käykö vesimies ja neitsyt yhteen!?

neitsyn kaa seurusteleva;)

käykö vesimies ja neitsyt yhteen!? -se vaa täs mua vaivaa... mä seurustelen yhen vesimies jätkän kaa ja me ollaan kuin luodut toisillemme... mut onx niin!!?? meillä on niin helvetin paljon yhteisiä piirteitä ja asioita!! se on ainakin hyvä asia ja me ollaan oltu (Ja ollaan)joka asiois samaa mieltä!!! VASTATKAA!!! OLKAA NIIN KILTTEI!!! MUN ON PAKKO SAADA TIETÄÄ!!!!!!! ;) Tv: kiinnostunut tytski-92!

13

8817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies(V)

      Kyl vaan sopii... itse olin yli 10 vuotta neitsyt naisen kanssa ja hyvät kokemukset mulla ainakin oli ;)

      • että tuo on...

        ....Vielä lapsi?


      • Cryz(NeitsytN)
        että tuo on... kirjoitti:

        ....Vielä lapsi?

        ...niih, taitaa olla... mut ihmiset on... itse 88, enkä sen pöllömpi. kirjoitustyylistäkin jo näkee vähän... "hei, siiz, niinku..." mut pistimpä tytölle esimerkkiä ainaki...:D


    • Cryz(NeitsytN)

      ...joo, tota aika hyvin jos on tällainen villit tähtimerkit planeetoilleen saanut Neitsyt. hellydellä pääsee aika pitkälle, ja sillä ettei alkuvaiheessa näytä että on kiintynyt... Puhuu paljon ja pussaa, sekä viuhtoo oman pään mukaan. Sillä pääsee aika pitkälle.

      Hyvin minä ja poikaystävänikin sovitaan yhteen. Vuoden ollaan tunnettu vasta. Huudetaan välillä pää punaisena ja loukkaannutaan, mutta onneksi ei olla pitkävihaisia kumpikaan, kun yleensä riita päättyy siihen kun jompikumpi hymyilee ja sanoo:"Sinä oot suloinen vihasena..." tai "Mun pikku äkäpussi, tules tänne sieltä kiukkuamasta!":) Mä silloin aikoinani puhuin sen ympäri. Ja rakastan väittelyä sen kanssa. Joskus tosin puhuu liikaa, silloin kun haluaisin olla rauhassa niinkuin Neitsyet yleensä. Tai sitte ärsyttää se Vesimiesmäinen piirre ku kaikki pitää selittää juurta jaksain. Ensimmäisenä seurusteluviikkoina kierettiin koko kylä läpi, ja tuo selitti, kuka asuu missäkin. Ja minä haukottelin vieressä:) Huumorilla me ollaan aika pitkälle päästy, ja sillä että osataan antaa anteeksi toisillemme. Meidän pitää hyväksyä toisemme myös juuri sellaisina kuin olemme, vaikka asia koskisi mitä. Ja vaikkei hyväksyisikään, niin ainakin Neitsyen pitäisi selittää Vesimiehelle, mikä tuntuu asiassa niin pahalta, ettei sitä voi hyväksyä, koska loppujen lopuksi Neitsyt on vain huolissaan, ja sen asian selittämällä, Vesimies ihmisläheisenä ihmisenä kyllä tajuaa jos vain ilmaisee asian oikein. Huutamalla, ei muutenkaan tää maailma parane! Ymmärryksellä siis eteenpäin. Vesimies lopulta arvostaa, koska Neitsyellä ja Vesimiehellä on samat kiinnostuksenkohteet kuitenkin, vaikka ulkoapäin asetelma näyttää jokseenkin epäsopivalta. Vesimies arvostaa ihmisten auttamista, ja Neitsyt hellää huolenpitoa(myös itseään kohtaan, vaikkei aina sitä sanokaan.)Joskus Vesimies on jääräpää, ja se ärsyttää Neitsyttä, koska Neitsyt on itse myös, vaikkei sitä myönnäkään. Neitsyenä kannattaa olla joskus Vesimiehen elämään osallinen, ja lähteä uhkarohkeasti kokeilemaan asioita joista ei pidä. Voi olla yllättynyt!:D Ainakin minä olen saanut elämääni rikkaampia kokemuksia, joita kukaan muu ei ole voinut minulle vielä antaa... Ja Vesimiehen kannattaa välillä, vähän miettiä mitä sanoo, koska Neitsyt on aika HELPPO suuttumaan, jos sattuu käsittämään tarkoitusperän väärin(ja saattaa käsittääkin todennäköisesti, ja erittäin varmuudella vielä jossain vaiheessa.), koska siinä sitä sitten kiukutellaan puolintoisin. Ei Neitsyt pahalla huuda siitä asiasta, vaan koska on väärinkäsittäessään loukkaantunut jostain(Neitsyt on hyvin herkkä kritiikille, vaikkei olekaan mikään tosikko.)syystä. Sitten vain pitää mennä halaamaan, ja selittämään mitä todella tarkoitti, ja jos Neitsyt pystyy tarpeeksi avautumaan niin hyvin on pullat pussissa. Se vaan että alkuaikoina lähes vihasin nykyistä poikaystävääni, en tiedä Vesimiehistä varmasti, mutta tuon oli pakko kiusoitella, ja mulla tuli sellanen olo että en saanut sanaa suustani hetkeen... tuntui jotenkin törkeältä mieheltä aluksi, mutta silti hellältä. En voinut jättää väliin, eli "hutkia ilman tutkimatta"

