Takaako sfs-sertifikaatti?

Kaitsu-54

Onko kellään kokemuksia ruosteenestoliikkeistä, joilla ei ole ko. sertifikaattia? Suojautin autoni täällä lahdessa liikkeessä, joka suojaa muita paikallisia huomattavasti halvemalla. Tämä liike ei irroita suojauksessa mm. lisälokareita. Miten se saa tectylit kunnolla kaikkiin saumoihin ja piilossa oleville pinnoille? Kuka viranomainen valvoo työn laatua ja onko sfs-liikkeiden myöntämä takuu vain keino saada asiakas lisäkäsittelyjen piiriin?
Palvelu ko. liikkeessä oli mielestäni moitteetonta ja asiantuntevaa. Myös tilat olivat siistit.

8

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sertifikaatit nyt ovat vain tae siitä, että työ tehdään tietyllä tavalla, ei mitään muuta.
      Mutta jos liike antaa työllensä takuun ja auto käytetään takuu tarkastuksissa, niin kyllähän siinä takuu silloin on."Tai ainakin pitäisi olla".
      Itse olen pari kertaa maalannut auton, joka on ruostevauriokorjattu, ruosteenestofirman piikkiin.
      Kannattaa suoraan kysyä että, onko työllä takuu, ja miten pitää toimia, että takuu pysyy voimassa.

• yaris ...................

Tampereella Lielahdessa ottivat Yariksen suojauksesta 640€ vuonna 2005, tämä siis sertifioidussa liikkeessä.

Mitä suojaus maksaa liikkeessä jossa ei ole sertifiointia?

Sertifikaatti tosiaan takaa kai vain sen miten (ja millä aineilla ja välineillä) työ suoritetaan.

• voi taata

että se VOIDAAN siellä tehdä sertifikaatin mukaisesti, jossain varmaan tehdäänkin.

• . yaris ....
        voi taata kirjoitti:

että se VOIDAAN siellä tehdä sertifikaatin mukaisesti, jossain varmaan tehdäänkin.

Jos firma saa sertifikaatin niin antava taho tarkkailee määräajoin sitä että työ tehdään kuten sertifikaatti määrää.
        Näin ainakin kahdessa työpaikassa jossa olen ollut(IT-ala).

Jos sitä ei kukaan valvoisi niin silloinhan sertifikaatti olisi turha. Sertifikaatista pitää varmaankin maksaa määräajoin tietty summa, jotta se pysyy voimassa.

Mikään ei takaa että kaikki työ tehtäisiin kuten sertifikaatti vaatii, tosin riskin ottaminen voi tulla melkoisen kalliiksi firmalle, jos se tälläisestä vilpistä jää kiinni.

• kaitsu-54

Corolla verso-03. Suojaus maksoi 400 euroa. Pohja, kotelot, ovien, peräluukun sekä konepellin suojaus. Autoni sain siistinä ja pestynä suojauksen jälkeen. Haju vaan haittasi melkein kuukauden sen jälkeen.

• dinitrol
        kaitsu-54 kirjoitti:

Corolla verso-03. Suojaus maksoi 400 euroa. Pohja, kotelot, ovien, peräluukun sekä konepellin suojaus. Autoni sain siistinä ja pestynä suojauksen jälkeen. Haju vaan haittasi melkein kuukauden sen jälkeen.

lokareita siis ei irroitettu tuossa käsittelyssä?? turhaa maksaa vajaasta käsittelystä yhtään mitään!!

• suojausta
        dinitrol kirjoitti:

lokareita siis ei irroitettu tuossa käsittelyssä?? turhaa maksaa vajaasta käsittelystä yhtään mitään!!

suosittaa paikallinen dinitrol-tervaaja -92 pakuun joka ikäisekseen vielä kova.Mikä ajatus näissä luomuaineissa on,eihän käsittelyssä aineet maksa vaan se v-mäinen työ?Tekisinkö peruuttamattoman virheen kuten se joka töhrii mökkinsä lateksilla?

• vaikuttaa
        dinitrol kirjoitti:

moni asia.ensinnäkin tekijän ja liikkeen intressit sekä tietysti suorassa suhteessa raha eli euro.kun maksat enemmän saat ehkäpä enemmän.

aina kannattaa käyttää liikettä joka on pitkään ollut alalla,sillä tänäpäivänä ja viimevuosina heikot ovat pudonneet .onnea jatkossa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2428
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      73
      1716
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1198
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1168
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe