flirttailija-leijona??

flirtti-kaksonen

Hei kaikki leijonat! Oletteko kenties kovia flirttaamaan? Sanovat että kaksoset ovat ja yhdyn tähän yleistykseen mielelläni;-)

Minulla on yksi työkaveri-leijona, joka on aivan hulvaton flirttailussaan. Tosin taitaa flirttailla kaikkien muidenkin kuin vain minun kanssani. Onko tämä yleistä keskuudessanne? Onko leijona kova flirttamaan?

7

2115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naaras

Mä myönnän ainakin olevani, ja paha sellainen...

• Demandrean

Jos tunnen naisen edes jotenkuten ja tulemme hyvin juttuun, niin olen välillä aika kova flirttaamaan... ;)

• *ggrrr*

jeps naispuolinen leijona oon ja flirttailua, tottahan toki-paljon..Kivaa ja harmitonta puuhaa(ainakin omasta mielestä.)

• _leijonatar_87

kova flirttaamaan =D

• Jousileijona

Kai sitä flirttailuksi voi kutsua.

Toisaalta se on sellaista verbaalista hauskanpitoa, läpän heittoa.

• Jellona N

Kyllä tunnustan flirttaavani,mutta olen silti erittäin uskollinen kumppanille!!

• Leijonatar74

Kaikki leijonat on huomionkipeitä ja tarvivat olla suurinta osaa ajasta kaiken keskipisteenä. Jos ei huomiota saa partnerista niin etsitää muualta..eli ei uskollisia jos siihen pisteeseen menee, että rupeaa tympimään..ja sitä tapahtuu vähän väliä. Mutta kun ollaan päätetty hurmata toinen osapuoli niin odotetaan kärsivällisesti uhrin taipuvan ja aina onnistutaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2661
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      132
      2377
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2073
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      133
      2061
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1794
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      151
      1303
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1162
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1120
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1115
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1039
    Aihe