Niin, kertokaas miehet, mikä on paras asento, jossa nainen tuntuu parhaimmalta/tiukimmalta?
Asento, jossa nainen tuntuu parhaimmalta
10
26672
Vastaukset
- faforit
mulla tää. nainen makaa seljällään laittaa polvet yhteen ja kääntää sitten polvet toiselle puolelle itseään mutta pysyy edelleen seljällään,eli kääntyy vain lantiosta. ja sit siitä. eli tällöin pimppa erittäin hyvin tarjolla ja lisäksi vielä katsekontakti. nannaa on...
- ........
nainen ratsastaa kyykkyasennossa.
- QM?
.. ei erkkikään ota selvää.
- QM?
- on neitsyt
QM? kirjoitti:
No erkki ei sitten ole tainnut seksiä ennen harrastaa, kun mielikuvitus ei yllä tolle tasolle.
- ......
QM? kirjoitti:
- tosimies82
Mun mielestä tähän mennessä 23v. paras setti on ollut seuraava:
Aluksi nainen tulee päälle alasti (pilkkopimeässä). tuo nainen ei antanut koskea minun hänen tussuunsa eikä itekään sitä kosketellut vaan piti minut tiukassa kurissa tai muuten se olis lopettanu koko touhut heti alkuunsa, eikä valoja saanu sytyttää, koska ei halunnut ulkonäköpaineitaan riesaksi (ihan ok-näköinen muija). eli hieman vaisulta aluksi tuntui ehdot, mut ok.
joten hän alkoi hellästi hinkata aivan märkää liukasta häpyään/vakoa mun kalun vartta vasten. välillä tuli taukoja ja kielareita, mut mun piti vain odottaa ja kestää ja ymmärtää. (olisin halunnu takaapäin panna sitä heti aluksi)mut itsepäisesti nainen niiku yritti uittaa kalun päätä häpyhuulien väliin ilman käsiä. hauskan tuntuista ja olipahan aikaa keskittyä rauhassa toiseen. n.10min kuluttua kun häpärit alko olee niin hellänä&turpeat että kalu alkoi vaossa pysyä nainen oli mielestään valmis eteenpäin.
naisen pillu oli koskematon kun hän tuli nelinkontin ylleni ja alkoi ahtaa kalua sisään. aukko tuntui suht pehmyelle ja kalu upposi hitaasti terskan mitan, mut syvemmältä tuntui niin tiukalta että sattui, mitä syvemipi sitä kireempi kolo, mut pian nainen tyytyikin siihen ja ulos. sit se oli ylläni nelinkontin puhtaasti, eli kädet mun pään sivuilla ja se alko työntyä muhun ilman käsiä, yhä rauhallisesti esileikki fiiliksellä, välillä taukoja. mut käsiä se ei tarvinu vaan sai kalun pidettyä hallinnassaan vaik se tuli täysin ulos melkei joka työnnöllä ja se muija puuhaili vain kalun kärjellä ja ehkä vain puoleen väliin enintään.
n.5min se leikitteli siinä kunnes vihdoin istui täysin kalun päälle, hyvin timmiltä tuntui mut ei silti niin kireeltä ku jo olettelin sen olevan. oikeestaan aika sopiva! ja kalu ui jo helposti sen 16cm, mitä mul on tarjota...
nainen oli vuorotellen nelinkontin tai istuen. eli vuorotellen sisääntyötymisleikkejä ja ihan kunnon syväpanoa. hyvin rauhallista ja kalu meinasi karata lukuisia kertoja mut aina nainen sai sen takaisin sisään ilman käsiä. sit puolikonttaus asennossa se saikin orkun kun kalu oli vaan terskanmitan sisässä. ihan parin sekan tauko, voihkasuja ja paino kalun pohjaan ja voihkasuja vääntelyä. aika aidon oloinen orkku? mäkin olin jo aika valmis ja tuo voihkailu vain nopeutti mun tilannetta. kun muija oli saanu ni kerroin tilanteen ni se alko jäähdytellä ja rauhotti touhun ja kertoi et "parempaakin olis tulossa"
olin ihmeissäni kun jo tuo oli kyl tosi hyvää menoa, olin jo niin koukussa muijan leikkeihin.
niinpä kävi et nainen istui päällä ja asetti jalat eteen ja nousi kyykkyyn.
kynnet pureutu mun rintaan ja pillu oikeasti puristi tosi timmisti kalua. ja alkoi aika huima rietas ratsastus, joka oli kyl sellasta et kestää just hädin tuskin puol minsaa.. tunsin naisesta vain kynnet ja pillun ja säkkipimeää ympärillä.
kun nainen nousi tunsin ilmavirran märällä hävylläni.
kun nainen laskeutu alas ei tuntunut mitään pehmeää, vaan ilmeisesti jotkut häpyluut tai sellaset osuivat ekana ja se oli aika odottamatonta ku sil melko muhkee perse ja tuntukin luut ekana! johtu just asennosta? mut ku pimeetä ni en nähny mtn. kun aloin olla kypsä muija jäähdytti mut viel kerran ja sit toisel puolen minsan rauhallisella jatkuvalla ratsastuksella antoi mun laueta sisäänsä ja istui rennosti koko painol mun päällä ja laukeaminen oli pitkä ja tosi vaikea kun aika tiukas puristukses kalu eikä sperma päässy tulee helposti ulos.
koko tapahtuma oli hidastempoinen, hellä ja kaikin puolin aika peruskamaa, mut lopputulos oli täydellisin mitä olen kokenut. tuo nainen osasi hommat ja luotti itseensä ja kokemuksiinsa eikä antanu mun määräillä liikaa ja sai ikuisesti minut hämilleen, et mitenhän se oikein sen teki, mut se oli nannaa!!- AITO tosimies.
Ensiksikin, tosimies82, sä oot ihan tavallinen nysäkulli. Tosimiehen kalu on VÄH 30cm pitkä ja 8cm paksu!
Toiseksi, tosimie ei anna naisen määräillä vaan painaa heti alussa paljaalla kakkoseen ja käskee sitten akan nuolla "se" puhtaaksi!
Kolmanneksi, tosimies mottaa akkaa joka koettaa määräillä sänkyhommissa! Tosimies antaa akalle turpaan joka luulee olevansa jotain.
Mut sä oot tavallinen nysä kulli. Sucks to be you.
Terveisin, 49cm pitkän ja 18cm paksun kalun omistava OIKEA tosimies. - isose
AITO tosimies. kirjoitti:
Ensiksikin, tosimies82, sä oot ihan tavallinen nysäkulli. Tosimiehen kalu on VÄH 30cm pitkä ja 8cm paksu!
Toiseksi, tosimie ei anna naisen määräillä vaan painaa heti alussa paljaalla kakkoseen ja käskee sitten akan nuolla "se" puhtaaksi!
Kolmanneksi, tosimies mottaa akkaa joka koettaa määräillä sänkyhommissa! Tosimies antaa akalle turpaan joka luulee olevansa jotain.
Mut sä oot tavallinen nysä kulli. Sucks to be you.
Terveisin, 49cm pitkän ja 18cm paksun kalun omistava OIKEA tosimies.sinä prinssinakilla varustettu pikkupoika pysy poissa aikuisten sivuilta mene hoitoon.olet selvästi psyykeläkkeitten tarpeessa.
- Jack the Fucker
Pari vuotta sitten Pattayalla paikallista huoraa painamassa ihmettelin että ompas tytöllä ammattilaiseksi tiukka tavara.
Horo antoi vaan takaapäin ja mä en saanu koskea muuhun ku sen tisseihin käsillä. Siinä ku olin sitä hetken jyystäny huomasin et mähän oon sen perseessä mihin se oli mun kalun suunnannu. Ei siinä mitään mut ku mä meinasin sitä pilluun vetää sieltä löytyki pienehkö kikkeli ja pallit, Transuhan siinä.
No maksu oli jo suoritettu ja kalu "tytössä" niin junttasin sitä suomipoika tyyliin hanuriin ja roiskasin sisään ja lähdin.
Transu tai ei mutta kirein tavara sillä oli koko 2 viikon matkalla. Lapsiin kun en kajoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs222622100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391676Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521585- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 351283
- 261181