Leijonat hei

ja miks ei muutkin

onko kohdallenne ikinä osunut todella omistushaluista vaakaa? haluaa hallita ja osaa uhkailun taidon vallan hyvin. Liian hyvin. Ja minä todella suon vapauden hänelle, mutta hän ei hirveän hyvin minulle, ilman että mustasukkaisuus nousee pintaan.. Onkohan ohimenevää vai pahenevaa.. Kellään kokemuksia..

t.Lion

7

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonana

      Avioliittoon asti se kokemus johti. Myöhemmin olen joskus ihmetellyt että hengissä selvisin siitä liitosta. Henkinen väkivalta oli hänen yleisin tomintamallinsa. Sain tosin pari kertaa kokea jopa ruumiillistakin väkivaltaa. Hän yritti jatkuvasti tehdä minua mustasukkaiseksi ja se jos mikä tappoi kaikki tunteet minulta. Minä olin silloin nuori ja ehdoton ja yritin pitää liiton kasassa vaikka väkisin mutta lopulta oli pakko myöntää entten siinä onnistu. Vielä senkin jälkeen hän yritti manipuloida minua ja vierittää syytä tapahtuneista minun niskaani. Nyt minusta tuntuu että se alistettu ihminen en ollut minä ollenkaan.

      • ap.

        Aika yleisin on "jos nyt menet, ei tarvitse enään ikinä takaisin tulla!" kerran jopa niin uhkaavasti, että mielessä kävi, että käykö päälle. Enkä edes usein käy missään, pidän kotona olemisesta ja puuhailusta.

        Aika ikävää, kun ilmenee tuollaisia piirteitä.. eikä haluais uskoa, että ne pahentuu tms. =(


      • leijonana
        ap. kirjoitti:

        Aika yleisin on "jos nyt menet, ei tarvitse enään ikinä takaisin tulla!" kerran jopa niin uhkaavasti, että mielessä kävi, että käykö päälle. Enkä edes usein käy missään, pidän kotona olemisesta ja puuhailusta.

        Aika ikävää, kun ilmenee tuollaisia piirteitä.. eikä haluais uskoa, että ne pahentuu tms. =(

        Jätin jopa kerran sairaalaan menon kun mies sanoi etten enää löydä häntä kotoa jos nyt lähden. Monet kerrat myöhemmin mietin miksi en mennyt. Olisin säästynyt monelta tuskalta jos silloin olisin lähtenyt. Koti-ihminen minäkin olen aina ollut. Kaikkeni myös tein hänen vuokseen, passasin ja palvelin ja nielin kaikki pahat sanat. Sitä hän ei ymmärtänyt että mikään mitä nielin ei unohtunut. Hänellä ei tuntunut olevan mitään rajaa vaan aina tuli jotain vielä pahempaa vastaan. Pahinta kai oli se kun hän rajoitti minun elämääni ja oli mustasukkainen ilman aihetta ja kuitenkin itse petti minua.


    • *omistushaluako*

      Vaa´atko omistushalusia?Ei oo mun kohdalla ainakaan tapahtunu, enemmänki sitoutumiskammosia tapauksia mut silti ihmisinä enemmän kuin ihania... Tykästynyt on leijonaneiti vaakaan

      • ap.

        minäkin tykästynyt ja jo rakastunut.. ja ihania ihmisiä ovat.. mutta pirullisia puoli löytyy myös.. näköjään. Eikä ole ainut tapaus.


    • Cryz(NeitsytN)

