mun hengitys haisee ja vaikuttaa ikävästi myös suuteluun!kuinka saisin hengityksen raikkaaksi ja itseluottamukseni takaisin???
ongelma
5
1892
Vastaukset
- Anna.
Millaista ruokaa syöt? Onko sinulla hammaskiveä?
Onhan toki olemassa niitä suunraikastimia, mutta ne ovat vain hetkellinen apu. Hampaiden ja kielen peseminen auttavat asiaan(tähän on ihan oma hammasharjansa), sekä suuveden käyttö.
Onko sinulla ollut samanlaista aikaisemmin? - hajuton
ootkos käynyt hampilääkärillä säännöllisesti? jos sulla on reikiä ja/tai hammaskiveä, niin haisee vaikka kuinka harjaisit. jos taas vika ei varmuudella ole siellä niin syömisesi ja juomisesi myös vaikuttavat hajuun - haju voi oikeasti tulla myös pikkumasusta...
- hengitykseen
Osta apteekista SB12-suuvettä, ihan vitun kallista, n.15€ mut kannattaa, toimii aivan loistavasti.
Muuta apua en ole itsekään löytänyt. Haitta puolena: tosi kuiva suu, itseasiassa siis haittaa suutelua ja erityisesti suihinottoa. Elämä on täynnä vaikeita valintoja.- jossu´´
sama ongelma,kamala kunnei sitä oikein huomaa itse jos hengitys löyhkää!
- stinky
jossu´´ kirjoitti:
sama ongelma,kamala kunnei sitä oikein huomaa itse jos hengitys löyhkää!
Niin, sitä ei tosiaan itse huomaa jos hengitys haisee. Välillä on paha maku suussa, sillon sen arvaa että nyt varmaan hengitys haisee mutta se voi muutenkin haista vaikka itse ei huomaakaan.
Edelleen suosittelen sitä SB12:ta vaikka täällä ei saakaan mainostaa, sanonpa vaan että toimii ainakin mulla. Vaikka se suun kuivuuskin sitten haittaa, sitten piti ostaa suunkostutusgeeliä. :) Ikuinen kierre.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149