oikein paljon onnea, rakkautta, ymmärrystä, jaksamista, toivoa.... niille jotka elävät onnellisessa parisuhteessa. Olen iloinen teidän puolesta sillä se on sitä mitä itselle toivoisin. Toivottaen keväällä vaikeasta suhteesta eronnut, tulevasta miehestä ja häistä unelvoiva!
Niille jotka elävät onnellisessa
3
767
Vastaukset
- sinulle.....
Kiitos sinulle kauniista toivotuksesta. itse kohta kolkyt,12 vuotta parisuhdetta takana, oikein rakastuneita ja onneliisia edelleen. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja kyllä se Onni sieltä eteen tulee. Monesti ihan itsekseen etsimättä oudoistakin paikoista. Odota vain...
- vaan eläen
Kerran se vielä kolahtaa sinullekkin jos niin haluat ja kiitoksia onnitteluista:)
Itse olin kolmekymmentä kun tapasin mieheni ja jo kolahti.
Alkuun oli vaikeaa, kun kummatkin pyrkivät määräämään kaapin paikan, mutta rakkaus voitti ja olemme siitä eteenpäin tehneet kompromisseja ja keskustelleet mitä mitättömimmistäkin asioista jottei vain talloisi toisen varpaalle eikä siis toinen pahoittaisi mieltään.
Kaikki keskustelut ja pitkäjännitteisyydet on tuottaneet tulosta ja vieläkin välillä räiskyy, mutta se on vain "pöytä puhtaaksi" riitaa ja sillä vältytään oikeilta isoilta riidoilta ja välinpitämättömyydeltä, sekä suhteen kylmenemiseltä ja aina niiden räiskähtelyjen jälkeen on nauru niin että pissa housuun meinaa tulla ja halit maittaneet.
Älä haaveile häistä, vaan haaveile avioliitosta.
Häissä käydään, avioliitossa eletään loppuelämä:)
Haaveile miehestä joka saa sinut tuntemaan itsesi naiseksi ja tekee olosi turvalliseksi.
Haaveile ystävästä joka saa sinut nauramaan ja avaamaan sydämmesi salaisimmat asiat, jotta saat hänestä parhaimman ystävän jolle uskoutua ja jota voit kunnioittaa ja joka voi kunnioittaa.
Parisuhteen tärkein asia on toisen kunnioitus.
Älä ikinä loukkaa toista henkilökotaisuuksiin menemällä.
Muuten voi kyllä haukkua riidan aikana mitä typerimmillä sanoilla, mutta jos henkilökohtaisuuksiin mennään, ne ei unohdu ikinä ja jäävät kaivertamaan lopun iäksi.
Mitäpä minä neuvomaan, kukin oikeastaan joutuu itse ne asiat opettelemaan.
Meillä on tätä suhdetta kestänyt jo neljättätoista vuotta ja kaksi lasta siunaantunut.
Hääpäiviä emme vietä, sillä jokainen päivä pitäisi olla lempeää sellaista.
Toisaalta hääpäivien tuijottelu saa taikauskoisimmat, luullakseni varsinkin miehet pelkäämään niin paljon puhuttuja "määrättyjä vuosi määriä" ja aloittavan riidat ihan turhasta, kun kerran tutkimus tulokset ilmoittavat, että silloin ja silloin pitäisi olla kriisi.
Oma mieheni tuskin tietää kauanko olemme olleet naimisissa ja minä sen hänelle kaikkein viimeisimmäksi ilmoitan:)
Ehkä olikin hyvä että tuo sinun suhde loppui niin nyt voit löytää vielä paremman!
Kohtahan on jo kevät, siihen asti nauttimaan talven hiihtokeleistä. - sinulle samaa
Kiitos sinulle !
Onnekasta Uuden vuoden alkua Sinulle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637