      ...joo, joillakin Vaa´oilla sitä vaan ei taida olla itsetunto kunnossa!... omistushalu ei ollut tuttua, mutta tuo syyn toisen niskoille vierittäminen on erittäin tuttua...
      Tossa tapasi kaikinpuolin menevän ja olevan Vaaka- poikasen yksi kesä. Muuten ihan kultainen tapaus mutta puhui koko ajan muista naisista minun kuullen ylpistellen. Jo siinä vaiheessa ihmiset katsoivat minua kuin tyhmää. Olin vähän hämilläni kun aina puhui minulle kuin tyhmälle, ja luuli koukuttavansa minut, ja pompotti niinkuin halusi. Ja kun sovittiin yhdessä että mennään kahville, niin ilmestyin paikalle, ei miestä näkynyt missään, eikä näkynyt sen paremmin mitään pahoittelujakaan kännykässä. Aluksi sitä en ajatellutkaan mutta noita "ohareita" rupes tulee useammin, ja todella loukkaannuin. Jälkeenpäin sain vain ylimielisen vastauksen:"...olisin tullut, muttet säkään ollut siellä..."... meni totaalisesti hermot kumipallona oloon, ja kun sanoin sille kerran suoraan:"Jos et nyt tuu niin ei tarvii tulla, muttei sun mua tarvii pitää tyhmänä ja pompottaa!" Sitten se sysäs syyn mun niskoille sanomalla: "Sun isoveljes sanoi että sä oot ihan hullu...hän tiesi sen mut nyt hän näki kunnolla..."Jälkeenpäin kun veljeltä kysyin, niin veli ei tiennyt edes että olin sen Vaaka-miehen kans tekemisissä(iso-veli myös Vaaka, mutta oikeesti mukavampi ja lojaalimpi!)...tiedän ettei se koskaan siskostaan sellaista sanois. Ei ole ennenkään. Kun sitten jälkeenpäin soitin tälle toiselle Vaaka- miehelle ja kysyin et:"Miks hitossa valehtelit?" Kuulin ku se kavereilleen sano:"Hullu ämmä soittaa..."
      Tuli siinä ihan itku kun en oikein ymmärtänyt että mitä olin tehnyt väärin. Yleensä kaikki normaalit ihmiset ilmoittaa jos ei pääse. Jos puolustin itseäni sanomalla stopin itseni pompottelulle, niin se oli vissiin hulluutta???!!! Aika outo käsitys minusta... :( *tulee taas ihan paha mieli*
      Sai oikein se Vaaka- mies itseni typerykseksi:( Ja on vielä toinenkin kerta kun Vaaka- mies oli alkanut ripomaan. Olin vähän surkeassa kunnossa jossain opiskelija asuntolassa eräs kerta. Olin tykästynyt erääseen charmanttiin Vaaka- mieheen. Juttelimme siinä niitä näitä, ja sitten menin nukkumaan ihan hänen viereensä. Olin vaan ihastunut. Sieltä puolelta tuli viestiä ja juteltiin kaikenlaista. Emme edes suhteista tai mistään. Ihan vain arkipäiväistä. Hän soitti minulle että haluaa nähdä minut. Ajattelin että lähden kun ei ole muutakaan tekemistä. Sanoin että voin tullakin sinne...ja kysyin että onko siellä muita. Meni tovi ja kävin suihkussa, ja viimein pääsin paikalle. Siellä se mies riekkui toinen kainalossa ja totesi minut nähdessään:"Otin tosta toisen kun ei sua kuulunut."Mielessä kiehui jo, ja olin TODELLA pettynyt. Kuulin kun se oli haukkunut mua sille toiselle naiselle, vaikken ollut tehnyt mitään. Myöhemmin juttelimme parvekkeella, ja kysyin ihan vain huolettomasti että miksi haukut sitten mua, vaikka itse soitit että haluat mut tänne... Se otti puhelimen käteen ja soitti samalle muijalle seuraavasti:"Tää yks ahdistelee mua täällä..." SE toinen tyttö tuli ja löi mua nyrkillä. En voinut kuin olla suu ammollaan, tajuamatta mistä tässä kaikessa oli kyse??? Olenko jotenkin vääränlainen ihminen Vaa´oille vai mikä on? onneksi näistä kummastakaan suhteesta ei tullut mitään...olisin katunut loppuikäni ja elänyt helvetissä! Olisiko syynä ollut kuitenkin vain väärät seuravalinnat? Tämän kaiken takia olen menettänyt uskoni Vaaka- miehiin... EI ENÄÄ IKINÄ ONNEKSI!!!

      • kokenut ja näkenyt

        älkää nuin jyrkästi tuomitko, psykopaatteja löytyy mistä merkeistä vaan, se taas ei liity syntymäaikaan niinkään vaan sitä seuraavaan aikaan..
        Horoskooppi merkkeihin jos sanasanalta uskoo niin ei voi kuin ottaa osaa, se taitaa vaatia laajaa perehtymistä..ehkä sieltä jotain löytyy mutt luonnehäiriöt ovat asia erikseen, suojelusta teille heistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe