-paljon on väännetty kättä uskovien yhteydestä ja siitä miksi sitä on niin vähän !
-siis että he tuntisivat teidät siitä, että te yhtä olette ja teillä on keskinäinen, rakkaus !
-on perustettu jos jonkinlaisia komiteoita ja neuvottelukuntia joilla on ekumeenian kautta koetettu hakea keinotekoista yhteyttä eri kirkkokuntien,välillä ja eri uskontokuntien välillä jne..
-kaikki tällainen on kuitenkin,inhimillistä ja järjellä tehtävää konsensusta,jossa neuvottelemalla sekä sopimalla,määrätyistä Raamatun asioista tehdään,-kompromisseja,joilla ei ole enää sitten mitään tekemistä,Raamatun totuuden kanssa jne..
-kaikkeen edelliseen on olemassa kuitenkin hyvin yksiselitteinen ja selkeä vastaus,-riippumatta siitä mihin uskontokuntaan tai uskoon,kukin kuuluu jne..
JA SE VASTAUS ON TÄMÄ;JOS ME VALKEUDESSA VAELLAMME ON MEILLÄ YHTEYS,-KESKENÄMME !
-mitään muita asioita ja tekijöitä ei tarvita yhteyden,muodostumisessa..siis jos osapuolet ovat Raamatullisia ja vaeltavat kaikessa Raamatun totuudessa,sekä samassa Hengessä niiden totuuksien suhteen,-on YHTEYS olemassa,automaattisesti,eikä mitään muuta yhteyttä,voi ollakkaan olemassa!
-tässä on kuitenkin unohdettava omat, mielipiteet kaikesta muusta,paitsi Raamatun totuuksista,-esim.seurakuntakysymykset,kasteasiat,ehtoollinen,aeurakuntaan liittäminen,-siis vain uskovia,uudestisyntyminen,Pyhällä Hengellä täyttyminen,kielillä puhuminen ja profetointi jne,asiat !
USKOVIEN YHTEYS
uskonsankari
5
207
Vastaukset
- olen samoilla linjoilla.
uskovien yhteys on erittäin tärkeä asia.
- hansutuulia
olen että uskovien yhteys on tärkeä, siksi sitä yritän ylläpitää joka viikko.:)
- toisiaan!
En oikein ymmärrä. Kyllähän helluntailaiset rakastavat kaikkia uskovia eli toisiaan. Muuallahan ei uskovia ole.
- uskossa tänään
-eihän niitä tietenkään missään, muualla ole :-)
uskossa tänään kirjoitti:
-eihän niitä tietenkään missään, muualla ole :-)
olisi muuallakin, niitä uskovia? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987