Tänään hymyillään...

perskuti

-Hymyilen eiliselle.
-Hymyilen töppäyksilleni.

Mikä saa sinut hymyilemään?

Hymyssä suin, kaikille hyvää huomenta:=)

168

3686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko pakko hymyillä, väsyttää? Mietin, ottaisko viälä piänet tirsat, ny kun jäin tänne yksikseni...
      Okei, täs sulle vähä smailia ;))))))))))))))))))))

• perskuti

Kun käy nukkumaan hymyssäsuin, niin herääkin samalla ilmeellä.
        Tämän olen huomannut itsestäni:=)

• perskuti kirjoitti:

Kun käy nukkumaan hymyssäsuin, niin herääkin samalla ilmeellä.
        Tämän olen huomannut itsestäni:=)

oon kanski sitä mieltä, että ihmisen kannattaa hymyillä, ellei oo mitään syytä olla hymyilemättä;) Ei se ihan pastapuhetta oo, että hymy tarttuu;)

• perskuti
        a-v kirjoitti:

oon kanski sitä mieltä, että ihmisen kannattaa hymyillä, ellei oo mitään syytä olla hymyilemättä;) Ei se ihan pastapuhetta oo, että hymy tarttuu;)

Kun joku hymyilee "porukassa" niin tuntuu kuin se tarttuisi, vai onko se tunne vain omassa päässään?
        Tämä henkilö kuitenkin jää mieleen paremmin.

• Hymynaamat

• perskuti kirjoitti:

Kun joku hymyilee "porukassa" niin tuntuu kuin se tarttuisi, vai onko se tunne vain omassa päässään?
        Tämä henkilö kuitenkin jää mieleen paremmin.

Ajatteles riviä vieraita ihmisiä, joista yks hymyilee... taatusti jää paremmin mieleen ku ne muut;)))

• perskuti

• Nykyaikaan......
        a-v kirjoitti:

Ajatteles riviä vieraita ihmisiä, joista yks hymyilee... taatusti jää paremmin mieleen ku ne muut;)))

vuosi 2010 ja te elättä vuotta 2006. Kalkkikset.

• sola"

joka_päivä-uusi aurinko..se hymyilyttää!

Uusi mahdollisuus odottaa ja mä aion sen ottaa vastaan..aina valmis... ;)))

• eihän sun ny mua tartte murutella, kiitti silti;)))

• a-v kirjoitti:

eihän sun ny mua tartte murutella, kiitti silti;)))

nyt mennä ja ottaa viälä vähän unta palloon, jaksaa sitte illasta paremmin!
        Hyvää aamunjatkoo teille;)))

• sola"
        a-v kirjoitti:

nyt mennä ja ottaa viälä vähän unta palloon, jaksaa sitte illasta paremmin!
        Hyvää aamunjatkoo teille;)))

siis hyvät jatkot..mie lähen kans hommieni pariin :)

• perskuti

Tuota Sinun sanontaa "uusi mahdollisuus"...Se voi olla hyvä syy hymyillä, tuo pitää panna mieleen.

• sola"
        perskuti kirjoitti:

Tuota Sinun sanontaa "uusi mahdollisuus"...Se voi olla hyvä syy hymyillä, tuo pitää panna mieleen.

siis kun uskoo plussaan..niin antaa plussalle tilaa tapahtua..ja mitään ei saa, jos ei ite ota.. :D

• perskuti
        sola" kirjoitti:

siis kun uskoo plussaan..niin antaa plussalle tilaa tapahtua..ja mitään ei saa, jos ei ite ota.. :D

Nyt menit tavoitteen ja tuloksen maailmaan.

Hymyssä suin sanon Sinulle...Tulos, ottaminen- ja saaminen ovat useinkin ristiriidassa hymyilemisen kanssa.
        Mielestäni hymy on antamista, joka ei maksa kenellekään mitään, se on ilmaista energiaa, miksi emme luovuta sitä kaikille.

• sola"
        perskuti kirjoitti:

Nyt menit tavoitteen ja tuloksen maailmaan.

Hymyssä suin sanon Sinulle...Tulos, ottaminen- ja saaminen ovat useinkin ristiriidassa hymyilemisen kanssa.
        Mielestäni hymy on antamista, joka ei maksa kenellekään mitään, se on ilmaista energiaa, miksi emme luovuta sitä kaikille.

*inttää*

siis miehän olen se, joka ottaa hymyt vastaan..antamalla aiheen hymylle..ei mua voi vakavissaan ottaa.. ;)))))))

• huuhaalta

on näköjään hyytynyt.ota perskuti sinä aamun hymyilijän rooli seuraavana.pitkä hymiörivi muuten puuttuu.huomenta sinullekin.

• perskuti

Olen saanut enempi hymyä kuin odotin.

Puuttuu puuttuu, mutta vienokin hymy pakotettuna ei tunnu hyvältä, jos ei häntä hymyilytä tänään niin parempi olla hymyilemättä kuin tehdä se väkisin.

• aliisa evk

ja iloista päivän jatkoa kaikille huuhailijoille...ja hymyillyt tässä oon...oikeastaa nauranut....lukiessani uusia meilejäni ;O)) Elikkä päivä alkoi oikein iloisissa merkeissä :)

• yöllä

oli sateella ja köpällä yhteinen nicki,varmaan poistettiin.Aika leikkimistä sanon minä.

• perskuti
        yöllä kirjoitti:

oli sateella ja köpällä yhteinen nicki,varmaan poistettiin.Aika leikkimistä sanon minä.

Sinun ilmoituksesta poiketen kysyn Sinulta.
        Hymyileekö kalastaja kuolleesta kalasta, vai pyydystämisen onnistumisesta?

• hymyilee
        perskuti kirjoitti:

Sinun ilmoituksesta poiketen kysyn Sinulta.
        Hymyileekö kalastaja kuolleesta kalasta, vai pyydystämisen onnistumisesta?

pyydystämisen onnistumisesta.Tarkoitin tossa nikki oli:"Sade_köpä"ja kysymys, pääsemmekö yhdessä huuhaalle,jos sefu poisti sen leikkimistä se on

• perskuti
        hymyilee kirjoitti:

pyydystämisen onnistumisesta.Tarkoitin tossa nikki oli:"Sade_köpä"ja kysymys, pääsemmekö yhdessä huuhaalle,jos sefu poisti sen leikkimistä se on

Siis, onkohan toinen mahdollisuus että tämä nimimerkki itse poisti?

Pieni hymy tälle kaikelle...pyydän:=)

• perskuti

En voi muuta kuin myöntää tappioni...Tällä kertaa, mutta en tule luovuttamaan.
      Nyt sinua hymyilyttää, voin jopa nähdä sisälläni tuo voitontuntuisen jopa vähän väheksyvän hymyn...Se hymy on vain minua kannustava HYMY!

Joka tapauksessa, huomenta Sinulle:=)

• kipparinoma

Mitä leveämpi hymy, sitä suurempi vi....s.....ton kuulin joskus...tai väkisin väännetty hymy aiheuttaa sydänsairauksia ja stressiä...Siksipä naurankin..hyv huomenta:o))))))

• Toi ei

ollu sateen kirjottama vaan minun,näin ton pyynnön yöllä!!!

• perskuti

Tuo Sinun tosiasioiden tunnustaminen hyydyttää hymyn, yleensä alkaa naurattamaan...

Siellä hoitoemo ajattelee kaiken vain sairauksien kautta-ja minä...ainoastaan hengissäpysymisen kautta:=)))))

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Tuo Sinun tosiasioiden tunnustaminen hyydyttää hymyn, yleensä alkaa naurattamaan...

Siellä hoitoemo ajattelee kaiken vain sairauksien kautta-ja minä...ainoastaan hengissäpysymisen kautta:=)))))

on tehnyt?Uusi aloitus.

• kipparinoma
        perskuti kirjoitti:

Sä sait mut juuri hymyilemään....Onneksi et sanonut analyyttinen Quu...;o))

Tiedätkö...Molemmata ajattelumallit tähtäävät juuri samaan...:o)))))))))))))))))))

• perskuti
        yksitypy kirjoitti:

on tehnyt?Uusi aloitus.

Sinulta puuttui tuo valloittava hymy...Tämä:=))))))

• perskuti
        kipparinoma kirjoitti:

Sä sait mut juuri hymyilemään....Onneksi et sanonut analyyttinen Quu...;o))

Tiedätkö...Molemmata ajattelumallit tähtäävät juuri samaan...:o)))))))))))))))))))

Jopa minut, tällaisen jääräpään saat hymyilemään, melkeimpä joka päivä saan hymyn tai senomaisen tunteen sisälleni.

• kipparinoma
        perskuti kirjoitti:

Jopa minut, tällaisen jääräpään saat hymyilemään, melkeimpä joka päivä saan hymyn tai senomaisen tunteen sisälleni.

Pääasia et jotain liikahtaa sisällä...Hei...tunnetasolla:o)))

• perskuti
        kipparinoma kirjoitti:

Pääasia et jotain liikahtaa sisällä...Hei...tunnetasolla:o)))

Hyvästi pahasti sanottu:=)

Kyllä pitää tapahtua muuallakin kuin tunnetasolla:=)

Jee...Antaa palaa:=)) Onkohan tänään se päivä?

• kipparinoma
        perskuti kirjoitti:

Hyvästi pahasti sanottu:=)

Kyllä pitää tapahtua muuallakin kuin tunnetasolla:=)

Jee...Antaa palaa:=)) Onkohan tänään se päivä?

Quules...Jos tapahtuu tunnetasolla ei voi välttyä..hmm...muultakaan...Niin se menee:o)))

• perskuti
        kipparinoma kirjoitti:

Quules...Jos tapahtuu tunnetasolla ei voi välttyä..hmm...muultakaan...Niin se menee:o)))

Käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain...
        Jos ei ole tahtoa, ei ole tavoitetta:=)

• kipparinoma
        perskuti kirjoitti:

Käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain...
        Jos ei ole tahtoa, ei ole tavoitetta:=)

Ja sehän tiedetään mihin tahto kykenee....;o)

• perskuti
        kipparinoma kirjoitti:

Ja sehän tiedetään mihin tahto kykenee....;o)

Tahto taitaa olla parempi lääke mitä koskaan on keksitty?..

Tahto ja sen mukana hymy...Siinä taitaa yhdistyä ensiapu-ja potilaan parantuminen.

• kipparinoma
        perskuti kirjoitti:

Tahto taitaa olla parempi lääke mitä koskaan on keksitty?..

Tahto ja sen mukana hymy...Siinä taitaa yhdistyä ensiapu-ja potilaan parantuminen.

tarvitaan sitä MAAGISTA kosketusta...:o)

• perskuti
        kipparinoma kirjoitti:

tarvitaan sitä MAAGISTA kosketusta...:o)

Pitäisköhän laittaa verhot ikkunan eteen jotta pääsis samaan tunnelmaan? Tarkoitan tuota MAAGISEN kosketuksen tuomaa hyväkytykitulemisen tunnetta:=)

• nyyperi

kun ei aamupusua mistään saa.

• perskuti

Osta pusukala siihen akvaarioon, se voi auttaa noin ensihätään:=)

• Perskutirallaa!

Hymyillään vaan, kuin hangon keksi!;)) Valkotakkiset kyllä korjaa...!
      "Hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan, hymyhuulet parin löytävät, ja valat vannotaan..."!

• Onko totta!!!

typy teki.Mitä on tehnyt?Haluu tietää!!!!

• ehkä lopullisesti
        Onko totta!!! kirjoitti:

profiilinsa ainakin poistanut. Kyllästynyt ilmeisesti koko touhuun kuten minäkin.

• antaa
        ehkä lopullisesti kirjoitti:

profiilinsa ainakin poistanut. Kyllästynyt ilmeisesti koko touhuun kuten minäkin.

periksi,jos ei ole pätevää syytä

• lapsellista
        antaa kirjoitti:

pelleilyä

• perskuti

Kun hymyhuulet sulla on, niin kaiken kyllä saat:=))

Vein auton huoltoon(korjattavaksi)..Ne kaikki oli sinipukuisia.
        Olinkohan väärällä osastolla?:=)

• perskuti
        Onko totta!!! kirjoitti:

Ei tiedä, ei tiedä hevonenkaan, mutta ajaa täytyy:=))

• perskuti
        antaa kirjoitti:

Typy!...Takasin!

• Lonely_Wolf

täältä kotoluolastakin kaikille lukijoille :)). Tässä alkaa piristyä taas tähän kirjoitteluunkin pitkästä aikaa. Elämä joskus heittelee ja sitten on pieni immeinen vähän ulkona. Pakko vaan ponnistaa ja hymyilläkin voi katkerien kyynelten läpi, näin se vain on.

Puoliltapäivin lähden tästä turkinmuokkaukseen ja sen jälkeen riennän luolaani muutamia huonekaluja kierrättämään. Rentoa päivänjatkoa kaikille :).

• perskuti

Sinä kun niiden "karvojen" kanssa toimeentuloas hankit,niin muista hengityspuolta...Ystävä ole tarkkana.

• vaikka hymy ei

irtoo ei sitte millää!! Syy, perjantaina tulloo vasta rahaa, ja koko viikko ollaan vesikuurilla....!!! Nälkä! Hymy hyytyi jo eilen...!

• perskuti

Ajattele...Siinä naapuri kulkee ohitsesi tietämättä kuinka tukala tilanne sinulla on:=)

• nääntyvää
        perskuti kirjoitti:

Ajattele...Siinä naapuri kulkee ohitsesi tietämättä kuinka tukala tilanne sinulla on:=)

joka vaan hymyilee...!!!

• perskuti
        nääntyvää kirjoitti:

joka vaan hymyilee...!!!

Niin kauan kuin pystyy hymyilemään kaikki on mahdollista...

• PunaHilkkanen

Perskuti ja hauska tutustua. On sulla aika kiva nikki. Minä pahalla päällä ollessani huudan useinkin et PERSKUTI!!! :)

• Hilkka Punanen

... typy. hieno nikki sulla.

• perskuti...

Tämä nikki tuli silloin kun yritin kirjautua...Mikään ei onnistunut kun kaikki keksimäni nimet oli varattu...Silloin sanoin itselleni, no voihan perskuti-ja siintä se lähti:=)

• PunaHilkkanen
        Hilkka Punanen kirjoitti:

... typy. hieno nikki sulla.

Perkules.. ei teitä lurjuksia hämätä näköjään :=))
        Mutta yksitypy on mennyttä naista. Se on varmaa ainakin :=))

• PunaHilkkanen
        perskuti... kirjoitti:

Tämä nikki tuli silloin kun yritin kirjautua...Mikään ei onnistunut kun kaikki keksimäni nimet oli varattu...Silloin sanoin itselleni, no voihan perskuti-ja siintä se lähti:=)

meinasit vaithtaa, mutta kuka sanoi et älä vaihda, kun niin kiva nikki :=))))
        Et kertonut koko totuutta :=)))

• Susi Hukkanen

Hauska olis tutustua! Nam... Kiva on nakki!

• perskuti
        PunaHilkkanen kirjoitti:

Perkules.. ei teitä lurjuksia hämätä näköjään :=))
        Mutta yksitypy on mennyttä naista. Se on varmaa ainakin :=))

Jos antaa lukijoille niin paljon kuin olet tehnyt niin ei rekatulla nimellä ole mitään väliä, toivon että jatkat tuolla "hulvattomalla" tyylillä hymyssäsuin:=)))))

• PunaHilkkanen kirjoitti:

Kyllähän oli sekalaiset unet rouvalla, herttinen! Kauheeta kaaosta ja lopus niin herkkua, että nam! Ei pitäis aijattomilla aijoolla mennä maate...
        Mä oon keksiny, mistä ton typyn tunnistaa, mutta äläkää luulkokaan, jotta paljastan;)))

• PunaHilkkanen
        perskuti kirjoitti:

Jos antaa lukijoille niin paljon kuin olet tehnyt niin ei rekatulla nimellä ole mitään väliä, toivon että jatkat tuolla "hulvattomalla" tyylillä hymyssäsuin:=)))))

äsken ihan itteensä nipistää.
        Kaikkea ne huuhaalla keksiikin.
        Ajattelin olla vaihteeks PunaHilkkanen kun jotenkin tää nimi mua mielyttää :=)))

• perskuti
        PunaHilkkanen kirjoitti:

Onhan pieni valkoinen "valhe" sallittua näin kun ollaan anonyymejä?

• PunaHilkkanen
        Susi Hukkanen kirjoitti:

Hauska olis tutustua! Nam... Kiva on nakki!

ja isoäiti ovat samassa hahmossa, ja odottelevat malttamattomana et susi hukkanen tulis ja söis molemmat suuhunsa :=)))

• perskuti
        a-v kirjoitti:

Kyllähän oli sekalaiset unet rouvalla, herttinen! Kauheeta kaaosta ja lopus niin herkkua, että nam! Ei pitäis aijattomilla aijoolla mennä maate...
        Mä oon keksiny, mistä ton typyn tunnistaa, mutta äläkää luulkokaan, jotta paljastan;)))

:=)

• PunaHilkkanen
        a-v kirjoitti:

yön vieraan miehen kanssa. Sitä se teettää, kun eilen siitä omasta hierojasta juteltiin :=))
        Taidat olla onnesta mykkänä nyt :=))
        Hymiöistä tietenkin tunnistaa ja kait mulla vähän kumma sananjärjestyskin on. Tein kait koulussa kielioppitunnilla ihan muuta kuin opettelin äidinkieltä :=))))

• PunaHilkkanen kirjoitti:

yön vieraan miehen kanssa. Sitä se teettää, kun eilen siitä omasta hierojasta juteltiin :=))
        Taidat olla onnesta mykkänä nyt :=))
        Hymiöistä tietenkin tunnistaa ja kait mulla vähän kumma sananjärjestyskin on. Tein kait koulussa kielioppitunnilla ihan muuta kuin opettelin äidinkieltä :=))))

Aamun mää olin vieraan miehen kans;)))
        Ei se oo noi hymiöt, vaan jotain muuta, mihin sä lankeet aina välillä;)))

• Hilkka Punanen
        a-v kirjoitti:

... tuo "hauska tutustua" joka paljastaa typyn . se pisti ainakin minua silmään

• Hilkka Punanen kirjoitti:

... tuo "hauska tutustua" joka paljastaa typyn . se pisti ainakin minua silmään

Sillai huolettomasti lonkalta heitetty "hauska tutustua";)
        Mutta nyt se ei varmaan enää käytä sitä...:(

• PunaHilkkanen
        a-v kirjoitti:

unen aamulla vai ihan miehen kans aamulla livessä?
        Hymystä päätellen olit livessä sen kans :=))))
        Mihin mä nyt lankeen välillä kun olen tällainen kokopäiväinen langennut PunaHilkkanen :=))

• HinaPulkkanen
        PunaHilkkanen kirjoitti:

unen aamulla vai ihan miehen kans aamulla livessä?
        Hymystä päätellen olit livessä sen kans :=))))
        Mihin mä nyt lankeen välillä kun olen tällainen kokopäiväinen langennut PunaHilkkanen :=))

En kai mä ny oikeesti sillai!!!
        Siinä on meikäläiselle viihdettä kylliksi, ku joskus edes unessa...

• PUNAHilkkanen
        HinaPulkkanen kirjoitti:

En kai mä ny oikeesti sillai!!!
        Siinä on meikäläiselle viihdettä kylliksi, ku joskus edes unessa...

hyvä nikki sulla. Meen kohta itekin jo sekasin tässä upouudessa nikissäni :=))))
        Etkö muuten muulloin sillai kun joskus unessa?
        Mä kerran vuodessa ihan oikeesti saunan jälkeen :=)))

• HinaPulkkanen
        PUNAHilkkanen kirjoitti:

hyvä nikki sulla. Meen kohta itekin jo sekasin tässä upouudessa nikissäni :=))))
        Etkö muuten muulloin sillai kun joskus unessa?
        Mä kerran vuodessa ihan oikeesti saunan jälkeen :=)))

joka joulu... Niinkö usein teillä?! Kuinka te jaksatte???

• PunaHilkkanen
        HinaPulkkanen kirjoitti:

joka joulu... Niinkö usein teillä?! Kuinka te jaksatte???

ennen varsinaista silleentekoa aloitetaan kova treeni. Kutosalia, juoksua, uintia jne. Sitten kun "se" aika koittaa, sen pariminuuttisen juuri ja juuri jaksaa :=))))

• HinaPulkkanen
        PunaHilkkanen kirjoitti:

ennen varsinaista silleentekoa aloitetaan kova treeni. Kutosalia, juoksua, uintia jne. Sitten kun "se" aika koittaa, sen pariminuuttisen juuri ja juuri jaksaa :=))))

Kyllä me kans alotetaan joka syksy ankara treeni joulua silmälläpitäen, muttei me sitte hetikään joka joulu kumminkaa viittitä...

• perskuti

Joudun poistumaan palstalta. Istun auton rattiin, ajan keskikaupugille ja hymyilen kaikille niille sadoille autoilijoille jotka ovat aivan törppöjä...Aloitan itsestäni, menen peilin eteen ja sanon ääneen...Senkin törppö..ja hymyilen:=))

• Muista sitten hymyillä myös virkavallalle, jos satutte tapaamaan.

Sliipparien laulu "Putkabileet" menee nimittäin näin:

"....toisillemme me hymyiltiin, poliisikin on vain ihminen...."

Terveisin, MM.

• perskuti
        Man-of-Mystery kirjoitti:

Muista sitten hymyillä myös virkavallalle, jos satutte tapaamaan.

Sliipparien laulu "Putkabileet" menee nimittäin näin:

"....toisillemme me hymyiltiin, poliisikin on vain ihminen...."

Terveisin, MM.

Voin Sinulle "vetästä" kappaleen...Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan, se on sellainen työmiehen lauantai...( Veksi Salmi/ Irwin Goodman)

Onhan näitä upeita Suomalaisia "stykejä"...

• anelma-unelmasi

toisen iloisuus,se on tarttuvaa.
      Hei vaan kaikille tänne,olen yksi uusi pölhökustaa huuhaan joukkoon ;=)

• HinaPulkkanen

tulemast;)))

• anelma-unelmasi
        HinaPulkkanen kirjoitti:

tulemast;)))

hieno nikki sulla punahilkkanen ;=)

• HinaPulkkanen
        anelma-unelmasi kirjoitti:

me ollaan eri... mut kyllä me jotain sukua varmaan ollaan;)))

• anelma-unelmasi
        HinaPulkkanen kirjoitti:

me ollaan eri... mut kyllä me jotain sukua varmaan ollaan;)))

nimesi kyllä hieman viittaa siihen suuntaa,olet varmaankin punahilkkasen pikkuserkun pikkuserkku ;=)

• PunaHilkkanen

Älä välitä täällä on yks pulkkanen, mutta se en ole minä :=)))
        Sillä joskus tahtoopi vähän heittää, mut ihan kiva se muuten on :=)))

• anelma-unelmasi
        PunaHilkkanen kirjoitti:

onneksi täällä heittää toisillakin,eikä ainoastaa minulla.Kuinka niin sinä? No et kai sinä voi olla pulkkanen jos kerran olet hilkkanen,outoo sakkia todellakin täällä ;=)

• HinaPulkkanen
        PunaHilkkanen kirjoitti:

Mun päästä ei oo koskaan löydetty ku erinomaanen ilmanvaihto!
        Perskutarallaa, kone heitti mut pihalle äsken...

• PunaHilkkanen
        HinaPulkkanen kirjoitti:

Mun päästä ei oo koskaan löydetty ku erinomaanen ilmanvaihto!
        Perskutarallaa, kone heitti mut pihalle äsken...

röörit on ees kunnossa :=)))
        Ei tästä tuu mitään. Kuolen nauruun kohta. Tuo punaniskahilkkanen oli hyvä nimi :=)))
        Mun on pakko lähtee ostaan tupakka-aski. Moikka.
        Tavataan taas Pulkkanen :=)))

• PunaHilkkanen

onneksi täällä heittää toisillakin,eikä ainoastaa minulla.Kuinka niin sinä? No et kai sinä voi olla pulkkanen jos kerran olet hilkkanen,outoo sakkia todellakin täällä ;=)

mä oonkin. Menee jo tuon pulkkasen kans sekaisin.
        Jos sullakin heittää, niin kuulut joukkoon. Ei täällä täsjärkisiä ole yhtään :=)))
        Palataan anelma asiaan :=))

• HinaPulkkanen
        PunaHilkkanen kirjoitti:

röörit on ees kunnossa :=)))
        Ei tästä tuu mitään. Kuolen nauruun kohta. Tuo punaniskahilkkanen oli hyvä nimi :=)))
        Mun on pakko lähtee ostaan tupakka-aski. Moikka.
        Tavataan taas Pulkkanen :=)))

PunaHilkkanen;)))

• anelma-unelmasi
        PunaHilkkanen kirjoitti:

mä oonkin. Menee jo tuon pulkkasen kans sekaisin.
        Jos sullakin heittää, niin kuulut joukkoon. Ei täällä täsjärkisiä ole yhtään :=)))
        Palataan anelma asiaan :=))

anelma-unelma,kiitos ;=)
        Samperi,kun kävin tuolla sätissä,niin alkoivat heti unelmalle keljuilla,en mee enä ikinä sinne! :=)

• RvaPulukkinen

täällä ihan ittekseen, kun kaikki muut näemmä lähti pois, ja mä vasta ennätin koneelle..

Huomenta kaikille siitä huolimatta!!:-)))))))))))))))

• Iso-Iita

tähän niin kaikki lähtee just sillon..:(

• RvaPulukkinen
        Iso-Iita kirjoitti:

tähän niin kaikki lähtee just sillon..:(

Pulukkisen akallakin niin kiirusta, ettei kerkiä pitkiä aikoja koneella istua. Mutta aina sitä välillä ehtii jotain kirjotella!!:)))))

Mitäs Iitalle kuuluu?:)))))

• HinaPulkkanen
        RvaPulukkinen kirjoitti:

Pulukkisen akallakin niin kiirusta, ettei kerkiä pitkiä aikoja koneella istua. Mutta aina sitä välillä ehtii jotain kirjotella!!:)))))

tuntee teitin, RvaPulukkinen?;))) Taidatte olla niitä Etelä-Savon Pulukkisia?

• Iso-Iita evk
        RvaPulukkinen kirjoitti:

Pulkkisen akka sitten on..tai kyllä mää tiijänki..:))

• RvaPulukkinen
        HinaPulkkanen kirjoitti:

tuntee teitin, RvaPulukkinen?;))) Taidatte olla niitä Etelä-Savon Pulukkisia?

minä oon miettiny sitä että mahetaanko me olla Rva Pulkkasen kanssa samaa sukua?? Nimissäkin vaa kirjaimen heitto..;))))))

• RvaPulukkinen
        Iso-Iita evk kirjoitti:

Pulkkisen akka sitten on..tai kyllä mää tiijänki..:))

Pulukkisen akan tuntee!!;))))

• HinaPulkkanen
        RvaPulukkinen kirjoitti:

minä oon miettiny sitä että mahetaanko me olla Rva Pulkkasen kanssa samaa sukua?? Nimissäkin vaa kirjaimen heitto..;))))))

Mutta mistäs sait päähäs, jotta Hina olis naisen nimi???
        Tiäräthän sä, että maailmas on kaikenlaisia hinureita?;)))

• Iso-Iita
        RvaPulukkinen kirjoitti:

Pulukkisen akan tuntee!!;))))

Pulukkisen akka on kotosi..:))?

• outzak
        HinaPulkkanen kirjoitti:

Mutta mistäs sait päähäs, jotta Hina olis naisen nimi???
        Tiäräthän sä, että maailmas on kaikenlaisia hinureita?;)))

sit Herra Pulkkanen???? Muutoin rupeis jo kaltoinkohdeltua prouvashenkilöä kiinnostamaan, mutta se Hina....hinuri... Mitäpä iloo sellasesta naiselle olis...:)))))

• Iso-Iita
        outzak kirjoitti:

sit Herra Pulkkanen???? Muutoin rupeis jo kaltoinkohdeltua prouvashenkilöä kiinnostamaan, mutta se Hina....hinuri... Mitäpä iloo sellasesta naiselle olis...:)))))

onko koko Pulkkisen suku kerääntyny tänne huuhaalle tänään..tai Pulkkanenhan tuo yksi vissiin oli..:))

• HinaPulkkanen
        outzak kirjoitti:

sitä! Puspus;)))

• PunaHilkkanen
        Iso-Iita kirjoitti:

Pulukkisen akka on kotosi..:))?

on meidän naapurin emäntä. Se on uskovainen emäntä ja synnyttäny 12 lasta. Ja lapsenlapsia sillä on jo 30 :=))

• Iso-Iita
        PunaHilkkanen kirjoitti:

on meidän naapurin emäntä. Se on uskovainen emäntä ja synnyttäny 12 lasta. Ja lapsenlapsia sillä on jo 30 :=))

nyt mää meen kyllä ihan sekasi noitten nikkien kans..:))etkös sää oo sitte sama kun Pulkkisen akka..? Yks noista on kyllä a-v..? *raapii täällä päätään*..hmmm

• PunaHilkkanen
        Iso-Iita kirjoitti:

nyt mää meen kyllä ihan sekasi noitten nikkien kans..:))etkös sää oo sitte sama kun Pulkkisen akka..? Yks noista on kyllä a-v..? *raapii täällä päätään*..hmmm

pulukkisen akkaa kyllä ikkään nähnytkkään. Kuullut vaan kaikenlaisia juttuja :=))))Mä tiijän kuka on a-v mut Pulukkisen akasta ei oo tietoo vielä :=)))
        Ensin luulin et sä Iita oot Pulukkisen akka.

• outzak
        PunaHilkkanen kirjoitti:

pulukkisen akkaa kyllä ikkään nähnytkkään. Kuullut vaan kaikenlaisia juttuja :=))))Mä tiijän kuka on a-v mut Pulukkisen akasta ei oo tietoo vielä :=)))
        Ensin luulin et sä Iita oot Pulukkisen akka.

ny Pulukkisen akkaa tunne?? Kylä tuo Pulkkasen Prouva minust ihan totta kertoi, lapsia tul tusinan verran (sitä ei aina jaksanu seuroissa istua virsiä jyrräämässä) ja lapsenlapsiakin on jo neljättäkymmentä.. Kolomaskymmenesensmäinen syntyi tosa kuukaus sitten.;)))))))

• outzak
        outzak kirjoitti:

ny Pulukkisen akkaa tunne?? Kylä tuo Pulkkasen Prouva minust ihan totta kertoi, lapsia tul tusinan verran (sitä ei aina jaksanu seuroissa istua virsiä jyrräämässä) ja lapsenlapsiakin on jo neljättäkymmentä.. Kolomaskymmenesensmäinen syntyi tosa kuukaus sitten.;)))))))

tämmöseen salailuun näköjään.... Unohdin, et kävin äsken kattomas postit ja sit tulin muka Pulukkisen akkana tänne.. Huolimattomuudesta rangaistaan..

• perskuti
        outzak kirjoitti:

Kyl sä oot ihan mahoton:=)
        Nyt alkaa mennä hymy korviin asti:=)

Oot mahoton ja samaa aikaa hyvin kiinnostava aviossa elävä immeinen...joo, luin kallerias:=)

• outzak
        perskuti kirjoitti:

Kyl sä oot ihan mahoton:=)
        Nyt alkaa mennä hymy korviin asti:=)

Oot mahoton ja samaa aikaa hyvin kiinnostava aviossa elävä immeinen...joo, luin kallerias:=)

nyt niin kiinnostavan tekkee..???:)))

Hitsi, piti vähän aikaa itkeä tuolla nurkassa, kun tulin itseni paljastaneeksi vahingossa...:(

*punastelee häpeissään*

• perskuti
        outzak kirjoitti:

nyt niin kiinnostavan tekkee..???:)))

Hitsi, piti vähän aikaa itkeä tuolla nurkassa, kun tulin itseni paljastaneeksi vahingossa...:(

*punastelee häpeissään*

Älä ole siellä nurkassa pitkään koska jonoa alkaa muodostumaan...Tuu jo pois.

Seuraava olkaa hyvä:=)

• outzak
        perskuti kirjoitti:

Älä ole siellä nurkassa pitkään koska jonoa alkaa muodostumaan...Tuu jo pois.

Seuraava olkaa hyvä:=)

itkut itketty ja outzak taas estraadilla!!!:)))

Ja hommatkin sain tehtyä, joten nyt on taas aikaa jutella täällä...:)))

Et vastannut kysymykseen...

*kiuskius*;)

• perskuti
        outzak kirjoitti:

itkut itketty ja outzak taas estraadilla!!!:)))

Ja hommatkin sain tehtyä, joten nyt on taas aikaa jutella täällä...:)))

Et vastannut kysymykseen...

*kiuskius*;)

Kun kysytään tällai kirjallisesti siihen tulee myös vastata kirjallisesti, mutta kun se ei ole virallista, niin voin vastata epäreilusti reilusti: En uskaltanu, vaikka kuinka hymyilyttäis:=)

• outzak
        perskuti kirjoitti:

Kun kysytään tällai kirjallisesti siihen tulee myös vastata kirjallisesti, mutta kun se ei ole virallista, niin voin vastata epäreilusti reilusti: En uskaltanu, vaikka kuinka hymyilyttäis:=)

Eikös sitä yleensä sanota, että vaistoon pitää luottaa??;)))

Sääkin vaikutat varsin kiintoisalta mieheltä..:)) Ainakin minut sait hymyilemään tänään ja sehän, jos mikä, kertoo et sä oot hyvä ihminen!!:))

Kun eihän tällästä tosikkoa kovin herkästi hymyilytä, naurattamisesta puhumattakaan!!;)

• nyyperi

HYMYILEN KUIN V***U RIKKINÄISISTÄ HOUSUISTA.

• anelma-unelmasi

varsin mielenkiintoinen persoona ;=)

• HinaPulkkanen

Tämä meidän Nyyperi on aivan ihana ja kaikkien yhteinen! Vaikka jotkut sitä yrittääki omia... enemmän ku toiset... jotka nekin yrittää sitä omia;)))

• anelma-unelmasi
        HinaPulkkanen kirjoitti:

Tämä meidän Nyyperi on aivan ihana ja kaikkien yhteinen! Vaikka jotkut sitä yrittääki omia... enemmän ku toiset... jotka nekin yrittää sitä omia;)))

No minä kuitenkin seurailen ensin ja isken sitten kiinni kuin takiainen ;=)

• Iso-Iita

sitte oot..:)taijan tietääkki..hmmm..tuoksusta..kihihi:))

• HinaPulkkanen
        Iso-Iita kirjoitti:

sitte oot..:)taijan tietääkki..hmmm..tuoksusta..kihihi:))

Iitu on oikees, hajusta mut tuntee;)))

• PunaHilkkanen
        HinaPulkkanen kirjoitti:

Iitu on oikees, hajusta mut tuntee;)))

kans pohojanmaalta :=)))

• Iso-Iita
        PunaHilkkanen kirjoitti:

Hiina käyttää Lair du Tempsiä, eiks oo näin..ja PunaHilkkanen on Vornasta kihihi:))))

• HinaPulkkanen
        PunaHilkkanen kirjoitti:

ristuksesta sää sen ny vetääsit?! Minen oo mistää pohojanmaalta, minoon Helsinkistä, starista, juu nou?!

• Iso-Iita
        HinaPulkkanen kirjoitti:

ristuksesta sää sen ny vetääsit?! Minen oo mistää pohojanmaalta, minoon Helsinkistä, starista, juu nou?!

ihan selvää vornan murretta puhut..:))

• Iso-Iita
        HinaPulkkanen kirjoitti:

olit se joka käytti sitä tempsiä..hitsi ku tässä menee ihan sekas..tuo toinenhan se oli vornasta..:))

• HinaPulkkanen
        Iso-Iita kirjoitti:

ihan selvää vornan murretta puhut..:))

hornan vorna? Minoo ikää kuullukkaa???

• olekkaan
        PunaHilkkanen kirjoitti:

olen rouva naakka.

• HinaPulkkanen
        Iso-Iita kirjoitti:

olit se joka käytti sitä tempsiä..hitsi ku tässä menee ihan sekas..tuo toinenhan se oli vornasta..:))

Iitu alakaa päästä asian ytimeen;)))

t. PinaHulkkanen

• Pyryharakka,
        olekkaan kirjoitti:

olen rouva naakka.

mukaan.Mitäs täällä touhutaan???

• PunaHilkkanen
        Iso-Iita kirjoitti:

tällä hetkellä Kentzon Amouria :=)))
        Mä en ainakaan vornasta ole Iita, mut sukulaisia, ehkä serkkulikkakin asuu siellä :=))

• PinaHulkkanen
        Pyryharakka, kirjoitti:

käsitystä...

• PunaHilkkanen
        HinaPulkkanen kirjoitti:

Iitu alakaa päästä asian ytimeen;)))

t. PinaHulkkanen

ihan pihalle. Mä luulin et sä olet a-v.
        Hesastako oot. Mä en voi ees aavistaa nyt :=(((

• PunaHilkkanen
        Pyryharakka, kirjoitti:

Että pyryharakoitakin tulee joukkoon. Nyt mä en enää ees arvaile mitään vaan ollaan kaikki kun harakat keskenään vaan :=))))

• Iso-Iita
        PunaHilkkanen kirjoitti:

tällä hetkellä Kentzon Amouria :=)))
        Mä en ainakaan vornasta ole Iita, mut sukulaisia, ehkä serkkulikkakin asuu siellä :=))

tunnistinki..:))) mutta tuo hina on a-v, se käyttää tempsiä..:))

• HinaPulkkanen
        PunaHilkkanen kirjoitti:

ihan pihalle. Mä luulin et sä olet a-v.
        Hesastako oot. Mä en voi ees aavistaa nyt :=(((

Helsinkistä ja ylypiä siitä! Palijasjalakaasia starilaasia oon, joo;)))
        Älä mee pihalle, siälon kylymä elikkä kalsa, niinku me täälä Helsinkis sanotahan!

• PunaHilkkanen
        Iso-Iita kirjoitti:

tunnistinki..:))) mutta tuo hina on a-v, se käyttää tempsiä..:))

vähän luulen :=)))
        Muuten en ois tiennyt, mut kun se sanoi et ei ole miehen kans sillai kun jouluna, niin arvasin et a-v se on. Eihän niin harvoin muutoin kuin naimisissa oleva :=))))
        Tiedätkö Iita et yksitypy lähti huuhaalta. Tilalle tuli PunaHilkkanen, mut en tiedä kuin pitkäks aikaa. Tuo nikki on niin pitkän oloinen.

• HinaPulkkanen
        PunaHilkkanen kirjoitti:

Muuten en ois tiennyt, mut kun se sanoi et ei ole miehen kans sillai kun jouluna, niin arvasin et a-v se on. Eihän niin harvoin muutoin kuin naimisissa oleva :=))))
        Tiedätkö Iita et yksitypy lähti huuhaalta. Tilalle tuli PunaHilkkanen, mut en tiedä kuin pitkäks aikaa. Tuo nikki on niin pitkän oloinen.

kovin kauhiasti spekolooko mun seksuaalielämälläni, kaikki kuuloo...

• PunaHilkkanen
        HinaPulkkanen kirjoitti:

arvaa mistä sut tiesin? Kävit antaan nyyperille pusun ja kerroit et oot ehtinyt sen tekeen jo viis minuuttia ennenkuin minä tulin ketjuun :=))))

Mun täytyy lähtee laittaan mun armaalle ruokaa, kun se on niin ihana *huokailee*.

• HinaPulkkanen
        PunaHilkkanen kirjoitti:

arvaa mistä sut tiesin? Kävit antaan nyyperille pusun ja kerroit et oot ehtinyt sen tekeen jo viis minuuttia ennenkuin minä tulin ketjuun :=))))

Mun täytyy lähtee laittaan mun armaalle ruokaa, kun se on niin ihana *huokailee*.

mullaki on kaikki viälä tekemättä ku täs vaan oon nauranu vedet silimis;)))

• Iso-Iita evk
        PunaHilkkanen kirjoitti:

jostain että olit poistanu nikkisi..mulla tulee kyllä Typyä ikävä mutta äkkiähän sitä uuteen nikkiin tottuu..:))ja kuin kauan jaksan määkään iitana olla..
        Tunnetko muuten tuomaaloita vornasta..

• Iso-Iita evk
        HinaPulkkanen kirjoitti:

kuiskas mun korvaan..si sitä kukkaan muu kuullu ku mää..:))

• perskuti
        PunaHilkkanen kirjoitti:

Että pyryharakoitakin tulee joukkoon. Nyt mä en enää ees arvaile mitään vaan ollaan kaikki kun harakat keskenään vaan :=))))

En koskaan ole tiennyt kuinka paljon minulla onkaan ystäviä:=)

Aivan uskomatonta tämä avoin ja vilpitön keskustelu niin rekatuilla ja rekkaamattomien välillä...Onko huuhaalle ilmestynyt jokin ennalta-aavistamaton, avaruudesta tullut ilmiö, kuten täysikuu?

Hetken pienen, hetken pienen elämästä...

• HinaPulkkanen
        perskuti kirjoitti:

Aivan uskomatonta tämä avoin ja vilpitön keskustelu niin rekatuilla ja rekkaamattomien välillä...Onko huuhaalle ilmestynyt jokin ennalta-aavistamaton, avaruudesta tullut ilmiö, kuten täysikuu?

aikoihin ollu näin hauskaa! Hyvän alotuksen teit, Perskuti;)))

• PunaHilkkanen
        perskuti kirjoitti:

Pusi, pusi sulle :=)))
        Mä olen nyt uudesti syntynyt :=))

• PunaHilkkanen
        HinaPulkkanen kirjoitti:

Mä ehdin kyllä käydä tarkkaileen sua ruoan laiton välillä, joten turha mitään flirttailua täällä toisella sivulla muka salaa perskutin kans aloitella :=)))

• perskuti
        HinaPulkkanen kirjoitti:

Sanon teille kaikille hymysuille, myös Sinulle...Nyt on "virtaa" Jatkaa tällä pettämättömällä tiellä eteenpäin...

Olisin niin mielelläni jatkanut jutustelua teidän kanssa, mutta velvollisuudet kutsuvat... niin kuin joskus meitä kaikkia.

Hymyilemisiin. Se kassaneiti, se poliisi, se yövartija ja keitä he ovatkaan. Luovat mahdollisuuden meidän HYMYYN:=)

• outzak
        HinaPulkkanen kirjoitti:

oli mullakin, kunnes typeryyksissäni menin paljastamaan itseni... Vaikka kai mut kaikki tunsi muutenkin..

Nyt pitää sit jatkaa umpitylsänä outzana....:((

• HinaPulkkanen
        Iso-Iita evk kirjoitti:

kuiskas mun korvaan..si sitä kukkaan muu kuullu ku mää..:))

mutta mistä vetoo, että se löytyy seuraavan Huuhiksen etusivulta?!
        Ja mun maineeni seksihulluna hempukkana on lopullisesti mennyttä...;))))))

• PunaHilkkanen
        outzak kirjoitti:

oli mullakin, kunnes typeryyksissäni menin paljastamaan itseni... Vaikka kai mut kaikki tunsi muutenkin..

tunnistanut sua Outzak ennen menit itse paljastamaan . Mitäs menit hah,haa :=))))

• HinaPulkkanen
        outzak kirjoitti:

Mutta ihan ku sää flirttailisit ton Perskutin kaa??!! Hyihyi sanon minä!;)))))

• outzak
        HinaPulkkanen kirjoitti:

Mutta ihan ku sää flirttailisit ton Perskutin kaa??!! Hyihyi sanon minä!;)))))

sellasta!!! Varsinkaan enää, ku se häippäs..;)))

Ja sitäpaitsi, itehän se alotti, pakkohan mun oli jotenkin vastata..:)))

*viattomana punastelee*

• outzak
        PunaHilkkanen kirjoitti:

tunnistanut sua Outzak ennen menit itse paljastamaan . Mitäs menit hah,haa :=))))

ottaako tommonen moka päähän....??

Kun keittiössä oli monta hommaa kesken ja siinä välissä kävin täällä olemassa Pulukkisen akka..

Kerran kävinkin sit kattomassa postit ja tietty kirjauduin.. Ja taas vauhdilla kyökkiin ja tottahan minä unohdin et olin kirjautunut...

Pahus, kun harmittaa.. Olis ollu ihan kivaa leikkiä vielä kauemminkin!!:))

Noh, ehkä vielä joskus...;))

• PunaHilkkanen
        outzak kirjoitti:

Kun keittiössä oli monta hommaa kesken ja siinä välissä kävin täällä olemassa Pulukkisen akka..

Kerran kävinkin sit kattomassa postit ja tietty kirjauduin.. Ja taas vauhdilla kyökkiin ja tottahan minä unohdin et olin kirjautunut...

mehän otamme vielä uusiksi moneen kertaan :=)))

Ne Uunon järkkäämät nikkinaamiaiset oli kans hyvä juttu, mutta mullakin sattui olemaan silloin vähän muita hommia, en täydellisesti ehtinyt niihin paneutua :=((

Mulla kans meinaa vielä moneen kertaan tulla yksitypy evk, mutta kirjautumaan sillä nikillä en enää pääse, kun poistin sen.

• HinaPulkkanen
        PunaHilkkanen kirjoitti:

Mä ehdin kyllä käydä tarkkaileen sua ruoan laiton välillä, joten turha mitään flirttailua täällä toisella sivulla muka salaa perskutin kans aloitella :=)))

mä en flirttaile koskaan, vaan käyn aina reippaasti kimppuun, niinku sika limppuun;)))

• Viänäskä
        outzak kirjoitti:

välijä, en minnoosi arvanna kuitehkaa,,mutta ettäpä työ flikat arvaa kuka se minoon--

• Viänäskä
        PunaHilkkanen kirjoitti:

Ne Uunon järkkäämät nikkinaamiaiset oli kans hyvä juttu, mutta mullakin sattui olemaan silloin vähän muita hommia, en täydellisesti ehtinyt niihin paneutua :=((

Mulla kans meinaa vielä moneen kertaan tulla yksitypy evk, mutta kirjautumaan sillä nikillä en enää pääse, kun poistin sen.

nikin poestaa,, en minoo tiennäkään että nikin voepi poestaa?

• PunaHilkkanen
        HinaPulkkanen kirjoitti:

mä en flirttaile koskaan, vaan käyn aina reippaasti kimppuun, niinku sika limppuun;)))

tietysti ensin lämmitellä Perskutia ja sitten hyökkäät. Aika ovelaa hommaa :=)))
        Mulle ei perskuti ees pusuihin vastannut. Ettei teillä vaan oo jo joku orastavalla asteella oleva suhe :=))))))

• outzak evk
        PunaHilkkanen kirjoitti:

Mites se oma nikki poistetaan?? Tulin kerran aikoinani rekanneeksi itelleni toisen nikin ja tahtoisin poistaa sen...

• PunaHilkkanen
        outzak evk kirjoitti:

Mites se oma nikki poistetaan?? Tulin kerran aikoinani rekanneeksi itelleni toisen nikin ja tahtoisin poistaa sen...

voiko sitä kokonaan poistaa, mutta poistin kaikki tietoni, enkä pääse sinne enää. Siellä vaan lukee, et käyttäjä ei ole luonut galleriasivua.
        Jos se jää sinne ettei kukaan muu voi sitä nikkiä ottaa käyttöönsä. En tiedä varmaan.

• PunaHilkkanen
        Viänäskä kirjoitti:

välijä, en minnoosi arvanna kuitehkaa,,mutta ettäpä työ flikat arvaa kuka se minoon--

yrität kuinka viäntää, niin heti tunnistin sut Iso-Iita. Sä viännät liian voimakkaasti :=))))

• HinaPulkkanen
        PunaHilkkanen kirjoitti:

tietysti ensin lämmitellä Perskutia ja sitten hyökkäät. Aika ovelaa hommaa :=)))
        Mulle ei perskuti ees pusuihin vastannut. Ettei teillä vaan oo jo joku orastavalla asteella oleva suhe :=))))))

Ajattelin kattoo ensin, kuinka ton Nyyperin kans käy;)))
        Jos menis yks kerrallaan läpi, niin eiköhän ne oo siinä sitte kaikki?;)))

• outzak evk
        PunaHilkkanen kirjoitti:

voiko sitä kokonaan poistaa, mutta poistin kaikki tietoni, enkä pääse sinne enää. Siellä vaan lukee, et käyttäjä ei ole luonut galleriasivua.
        Jos se jää sinne ettei kukaan muu voi sitä nikkiä ottaa käyttöönsä. En tiedä varmaan.

Pitääpä kokeilla tehdä niin.

• PunaHilkkanen
        HinaPulkkanen kirjoitti:

Ajattelin kattoo ensin, kuinka ton Nyyperin kans käy;)))
        Jos menis yks kerrallaan läpi, niin eiköhän ne oo siinä sitte kaikki?;)))

ollut vähän samat ajatukset :=))) Kävin kyllä tuolle auervaaralle jo vähän lirttaamassa kans, ettei ihan tyhjän päälle jäis. Ei haittais vaikka niitä mieskandidaatteja olis useampikin, niin paremmat mahikset et joku niistä jäis koukkuun :=))))

• HinaPulkkanen
        PunaHilkkanen kirjoitti:

ollut vähän samat ajatukset :=))) Kävin kyllä tuolle auervaaralle jo vähän lirttaamassa kans, ettei ihan tyhjän päälle jäis. Ei haittais vaikka niitä mieskandidaatteja olis useampikin, niin paremmat mahikset et joku niistä jäis koukkuun :=))))

oikeesti kyllä ihan kaikki kiinnosta, mut on siälä muutama sellanen... hmmm... könsikäs;)))

• outzak
        outzak evk kirjoitti:

Pitääpä kokeilla tehdä niin.

Mä sain sen kokonaan poistettua!!

Menin tonne omiin palveluihin ja sieltä "muuta henkilökohtaisia tietoja". Siinä ekassa näkyy oma nikki ja sen vieressä lukee poista tai muuta.

Siitä se vaan pois ja sillä selvä!!:)))

Eipähän sekään enää vaivaa mieltä!!

• perskuti
        PunaHilkkanen kirjoitti:

yrität kuinka viäntää, niin heti tunnistin sut Iso-Iita. Sä viännät liian voimakkaasti :=))))

Niin minäkin ajattelin, mutta kertokoon itse...Tällä on niin paljon arvoituksia kuten Sinä:=)

Ei sinuakaan voi laittaa neliskulmaiseen elämän "laatikkoon" kun aavistan, Sinulla on vapaat "laitumet"?

• HienoVieno
        perskuti kirjoitti:

Niin minäkin ajattelin, mutta kertokoon itse...Tällä on niin paljon arvoituksia kuten Sinä:=)

Ei sinuakaan voi laittaa neliskulmaiseen elämän "laatikkoon" kun aavistan, Sinulla on vapaat "laitumet"?

Mä olen sinuun salaisesti ihastunut mutta kun sä et huomaa minua..:(

Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      20
      2590
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      95
      2474
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1354
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      121
      1238
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      89
      1228
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      279
      1141
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      18
      974
    8. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      959
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      937
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      59
      873
    Aihe