elikkäs sellasta kysyisin kun olen supeja tässä pyydellyt ja tartteisin tietää mistä voisi ostaa suht halvalla verkkoa supiloukkuun, kun itsellä ei ole kuin yksi loukku ja sekin on lainassa ja voisin tehdä itsekin ja tarvitsisin verkkoa. jos voisitte laittaa ositteita mistä verkkoa saa. kiitos!
mistä verkkoa loukkuun?
6
2005
Vastaukset
- ilmoituksista
Metsästäjä lehdessä. Ainakin valmiita verkkoloukkuja muistaakseni oli. Jos tarmokkuus riittää itse rakenteluun, kysäise paikallisilta tarhaajilta pienempää määrää. Kokonainen rulla verkkoa tulee aika tyyriiksi (useampia kymppejä tai liki satasen), mutta saat katetta jos teet kerralla useampia. Verkkoja myyvät ainakin tarhatarvikkeita välittävät yritykset.
- loukku
kiitoksia neuvosta! katselenkin tässä nyt lehtiä :P
- löytyy
RAUTARANTALA OY
Verkkokauppaa jo 30 vuotta!
www.rautarantala.com puh:09 876 5291
[email protected] fax: 09 876 5673- loukku
kiitoksia teillekin neuvosta! käyn myös antamillasi sivuilla katselemassa:)
- karhunmetsästäjä
turkistarhaajilta heille jää monesti sellaisia ylimääräisiä "paloja" mistä vielä saa loukun tehtyä..
- pikku peto
Kysele vanhoita kettu tarhoilta. Joistakin paikkoista saa ilmaiseksi, sillä ne ongelma jätettä. Itse tein neljä kanua vanhoista tarhan häkkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082