F-Secure

Pike

Terve kaikille! Mitä mieltä tietoturvasta tällä hetkellä? Itse huomioinut, notta viruksia liikkeellä taas ja tietoturvaa tarvitaan. Tuhat kappaletta tuli siis hankittua F-Securea. Aattelin ostaa jo nyt vaikka sotauhka pukkaa päälle, mutta katellaan vuoden päästä miten on käynyt.

Tuottoisaa vuotta KAIKILLE!

5

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dat O

jo odotellut FSecurien kanssa ainakin vuoden päivät ja taidan jatkaa odottelua. Tässä oon miettinyt mitä pieniä yhtiöitä kannattas ostella ettei sitten joskus kaduttaisi eli mitä mieltä onko niissä missään potentiaalia. Joitain onkin hankittu , siellä makaavat salkun pohjalla odottamassa aikoja parempia. Tiedä sitten miten Suomi jatkossa pärjää teknologiasa noin yleensäkin. Kun on Aasiassakin aika kova meno päällä.

• FSC

En oo kokeillu Securen ohjelmistoja kun joskus dos aikoina. Mutta joku tutka koneessa on nykyään pakko olla palomuuri. Uskon securen nousuun ja mahdolliseen yrityskauppaan. On salkussa tuotakin sodanuhkasta huolimatta

• Hiiri

löytynyt pahoja tietoturva-aukkoja. Onkohan Securella tuonne jotain meneillä? Secure nousee se on varmaa

• paljon jo menettänyt

Ostit muutamaa päivää liian aikaisin

• Norttoni konees

Turha täs on hötkyillä pikku sahauksessa. Firmalla on homma hanskas, näin olen ymmärtänyt. Ja rahaa kassassa riittävästi.

myyntihinta 20% korkeampi kuin ostohinta niin kaikki hyvin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2087
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1922
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1531
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1244
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1030
    Aihe