Kolmatta pyörää etsitään

Lady-xxl-

Moikka!
Liekkö tämä oikea paikka etsiä kolmatta koska olempa melko varma että suurin osa taitaa olla jonkinlaisen häirikköluonteen omaavia, epätoivoisia ja ukkomiehiä...

Olemme jo useamman vuoden ajan aviomieheni kanssa keskustelleet että olisi mukava löytää mukava mies kolmanneksi.. Kriteerejä vaan on aika paljon koska me emme halua vaan tempaista jotain tyyppiä puskasta, harrastaa seksiä kerran ja se on sitten siinä..

Ideana olisi että ensin tutustuttaisiin aivan rauhassa ja katsottaisiin synkkaako kemiat, tarkoituksena olisi luoda ehdotonluottamus/ystävyys suhde jota voisi maustaa silloin tällöin erotiikalla, tarkoitus ei siis olisi että aina kun näkisimme harrastaisimme seksiä...Haluaisimme ehdottomasti että tämä miespuolinen henkilö olisi ehdottomasti hetero,terve, luotettava ja sinkku koska emme halua touhustamme aiheutuvan kenellekkään harmia Ikähaarukalta 27-35, mukava, huumorintajuinen jne..

Olemme iloisia ja huumorintajuisia. n25,xxl,pitkä tumma,95-100dd-e, mies, pitkä,kalju,"raamikas"...Asumme 09 aluella,mutta emme helsingissä, espoossa tai vantaalla

6

2273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipoolaiset läskit

      etsivät nuorta ja normaalipainoista miestä alleen runtattavksi. Käytäisiinköhän ne keskustelut ennen aktia vielä ruåtsiksi.
      Vai on ukko vielä kaljukin, ettei oltais jotakin moottoripyöräjengiä Sipoosta, tyyliin Sibbo Vargarna?

    • Eipä luusis olevan varaa ar...

      Oootte sairalloisen ylipainoisia. hakeutukaa hoitoon !

    • ubi

      vaikka vastaukset ovat mollaavia.teillä on hyvä periaate ja onnistutte varmasti. mä olen k_suomesta, ja kokenut samaa.mutta löytänyt upeita pareja ja ystävyys on jatkunut.

      • kohta panokaveri löytyy

        ja onni kukoistaa ps eikö ukkos pysty vai mistä on kysymys


      • uusi panokaveri
        kohta panokaveri löytyy kirjoitti:

        ja onni kukoistaa ps eikö ukkos pysty vai mistä on kysymys

        olla vielä lihavampi kuin ukkos - mitäs sit sanot?


    • Olen Salolainen xxl-kokoinen 32 vuotias vapaa mies. Olen huumorintajuinen ja luotettava täytän muutenkin nuo mainitsemanne kriteerit. Minua kiinnostaisi just tuommonen että vietettäisiin aikaa sillai niinku kaveri pohjalta mutta myös välillä harrastettaisiin seksiä. Olisi kiva jos kuulisin teistä vielä enempi ja kyselkää rohkeasti [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      160
      1826
    2. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1635
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      22
      1486
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      106
      1440
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      78
      1283
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      49
      993
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      55
      947
    8. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      52
      891
    9. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      63
      857
    10. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      61
      848
    Aihe