ongelma

tyttö20

mun hengitys haisee ja vaikuttaa ikävästi myös suuteluun!kuinka saisin hengityksen raikkaaksi ja itseluottamukseni takaisin???

5

1874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna.

Millaista ruokaa syöt? Onko sinulla hammaskiveä?

Onhan toki olemassa niitä suunraikastimia, mutta ne ovat vain hetkellinen apu. Hampaiden ja kielen peseminen auttavat asiaan(tähän on ihan oma hammasharjansa), sekä suuveden käyttö.

Onko sinulla ollut samanlaista aikaisemmin?

• hajuton

ootkos käynyt hampilääkärillä säännöllisesti? jos sulla on reikiä ja/tai hammaskiveä, niin haisee vaikka kuinka harjaisit. jos taas vika ei varmuudella ole siellä niin syömisesi ja juomisesi myös vaikuttavat hajuun - haju voi oikeasti tulla myös pikkumasusta...

• hengitykseen

Osta apteekista SB12-suuvettä, ihan vitun kallista, n.15€ mut kannattaa, toimii aivan loistavasti.
      Muuta apua en ole itsekään löytänyt. Haitta puolena: tosi kuiva suu, itseasiassa siis haittaa suutelua ja erityisesti suihinottoa. Elämä on täynnä vaikeita valintoja.

• jossu´´

sama ongelma,kamala kunnei sitä oikein huomaa itse jos hengitys löyhkää!

• stinky
        jossu´´ kirjoitti:

sama ongelma,kamala kunnei sitä oikein huomaa itse jos hengitys löyhkää!

Niin, sitä ei tosiaan itse huomaa jos hengitys haisee. Välillä on paha maku suussa, sillon sen arvaa että nyt varmaan hengitys haisee mutta se voi muutenkin haista vaikka itse ei huomaakaan.
        Edelleen suosittelen sitä SB12:ta vaikka täällä ei saakaan mainostaa, sanonpa vaan että toimii ainakin mulla. Vaikka se suun kuivuuskin sitten haittaa, sitten piti ostaa suunkostutusgeeliä. :) Ikuinen kierre.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe