NEUVOJA KAIVATAAN.MISSÄ VOI HELSINGIN ALUEELLA VAIHTAA SKOOTTERIN ALLE UUDET KESÄRENKAAT JA MITÄHÄN TÖINEEN SUURINPIIRTEIN MAKSAA??? KOKO ON 100/90-10
Vastaukset 6
- ...
En tiiä mut, kun kirjotat kysymyksen nii laita se caps lock pois päältä se on siinä a:n vasemmalla puolella. kiitos.
- drdr
mitenköhän olis paikallinen rengasliike? se vois olla semmonen kiva paikka?
- huoltoasemat
Siellä missä myydään autonrenkaita, vaihdetaan myös mopon renkaita.
Hinnaksi veikkaan 10e, mikäli viet vanteet kainolossa ettei niiden tarvi velottaa vanteen irrorusta ja asennusta mopoon.- +kumi 30-70e kpl
....
Itse kävin paikallisessa rengasliikkeessä (Isko) ja vaihdatin siellä sekä etu ja takarenkaan samaan aikaan... hinta 10€
Hintaan vaikutti toki se että vein renkaat vanteineen irroitettuna eli hinta pelkälle rengastyölle per rengas tuli 5€/kpl
Soitin myös muutamaan muuhunkin kilpailevaan liikkeeseen ja kertoivat että ei meidän koneilla sitä saa tehtyä mutta huomaavaisesti osasivat opastaa aiemmin mainituun liikkeeseen :)
Mainittakoon että kukaan ei pystynyt tasapainoittamaan kyseisiä "pikkuvanteita" koska keskellä oleva reikä on niin pieni että tasapainoneen akseli ei sovi siihen :(- oululainen
.. tai veljen oikestaan. Irrotti takarenkaan ja vei liikkeeseen niin ~30€ tuli maksaan. Ei sinänsä paha
uuden kumin oli käyny ostaan kaupasta ennen sinne menoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831119
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut139791- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.179594- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555