vesimies

paljon antaa

LUOPUJIA LÖYTYY alempana oleva kirjoitus , uskomaton , mutta toden totta ihminen joka kirjoittaa usein , lukee kuin avointa kirjaa toista . Sen voin omalta kohdaltani sanoa . Jos totean vesimies , toinen VESIMIES ymmärtää kuin rivien välistä lukien . USKOMATONTA .... !!!
Onko se kuinka saman tyyppisiä ovat tietyt ihmiset samat horoskoopit toisiinsa nähden .
Ajatukset , kannustukset jos huomaa toisen epäröivän tilannetta . Ei sääliä , surkuttelua , lannistamista , toisen ihmisen ajatusten lyömistä . Vaan kannustamista , jatkamaan elämässä eteen päin .
Karikoita löytyy , mutta vesimies ei ole se joka ensimmäisenä lannistetaankin .
Onko vesimies sitten liian paljon toisia huomioonottava , miettii tekee sitten , aina itse viimeisenä .
Luotetavuus puolin ja toisin , jos se kerran menettää erittäin vaikea saada vesimieheltä takaisin. Vaatii paljon silloin toiselta osapuolelta . Tunnollinen , liiaksikin ... , jne

15

2262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *****

      ...punssissa sä oot ton tekstin rustaillu???
      Mä en tajunnu ainaskaan yhtään mitään ja mitä haluat tolla kertoa???

      • vesimies juuri sitä kuin moni

        Tuskin punssissa tai vastaavassa kirjoittanut , Sinä et ehkä tajua , mutta luulempa että moni muu tajuaa , vesimies joka on itsekki . En todella ole ainoa ! SORI VAAN , ETTÄ TUOTIN PETTYMYKSEN MUTTA AINA SAAT KONEEN KIINNI TAI KÄÄNNÄ SIVU .


    • avaa silmäsi

      ´´´´Ajatukset , kannustukset jos huomaa toisen epäröivän tilannetta . Ei sääliä , surkuttelua , lannistamista , toisen ihmisen ajatusten lyömistä . Vaan kannustamista , jatkamaan elämässä eteen päin´´´´´´ . = tunteettomuutta

      • kertoa.....

        Tunteista jos en tuntisi niitä? Terv. Luopuja


      • tunteetonko vesimies

        Ajatukset , kannustukset , säälittömyys toista kohtaan tai surkuttelu , jne.. Sekö tunteettomutta .. EI PIDÄ PAIKKAANSA !


    • luin minäkin

      LUOPUJIA LÖYTYY: Luin minäkin illalla/yöllä. Ei voinut lopettaa. Pakko oli lukea kaikki yhdellä kertaa. Kello oli 12.45, kun pääsin nukkumaan. Tällaista kaipaisi enemmänkin!
      Että toisilla synkkaa. Vain puoli sanaa ja toinen ymmärsi. Mahtavaa, uskomatonta keskustelua! Molemmat varmaan varsinaisia pohdiskelijoita.
      Arvasin alusta asti, että molempien täytyy olla vesimiehiä. Löysin paljon samaa, ymmärsin heitä, aivan kuin osa itseäni. Siinä oli niin paljon syvällistä, ihanaa. Ei pysty erikseen kommentoimaan, mutta uskon että ymmärrän itseänikin enemmän nyt. Oli todella fantastinen kokemus olla "mukana" tällaisessa! Ja laskin numeroni, joka oli 44.....
      Harmi, jos se nyt loppui!! Lisää, please!

      (Ei ihme, jos ei kaikki ymmärrä! Onneksi olen vesimies.)

      • luin minäkin

        .....niin se luku oli 33 eikä 44!! Sorry!


      • EHEEAQUARIUS
        luin minäkin kirjoitti:

        .....niin se luku oli 33 eikä 44!! Sorry!

        MIKSI EN TAJUA SANAAKAAAAAAAN TÄSSÄ TOPICISSA???????? =)


      • luin minäkin
        EHEEAQUARIUS kirjoitti:

        MIKSI EN TAJUA SANAAKAAAAAAAN TÄSSÄ TOPICISSA???????? =)

        Keskustelun aiheena tällä sivulla on mielenkiintoinen keskustelu kahden henkilön välillä!

        Katso keskustelunaiheet ja sieltä
        Luopuja löytyy----täältä-----

        Vieressä "tulimerkki" ja "uusimerkki" ja jossa 113 viestiä ja 3283 henkilöä on lukenut sen.

        Lue siitä ja kerro....


    • paljon antaa

      Osa ei ollut todennäköisesti ymmärtänyt kirjoitustani .
      MUTTA JOS LUET SIVULLA OLEVIEN OTSIKOIDEN ALTA KIRJOITUKSEN AJATUKSEN KANSSA YMMÄRRÄT !
      - LUOPUJIA LÖYTYY

      Se jos mikälaitto ajattelemaan itseäni , monia omia asioitani . Kuinka helppoa on jos toinen osaa kuin tulkita kirjoitukseni , nähdä asiat eritavalla , mutta kumminkin kuin itseni silmillä .
      Sama horoskooppi vesimies , heillä on paljon yhteistä .

      Kyseinen vastapuoli joka vastasi kirjoituksiini , tunne oli että joku todella ymmärtää minua , näkee , selkeyttää ajatuksiani .
      Aivan uskomaton tunne itselläni .
      Ei muuta kuin kaikki rohkeat , kirjoitelkaa !!!

    • oooo

      minä tajusin tuon kaiken ja täysin ja huomasin sen pitävän itsessäni paikkaansa, vesimies siis olen. sen mä kyllä olen huomannut että vesimiehet voivat tajuta rivien välistä mutta tuossa tuli uuttakin.

      • paljon antaa

        Jos vielä itsekkin voisin todeta , monia asioita tajusin itsekkin kun luin vesimiehistä . Moni asia selkeni itselleni ja se moni muukin oli kokenut samoin .
        Rivien välistä lukea , se on taito jo sinänsä .
        Voiko paremmin toista ymmärtää kuin toinen vesimies tai samoja kokenut ihminen . Mutta horoskoopeista ... moni toteaa niiden paikkaansa pitävyydestä . Mutta kyllä niissä on perää sama horoskooppi ja samat ajatukset ym. yhteisiä asioita . Samoin kuin tietyt horoskoopit ei sovi yhteen , siinäkin on perää .


    • sopiiko

      Monet miettii samaa sopiiko vesimies ( nainen) neitsyt ( mies) yhteen ?
      Tietyllä tavalla sopii , mutta on paljon asioita jotka sotii vesimiehen luonnetta vastaankin . Ehkä usein siitä muodostuu kuin ystävyys - SUHDE . Sillä taholla kyllä .
      Mutta monet jyrkät tuomitsevat mielipiteet neitsyen puolelta ovat ristiriidassa vesimiehen kanssa . Jos hän hiljaa hyväksyy ne , ok . Mutta jos ei niin se on tuhon oma koko suhde . Vikoja ei näe itsessä , hän on itse täydellisyys , mutta kun virheetöntä ihmistä ei ole . En minä eikä toinenkaan .
      Häntä hallitsee voimakkaat tunteet joita hänen on vaikea nähdä päivän valossa . Täydellisyyden odottaminen lapsissa jo luo lapsille omat paineet , yrittääkö hän korjata omaa menneisyyttä lasten kautta . Hän ei nää kuinka lapset kärsii siitä paineesta mitä isä heihin luo .
      Et sopiiko vesimies ja neitsyt yhteen joilla on kokemuksia kirjoitelkaa .

      • sopisi

        jos se kipinä löytyy? Mikä sen estäisi? Miksi ei sopisi mikä tahansa horoskooppimerkki? Olen vesimies mies itse ja toisen horoskooppimerkki ei todellakaan ole ensimmäinen mitä ensimmäisenä ajattelen. Kyllä se ihminen ja se persoona on ratkaisevassa asemassa. Skooppimerkki tulee aina perässä.


      • sopiiko
        sopisi kirjoitti:

        jos se kipinä löytyy? Mikä sen estäisi? Miksi ei sopisi mikä tahansa horoskooppimerkki? Olen vesimies mies itse ja toisen horoskooppimerkki ei todellakaan ole ensimmäinen mitä ensimmäisenä ajattelen. Kyllä se ihminen ja se persoona on ratkaisevassa asemassa. Skooppimerkki tulee aina perässä.

        Niin kipinää löytyy , mutta ei sitä yksin voi löytää kuin ystävyys taholle asti . Jos toinen on erittäin jyrkkä , tuomitseva toista osapuolta .
        Eli ihminen , persoona , luonne ... usein vain törmää sanontoihin joihin verrataan horoskooppeja . Sopivatko yhteen vain ei . Kaksi vesimiestä sen voin sanoa että sopii yhteen . Onko näin että niissäkin on ihmiset , luonne ja heillä on niin sanottu yhteinen ajatusmaailma moniin asioihin kuin esimerkiksi vesimiehellä ja neitsyellä .
        VESIMIEHEN AJATUSMAAILMASSA TOISET TULEE ENSIN JA NEITSYT ON MINÄ ITSE !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe