Hei kaikki vaa'at! Oletteko kenties kovia flirttaamaan? Sanovat että kaksoset ovat ja yhdyn tähän yleistykseen mielelläni;-)
Minulla on yksi opiskelukaveri-vaaka, joka on aivan hulvaton flirttailussaan. Tosin taitaa flirttailla kaikkien muidenkin kuin vain minun kanssani. Onko tämä yleistä keskuudessanne? Onko vaaka kova flirttamaan?
flirttailija-vaaka??
7
1697
Vastaukset
- vaaka-N
päätellen kaikki ystäväsi merkistä riippumatta ovat flirttailijoita.
No, flirttailija olen minäkin. - miskalover
jos kohde tarpeeksi mielenkiintoinen1!!!
- ei voi
Vaaka ei voi olla flirttaamatta, se on geeneissä...
Valitan, että aina siihen sorrun vaikka olen pyhästi päättänyt, etten koskaan enää! - just me
Mä "flirttaan", mutta niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin en tee sitä tahallani. Ihmiset luulevat mun flirtaavan ja sit ne yrittää iskeä mua ku ovat varmoja etteivät saa pakkeja. Sitte ne saa ne...
Kai mulla on joku tapa katsoa toista niin että ne luulee mun flirtaavan ja yltiösosiaalisuuskin saattaa varmaankin tuntua siltä. Lisäksi hymyilen paljon...en tiiä.- vaaka minäkin
Kyllä flirttaan. Ja se tulee ihan luonnostaan. Toisaalta helpottaa paljonkin elämää, että on tuollaiset taidot luonnostaan.. :)
- arttuk67
vaaka minäkin kirjoitti:
Kyllä flirttaan. Ja se tulee ihan luonnostaan. Toisaalta helpottaa paljonkin elämää, että on tuollaiset taidot luonnostaan.. :)
Juu, minullakin se on niin verissä, etten huomaa itse välillä mitään... Yleensä sen huomaa sitten kun toinen osapuoli kertoo, että hän on varattu tai että poikakaveri odottelee kotona jne... Siinä vaiheessa aina hämmästyn, että mitä nyt taas sanoin. Miten annoin sellaisen kuvan että...? Jos nainen on kiva, osoitan hänelle huomioita flirtillä luonnostani. Se EI TARKOITA, että haluan sinua tai haluan kanssasi treffeillle. Se tarkoittaa: olet kiinnostava ja kiva ihminen. No, useat vaaka-miehet lieee samaa mieltä tästä? Vaimolle, tyttöystävälle tällainen voi olla joskus kova pala seurata sivusta... herkästi tulee väärin ymmärretty tilanne tahtomattaan...on kokemusta.
- miten sitä
arttuk67 kirjoitti:
Juu, minullakin se on niin verissä, etten huomaa itse välillä mitään... Yleensä sen huomaa sitten kun toinen osapuoli kertoo, että hän on varattu tai että poikakaveri odottelee kotona jne... Siinä vaiheessa aina hämmästyn, että mitä nyt taas sanoin. Miten annoin sellaisen kuvan että...? Jos nainen on kiva, osoitan hänelle huomioita flirtillä luonnostani. Se EI TARKOITA, että haluan sinua tai haluan kanssasi treffeillle. Se tarkoittaa: olet kiinnostava ja kiva ihminen. No, useat vaaka-miehet lieee samaa mieltä tästä? Vaimolle, tyttöystävälle tällainen voi olla joskus kova pala seurata sivusta... herkästi tulee väärin ymmärretty tilanne tahtomattaan...on kokemusta.
vaa´an oikea käsi vois huomata vasemman tekemisiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1244018Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3152063Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1061740
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21740IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391671Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431526Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531272Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4431229