuu näkemään, kiihkeys ja jännitys tuntuvat olevan läsnä ja jollain tasolla ystävyys kunnioituksella. Vai mitä mieltä olette?

        Ite olen skopun kanssa ja voin sanoo et, ei se mun kanssa ainakaan mikään kamu haluu olla vaan enempi. Ja sitäkin et en usko et käyttää seksiä vallan eleenä...skoputhan rakastaa seksiä ja sitä että saa toteuttaa ne fantasiatkin rakastettunsa kanssa...skopu kun haluaa että molemmilla on hyvä olla...ja että molemmat nauttii...ja jos seksi ei pelaa...niin se on sitten huono juttu, sillä skopu ilmaisee itseään enempi teoin kuin sanoin...tietysti en halua yleistää...eli on niitä poikkeuksiakin...Ja kyllä skopun kanssa saa lämmittely leikitkin aikaan jos itse vain on älliä fantasioida yhdessä skopun kanssa...Koska skopuja on monta erillaista niin seksikin on aina erillaista...ei kaikkien skopujen seksi ole hekumaa ja huumaa...mutta ei muissakaan tähtimerkeissä ole paljon kehumista...Oman skopuni kanssa tuntuu siltä että menemme molemmat 7-taivaaseen kun pääsemme kunnolla vauhtiin. Pelkkä ajatuskin rakastelemisesta skopuni kanssa saa minut aivan villiksi himosta...skoput kun ovat myös erittäin vaihtelun haluisia...en tiedä ovatko kaikki? Mutta me olemme kokeilleet vaikka mitä asentoja ja ties missä (jopa kiinni jäämisen pelossa)...Mutta jännitys seksi on silloin kuin hekumallista adrealiinia...Mutta itsekkin olen sellainen tähtimerkki että seksi pelaa. Jos on hyvässä kunnossa niin seksihän on silloin parempaa. Ja jos tietää mitä haluaa niin kannattaa sanoa se skopulle...ja jos ei skopu ymmärrä niin ota ohjat käsiisi ja ala pelaamaan peliä...ota vaikka jokin rooli ja pysy siinä...muista vetää samalla juonta että mitä pitää tedä...ja mitä seuraavaksi tapahtuu.... mutta jokainen tekee mitä tekee...tos oli vaan joku nopee päähän pisto ehdotus...Ja jokainen on erillainen...ja ei vika ei ole välttämättä aina siinä vastakkaisessa kumppanissa...kannattaa katsoa myös itseään peilistä...Itse ainakin olen huomannut että jos molemmat rakastaa toisiaan ja eivät murehdi mitään aktin aikana, niin hekuma odottaa kumpaakin...


    • keksimonster

      ajattelevainen, hellä, kestää todella pitkään

      itse ehdin saada ainakin 2 kertaa ennenkuin skorpparimies... rasittavaa usein

      • nauti kun viel voit

        Kannattaa nauttii siitä et tuut 2 kertaa!!! Jotkut kun ei tuu ollenkaan...siis puhun nyt yleisesti naisista muutenkin,jotkut kun ei tuu lainkaan miehestä!!! Mut tuleeks sun skopu sit kertaakaan?


      • änimöl
        nauti kun viel voit kirjoitti:

        Kannattaa nauttii siitä et tuut 2 kertaa!!! Jotkut kun ei tuu ollenkaan...siis puhun nyt yleisesti naisista muutenkin,jotkut kun ei tuu lainkaan miehestä!!! Mut tuleeks sun skopu sit kertaakaan?

        Sensuelli ja intuitiivinen naista kohtaan.. Ja paikan tullen osaan naureskella sängyssä... Kova jätkä pehmeellä
        sisustuksella. yhtä söpö ku pehmolelu. Sellainen jota voi säilyttää sänkynsä alla ja ottaa halailuun aina ku tarvii. Pusuja bi-luonteella koko maailmalle. Soulii ja sillee.


      • Olisit jo hiljaa
        änimöl kirjoitti:

        Sensuelli ja intuitiivinen naista kohtaan.. Ja paikan tullen osaan naureskella sängyssä... Kova jätkä pehmeellä
        sisustuksella. yhtä söpö ku pehmolelu. Sellainen jota voi säilyttää sänkynsä alla ja ottaa halailuun aina ku tarvii. Pusuja bi-luonteella koko maailmalle. Soulii ja sillee.

        Jokainen tällä sivulla tietää ettei sinusta ole mihinkään. Olet pahassa puutteessa ja täysin kykenemätön ottamaan naista.

        Elät haavemaailmassa ja siksi et osaa elää ja rakastaa oikeassa maailmassa. Et ole pervo ja määrätietoinen, vaan nössö haaveileva runkkari joka toivoisi että joku sinut ottaisi.

        Osaat naureskella sängyssä, koska olet juuri sitä joka toivoo että muut tekevät kaiken ja sinä saat vain maata kuin lahna kun muija imuttaa. Sen paljastit suoraan kun väitit että sinut voi ottaa halattavaksi kuin pehmolelun.


      • änimöl
        Olisit jo hiljaa kirjoitti:

        Jokainen tällä sivulla tietää ettei sinusta ole mihinkään. Olet pahassa puutteessa ja täysin kykenemätön ottamaan naista.

        Elät haavemaailmassa ja siksi et osaa elää ja rakastaa oikeassa maailmassa. Et ole pervo ja määrätietoinen, vaan nössö haaveileva runkkari joka toivoisi että joku sinut ottaisi.

        Osaat naureskella sängyssä, koska olet juuri sitä joka toivoo että muut tekevät kaiken ja sinä saat vain maata kuin lahna kun muija imuttaa. Sen paljastit suoraan kun väitit että sinut voi ottaa halattavaksi kuin pehmolelun.

        ja säkö olet sitten empaattinen... haiskahtaa tuokin tekopyhältä. ja joo mitä nyt jos et leikin päälle ymmärrä. Kyllä mä elän niin sanotussa haavemaailmassa mut todista mulle mikä on todellisuus. Ei enkä ole runkkari. Ainakaan enään. Elän selibaatissa kunnes löytyy joku jolle antaa sydämensä. Rakkaudessa ei ole rajoja. Rakastan elämää ja en tarvitse selityksiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe