Kolmatta pyörää etsitään

Lady-xxl-

Moikka!
Liekkö tämä oikea paikka etsiä kolmatta koska olempa melko varma että suurin osa taitaa olla jonkinlaisen häirikköluonteen omaavia, epätoivoisia ja ukkomiehiä...

Olemme jo useamman vuoden ajan aviomieheni kanssa keskustelleet että olisi mukava löytää mukava mies kolmanneksi.. Kriteerejä vaan on aika paljon koska me emme halua vaan tempaista jotain tyyppiä puskasta, harrastaa seksiä kerran ja se on sitten siinä..

Ideana olisi että ensin tutustuttaisiin aivan rauhassa ja katsottaisiin synkkaako kemiat, tarkoituksena olisi luoda ehdotonluottamus/ystävyys suhde jota voisi maustaa silloin tällöin erotiikalla, tarkoitus ei siis olisi että aina kun näkisimme harrastaisimme seksiä...Haluaisimme ehdottomasti että tämä miespuolinen henkilö olisi ehdottomasti hetero,terve, luotettava ja sinkku koska emme halua touhustamme aiheutuvan kenellekkään harmia Ikähaarukalta 27-35, mukava, huumorintajuinen jne..

Olemme iloisia ja huumorintajuisia. n25,xxl,pitkä tumma,95-100dd-e, mies, pitkä,kalju,"raamikas"...Asumme 09 aluella,mutta emme helsingissä, espoossa tai vantaalla

6

2294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipoolaiset läskit

etsivät nuorta ja normaalipainoista miestä alleen runtattavksi. Käytäisiinköhän ne keskustelut ennen aktia vielä ruåtsiksi.
      Vai on ukko vielä kaljukin, ettei oltais jotakin moottoripyöräjengiä Sipoosta, tyyliin Sibbo Vargarna?

• Eipä luusis olevan varaa ar...

Oootte sairalloisen ylipainoisia. hakeutukaa hoitoon !

• ubi

vaikka vastaukset ovat mollaavia.teillä on hyvä periaate ja onnistutte varmasti. mä olen k_suomesta, ja kokenut samaa.mutta löytänyt upeita pareja ja ystävyys on jatkunut.

• kohta panokaveri löytyy

ja onni kukoistaa ps eikö ukkos pysty vai mistä on kysymys

• uusi panokaveri
        kohta panokaveri löytyy kirjoitti:

ja onni kukoistaa ps eikö ukkos pysty vai mistä on kysymys

olla vielä lihavampi kuin ukkos - mitäs sit sanot?

• Olen Salolainen xxl-kokoinen 32 vuotias vapaa mies. Olen huumorintajuinen ja luotettava täytän muutenkin nuo mainitsemanne kriteerit. Minua kiinnostaisi just tuommonen että vietettäisiin aikaa sillai niinku kaveri pohjalta mutta myös välillä harrastettaisiin seksiä. Olisi kiva jos kuulisin teistä vielä enempi ja kyselkää rohkeasti [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9067
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6299
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1370
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      1005
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      877
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      703
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe