Kawan osia saa Sumekolta, Hondan osia Brandtilta ja Yammun osia Yamaha Centeristä. Mutta mistä saa Susnaan osia ja tarvikkeita. En nyt tarkoita siis mitään AllRightia?
Mistä varaosia ja tarvikkeita Suzukiin
18
16546
Vastaukset
- Turo--Inkeri
Suikan jälleenmyyjiltä? Esim. HD-Center Hertsikassa tai Pyörä & Mopo Konalassa..
- niitä
varmasti löydät.Erittäin palveleva ja asiantunteva mesta.POWER MP SHOP OY
Osoite: Tikkurilantie 68 01300 Vantaa
Puhelin: 09-8574036
E-mail: [email protected]- tästä paikasta
Kiitos vinkistä. Kävin ko. firmassa tilaamassa tavaraa ennen lomalle lähtöäni ja sieltä palattuani jouduin ikäväkseni toteamaan etteivät he ole edes tilanneet varaosia. Lisää turhaa odotusta kun tilasin ne uudelleen - toisesta paikkaa toki. En suosittele!!!!
Siis... "Erittäin palveleva"... just niin...
---------------
varmasti löydät.Erittäin palveleva ja asiantunteva mesta.POWER MP SHOP OY
Osoite: Tikkurilantie 68 01300 Vantaa
Puhelin: 09-8574036
E-mail: [email protected]
- pikkukioskeilla
Maahantuojalta on yleensä saanut muutakin kuin öljynsuotimen, tulpat, ketjut ja rattaat. Mitenkäs on laita näiden pikkufirmojen kanssa?
Kerran on ajokausi mennyt vituiksi kun hajonnutta nokkaketjun kiristäjää sai odottaa 8 viikkoa keskellä kesää kun edes maahantuojalla (ei Suzuki) tai koko Euroopassa ei niitä ollut. Nyt jos varaosapuoli on nakkikiskafirmojen varassa niin voisin kuvitella että tilanne ei ainakaan parane.
Pitääkö siis unohtaa Suzuki merkkinä niin kauan kuin sille saadaan kunnollinen maahantuoja ja varaosaorganisaatio?- Turo--Inkeri
suikan osat tulee Euroopan keskusvarastosta, josta löytyy, jos oikein muistan, niin yli 95% KAIKKIEN Suzukien osat (ts. sellaisia, mitä tehdas vielä valmistaa/toimittaa; 10 vuottahan tehtailla on velvollisuus toimittaa, mutta käytännössä toimittavat vanhempiinkin, joissa kysyntää on).
Mitä ei siellä ole, ovat siis aika harvinaisia tapauksia, ja tulevat Jaappanista parissa-kolmessa viikossa.. 8 viikkoa kuulostaa kyllä HevosmiestenTietotoimiston jutuilta.
Suikan varaosien saatavuus oli joskus 5 vuotta sitten heikompi, mutta on nykyjään ihan yhtä hyvä ellei jopa parempi kuin kilpailijoilla. Aina se on tuo sama itku, kun ei johonkin merkkiin X saa juuri sitä osaa, mitä on vaille, justiinsa sillä punaisella minuutilla kun sattui marssimaan kaupan ovesta sisään, niin sitten "yyy-ääää, pitääkö vaihtaa merkkiä?!?!".. ihan sama parku se on jammun, hondan kawan jnejne suhteen! Olin joskus siellä tiskin toisella puolen, joten tämä on tullut todettua ainakin 3 eri merkin osalta.
Unohda siis vaan minun puolestani ko. merkki, jos haluat, mutta älä tee sitä virheellisten luulojen perusteella.