      • VirgoW

        Ihana tuo sinun viestisi :o) Pitää hyvin paikkansa. Viestistäsi tulee hyvin ilmi, että toisesta tykkäämiseen kuuluu halu ymmärtää ja suvaita erilaisuutta.

        Minulla on ihan samanlaisia kokemuksia veskarini kanssa, eli riidellään ja pauhataan ja sitten alkaakin jo naurattaa ja toinen tuntuu entistä rakkaammalta :o)


      • Ripa:)

        Itseasiassa tuo oli kuin kopio minun ja exäni yhteiselosta. Kirjoitit aika osuvaa tekstiä Neitsyestä ja Vesimiehestä. Lämmöllä muistelen vielä Neitsyt naistani ja perustelen hiukan näkökantaani.
        Ensinnäkin hän osasi olla tuittupää vaikka ei sitä ääneen sanonnut, vaan oli hiljainen ja osoitti jotenkin muilla konsteilla suuttumuksensa ;) ja aina jaksoi tulla syliin ja halata vaikka kuinka otti päähän joku asia. Varsinkin kun oli jotain eripuraisuutta meillä, niin hän aina sanoi ettei saa mennä vihapäissä nukkumaan ja hellyydellä Neitsyt saa vaikka napajäätikön sulamaan :)

        Kerroit tuossa kuinka aikoinaan puhit kumppanisi ympäri :) ja tiedätkö, meillä kävi samanlailla.
        Olimme tapailleet jonkin aikaa ja hän kerran puhelimessa kertoi minulle tuosta lonkalta vaan, että "minä taidan rakastaa sinua". Muistan lähtemättömästi vielä tapauksen, kun satuin vielä olemaan erittäin vaikeassa paikassa ottamaan tuollaista uutista vastaan ja kaikki katselivat kuinka puna nousee kasvoilleni ;)
        Neitsyt(n) oli huolellinen tekemisissään ja oli aika kriittinen itseään kohtaan ja tässä taasen vesimies oli avuksi positiivisuudellaan, eli annettiin toisillemme paljon toisenlaista näkökulmaa ja siten täydennettiin toisiamme.

        Hauskaa meillä riitti ja oli toki niitä huonoja hetkiäkin, mutta pääsääntöisesti emme paljon riidelleet ja jos riitelimme niin kohta nauroimme molemmat maha solmussa :))

        Vaikka Vesimies on viileä tyyppinä, niin kyllä ainakin minun ihmissuhde historiassa tässä suhteessa oli hellyyttä,huomioimista,rakkautta ja hyvin paljon halimista :) Eli kyllä se suhde ainakin tämän Vesimiehen jäätikön sulatti kunnolla ja hienosti :)

        Vaikka Vesimies on lennokas tekemisissään sitten kun sille päälle sattuu, niin välillä todella harmitti Neitsyen jalatmaassa olemus :) mutta erittäin hyvät perustelut sieltä yleensä tuli ja järkeä :). Se piti ainakin minut jotenkin jalatmaassa ja opin ainakin ettei tarvitse joka lähtöön olla ensimmäisenä ;)

        Ihmisiä me olemme ja erilaisia, vaikkakin jos noihin horoskooppeihin verrataan, niin kyllä Vesimies/Neitsyt suhde toimii jos molemmilla on aito tahto siihen :)


      • utelias vetskari N
        Ripa:) kirjoitti:

        Itseasiassa tuo oli kuin kopio minun ja exäni yhteiselosta. Kirjoitit aika osuvaa tekstiä Neitsyestä ja Vesimiehestä. Lämmöllä muistelen vielä Neitsyt naistani ja perustelen hiukan näkökantaani.
        Ensinnäkin hän osasi olla tuittupää vaikka ei sitä ääneen sanonnut, vaan oli hiljainen ja osoitti jotenkin muilla konsteilla suuttumuksensa ;) ja aina jaksoi tulla syliin ja halata vaikka kuinka otti päähän joku asia. Varsinkin kun oli jotain eripuraisuutta meillä, niin hän aina sanoi ettei saa mennä vihapäissä nukkumaan ja hellyydellä Neitsyt saa vaikka napajäätikön sulamaan :)

        Kerroit tuossa kuinka aikoinaan puhit kumppanisi ympäri :) ja tiedätkö, meillä kävi samanlailla.
        Olimme tapailleet jonkin aikaa ja hän kerran puhelimessa kertoi minulle tuosta lonkalta vaan, että "minä taidan rakastaa sinua". Muistan lähtemättömästi vielä tapauksen, kun satuin vielä olemaan erittäin vaikeassa paikassa ottamaan tuollaista uutista vastaan ja kaikki katselivat kuinka puna nousee kasvoilleni ;)
        Neitsyt(n) oli huolellinen tekemisissään ja oli aika kriittinen itseään kohtaan ja tässä taasen vesimies oli avuksi positiivisuudellaan, eli annettiin toisillemme paljon toisenlaista näkökulmaa ja siten täydennettiin toisiamme.

        Hauskaa meillä riitti ja oli toki niitä huonoja hetkiäkin, mutta pääsääntöisesti emme paljon riidelleet ja jos riitelimme niin kohta nauroimme molemmat maha solmussa :))

        Vaikka Vesimies on viileä tyyppinä, niin kyllä ainakin minun ihmissuhde historiassa tässä suhteessa oli hellyyttä,huomioimista,rakkautta ja hyvin paljon halimista :) Eli kyllä se suhde ainakin tämän Vesimiehen jäätikön sulatti kunnolla ja hienosti :)

        Vaikka Vesimies on lennokas tekemisissään sitten kun sille päälle sattuu, niin välillä todella harmitti Neitsyen jalatmaassa olemus :) mutta erittäin hyvät perustelut sieltä yleensä tuli ja järkeä :). Se piti ainakin minut jotenkin jalatmaassa ja opin ainakin ettei tarvitse joka lähtöön olla ensimmäisenä ;)

        Ihmisiä me olemme ja erilaisia, vaikkakin jos noihin horoskooppeihin verrataan, niin kyllä Vesimies/Neitsyt suhde toimii jos molemmilla on aito tahto siihen :)

        Ja mikäs oli/on se syy, että hän on exäsi???

        Kysyy hän, jos sallitaan kysyä.....


      • Ripa:)
        utelias vetskari N kirjoitti:

        Ja mikäs oli/on se syy, että hän on exäsi???

        Kysyy hän, jos sallitaan kysyä.....

        ...näin, että en viitsi täällä kertoa sen enempää mutta ihan nämä normi ihmissuhde jutut ;)

        Jäljelle meillä jäi erittäin hyvä/lämmin ystävyyssuhde.


