Moikka!
Liekkö tämä oikea paikka etsiä kolmatta koska olempa melko varma että suurin osa taitaa olla jonkinlaisen häirikköluonteen omaavia, epätoivoisia ja ukkomiehiä...
Olemme jo useamman vuoden ajan aviomieheni kanssa keskustelleet että olisi mukava löytää mukava mies kolmanneksi.. Kriteerejä vaan on aika paljon koska me emme halua vaan tempaista jotain tyyppiä puskasta, harrastaa seksiä kerran ja se on sitten siinä..
Ideana olisi että ensin tutustuttaisiin aivan rauhassa ja katsottaisiin synkkaako kemiat, tarkoituksena olisi luoda ehdotonluottamus/ystävyys suhde jota voisi maustaa silloin tällöin erotiikalla, tarkoitus ei siis olisi että aina kun näkisimme harrastaisimme seksiä...Haluaisimme ehdottomasti että tämä miespuolinen henkilö olisi ehdottomasti hetero,terve, luotettava ja sinkku koska emme halua touhustamme aiheutuvan kenellekkään harmia Ikähaarukalta 27-35, mukava, huumorintajuinen jne..
Olemme iloisia ja huumorintajuisia. n25,xxl,pitkä tumma,95-100dd-e, mies, pitkä,kalju,"raamikas"...Asumme 09 aluella,mutta emme helsingissä, espoossa tai vantaalla
Kolmatta pyörää etsitään
6
2320
Vastaukset
- sipoolaiset läskit
etsivät nuorta ja normaalipainoista miestä alleen runtattavksi. Käytäisiinköhän ne keskustelut ennen aktia vielä ruåtsiksi.
Vai on ukko vielä kaljukin, ettei oltais jotakin moottoripyöräjengiä Sipoosta, tyyliin Sibbo Vargarna? - Eipä luusis olevan varaa ar...
Oootte sairalloisen ylipainoisia. hakeutukaa hoitoon !
- ubi
vaikka vastaukset ovat mollaavia.teillä on hyvä periaate ja onnistutte varmasti. mä olen k_suomesta, ja kokenut samaa.mutta löytänyt upeita pareja ja ystävyys on jatkunut.
- kohta panokaveri löytyy
ja onni kukoistaa ps eikö ukkos pysty vai mistä on kysymys
- uusi panokaveri
kohta panokaveri löytyy kirjoitti:
ja onni kukoistaa ps eikö ukkos pysty vai mistä on kysymys
olla vielä lihavampi kuin ukkos - mitäs sit sanot?
Olen Salolainen xxl-kokoinen 32 vuotias vapaa mies. Olen huumorintajuinen ja luotettava täytän muutenkin nuo mainitsemanne kriteerit. Minua kiinnostaisi just tuommonen että vietettäisiin aikaa sillai niinku kaveri pohjalta mutta myös välillä harrastettaisiin seksiä. Olisi kiva jos kuulisin teistä vielä enempi ja kyselkää rohkeasti [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683