Itse aion jatkossakin ajella Suikalla justiinsa siksi, että a) ne ovat teknisesti pirun hyviä ja kestäviä ja b) niihin saa huolto-osat, varaosat yms tarvittavat putikat sutjakkaasti. - ei ihan täydellistä
Turo--Inkeri kirjoitti:
suikan osat tulee Euroopan keskusvarastosta, josta löytyy, jos oikein muistan, niin yli 95% KAIKKIEN Suzukien osat (ts. sellaisia, mitä tehdas vielä valmistaa/toimittaa; 10 vuottahan tehtailla on velvollisuus toimittaa, mutta käytännössä toimittavat vanhempiinkin, joissa kysyntää on).
Mitä ei siellä ole, ovat siis aika harvinaisia tapauksia, ja tulevat Jaappanista parissa-kolmessa viikossa.. 8 viikkoa kuulostaa kyllä HevosmiestenTietotoimiston jutuilta.
Suikan varaosien saatavuus oli joskus 5 vuotta sitten heikompi, mutta on nykyjään ihan yhtä hyvä ellei jopa parempi kuin kilpailijoilla. Aina se on tuo sama itku, kun ei johonkin merkkiin X saa juuri sitä osaa, mitä on vaille, justiinsa sillä punaisella minuutilla kun sattui marssimaan kaupan ovesta sisään, niin sitten "yyy-ääää, pitääkö vaihtaa merkkiä?!?!".. ihan sama parku se on jammun, hondan kawan jnejne suhteen! Olin joskus siellä tiskin toisella puolen, joten tämä on tullut todettua ainakin 3 eri merkin osalta.
Unohda siis vaan minun puolestani ko. merkki, jos haluat, mutta älä tee sitä virheellisten luulojen perusteella.
Itse aion jatkossakin ajella Suikalla justiinsa siksi, että a) ne ovat teknisesti pirun hyviä ja kestäviä ja b) niihin saa huolto-osat, varaosat yms tarvittavat putikat sutjakkaasti.ei ole näköjään "Kura-Irmelin" vahvimpia puolia. Se, että olet ehkä joskus ollut varaosa-apinana tiskin takana ei tee sinusta kaikkitietävää varaosiin liittyvissä asioissa.
Mikä kohta viestissäni oli vaikea hahmottaa? Kirjoitin että (ei Suzuki) tarkoittaen että kyseessä ei siis ollut Suzuki-merkkinen mp. Ja kai mä nyt vittu itse paremmin tiedän että kuinka kauan niiltä ei-Suzukin varaosa-apinoilta kesti sen osan saaminen Suomeen. Kun ei osia ollut Euroopan keskusvarastolla eikä kuulemma edes Japanissa tehtaalla. Ja aikaa tästä on n. 10 vuotta. - Turo--Inkeri
Turo--Inkeri kirjoitti:
suikan osat tulee Euroopan keskusvarastosta, josta löytyy, jos oikein muistan, niin yli 95% KAIKKIEN Suzukien osat (ts. sellaisia, mitä tehdas vielä valmistaa/toimittaa; 10 vuottahan tehtailla on velvollisuus toimittaa, mutta käytännössä toimittavat vanhempiinkin, joissa kysyntää on).
Mitä ei siellä ole, ovat siis aika harvinaisia tapauksia, ja tulevat Jaappanista parissa-kolmessa viikossa.. 8 viikkoa kuulostaa kyllä HevosmiestenTietotoimiston jutuilta.
Suikan varaosien saatavuus oli joskus 5 vuotta sitten heikompi, mutta on nykyjään ihan yhtä hyvä ellei jopa parempi kuin kilpailijoilla. Aina se on tuo sama itku, kun ei johonkin merkkiin X saa juuri sitä osaa, mitä on vaille, justiinsa sillä punaisella minuutilla kun sattui marssimaan kaupan ovesta sisään, niin sitten "yyy-ääää, pitääkö vaihtaa merkkiä?!?!".. ihan sama parku se on jammun, hondan kawan jnejne suhteen! Olin joskus siellä tiskin toisella puolen, joten tämä on tullut todettua ainakin 3 eri merkin osalta.
Unohda siis vaan minun puolestani ko. merkki, jos haluat, mutta älä tee sitä virheellisten luulojen perusteella.
Itse aion jatkossakin ajella Suikalla justiinsa siksi, että a) ne ovat teknisesti pirun hyviä ja kestäviä ja b) niihin saa huolto-osat, varaosat yms tarvittavat putikat sutjakkaasti.että ylivoimaisesti yleisin syy siihen, miksi jonkun osan tilaamisessa kestää, on niin yksinkertainen, ettei sitä ole edes tilattu. Siinä käy niin, että on joku vähän huithapeli taikka mielestään "kiireinen" kauppias tai korjaaja, joka raapustaa asian jonnekin tupakka-askin kanteen, mikä meneekin sitten roskiin. Kun asiakas sitten jokusen viikon päästä kysyy, että mikä maksaa, ei tällä kyseisellä taholla ole pokkaa myöntää, ettei sitä ole vielä(kään) edes tilattu, ennemmin satuillaan jotain puutaheinää.. ja niimpä syntipukiksi pääsee tässä vaiheessa yleisimmin joko tehdas tai maahantuoja.
Tällainen ei tietystikään ole hyvää palvelua, eikä se ole mitenkään puolusteltavissa. Mutta se on silti yleisin syy siihen, kun ihmiset alkavat valittaa, ettei merkkiin se-ja-se saa osia. Olen itse huomannut, että kauppiaita (ja korjaajia) on kahdenlaisia; niitä, joilta hommat hoituu sekä niitä, joilta ei. Kannattaa toki pyrkiä asioimaan vain ensinmainittujen kanssa. Ja mikäli joutuu tekemisiin jälkimmäisten kanssa, kannattaa heidän velttoilustaan kertoa eteenpäin, se on ainoa keino karsia moiset markkinoilta. - Turo--Inkeri
ei ihan täydellistä kirjoitti:
ei ole näköjään "Kura-Irmelin" vahvimpia puolia. Se, että olet ehkä joskus ollut varaosa-apinana tiskin takana ei tee sinusta kaikkitietävää varaosiin liittyvissä asioissa.
Mikä kohta viestissäni oli vaikea hahmottaa? Kirjoitin että (ei Suzuki) tarkoittaen että kyseessä ei siis ollut Suzuki-merkkinen mp. Ja kai mä nyt vittu itse paremmin tiedän että kuinka kauan niiltä ei-Suzukin varaosa-apinoilta kesti sen osan saaminen Suomeen. Kun ei osia ollut Euroopan keskusvarastolla eikä kuulemma edes Japanissa tehtaalla. Ja aikaa tästä on n. 10 vuotta."Pitääkö siis unohtaa Suzuki merkkinä niin kauan kuin sille saadaan kunnollinen maahantuoja ja varaosaorganisaatio?"
- vaikkei esimerkkisi koskenut Suzukia, ja vaikka "aikaa tästä on n. 10 vuotta", kyseenalaistitpa silti hilpeästi ko. merkin varaosien saatavuuden, ja siksi päätin kertoa oman näkökantani, joka on varsin toisenlainen. Se on ihan totta, että vaikkapa 10v sitten Suikan osien saatavuus oli luvattoman heikko (siksi merkiltä meni jopa osittain maine Suomessa), mutta se ei enää pidä yksinkertaisesti paikkaansa. - pikkukioskeilla
Turo--Inkeri kirjoitti:
"Pitääkö siis unohtaa Suzuki merkkinä niin kauan kuin sille saadaan kunnollinen maahantuoja ja varaosaorganisaatio?"
- vaikkei esimerkkisi koskenut Suzukia, ja vaikka "aikaa tästä on n. 10 vuotta", kyseenalaistitpa silti hilpeästi ko. merkin varaosien saatavuuden, ja siksi päätin kertoa oman näkökantani, joka on varsin toisenlainen. Se on ihan totta, että vaikkapa 10v sitten Suikan osien saatavuus oli luvattoman heikko (siksi merkiltä meni jopa osittain maine Suomessa), mutta se ei enää pidä yksinkertaisesti paikkaansa.Vaan kysyin syystä että merkin vaihto Suzukiin saattaa olla edessä mutta ennen sitä kiinnostaisi saada vastauksia siitä että saako Suzukilta tarvittaessa varaosia kohtuullisessa ajassa? Maahantuojalla saattavat rahkeet riittää muuhunkin kuin suodattimien ja jarrupalojen pitämiseen hyllyssä mutta onko asia näin myös pienemmillä firmoilla? En oikein ymmärrä että miten pikkupajojen resurssit voisivat olla paremmat kuin ison firman vaikka palveluhalukkuutta olisikin.
Silloin kun niitä Suzukin osia sai Bensowilta / Ekströmiltä niin luottamus varaosien saatavuuteen oli edes jonkinlainen. Tietenkään jotain kampuraa tai kokonaista konetta ei välttämättä kannata seisottaa hyllyssä pölyyntymässä mutta kyllä muitakin varaosia pitää olla asiantuntevassa merkkiliikkeessä kuin mitä AllRightin katalookista löytyy. - pikkukioskeilla
Turo--Inkeri kirjoitti:
että ylivoimaisesti yleisin syy siihen, miksi jonkun osan tilaamisessa kestää, on niin yksinkertainen, ettei sitä ole edes tilattu. Siinä käy niin, että on joku vähän huithapeli taikka mielestään "kiireinen" kauppias tai korjaaja, joka raapustaa asian jonnekin tupakka-askin kanteen, mikä meneekin sitten roskiin. Kun asiakas sitten jokusen viikon päästä kysyy, että mikä maksaa, ei tällä kyseisellä taholla ole pokkaa myöntää, ettei sitä ole vielä(kään) edes tilattu, ennemmin satuillaan jotain puutaheinää.. ja niimpä syntipukiksi pääsee tässä vaiheessa yleisimmin joko tehdas tai maahantuoja.
Tällainen ei tietystikään ole hyvää palvelua, eikä se ole mitenkään puolusteltavissa. Mutta se on silti yleisin syy siihen, kun ihmiset alkavat valittaa, ettei merkkiin se-ja-se saa osia. Olen itse huomannut, että kauppiaita (ja korjaajia) on kahdenlaisia; niitä, joilta hommat hoituu sekä niitä, joilta ei. Kannattaa toki pyrkiä asioimaan vain ensinmainittujen kanssa. Ja mikäli joutuu tekemisiin jälkimmäisten kanssa, kannattaa heidän velttoilustaan kertoa eteenpäin, se on ainoa keino karsia moiset markkinoilta.Nimittäin on se vallan kummaa toimintaa maahantuojalta jos menen ostamaan osaa ja sitä ei löydy hyllystä vaan laitetaan tilaukseen niin sitten sitä osaa ei kuitenkaan tilatakaan.
Pärnäsen Korjaamo voisikin näin toimia ja kiireessään asian unohtaa mutta miksi maahantuoja toimisi näin? Siellä maahantujalla kun varaosamyyjä on varaosamyyjä ja huoltokorjaamon kaverit on erikseen. Ja jos se varaosapuolen kaveri sanoo heti ensimmäisellä kerralla että ei löydy ja tarkistaa koneelta ettei löydy Euroopastakaan. Se, ettei niinkin yleistä osaa kuin nokkaketjun kiristäjä löytynyt (muka) edes tehtaalta Japanista en kyllä ymmärrä.
