Iso kappale menkkojen aikaan

Auttakaa!
Aloitin e-pillerit vuosien tauon jälkeen uudelleen viime menkoista. Ne menkat olivat ihan oudot eli vain pientä ruskeaa tiputtelua, kun yleensä vuodan kuin Niagara. Ajattelin, että pillerit vain pistävät menkat sekaisin. Nyt laatta loppui ja menkat saivat alkaa taas. Alkoikin kova vuoto ja normaalit menkkakivut eli jokseenkin kovat. Vuodon kanssa tuli myös kaksi outoa klömppiä eri vessareissuilla. Klömpit eivät olleet tavallisia menkkahyytymiä, vaan lihaisampia ja paljon isompia. Toinen oli isompi ja noin 3 mm paksu, 4 cm pitkä ja 2-3 cm leveä. Muodoltaan se oli keskeltä leveämpi ja kapeni reunoihin päin. Siis litteä ja vähän vyölaukun muotoinen. Toinen oli pyöreämmän muotoinen ja pienempi. Ne siis näyttivät ihan joltain ihokudokselta tai lihakselta tai joltain, ei siis pelkkää verihyytymää. Värikin oli ihon värinen, mutta mukana oli myös paljon verta.

Oliko tuo keskenmeno vai jokin uusien e-pillereiden oikku ja pitääkö mennä lääkäriin? Mitä ajattelette? Tästä on nyt 2 päivää ja runsas vuoto (normaalia mulle menkoissa) ja "menkkakivut" jatkuvat.

Auttakaa joku! Pelottaa..
4992
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Kyseessä on vähän isompana palana irronnutta kohdun limakalvoa. Pääsitpähän näkemään millaista se on.

Äänestä

Kuulostaisi n.8vkoiselta istukalta.

Äänestä

Olen nuori nainen. Itseltäni noita palasia on tullut koko nuoruuteni ajan. Eli limakalvoa irtoaa paloina ennen kuin kalvo hajoaa soluisksi. Enkä varmasti ole ollut raskaana.

Äänestä

Kiitos paljon viesteistä.
Enpä ole ennen nähnyt limakalvon palasta. Kaikenlaisia hyytymiä kyllä.
Uskon, että se oli limakalvoa.
En kyllä ole tehnyt raskaustestiä, mutta jos teillä muillakin on sellaisia tullut, uskon, että se on sitä. Aika huiman kokoinen ja näköinen!
Raskaus olisi epätodennäköistä, sillä meillä on kondomi käytössä. Mahdollista se tietysti aina on.

Entä jos se olikin keskenmeno? Pitääkö käydä tarkastamassa, että kaikki tuli pois? Menkoilta tämä vuoto kyllä vaikuttaa eli ei kai syytä huoleen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


APUAAAAAAAA! kirjoitti:

Auttakaa!
Aloitin e-pillerit vuosien tauon jälkeen uudelleen viime menkoista. Ne menkat olivat ihan oudot eli vain pientä ruskeaa tiputtelua, kun yleensä vuodan kuin Niagara. Ajattelin, että pillerit vain pistävät menkat sekaisin. Nyt laatta loppui ja menkat saivat alkaa taas. Alkoikin kova vuoto ja normaalit menkkakivut eli jokseenkin kovat. Vuodon kanssa tuli myös kaksi outoa klömppiä eri vessareissuilla. Klömpit eivät olleet tavallisia menkkahyytymiä, vaan lihaisampia ja paljon isompia. Toinen oli isompi ja noin 3 mm paksu, 4 cm pitkä ja 2-3 cm leveä. Muodoltaan se oli keskeltä leveämpi ja kapeni reunoihin päin. Siis litteä ja vähän vyölaukun muotoinen. Toinen oli pyöreämmän muotoinen ja pienempi. Ne siis näyttivät ihan joltain ihokudokselta tai lihakselta tai joltain, ei siis pelkkää verihyytymää. Värikin oli ihon värinen, mutta mukana oli myös paljon verta.

Oliko tuo keskenmeno vai jokin uusien e-pillereiden oikku ja pitääkö mennä lääkäriin? Mitä ajattelette? Tästä on nyt 2 päivää ja runsas vuoto (normaalia mulle menkoissa) ja "menkkakivut" jatkuvat.

Auttakaa joku! Pelottaa..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu