Voiko 30-vuotiaalla

kipeä

olla jo osteoporoosia. Ryhtini on kaularangan kohdalta eteenpäin kaartuva. ja kauheat rasitusselkäsäryt.

3

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anskuliini

Olen itse 26 vee. Osteopenia on miulla. Tosin miulla on taustalla laktoosi intorelanssia joka todettiin 16 vuotiaana. Olin monta vuotta vähällä kalkin ja d- vitamiin saannilla. Vuonna 2001 miulla todettiin niveltulehduksia. Olen saanut lonkkiin kortisonia ja päkiöihin. Söin tabletteina tosin pienellä anostuksella pari vuotta kortisonia. Noin vuosi sitten todettiin osteopenia. Miullakin on kaastuva kaularanka ja huono ryhti tosin ehkä ei johdu tosta. Miulla on paljon särkyjä tällä hetkellä...tulehdukset taitaa jyllätä taas. Lonkat ovat osittain jäykistyneet...johtunee kai tulehduksista. Tässä omaa tarinaani. Toivottavasti otit jotain selkoa.

• Etkö

todellakaan ole havainnut "hoidetun" kirjoituksia?

• kikko

kyllä 30 voi lla. onko sun pituutesi myös lyhentynyt. lannerangassa voi olla osteoporoosi.
      hakeudu terveyskeksuksen kautta ns dxa kuvaukseen jolloin saat asiasta varmuuden. ja muistathan syödä d vitamiinia ja kalkkia ainkain talviaikaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      54
      738
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe