Missä vois olla vika kun elektronisen häiriön merkkivalo palaa ja auto ei ota kaasua vasta kun painaa pohjempaan. Auto nykii ja on sammunutkin pari kertaa
Elektronisen häiriön merkkivalo/Megane vm96
9
2942
Vastaukset
- megane -03
samaa vikaa oli ja sytytyspuolien vaihdolla tokeni.
- mansku72
onko tyyris toimenpide?
- on tyyris
mansku72 kirjoitti:
onko tyyris toimenpide?
wetterillä jokuvuos sitten neljän puolan vaihto olisi ollut 640e. ranskasta sain samat puolat 200e ja vaihdoin itse. saa nykyään tarvikkeenakin
- mutta
on tyyris kirjoitti:
wetterillä jokuvuos sitten neljän puolan vaihto olisi ollut 640e. ranskasta sain samat puolat 200e ja vaihdoin itse. saa nykyään tarvikkeenakin
-96 malissa taitaa olla vähemmän kuin neljä puolaa/erinlaiset?
- Sceenikko
mutta kirjoitti:
-96 malissa taitaa olla vähemmän kuin neljä puolaa/erinlaiset?
-96 taitaa tarkoittaa 8v konetta jossa on kaksi puolaa koneen sivussa vs. 16v koneen neljä puolaa koneen päällä.
Vika kuulostaa itsekin koettuna alipaineanturin vialta, hyvällä tuurilla pelkkä letku on rikki mutta eipä tuo ollut kallis vaihto merkkiliikkeessäkään. - Puolassa
Ain ensin vikakoodien luku, ennen ku åletåå tutkimaan rahaa tiskille!!! Vika kuin voi olla jossain muussakin osasessa
- latu
mulla oli samantyyppinen vika joka joka johtui MAP-anturista lähtevästä alipaineletkusta, jonka pistoke oli mennyt poikki imusarjan puolelta. Liimasin pistokkeen ja laitoin pienen pätkän silikoniletkua varsinaisen letkun väliin. Alkuperäinen letku on aika jämptin mittainen ja jäykistyy varsinkin pakkasella jolloin moottorin heilunta saataa katkaista ko.pistokkeen.
- mandariini72
Irottin pistokkeen ja putsasin sen ja nyt taas vaihteeksi auto toimii. Olisko sit ollu vaan kostea tai likainen. Tai sitten joku kosketushäriö. Kiitti neuvoista:)
- megane -96
Meillä vika löytyi tämän viestin perusteella. Letku halki, viimeaikaiset pakkaset lienee syynä letkun iän lisäksi. Kiitos vinkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1023606Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1142249Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso62123Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani81874Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai191672- 361556
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581016Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36950Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 71899Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47850