Siis tämä laulaja/ lauluntekijä...on ihan söden näkönen mutta jotenkin vaikuttaisi kyllä muulta kuin heterolta. Onko tietoa kellään?
Onko Petri Laaksonen hetero?
34
20305
Vastaukset
- bilettäjä
Jaa-a käy kyllä DTM:ssä ja Herkussa joten...
- masi
musapiireissä puhutaan aiheesta yleisesti.
- Ev.lut. kirkon
masi kirjoitti:
musapiireissä puhutaan aiheesta yleisesti.
Riemujuhlien päätähti ja säveltäjä otti
homot juhlimaan 'juhannustansseja'.
Mä olen nähnyt sen kerran TV:ssä ja omista se oli outo tyyppi ja niljakas. Se oli jonakin jouluna.
Sehän on siis näitä Tennesee Williamseja (?) homo, joka laulaa myös heteroille.
Sehän laulaa myös 'maallista' musiikkia.
Eksytyksen tähti ja homot ovat kunkkuja aate myös kirkkoon!
- melko varma...
Pidän hänen lauluistaan,mutta jo ensi näkemiseni TV:ssä sai minut vakuuttuneeksi hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan.Sen vaan näkee ja vaistoaa jotenkin,hän ei ole ollenkaan miehekäs,vaikkakin söpö,mutta niinhän se Marko B.on kasvoista mielestäni tosi mehukas....jos ei ajattele enempää.Eikä Petrin nais-asioista puhuta missään.
- Jari
M Bjurström on kertonut joskus lehdissä, ettei hänellä ole seksuaalisuutta lainkaan. Tms.
Ja puhunut seksin yliarvostamisesta.
Veikkaan, että hänen elämässään on tapahtunut joskus jotain sellaista, joka on saanut seksiasiat pois mielestä. En tiedä, mitä se voisi olla, mutta ei ihmisen homo tarvi olla, jos onkin erikoinen, taiteellinen jne eikä seurustele NAISTEN KANSSA.
- Tähti6695
aivan mieletön hyvä laulaja! Rakastan!!! Haluaisin tosiaan tutustua,,,,,,,laulut ,koskettavia,herkkiä,ihania!Sympaattinen olemus!
Petri on ymmätääkseni koko ajan ollut ihan avoimesti homo, muttei ole halunnut tehdä siitä suurempaa numeroa. Varmaan läheiset yhteydet kirkkoon ovat vaikuttaneet vaiteliaisuuteen.
- Joulukonsertti
Olin kerran. Vuosia sitten hänen kirkkokonserissaan.. En pitänyt yhtään.. Ei ollut tunteellinen ollenkaan.. Vasta vuosia myöhemmin ajattelin että onkohan 'niitä miehiä' ehkä? En ole aivan varma asiasta? Mutta ei hänellä ole ikinä ollut ketään naisystävää missään.. Tämä kommentti sen takia vaan että ainoa kappale josta pidän on tää Täällä pohjantähden alla kappale. Ja vois tulla kaapista pikkuhiljaa ...
- Joulukonsertti
Anteeksi .siis joulukonsertiissaan.. Piti sanoa.
- Anonyymi
Joulukonsertti kirjoitti:
Olin kerran. Vuosia sitten hänen kirkkokonserissaan.. En pitänyt yhtään.. Ei ollut tunteellinen ollenkaan.. Vasta vuosia myöhemmin ajattelin että onkohan 'niitä miehiä' ehkä? En ole aivan varma asiasta? Mutta ei hänellä ole ikinä ollut ketään naisystävää missään.. Tämä kommentti sen takia vaan että ainoa kappale josta pidän on tää Täällä pohjantähden alla kappale. Ja vois tulla kaapista pikkuhiljaa ...
Sinäkin siis olet homo, koska vaadit toisia tulemaan kaapista, jotta voisit päästä iskemään?
Osuiko, sattuiko?
- seijakrista
IHAN SAMA.
- Pn.kaverin.ystävä
Sisäpiiritietoa. On homo. Mutta ei oo koskaan tehny siitä numeroa.
- HeSheMe
Todellakin. Jos olet hänestä seksuaalisesti kiinnostunut, niin kannattaa yrtittää ottaa jotain kontaktia häneen. Siitä se lähtee. Tiedä vaikka olisi sinun seuraava seksikumppani....
- Anonyymi
Multa voi saada puh numeron mutta juttelen ekaksi hänen kaa haluaako hän sen antaa.
- Hukkjhg
Eksyttksen henki hänessä. Jos uskossa on niin luovuttava synnistä. On ollut tuttavan kanssa homostelemassa. Pois turun mikaelin kirkosta nämä.
- Manskainen
Minusta Petri on maailman ihanin muusikko. Aivan paras.
- Anonyymi
ei se kyllä laulaa osaa...ihme kiekumista.
- Anonyymi
Olen istunut hänen vieressään ja puhunut hänen kanssaan. Jotkut luuli, että oon hänen vaimo. Mieheni oli kyllä myös samoissa seuroissa. Kyllä musta tuntui, että olisi homo. Ei sanonut, mutta vaisto sanoi jotain tällaista.
- Anonyymi
Mun entinen opettaja. Eipä kertonut onko homo vai ei, mutta opettajana oli kiva ja reilu.
- Anonyymi
Eiköhän muo pohdinnat ole ihan turhia. Jokainen on syntymässään saanut mitä on saanut. Kukaan meistä ei ole täydellinen.
- Anonyymi
Ei kai homous ole periytyvää..
- Anonyymi
Se ei ole periytyvää, mutta on synnynnäistä. Homous kehittyy jo sikiön aivoissa äidin kohdussa raskauden alkuvaiheessa.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
tämä petri laaksonen on ainakin umpihomk - jonka miknät tunenn .
- Anonyymi
Tiedän, että PL on homo. Entä sitten? !!! Minä olen myös homo ja onnellisessa parisuhteessa.
MB on myös homo, kuten tiedämme. Elää Peterinsä kanssa Viiskulmassa Helsingissä. - Anonyymi
Petrillä oli kesällä 2011 punkinpuremasta liikkeelle lähtenyt aivohalvaus, joka vasemman puolen kehosta halvaannutti. Uutisissa kerrottiin, että hänen naisystävänsä oli soittanut ambulanssin paikalle. Ja jos ei naisystävää tuolloin olisi ollut, Petri ei varmaan enää olisi elossa: niin traaginen oli tilanne.
Mutta selvisi. Ja ylihuomenna menen häntä kuuntelemaan Joensuun kirkkoon!- Anonyymi
Jaa että kaiveltu tooosi vanha ketju tänne.
Ja kyselijälle vastaus että on HOMO.
mitä se siun p.esettä kutittaa?
- Anonyymi
Eihän se ole salaisuu että on saman lainen kuin esim jari sillanpää tai Uotila eikä se nyky päivänä oo mikään salaisuus .
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875