Kyllä isä osaa

Tom Lindholm

Terve! Tamperelaisena minun pitäis tietää mutta ku en tiedä. Missäs kaupunginosassa tämä "Kyllä isä osaa"-perheen talo nyt sijaitsikaan?

14

9339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut

      Tämän minäkin haluaisin tietää!
      Oon asunu täällä jotain vuoden mut en o sellaseen seutuun törmänny...

    • Lamminpäässä, näin muistelen siskoni kertoneen joka aikoja sitten asui siellä, en ole varma tiedosta mutta saathan sen selville kun kyselet tv2 sähköisesti.
      Mies savosta! olen aina pitänyt tyylistäsi olla haukkana jättämässä nasevia ja humoristisia kommentteja sekä loistavia vitsejä, nyt kuitenkin oli aika lattea kommentti. Oletko flunssassa vai onko puhti jotenkin pois? Nyt tulee tietenkin jokin uskomaton kommentti asiaan ja niin pitää tullakkin. Minä en ole mistaan kotoisin joten et voi haukkua minua hesalaiseksi, turkulaiseksi, tamperelaiseksi etkä miksikään muuksi sillä minä olen immuuni kaikelle. Huumorisi vain puree ja pelastaa monesti tyhmän työpäivän.

      • mies savosta

        sinähän lupsakka tyyppi olet!!!jos olen joskus työpäiviäsi piristänyt niin sehän on tosi kiva..olen pahoillani hetkellisestä romahduksestä mutt se johtui siitä että join piimää..ja närästyslääkkeetkin meni koira syömään,saakelin luffe..no se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys :-)


    • NeKalat

      Ihan varma en ole, ja muistaakseni kyse oli siitä sarjasta tai sit mummosta, mut joku sarjan taloista ainakin lienee Nekalassa, jollakin Kuoppamäentien ja Muotialantien välisellä poikkikadulla, ehkä?

      • agent_mux_folder

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla 9.

        Vai 11?


    • Anonyymi

      Hyvä ohjelma

    • Anonyymi

      Olinkin jo pitkään miettinyt onko se talo enää olemassa. En itse uskonut, että olisi. Itse uskoin, että sarjan ulkokuvauksissa esiintynyt talo olisi ollut purkutuomion saanut talo joka purettiin heti sarjan kuvausten loputtua. Nykyään näyttää kyllä aivan eri talolta. Paljon on selvästi laitettu uusiks 2000luvulla.

    • Anonyymi

      Mikä on kyllä isä osa osoite nekalassa

    • Anonyymi

      Kelle se talo kuului silloin kuvausten aikaan?

    • Anonyymi

      Yleensä ulkokohtaukset kuvataan rakennuksen ulkopuolelta ja sisäkohtaukset studiossa.

      • Anonyymi

        Noin toimitaan melko usein. Monesti on jotakin tönöä käyty kuvaamassa ulkopuolelta ja se kuvapätkä leikataan mukaan, aivan kuten tapahtumat olisivat sieltä.


    • Anonyymi

      Onks toi eka oikeesti Tom Lindholm? Kyllä isä osaa on niin hyvä sarja!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe