Missä vois olla vika kun elektronisen häiriön merkkivalo palaa ja auto ei ota kaasua vasta kun painaa pohjempaan. Auto nykii ja on sammunutkin pari kertaa
Elektronisen häiriön merkkivalo/Megane vm96
9
2910
Vastaukset
- megane -03
samaa vikaa oli ja sytytyspuolien vaihdolla tokeni.
- mansku72
onko tyyris toimenpide?
- on tyyris
mansku72 kirjoitti:
onko tyyris toimenpide?
wetterillä jokuvuos sitten neljän puolan vaihto olisi ollut 640e. ranskasta sain samat puolat 200e ja vaihdoin itse. saa nykyään tarvikkeenakin
- mutta
on tyyris kirjoitti:
wetterillä jokuvuos sitten neljän puolan vaihto olisi ollut 640e. ranskasta sain samat puolat 200e ja vaihdoin itse. saa nykyään tarvikkeenakin
-96 malissa taitaa olla vähemmän kuin neljä puolaa/erinlaiset?
- Sceenikko
mutta kirjoitti:
-96 malissa taitaa olla vähemmän kuin neljä puolaa/erinlaiset?
-96 taitaa tarkoittaa 8v konetta jossa on kaksi puolaa koneen sivussa vs. 16v koneen neljä puolaa koneen päällä.
Vika kuulostaa itsekin koettuna alipaineanturin vialta, hyvällä tuurilla pelkkä letku on rikki mutta eipä tuo ollut kallis vaihto merkkiliikkeessäkään. - Puolassa
Ain ensin vikakoodien luku, ennen ku åletåå tutkimaan rahaa tiskille!!! Vika kuin voi olla jossain muussakin osasessa
- latu
mulla oli samantyyppinen vika joka joka johtui MAP-anturista lähtevästä alipaineletkusta, jonka pistoke oli mennyt poikki imusarjan puolelta. Liimasin pistokkeen ja laitoin pienen pätkän silikoniletkua varsinaisen letkun väliin. Alkuperäinen letku on aika jämptin mittainen ja jäykistyy varsinkin pakkasella jolloin moottorin heilunta saataa katkaista ko.pistokkeen.
- mandariini72
Irottin pistokkeen ja putsasin sen ja nyt taas vaihteeksi auto toimii. Olisko sit ollu vaan kostea tai likainen. Tai sitten joku kosketushäriö. Kiitti neuvoista:)
- megane -96
Meillä vika löytyi tämän viestin perusteella. Letku halki, viimeaikaiset pakkaset lienee syynä letkun iän lisäksi. Kiitos vinkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541280Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206969Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15929- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865