Hei kaikki leijonat! Oletteko kenties kovia flirttaamaan? Sanovat että kaksoset ovat ja yhdyn tähän yleistykseen mielelläni;-)
Minulla on yksi työkaveri-leijona, joka on aivan hulvaton flirttailussaan. Tosin taitaa flirttailla kaikkien muidenkin kuin vain minun kanssani. Onko tämä yleistä keskuudessanne? Onko leijona kova flirttamaan?
flirttailija-leijona??
7
2098
Vastaukset
- naaras
Mä myönnän ainakin olevani, ja paha sellainen...
- Demandrean
Jos tunnen naisen edes jotenkuten ja tulemme hyvin juttuun, niin olen välillä aika kova flirttaamaan... ;)
- *ggrrr*
jeps naispuolinen leijona oon ja flirttailua, tottahan toki-paljon..Kivaa ja harmitonta puuhaa(ainakin omasta mielestä.)
- _leijonatar_87
kova flirttaamaan =D
- Jousileijona
Kai sitä flirttailuksi voi kutsua.
Toisaalta se on sellaista verbaalista hauskanpitoa, läpän heittoa. - Jellona N
Kyllä tunnustan flirttaavani,mutta olen silti erittäin uskollinen kumppanille!!
- Leijonatar74
Kaikki leijonat on huomionkipeitä ja tarvivat olla suurinta osaa ajasta kaiken keskipisteenä. Jos ei huomiota saa partnerista niin etsitää muualta..eli ei uskollisia jos siihen pisteeseen menee, että rupeaa tympimään..ja sitä tapahtuu vähän väliä. Mutta kun ollaan päätetty hurmata toinen osapuoli niin odotetaan kärsivällisesti uhrin taipuvan ja aina onnistutaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734