      • vesimies(n)+ neitsyt
        Ripa:) kirjoitti:

        Itseasiassa tuo oli kuin kopio minun ja exäni yhteiselosta. Kirjoitit aika osuvaa tekstiä Neitsyestä ja Vesimiehestä. Lämmöllä muistelen vielä Neitsyt naistani ja perustelen hiukan näkökantaani.
        Ensinnäkin hän osasi olla tuittupää vaikka ei sitä ääneen sanonnut, vaan oli hiljainen ja osoitti jotenkin muilla konsteilla suuttumuksensa ;) ja aina jaksoi tulla syliin ja halata vaikka kuinka otti päähän joku asia. Varsinkin kun oli jotain eripuraisuutta meillä, niin hän aina sanoi ettei saa mennä vihapäissä nukkumaan ja hellyydellä Neitsyt saa vaikka napajäätikön sulamaan :)

        Kerroit tuossa kuinka aikoinaan puhit kumppanisi ympäri :) ja tiedätkö, meillä kävi samanlailla.
        Olimme tapailleet jonkin aikaa ja hän kerran puhelimessa kertoi minulle tuosta lonkalta vaan, että "minä taidan rakastaa sinua". Muistan lähtemättömästi vielä tapauksen, kun satuin vielä olemaan erittäin vaikeassa paikassa ottamaan tuollaista uutista vastaan ja kaikki katselivat kuinka puna nousee kasvoilleni ;)
        Neitsyt(n) oli huolellinen tekemisissään ja oli aika kriittinen itseään kohtaan ja tässä taasen vesimies oli avuksi positiivisuudellaan, eli annettiin toisillemme paljon toisenlaista näkökulmaa ja siten täydennettiin toisiamme.

        Hauskaa meillä riitti ja oli toki niitä huonoja hetkiäkin, mutta pääsääntöisesti emme paljon riidelleet ja jos riitelimme niin kohta nauroimme molemmat maha solmussa :))

        Vaikka Vesimies on viileä tyyppinä, niin kyllä ainakin minun ihmissuhde historiassa tässä suhteessa oli hellyyttä,huomioimista,rakkautta ja hyvin paljon halimista :) Eli kyllä se suhde ainakin tämän Vesimiehen jäätikön sulatti kunnolla ja hienosti :)

        Vaikka Vesimies on lennokas tekemisissään sitten kun sille päälle sattuu, niin välillä todella harmitti Neitsyen jalatmaassa olemus :) mutta erittäin hyvät perustelut sieltä yleensä tuli ja järkeä :). Se piti ainakin minut jotenkin jalatmaassa ja opin ainakin ettei tarvitse joka lähtöön olla ensimmäisenä ;)

        Ihmisiä me olemme ja erilaisia, vaikkakin jos noihin horoskooppeihin verrataan, niin kyllä Vesimies/Neitsyt suhde toimii jos molemmilla on aito tahto siihen :)

        Vesimies ja neitsyt täydentää toisiaan , tietyllä tavalla . Erimielisyyksiä on , mutta riitojakin , ne selvitetään .
        Neitsyt on se jalat maassa , itse olen taas joka organisoin , suunnittelen , mutta päätökset yleensä useissa asioissa lopullisesti tehdään yhdessä . Kumpikaan ei sido toistansa , molemmilla on oma että yhteinen elämä , ystävät . Sekä tietysti taas yhteisiäkin .
        Selityksiä ei tarvitse ja luottamus on molemminpuoleista . Se on ehkä monen lähtökohta .
        Vesimies ei ole motkottaja jatkuva nalkuttaja , sanon asian ja se on siinä . Ei myöskään neitsyt . Molemmat huomioi toisiansa , hellyys ja rakkaus . Puolin ja toisin välillä hemmotellaan toista . Suhde on kestänyt rajut tuulenpuuskat elämässä , se vain on entistä enemmän sitonut tavallaan , yhdistänyt yhteen . Ne on asioita joille kumpikaan ei ole voinut mitenkän vaikuttaa .
        Hauskuus toise kiusotteleminen ja leikkimielisyys nekö säilyttää . Ne tuo läheisyyttä , hellyyttä , rakautta toista kohtaan . Iloa , naurua elämään .


      • Ripa:)
        vesimies(n)+ neitsyt kirjoitti:

        Vesimies ja neitsyt täydentää toisiaan , tietyllä tavalla . Erimielisyyksiä on , mutta riitojakin , ne selvitetään .
        Neitsyt on se jalat maassa , itse olen taas joka organisoin , suunnittelen , mutta päätökset yleensä useissa asioissa lopullisesti tehdään yhdessä . Kumpikaan ei sido toistansa , molemmilla on oma että yhteinen elämä , ystävät . Sekä tietysti taas yhteisiäkin .
        Selityksiä ei tarvitse ja luottamus on molemminpuoleista . Se on ehkä monen lähtökohta .
        Vesimies ei ole motkottaja jatkuva nalkuttaja , sanon asian ja se on siinä . Ei myöskään neitsyt . Molemmat huomioi toisiansa , hellyys ja rakkaus . Puolin ja toisin välillä hemmotellaan toista . Suhde on kestänyt rajut tuulenpuuskat elämässä , se vain on entistä enemmän sitonut tavallaan , yhdistänyt yhteen . Ne on asioita joille kumpikaan ei ole voinut mitenkän vaikuttaa .
        Hauskuus toise kiusotteleminen ja leikkimielisyys nekö säilyttää . Ne tuo läheisyyttä , hellyyttä , rakautta toista kohtaan . Iloa , naurua elämään .

        Juuri tuollaista meilläkin oli. Vesimiehistä on sanonta, että he rakastuvat harvoin tai kerran elämässään.
        Nyt varsinkin ymmärrän tuon sanonnan ja se pitää minussa kyllä paikkansa, nimittäin tuo Neitsyt Nainen oli minun elämäni rakkaus ja toisinaan nousee ihan suunnaton ikävä. Varsinkin nyt kun on alla elämäni todellinen pohja noteeraus eräässä suhteessa tai oikeastaan todellinen pettymys. Mutta nyt arvostan tuon Neitsyt naiseni kanssa vietetyt monet monet vuodet elämäni parhaisiin muistoihin.
        Muistakaa arvon lukijat, että pitkäkää kiinni lahellänne olevasta ihmisestä ja varsinkin jos hän arvostaa ihmisyyttä, turvaa, arvoja ja kunnioitusta kumppaniaan kohtaan. Ne on niin kovaa ja harvinaista valuuttaa nykymaailmassa.


      • VirgoW
        Ripa:) kirjoitti:

        Juuri tuollaista meilläkin oli. Vesimiehistä on sanonta, että he rakastuvat harvoin tai kerran elämässään.
        Nyt varsinkin ymmärrän tuon sanonnan ja se pitää minussa kyllä paikkansa, nimittäin tuo Neitsyt Nainen oli minun elämäni rakkaus ja toisinaan nousee ihan suunnaton ikävä. Varsinkin nyt kun on alla elämäni todellinen pohja noteeraus eräässä suhteessa tai oikeastaan todellinen pettymys. Mutta nyt arvostan tuon Neitsyt naiseni kanssa vietetyt monet monet vuodet elämäni parhaisiin muistoihin.
        Muistakaa arvon lukijat, että pitkäkää kiinni lahellänne olevasta ihmisestä ja varsinkin jos hän arvostaa ihmisyyttä, turvaa, arvoja ja kunnioitusta kumppaniaan kohtaan. Ne on niin kovaa ja harvinaista valuuttaa nykymaailmassa.

        Kiitos teille neitsyet ja veskarit näistä viesteistä, ne ovat kiteyttäneet juuri "sen jujun", joka minun ja vesimiesmieheni suhteessa on, sen, joka saa uskomaan ja jaksamaan. Joku syvä hellyys näissä kuvatuissa suhteissa on selvästikin...

        Erityisen iso kiitos Ripalle hänen arvostavista sanoistaan entistä neitsytnaistaan kohtaan.


      • Ripa:)
        VirgoW kirjoitti:

        Kiitos teille neitsyet ja veskarit näistä viesteistä, ne ovat kiteyttäneet juuri "sen jujun", joka minun ja vesimiesmieheni suhteessa on, sen, joka saa uskomaan ja jaksamaan. Joku syvä hellyys näissä kuvatuissa suhteissa on selvästikin...

        Erityisen iso kiitos Ripalle hänen arvostavista sanoistaan entistä neitsytnaistaan kohtaan.

        Kiitos paljon ja onnea teille.. olkaa onnellisia :)


    • vesimies-neitsyt

      Minäkin seurustelen vesimiehen kanssa ja ollaan samanluonteisia ja samoista asioista samaa mieltä..ainakin minä olen innoissani siitä..ja meillä on mennyt tämä suhde hyvin juuri sen takia hyvin ettei ole riidan aiheuttajia...on ihanaa kun löysin niin samankaltaisen kuin minä!..onnea sinullekkin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe