Moikka!
Liekkö tämä oikea paikka etsiä kolmatta koska olempa melko varma että suurin osa taitaa olla jonkinlaisen häirikköluonteen omaavia, epätoivoisia ja ukkomiehiä...
Olemme jo useamman vuoden ajan aviomieheni kanssa keskustelleet että olisi mukava löytää mukava mies kolmanneksi.. Kriteerejä vaan on aika paljon koska me emme halua vaan tempaista jotain tyyppiä puskasta, harrastaa seksiä kerran ja se on sitten siinä..
Ideana olisi että ensin tutustuttaisiin aivan rauhassa ja katsottaisiin synkkaako kemiat, tarkoituksena olisi luoda ehdotonluottamus/ystävyys suhde jota voisi maustaa silloin tällöin erotiikalla, tarkoitus ei siis olisi että aina kun näkisimme harrastaisimme seksiä...Haluaisimme ehdottomasti että tämä miespuolinen henkilö olisi ehdottomasti hetero,terve, luotettava ja sinkku koska emme halua touhustamme aiheutuvan kenellekkään harmia Ikähaarukalta 27-35, mukava, huumorintajuinen jne..
Olemme iloisia ja huumorintajuisia. n25,xxl,pitkä tumma,95-100dd-e, mies, pitkä,kalju,"raamikas"...Asumme 09 aluella,mutta emme helsingissä, espoossa tai vantaalla
Kolmatta pyörää etsitään
6
2320
Vastaukset
- sipoolaiset läskit
etsivät nuorta ja normaalipainoista miestä alleen runtattavksi. Käytäisiinköhän ne keskustelut ennen aktia vielä ruåtsiksi.
Vai on ukko vielä kaljukin, ettei oltais jotakin moottoripyöräjengiä Sipoosta, tyyliin Sibbo Vargarna? - Eipä luusis olevan varaa ar...
Oootte sairalloisen ylipainoisia. hakeutukaa hoitoon !
- ubi
vaikka vastaukset ovat mollaavia.teillä on hyvä periaate ja onnistutte varmasti. mä olen k_suomesta, ja kokenut samaa.mutta löytänyt upeita pareja ja ystävyys on jatkunut.
- kohta panokaveri löytyy
ja onni kukoistaa ps eikö ukkos pysty vai mistä on kysymys
- uusi panokaveri
kohta panokaveri löytyy kirjoitti:
ja onni kukoistaa ps eikö ukkos pysty vai mistä on kysymys
olla vielä lihavampi kuin ukkos - mitäs sit sanot?
Olen Salolainen xxl-kokoinen 32 vuotias vapaa mies. Olen huumorintajuinen ja luotettava täytän muutenkin nuo mainitsemanne kriteerit. Minua kiinnostaisi just tuommonen että vietettäisiin aikaa sillai niinku kaveri pohjalta mutta myös välillä harrastettaisiin seksiä. Olisi kiva jos kuulisin teistä vielä enempi ja kyselkää rohkeasti [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634