Ja kyllä, toisella japanilaismerkillä (ei tälläkään kertaa Suzuki) auttoi asiaa kummasti kun kuukauden odottelun jälkeen otti yhteyttä maahantuojan varatoimitusjohtajaan. Ei mennyt montaakaan tuntia kun soitettiin että tilaamasi osa on saapunut. - Turo--Inkeri
pikkukioskeilla kirjoitti:
Vaan kysyin syystä että merkin vaihto Suzukiin saattaa olla edessä mutta ennen sitä kiinnostaisi saada vastauksia siitä että saako Suzukilta tarvittaessa varaosia kohtuullisessa ajassa? Maahantuojalla saattavat rahkeet riittää muuhunkin kuin suodattimien ja jarrupalojen pitämiseen hyllyssä mutta onko asia näin myös pienemmillä firmoilla? En oikein ymmärrä että miten pikkupajojen resurssit voisivat olla paremmat kuin ison firman vaikka palveluhalukkuutta olisikin.
Silloin kun niitä Suzukin osia sai Bensowilta / Ekströmiltä niin luottamus varaosien saatavuuteen oli edes jonkinlainen. Tietenkään jotain kampuraa tai kokonaista konetta ei välttämättä kannata seisottaa hyllyssä pölyyntymässä mutta kyllä muitakin varaosia pitää olla asiantuntevassa merkkiliikkeessä kuin mitä AllRightin katalookista löytyy.ymmärtääkseni Suikka ei pidä maahantuojan varastoa Suomessa, vaan rojut lennätetään suoraan diilereille. Jotkut isommat liikkeet toki pitävät tavallisimpia osia hyllytavarana.
Ei minulla ainakaan ole epäilystäkään, ettenkö saisi Suzukiini mitä osia vain haluan. Eipä silti, että olisin edes tarvinnut mitään muuta kuin normaaleja huolto-osia ja kuluvia osia. Aina on tullut luvatussa ajassa. Ekströmin aikaan ne toimitukset tökki, ei enää.
pee äs: OolRaitti/Storm/Duell myyvät tarviketuotteita, ei (esim.) Suzukin alkuperäisosia. - Turo--Inkeri
pikkukioskeilla kirjoitti:
Nimittäin on se vallan kummaa toimintaa maahantuojalta jos menen ostamaan osaa ja sitä ei löydy hyllystä vaan laitetaan tilaukseen niin sitten sitä osaa ei kuitenkaan tilatakaan.
Pärnäsen Korjaamo voisikin näin toimia ja kiireessään asian unohtaa mutta miksi maahantuoja toimisi näin? Siellä maahantujalla kun varaosamyyjä on varaosamyyjä ja huoltokorjaamon kaverit on erikseen. Ja jos se varaosapuolen kaveri sanoo heti ensimmäisellä kerralla että ei löydy ja tarkistaa koneelta ettei löydy Euroopastakaan. Se, ettei niinkin yleistä osaa kuin nokkaketjun kiristäjä löytynyt (muka) edes tehtaalta Japanista en kyllä ymmärrä.
Ja kyllä, toisella japanilaismerkillä (ei tälläkään kertaa Suzuki) auttoi asiaa kummasti kun kuukauden odottelun jälkeen otti yhteyttä maahantuojan varatoimitusjohtajaan. Ei mennyt montaakaan tuntia kun soitettiin että tilaamasi osa on saapunut.niin kuin sanoit niin yleensä maahantuojan varaosapuolen työntekijöiden vastuualueena on vain ja ainoastaan varaosatoimitusten pitäminen hyppysissään. He eivät niin ollen kirjoittele tilauksia tupakka-askin kanteen ja unohda, kuten jollain pikku pajalla saattaa käydä.
Oli miten oli, mutta tuo sama kuvio tuli käytyä kymmeniä kertoja läpi silloin, kun olin alan hommissa. En tarkoita suinkaan mollata sellaisia kauppiaita/korjaamoita, jotka hoitavat hommansa (ja ne ovat kaikeksi onneksi enemmistö!).. kyllä siellä oppi aika nopeasti tietämään ne tahot, joilla oli jatkuvasti sellaisia ongelmia, mitä taas toisilla ei ollut käytännössä koskaan. - pari sanaa
Turo--Inkeri kirjoitti:
ymmärtääkseni Suikka ei pidä maahantuojan varastoa Suomessa, vaan rojut lennätetään suoraan diilereille. Jotkut isommat liikkeet toki pitävät tavallisimpia osia hyllytavarana.
Ei minulla ainakaan ole epäilystäkään, ettenkö saisi Suzukiini mitä osia vain haluan. Eipä silti, että olisin edes tarvinnut mitään muuta kuin normaaleja huolto-osia ja kuluvia osia. Aina on tullut luvatussa ajassa. Ekströmin aikaan ne toimitukset tökki, ei enää.
pee äs: OolRaitti/Storm/Duell myyvät tarviketuotteita, ei (esim.) Suzukin alkuperäisosia.Selvähän se on että tarvikemyyjät myyvät tarvikeosia ja turha sieltä on mitään merkki- ja mallikohtaisia pakoputken kannatinlaakereita tai männän palautusjousia.
Mutta kun ne tarvikeliikkeiden edustamat artikkelit voi ihan hyvin ostaa tarvikeosina, ei niiden tarvitse olla merkkikamaa. Ketju- ja rataspaketit ovat vähintään yhtä hyviä kuin merkkiliikkeestä ostetut ja esim. sytytystulpat saa pirun paljon halvemmalla kuin maahantuojalta vaikka merkki olisikin sama.
Mutta kun tarvitaan vähän enempi speziale osaa niin jopa loppuu tarjonta tarvikeliikkeestä. Ja loppuu myös NPM:stä ja vastaavilta merkin edustajilta. Maahantuojalla saattaa tsägällä olla jopa hyllyssään. - Turo--Inkeri
pari sanaa kirjoitti:
Selvähän se on että tarvikemyyjät myyvät tarvikeosia ja turha sieltä on mitään merkki- ja mallikohtaisia pakoputken kannatinlaakereita tai männän palautusjousia.
Mutta kun ne tarvikeliikkeiden edustamat artikkelit voi ihan hyvin ostaa tarvikeosina, ei niiden tarvitse olla merkkikamaa. Ketju- ja rataspaketit ovat vähintään yhtä hyviä kuin merkkiliikkeestä ostetut ja esim. sytytystulpat saa pirun paljon halvemmalla kuin maahantuojalta vaikka merkki olisikin sama.
Mutta kun tarvitaan vähän enempi speziale osaa niin jopa loppuu tarjonta tarvikeliikkeestä. Ja loppuu myös NPM:stä ja vastaavilta merkin edustajilta. Maahantuojalla saattaa tsägällä olla jopa hyllyssään.tarvikeosista voisin itse hankkia lähinnä merkkivalmistajan ketjut ja sytytystulpat, koska ne ovat samaa kamaa kuin alkuperäiset. Monessa muussa osassa on kyse täysin eri valmistajien tuotteista, joista alkuperäinen toimii varmasti, ja tarvikeosa toimii ehkä.
En esim. ostaisi tarvikerattaita, ellen tietäisi merkkiä aivan varmasti hyväksi, koska niitä on olemassa hyvinkin monenlaatuisia. Hyväkin ketju voi mennä äkkiä huonoksi kehnolaatuisilla rattailla.
Voihan tarvikeosia toki käyttää jos haluaa, mutta kannattaa tiedostaa, etteivät ne aina ole sama asia kuin alkuperäisosat. - mankelix
Turo--Inkeri kirjoitti:
tarvikeosista voisin itse hankkia lähinnä merkkivalmistajan ketjut ja sytytystulpat, koska ne ovat samaa kamaa kuin alkuperäiset. Monessa muussa osassa on kyse täysin eri valmistajien tuotteista, joista alkuperäinen toimii varmasti, ja tarvikeosa toimii ehkä.
En esim. ostaisi tarvikerattaita, ellen tietäisi merkkiä aivan varmasti hyväksi, koska niitä on olemassa hyvinkin monenlaatuisia. Hyväkin ketju voi mennä äkkiä huonoksi kehnolaatuisilla rattailla.
Voihan tarvikeosia toki käyttää jos haluaa, mutta kannattaa tiedostaa, etteivät ne aina ole sama asia kuin alkuperäisosat.Tämä nyt sivuaa ehkä hieman aiheesta, mutta joskus tarvikeosa on ollut huomattavasti vahvempi ja parempi kuin alkuperäinen. Kyseessä tosin ovat olleet Venäläisvalmisteiset pyörät. Esimerkiksi tarvikemäntä Ural pyörään oli alkuperäistä tuhannesti parempi vaihtoehto. Omakohtaista kokemusta ei ONNEKSI ole ollut. Eikä tule ;-)
- NO MOORE1
Turo--Inkeri kirjoitti:
suikan osat tulee Euroopan keskusvarastosta, josta löytyy, jos oikein muistan, niin yli 95% KAIKKIEN Suzukien osat (ts. sellaisia, mitä tehdas vielä valmistaa/toimittaa; 10 vuottahan tehtailla on velvollisuus toimittaa, mutta käytännössä toimittavat vanhempiinkin, joissa kysyntää on).
Mitä ei siellä ole, ovat siis aika harvinaisia tapauksia, ja tulevat Jaappanista parissa-kolmessa viikossa.. 8 viikkoa kuulostaa kyllä HevosmiestenTietotoimiston jutuilta.
Suikan varaosien saatavuus oli joskus 5 vuotta sitten heikompi, mutta on nykyjään ihan yhtä hyvä ellei jopa parempi kuin kilpailijoilla. Aina se on tuo sama itku, kun ei johonkin merkkiin X saa juuri sitä osaa, mitä on vaille, justiinsa sillä punaisella minuutilla kun sattui marssimaan kaupan ovesta sisään, niin sitten "yyy-ääää, pitääkö vaihtaa merkkiä?!?!".. ihan sama parku se on jammun, hondan kawan jnejne suhteen! Olin joskus siellä tiskin toisella puolen, joten tämä on tullut todettua ainakin 3 eri merkin osalta.
Unohda siis vaan minun puolestani ko. merkki, jos haluat, mutta älä tee sitä virheellisten luulojen perusteella.
Itse aion jatkossakin ajella Suikalla justiinsa siksi, että a) ne ovat teknisesti pirun hyviä ja kestäviä ja b) niihin saa huolto-osat, varaosat yms tarvittavat putikat sutjakkaasti.emoä ihan samaa mieltä vaikka kyse vain yhdestä kiikkeestäTAPEREELLA MOTOOSAT VALITETTIIN ETTEI OSIA OLE KORJAUSTA EI VOINUT ALOITTAA RUPESIN ITSE SELVITTÄÄN ASIAA OSAT OLI MATKA HUOLLOSSA OLLEEET PITKÄÄN JA LOPUT ON HYLLYSSÄ JO PITKÄÄN OLLEET R.M HEINOLLA JTAMPERE EDELLEE SAI VAK YHTIÖN RAHAT MOTO-OSAT TAMPERE NIIN EI KIINNOSTA EES OSIA HAKEA 3VIIKOSSA
VIIMEINEN KERTA KUN JA SANALEVIÄÄ SUOM.VAHIN. TARKASTUKSEENN
- Suzu67
Nakkilan Pyörä ja Mopo on tietääkseni toimittanut laajasti Suzuki osia jo yli 40 vuotta, sieltä niitä kyllä saa uusiin ja vanhoihinkin Suzukeihin.Muuten tietävät varmasti eniten Suzukista ja osista.
- akaikki tietää
joo toi tampereen moto-osien touhu tarvii viranomaistoimintaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057