Antti on ykkönen (ja kakkonen)

Suomi24toimitus

Idols-tähti Antti Tuisku on tehnyt suomalaista listahistoriaa nousemalla virallisen albumilistan sijoille 1 ja 2.

Tuiskun "New York" -levy nousi virallisen albumilistan ykköseksi ja "Rovaniemi" sijalle kaksi.

Lue lisää Antin sivuilta:
http://www.anttituisku.fi/index.php?show=1160572414

Miltä Antin uudet albumit kuulostavat?

158

22599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan

      Siinä on Suomen turhin julkkis.Antti Tuisku on aivan p........ oikee antti ruisku

      • kaks vaan

        Siinä kirjoittaa taas yks pikkusielu kateellinen. Se turha julkkis tahkoo kuitenkin aika kivasti rahaa yritäppä itse pystytkö samaan.


      • kldöfödölkg
        kaks vaan kirjoitti:

        Siinä kirjoittaa taas yks pikkusielu kateellinen. Se turha julkkis tahkoo kuitenkin aika kivasti rahaa yritäppä itse pystytkö samaan.

        Antin lahjoista se EI johdu. Sillä niitä EI OO.


      • Yks vaan
        kaks vaan kirjoitti:

        Siinä kirjoittaa taas yks pikkusielu kateellinen. Se turha julkkis tahkoo kuitenkin aika kivasti rahaa yritäppä itse pystytkö samaan.

        Vai viä kateellinen. Siis oikeesti evvk koko Antti Ruisku.


      • Sarita

        On tolkutonta haukkua turhimmaksi julkkikseksi Antti Tuiskua joka on musiikkiartisti. Hänellä on sentään meriittejä. Listajohto todistaa että hän ei ole aivan turha!


      • sarkkulio
        kldöfödölkg kirjoitti:

        Antin lahjoista se EI johdu. Sillä niitä EI OO.

        Ja sinäkö ne lahjat määrittelet? MIELIPIDEkysymys.


      • petruz
        Yks vaan kirjoitti:

        Vai viä kateellinen. Siis oikeesti evvk koko Antti Ruisku.

        Näyttää kiinnostavan koska kommentoit täällä. Vai miksi osallistut Antti Tuisku keskusteluun jos se ei sinua kiinnosta??


      • Tyttären äiti
        kldöfödölkg kirjoitti:

        Antin lahjoista se EI johdu. Sillä niitä EI OO.

        Haluaisinpa vaan yhden antista pitävän tytön äitinä kysyä, että miksi kuvittelet, että näillä pikkutytöillä ei ole korvia kuulla tai älliä määritellä mistä he itse pitävät? Mikä saa sinut (ja monet muutkin) kuvittelemaan, että ainoastaan aikuisten (siis heidän itsensä) kuuntelema musiikki on hyvää ja sen tekijät lahjakkaita. Ei ne tytötkään niitä ostais, jos ei niissä olis "sitä jotain" juuri heille.


      • lihaksilla
        Sarita kirjoitti:

        On tolkutonta haukkua turhimmaksi julkkikseksi Antti Tuiskua joka on musiikkiartisti. Hänellä on sentään meriittejä. Listajohto todistaa että hän ei ole aivan turha!

        myi? Kuullosti aika mitäänsanomattomilta biiseilt. Kävin kuuntelemassa.


      • 41v.
        kldöfödölkg kirjoitti:

        Antin lahjoista se EI johdu. Sillä niitä EI OO.

        ...ostelee myös! Se on kuule itsekunkin korvissa mikä tuntuu hyvältä. Ja mä tykkään Antista!


      • yli viis
        41v. kirjoitti:

        ...ostelee myös! Se on kuule itsekunkin korvissa mikä tuntuu hyvältä. Ja mä tykkään Antista!

        kymppinen kuka tykkää Antti Tuiskun musiikista,ja myös lapsen lapset mukaan lukien.
        Kateeliset menkööt töihin Antti tienaa leipänsä musiikillaan niin kuin moni muu artisti, se on Antin työtä.


      • vghghkh
        41v. kirjoitti:

        ...ostelee myös! Se on kuule itsekunkin korvissa mikä tuntuu hyvältä. Ja mä tykkään Antista!

        tottakai..Taidat olla aika lapsellinen nainen :D Vanhapiika ihan varmasti. Pikkutytöt pitävät Antin ulkonäöstä ja haaveilevat pääsevänsä naimisiin sen kanssa. Sitten kun nämä tytöt kasvavat ja tajuavat,että se on mahdotonta ja varsinkin kun se on homo. Niin voi voi Anttia..Levynmyynti laskee kuin lehmänhäntä. Näin se on käynyt kaikkien poikabändien ja idolien kanssa. Tämä on vaan totuus. Jos joku kehtaa väittää,että Antti osaa oikeasti laulaa ja on lahjakas niin korvissa on vaikkua todella paljon! :D


      • ilmottautuu
        yli viis kirjoitti:

        kymppinen kuka tykkää Antti Tuiskun musiikista,ja myös lapsen lapset mukaan lukien.
        Kateeliset menkööt töihin Antti tienaa leipänsä musiikillaan niin kuin moni muu artisti, se on Antin työtä.

        lähes nelikymppinen tosifani.


      • myyntiluvut
        vghghkh kirjoitti:

        tottakai..Taidat olla aika lapsellinen nainen :D Vanhapiika ihan varmasti. Pikkutytöt pitävät Antin ulkonäöstä ja haaveilevat pääsevänsä naimisiin sen kanssa. Sitten kun nämä tytöt kasvavat ja tajuavat,että se on mahdotonta ja varsinkin kun se on homo. Niin voi voi Anttia..Levynmyynti laskee kuin lehmänhäntä. Näin se on käynyt kaikkien poikabändien ja idolien kanssa. Tämä on vaan totuus. Jos joku kehtaa väittää,että Antti osaa oikeasti laulaa ja on lahjakas niin korvissa on vaikkua todella paljon! :D

        kertoo kaiken,siihen on turha kateellisten tulla sanomaan mitään.


      • antti on hyvä
        kldöfödölkg kirjoitti:

        Antin lahjoista se EI johdu. Sillä niitä EI OO.

        sitä vaan että kyllä niitä levyjä muutkin ostelee kun pikkutytöt.itse perheellinen 24v nainen!!!!


      • Jei___

        on se, joka tämän menestyksen takana on. Uskokaa tai älkää, tyyppi joka astuu valmiisiin saappaisiin, valmiisiin biiseihin sekä laulaa vain tehtyjen biisien mukaan ei todellakaan voida vielä artistiksi kutsua. Olkoon sitten, että on sanoittanut muutama biisi "ihan ite", niin sävellystä tuskin on hoitanut, koska nuo tehdään tunnetun kaavan mukaan, jolla tehtaillaan listaykkösen biisejä. Todella hyvä esimerkki se Paris Hilton, jonka levytys on kokonaisuudessaan täys naurun asia, koska häntä ja hän itse käyttää tätä keinoa vain ja ainoastaan rahan tekemiseen, niin kauan kuin rauta on kuumaa. Nämä sitten kestävät kuuntelua se pari kuukautta maksimissaan ja häipyvät sen siliän tien. Sitten tehdään listahistoriaa olemalla pari päivää listaykkösinä. Eikös kukaan katsonut dokkaria Neloselta parin viikon takaa?

        Tyttöystävälläni on oikeasti sävelkorvaa, enkä nyt vaan yritä käyttää tekosyynä mitään, mutta Idolsin aikana Tuiskun lauluääni oli ihan karmea. Varmasti vieläkin, mutta mitä tekniikka pystyykään...? No häivyttää äänestä oikeat taajuudet, jolla paskakin kuullostaa siedettävältä.


      • -_-
        Jei___ kirjoitti:

        on se, joka tämän menestyksen takana on. Uskokaa tai älkää, tyyppi joka astuu valmiisiin saappaisiin, valmiisiin biiseihin sekä laulaa vain tehtyjen biisien mukaan ei todellakaan voida vielä artistiksi kutsua. Olkoon sitten, että on sanoittanut muutama biisi "ihan ite", niin sävellystä tuskin on hoitanut, koska nuo tehdään tunnetun kaavan mukaan, jolla tehtaillaan listaykkösen biisejä. Todella hyvä esimerkki se Paris Hilton, jonka levytys on kokonaisuudessaan täys naurun asia, koska häntä ja hän itse käyttää tätä keinoa vain ja ainoastaan rahan tekemiseen, niin kauan kuin rauta on kuumaa. Nämä sitten kestävät kuuntelua se pari kuukautta maksimissaan ja häipyvät sen siliän tien. Sitten tehdään listahistoriaa olemalla pari päivää listaykkösinä. Eikös kukaan katsonut dokkaria Neloselta parin viikon takaa?

        Tyttöystävälläni on oikeasti sävelkorvaa, enkä nyt vaan yritä käyttää tekosyynä mitään, mutta Idolsin aikana Tuiskun lauluääni oli ihan karmea. Varmasti vieläkin, mutta mitä tekniikka pystyykään...? No häivyttää äänestä oikeat taajuudet, jolla paskakin kuullostaa siedettävältä.

        Aika hienoa arvostella, että Antti ei osaisi laulaa, oletteko kenties kuulleet miestä koskaan livenä? Itse olen, ja hän laulaa aivan upeasti.

        Tympäsee tollaiset kommentit, jotka ovat tyhjästä temmattuja, ja jankuttavat samaa vanhaa litaniaa koska ovat itse sen jostain ennen kuulleet.

        Paris Hiltonia ja Anttia ei voi verrata toisiinsa, todellakaan. Antti osaa laulaa, osaa hommansa etc. Ja Antti menestyy. Hiltonin levy floppasi nimenomaan siihen, ettei neiti laulanut livenä ollenkaan, tehnyt minkäänlaisia keikkoja.

        Ja millä perusteella häipyvät parin kk:n sisällä nämäkin kyseiset levyt? Eikö sanottu jo Idolsin aikana, ettei Anttia edes muisteta enään kuukauden päästä. Ja tässä sitä ollaan, Idolsin alusta on 3 vuotta ja Antti Tuisku menestyy paremmin kuin koskaan.

        Eiköhän menestys puhu itsensä puolesta. Nielkää se.


      • Sarita
        lihaksilla kirjoitti:

        myi? Kuullosti aika mitäänsanomattomilta biiseilt. Kävin kuuntelemassa.

        No ei voi mitään jos sinä et tykännyt. Näköjään muut ovat tykänneet :). En minäkään levyä viitsi ainakaan heti ostaa mutta kyllä Antti Tuisku on musiikillisesti myyvä.


      • serious sam
        -_- kirjoitti:

        Aika hienoa arvostella, että Antti ei osaisi laulaa, oletteko kenties kuulleet miestä koskaan livenä? Itse olen, ja hän laulaa aivan upeasti.

        Tympäsee tollaiset kommentit, jotka ovat tyhjästä temmattuja, ja jankuttavat samaa vanhaa litaniaa koska ovat itse sen jostain ennen kuulleet.

        Paris Hiltonia ja Anttia ei voi verrata toisiinsa, todellakaan. Antti osaa laulaa, osaa hommansa etc. Ja Antti menestyy. Hiltonin levy floppasi nimenomaan siihen, ettei neiti laulanut livenä ollenkaan, tehnyt minkäänlaisia keikkoja.

        Ja millä perusteella häipyvät parin kk:n sisällä nämäkin kyseiset levyt? Eikö sanottu jo Idolsin aikana, ettei Anttia edes muisteta enään kuukauden päästä. Ja tässä sitä ollaan, Idolsin alusta on 3 vuotta ja Antti Tuisku menestyy paremmin kuin koskaan.

        Eiköhän menestys puhu itsensä puolesta. Nielkää se.

        ..pikkutyttöjen kommentit!
        Ei se helevetti laula oikeasti keikoillaan..! Oletkos ikinä kuullut playback:sta??


      • Musiikkityöläinen
        -_- kirjoitti:

        Aika hienoa arvostella, että Antti ei osaisi laulaa, oletteko kenties kuulleet miestä koskaan livenä? Itse olen, ja hän laulaa aivan upeasti.

        Tympäsee tollaiset kommentit, jotka ovat tyhjästä temmattuja, ja jankuttavat samaa vanhaa litaniaa koska ovat itse sen jostain ennen kuulleet.

        Paris Hiltonia ja Anttia ei voi verrata toisiinsa, todellakaan. Antti osaa laulaa, osaa hommansa etc. Ja Antti menestyy. Hiltonin levy floppasi nimenomaan siihen, ettei neiti laulanut livenä ollenkaan, tehnyt minkäänlaisia keikkoja.

        Ja millä perusteella häipyvät parin kk:n sisällä nämäkin kyseiset levyt? Eikö sanottu jo Idolsin aikana, ettei Anttia edes muisteta enään kuukauden päästä. Ja tässä sitä ollaan, Idolsin alusta on 3 vuotta ja Antti Tuisku menestyy paremmin kuin koskaan.

        Eiköhän menestys puhu itsensä puolesta. Nielkää se.

        Antti on musiikkibisneksen tuote, jonka hölmömpikin tajuaa. Tämä on tätä nykyaikaa. Artistille teetätetään biisejä hittikaavan mukaan ym. Koko homma on laskelmoitua "rahaa nopeasti, ja paljon"-bisnestä. Laulutaiton vajavuudet eivät nykypopissa merkitse enää juuri mitään, koska vireenkorjaus ym. prosessorit ovat jo todella kehittyneitä. Sitäpaitsi monestihan tämän musiikkityylin edustajat vetävät live-keikat playbackinä.
        Antti lauloi Elämä lapselle konsertissa livenä, ja siltä se kyllä kuulostikin. Nuotin vierestä mentiin välillä todella häiritsevästi, mutta tuskin Antin faneja se häiritsi, tai tuskin edes kuulivat sitä. Omaan korvaani se kyllä kävi pahastikin.


      • Njoo
        vghghkh kirjoitti:

        tottakai..Taidat olla aika lapsellinen nainen :D Vanhapiika ihan varmasti. Pikkutytöt pitävät Antin ulkonäöstä ja haaveilevat pääsevänsä naimisiin sen kanssa. Sitten kun nämä tytöt kasvavat ja tajuavat,että se on mahdotonta ja varsinkin kun se on homo. Niin voi voi Anttia..Levynmyynti laskee kuin lehmänhäntä. Näin se on käynyt kaikkien poikabändien ja idolien kanssa. Tämä on vaan totuus. Jos joku kehtaa väittää,että Antti osaa oikeasti laulaa ja on lahjakas niin korvissa on vaikkua todella paljon! :D

        Rehellisesti sanoen, en uskonut, että Antti näinkin pitkälle pääsee. Luulin tämän innostus lakkaa heti ensimmäisen idolsin jälkeen. En ole eläissäni ostanut yhtään Antin levyä, joitan hajanaisia biisejä radiosta oon kuullut ym. Riippuu tietenkin omasta musiikkimausta, että pitääkö Antista vai ei, lauluääni ei enää mitenkään merkkaa. (Ääntähän voi muunnella vaikka miten nykyaikaisin keinoin)

        Antti on siinä mielessä vahvoilla, että hän saa vahvoja tunteita pinnalle. Jotku vihaa, jotku rakastaa. Luulempa että jos Antti ei rupsahda, levyt myy ja rahastus pelaa niin kyllä siinä monen monta vuotta saa takoa sievoisia summia.


      • hiihiiuuuuu
        serious sam kirjoitti:

        ..pikkutyttöjen kommentit!
        Ei se helevetti laula oikeasti keikoillaan..! Oletkos ikinä kuullut playback:sta??

        oletkos käynyt kaikilla antti tuiskun keikoilla, sinä joka väität että laulaa playbackinä? kyllä kuule laulaa ihan itse ainakin on laulanut niissä missä olen käynyt. don't insult my intelligence.^^


      • taisittenei
        Njoo kirjoitti:

        Rehellisesti sanoen, en uskonut, että Antti näinkin pitkälle pääsee. Luulin tämän innostus lakkaa heti ensimmäisen idolsin jälkeen. En ole eläissäni ostanut yhtään Antin levyä, joitan hajanaisia biisejä radiosta oon kuullut ym. Riippuu tietenkin omasta musiikkimausta, että pitääkö Antista vai ei, lauluääni ei enää mitenkään merkkaa. (Ääntähän voi muunnella vaikka miten nykyaikaisin keinoin)

        Antti on siinä mielessä vahvoilla, että hän saa vahvoja tunteita pinnalle. Jotku vihaa, jotku rakastaa. Luulempa että jos Antti ei rupsahda, levyt myy ja rahastus pelaa niin kyllä siinä monen monta vuotta saa takoa sievoisia summia.

        Antti Tuisku?
        Vieläks se laulaa, saati levyttää ?
        Kaikkea sitä kuuleekin..

        Nyt on todistettu että lehmätkin lentää.


      • hakkma14
        Jei___ kirjoitti:

        on se, joka tämän menestyksen takana on. Uskokaa tai älkää, tyyppi joka astuu valmiisiin saappaisiin, valmiisiin biiseihin sekä laulaa vain tehtyjen biisien mukaan ei todellakaan voida vielä artistiksi kutsua. Olkoon sitten, että on sanoittanut muutama biisi "ihan ite", niin sävellystä tuskin on hoitanut, koska nuo tehdään tunnetun kaavan mukaan, jolla tehtaillaan listaykkösen biisejä. Todella hyvä esimerkki se Paris Hilton, jonka levytys on kokonaisuudessaan täys naurun asia, koska häntä ja hän itse käyttää tätä keinoa vain ja ainoastaan rahan tekemiseen, niin kauan kuin rauta on kuumaa. Nämä sitten kestävät kuuntelua se pari kuukautta maksimissaan ja häipyvät sen siliän tien. Sitten tehdään listahistoriaa olemalla pari päivää listaykkösinä. Eikös kukaan katsonut dokkaria Neloselta parin viikon takaa?

        Tyttöystävälläni on oikeasti sävelkorvaa, enkä nyt vaan yritä käyttää tekosyynä mitään, mutta Idolsin aikana Tuiskun lauluääni oli ihan karmea. Varmasti vieläkin, mutta mitä tekniikka pystyykään...? No häivyttää äänestä oikeat taajuudet, jolla paskakin kuullostaa siedettävältä.

        Ja tuiskua sinulle hyvä kirjoittaja joka luukusta jatkossa sisään. Tyttäreni on 40 v. Hänen tyttärensä on parikymppinen, ja minä viel olen lapsen kengissä ja asetun sinun mielipiteitäsi vastaa.

        Silloisista kolmikon kippailijoista Antilla oli lopussa tarkin korva. Voittajaa tulivat isommat voimat äänestämään. Vanha kaava: jos olet demari tai tumma, saat takuuvarman äänivyöryn. Siinä vyöryssä todella särki korvaa. Nyt ei särje enää. Antti on saanut osittain jo sen, mikä hänelle kuuluukin.

        Antin kannalta ja meidän kaikkien ihmisten kannalta on tärkeää, että saamme puolueettoman mittarin arvioimaan tekojamme. Sinut hyvä kirjoittaja otan mukaani kirjoituskurssille, jos vain tulet ja ehdit. Sanoja sinulla on kyllä, mutta niiden merkitys söhlääntyy jonnekin.

        Hyvää jatkoa sen paremman korvan kanssa!


      • Muisku =)
        Yks vaan kirjoitti:

        Vai viä kateellinen. Siis oikeesti evvk koko Antti Ruisku.

        Kumma kun "yks vaan" täälä sitten meuhkaa toisten tykkäämisestä. taitaa sua sittenkin vähän kiinnostaa.. ;)


      • Huoh

        On se kyllä surullista että jonkin Antti Tuiskun takia täytyy yöunensa menettää.
        Kertoo elämättömästä elämästä, kun tälläsiin pikkujuttuihin keskitytään.

        Naurettavaa.

        Kun toisia haukutaan paskoiksi, kertoo omasta vihamielisyydestä,ahdasmielisyydestä ja paskamaisesta luonteesta.

        Ei niinkään kehumista siinäkään.

        tsemppiä sinne. hyvin kulkee.


      • lisa.
        Yks vaan kirjoitti:

        Vai viä kateellinen. Siis oikeesti evvk koko Antti Ruisku.

        Täälläkin arvostellaan sanoja säästämättä Anttia ja hänen musiikkiaan. Kummallista kuitenkin on se että yökerhoissa Antin musiikki saa ihmiset tanssimaan, vaikka kenekään ei siitä pitänytkään tykätä.

        Tästäkin asiasta kiistellään ainoastaan, koska on kyse mielipiteistä.
        Kukin olkoon mitä tahansa mieltä hänen musiikistaa, siltikään sitä ei ole pakko kuunnella.


      • Erkki Varis
        kaks vaan kirjoitti:

        Siinä kirjoittaa taas yks pikkusielu kateellinen. Se turha julkkis tahkoo kuitenkin aika kivasti rahaa yritäppä itse pystytkö samaan.

        Valtavan kateellisia ollaan. Aivan naama vihreänä. Esim. Beatles menestyi (eikä musiikki ole kuollut edelleenkään) Tuiskua huomattavan paremmin, en ole heille kateellinen. Vaan olen iloinen heidän menestyksestään.

        Miksi siis olisin Antille kateellinen? Ei 'mies' mahda edes tehdä omia biisejään, jotka muutenkin on täyttä huttua.


      • Erkki Varis
        myyntiluvut kirjoitti:

        kertoo kaiken,siihen on turha kateellisten tulla sanomaan mitään.

        Oasis menestyy huomattavan paremmin kuin A.Tuisku. Olen iloinen heidän puolestaan.


      • candle76
        kldöfödölkg kirjoitti:

        Antin lahjoista se EI johdu. Sillä niitä EI OO.

        Tämä 30v perheellinen äiti omistaa myös kaikki Antin aikaisemmat levyt ja taatusti ilmestyy nämä 2 uusintakin tuotosta levyhyllyyni!
        Pidän kovasti Antin musiikista ja olen 2 kertaa käynyt hänen konsertissa saman ikäisen ystäväni kanssa joten häntä ei todellakaan kuuntele vain pikkutytöt!
        Avomieheni tietää että pidän Antin MUSIIKISTA ja hän on itse ostanut minulle lahjaksi Antin levyt.

        Kumman paljon näitä haukkujia kuitenkin pyörii tällä palstalla vaikka heitä ei kuulemma Antti kiinnosta yhtään...


      • olol O OL ol OL ll
        sarkkulio kirjoitti:

        Ja sinäkö ne lahjat määrittelet? MIELIPIDEkysymys.

        Siitähän se Antti enemmän on innoissaan.

        Hieno musiikkimaku suomalaisilla, ihmekkös ei olla maailmalla popmusiikilla pärjätty aikaisemmin. Onneksi ollaan parempaan suuntaan menossa


      • --Miisku--
        kaks vaan kirjoitti:

        Siinä kirjoittaa taas yks pikkusielu kateellinen. Se turha julkkis tahkoo kuitenkin aika kivasti rahaa yritäppä itse pystytkö samaan.

        Oon ihan samaa mieltä! Vaikka en ite pidäkkään Tuiskusta niin on se kuitenkin hyvin pärjännyt. Ei voi vähätellä!


      • p*skapää

        Nii onki suomen turhin julkkis!en pidä mistään hänessä.luin yhest lehest et sitä oli koulussa kiusattu,miks ei olis?haluisin kätellä niitten kiusalijoitten kans.broidikin sano et kuka nyt ei ois kiusannu sitä...?On vaan niitä teini horoja jotka kuuntelee sitä..sit ku ne saa ikää nii ne huomaa mitä paskaa ne on kuunnellu..
        Eiku oikee antti runk*u!


      • Juhan-i
        -_- kirjoitti:

        Aika hienoa arvostella, että Antti ei osaisi laulaa, oletteko kenties kuulleet miestä koskaan livenä? Itse olen, ja hän laulaa aivan upeasti.

        Tympäsee tollaiset kommentit, jotka ovat tyhjästä temmattuja, ja jankuttavat samaa vanhaa litaniaa koska ovat itse sen jostain ennen kuulleet.

        Paris Hiltonia ja Anttia ei voi verrata toisiinsa, todellakaan. Antti osaa laulaa, osaa hommansa etc. Ja Antti menestyy. Hiltonin levy floppasi nimenomaan siihen, ettei neiti laulanut livenä ollenkaan, tehnyt minkäänlaisia keikkoja.

        Ja millä perusteella häipyvät parin kk:n sisällä nämäkin kyseiset levyt? Eikö sanottu jo Idolsin aikana, ettei Anttia edes muisteta enään kuukauden päästä. Ja tässä sitä ollaan, Idolsin alusta on 3 vuotta ja Antti Tuisku menestyy paremmin kuin koskaan.

        Eiköhän menestys puhu itsensä puolesta. Nielkää se.

        "Antti Tuisku menestyy paremmin kuin koskaan"

        No, ei menesty. Eihän se, että kaksi levyä on listan kärjessä tarkoita vielä mitään. Jos ne levyt ovat siellä (siis kärjessä!) vielä sanotaan kahden kuukauden päästä, niin sitten voidaan puhua menestyksestä... Suomen albumilistan huvittavuus on siinä, että esim. jollekin sijalle kahdeksan pääsee naurettavan pienellä viikkomyynnillä.

        Antti Tuiskun viimeisin levy (tämä joululevy) näyttää myyneen siinä 25 000 kappaletta. Tämä on keskinkertaisesti, ei mitenkään erityisen loistokkaasti. Anzan ura on myös mennyt jatkuvasti alaspäin, jokainen levy on myynyt vähemmän kuin edeltäjänsä.


      • perusteellako
        Musiikkityöläinen kirjoitti:

        Antti on musiikkibisneksen tuote, jonka hölmömpikin tajuaa. Tämä on tätä nykyaikaa. Artistille teetätetään biisejä hittikaavan mukaan ym. Koko homma on laskelmoitua "rahaa nopeasti, ja paljon"-bisnestä. Laulutaiton vajavuudet eivät nykypopissa merkitse enää juuri mitään, koska vireenkorjaus ym. prosessorit ovat jo todella kehittyneitä. Sitäpaitsi monestihan tämän musiikkityylin edustajat vetävät live-keikat playbackinä.
        Antti lauloi Elämä lapselle konsertissa livenä, ja siltä se kyllä kuulostikin. Nuotin vierestä mentiin välillä todella häiritsevästi, mutta tuskin Antin faneja se häiritsi, tai tuskin edes kuulivat sitä. Omaan korvaani se kyllä kävi pahastikin.

        artistia arvioit? Sanoisin, että melkoisen typerää ns. "musiikkityöläiseltä". Varmaan huomioit myös sen, että kyseisessä ohjelmassa ei Antilla ollut korvamonitoria. Oman äänen kuuleminen musiikin pauhatessa on vaikeaa. Tämän tiedän, sillä olen itsekin esiintynyt ja kun ei omaa ääntään kuule, viretaso helposti laskee. Antin omilla keikoilla olen käynyt ja live-vedot siellä ovat mallikkaita samoin kuin TV-esiintymisissä aiemmin, silloin kun esitykset ovat olleet live-vetoja. Ei mitään moittimista Antin laulutaidoissa, kirjoittaa "kokemusta on ja paljon". Niiden, jotka ei asiasta mitään tiedä, eivätkä ole keikoilla käyneet, on turha täällä turpaansa paukuttaa.


      • -_-
        serious sam kirjoitti:

        ..pikkutyttöjen kommentit!
        Ei se helevetti laula oikeasti keikoillaan..! Oletkos ikinä kuullut playback:sta??

        Voi rassukka, taidan viestistäsi päätellen olla sinuakin vanhempia. Kolmeakymppiä kohti nääs nääs.

        Tiedän kyllä playbackin ja todistanut senkin livenä, mutta Antin olen kyllä kuullut ihan LIVENÄ, you know, ei levyltä kuullut monen monituista kertaa. Oletkos itse hänen keikoillaan käynyt? Niinpä.


      • -_-
        Juhan-i kirjoitti:

        "Antti Tuisku menestyy paremmin kuin koskaan"

        No, ei menesty. Eihän se, että kaksi levyä on listan kärjessä tarkoita vielä mitään. Jos ne levyt ovat siellä (siis kärjessä!) vielä sanotaan kahden kuukauden päästä, niin sitten voidaan puhua menestyksestä... Suomen albumilistan huvittavuus on siinä, että esim. jollekin sijalle kahdeksan pääsee naurettavan pienellä viikkomyynnillä.

        Antti Tuiskun viimeisin levy (tämä joululevy) näyttää myyneen siinä 25 000 kappaletta. Tämä on keskinkertaisesti, ei mitenkään erityisen loistokkaasti. Anzan ura on myös mennyt jatkuvasti alaspäin, jokainen levy on myynyt vähemmän kuin edeltäjänsä.

        Hah, vaikka niin. Keikat ja levyt myy, jossei se ole menestystä niin mikä sitten? Herra on myynyt yli 100 000 albumi tähänkin mennessä, että joo-o.


      • siinä
        sarkkulio kirjoitti:

        Ja sinäkö ne lahjat määrittelet? MIELIPIDEkysymys.

        new york -levy on paras, ittellä ei oo sitä vielä, kun saan sen kuukauden pääst ilmatteeks ja rovaniemi on vähän liian täynnä hitaita kappaleita, (en oikeen välitä niistä) mut taidan ostaa sen levyn joskus.


      • u...
        kaks vaan kirjoitti:

        Siinä kirjoittaa taas yks pikkusielu kateellinen. Se turha julkkis tahkoo kuitenkin aika kivasti rahaa yritäppä itse pystytkö samaan.

        antti tuisku ei oo ITE saavuttanu mitään , se on noussu vaa jonku idolssin takia noin pitkälle , kaikki idolssit ja popstar ohjelmat on perseestä,niitten voittajia ei lasketa oikeiks muusikoiks.


      • minä......
        kldöfödölkg kirjoitti:

        Antin lahjoista se EI johdu. Sillä niitä EI OO.

        missä on 100 pil*ua muttei yhtään karvaa,


        antti tuiskun faniklubissa XD


      • Musiikkityöläinen
        perusteellako kirjoitti:

        artistia arvioit? Sanoisin, että melkoisen typerää ns. "musiikkityöläiseltä". Varmaan huomioit myös sen, että kyseisessä ohjelmassa ei Antilla ollut korvamonitoria. Oman äänen kuuleminen musiikin pauhatessa on vaikeaa. Tämän tiedän, sillä olen itsekin esiintynyt ja kun ei omaa ääntään kuule, viretaso helposti laskee. Antin omilla keikoilla olen käynyt ja live-vedot siellä ovat mallikkaita samoin kuin TV-esiintymisissä aiemmin, silloin kun esitykset ovat olleet live-vetoja. Ei mitään moittimista Antin laulutaidoissa, kirjoittaa "kokemusta on ja paljon". Niiden, jotka ei asiasta mitään tiedä, eivätkä ole keikoilla käyneet, on turha täällä turpaansa paukuttaa.

        Oikeastaan hyökkäsin sepostuksellani tätä musiikkibisneksen nykymeininkiä vastaan. Anttia vastaan minulla ei varsinaisesti ole mitään, vaikken henk.kohtaisesti pidäkkään artistin äänestä/musiikista. Ja joo, oli ehkä typerää arvioida äänenpuhtautta yhden keikan perusteella, mutta en ollut vakuuttunut Idols-kisan aikanakaan. Vire oli koko ajan hakusessa, eikä muutenkaan aivan huippulaulaja-ainesta, mutta pikkutyttöjen pop-idoliksi mies on omiaan. Löytyy ulkonäköä, rytmitajua, tanssitaitoa, "SÖPÖ" tyttömäinen ääni yms.


      • saa musiikkia
        Jei___ kirjoitti:

        on se, joka tämän menestyksen takana on. Uskokaa tai älkää, tyyppi joka astuu valmiisiin saappaisiin, valmiisiin biiseihin sekä laulaa vain tehtyjen biisien mukaan ei todellakaan voida vielä artistiksi kutsua. Olkoon sitten, että on sanoittanut muutama biisi "ihan ite", niin sävellystä tuskin on hoitanut, koska nuo tehdään tunnetun kaavan mukaan, jolla tehtaillaan listaykkösen biisejä. Todella hyvä esimerkki se Paris Hilton, jonka levytys on kokonaisuudessaan täys naurun asia, koska häntä ja hän itse käyttää tätä keinoa vain ja ainoastaan rahan tekemiseen, niin kauan kuin rauta on kuumaa. Nämä sitten kestävät kuuntelua se pari kuukautta maksimissaan ja häipyvät sen siliän tien. Sitten tehdään listahistoriaa olemalla pari päivää listaykkösinä. Eikös kukaan katsonut dokkaria Neloselta parin viikon takaa?

        Tyttöystävälläni on oikeasti sävelkorvaa, enkä nyt vaan yritä käyttää tekosyynä mitään, mutta Idolsin aikana Tuiskun lauluääni oli ihan karmea. Varmasti vieläkin, mutta mitä tekniikka pystyykään...? No häivyttää äänestä oikeat taajuudet, jolla paskakin kuullostaa siedettävältä.

        näinkin tehdä. Onko se aina käytävä pohjalta pintaan menetelmällä.


      • MaeOfPel

        Mutta hyvin myy


      • -Realist1-

        Tää ÄMMÄ kuulostaa KAIJA KOOLTA! Siinä teille faktaa. Antti on ÄMMÄ!


    • antifani

      Miten siinä niin on päässyt käymään... kai siitä sitten joku pitää, vaikken niihin ihmisiin henk.koht. itse kuulukaan.

      • pera-85

        Aivan samaa mieltä antifanin kanssa,ei kiinnosta tuikun musa pätkänpätkää


    • kari o

      antti tuisku?

      • tuota

        sattumaltako sitten tänne eksyit...


      • en Antti-fani mutta tyttäre...

        ...pussisa elellyt kari ei ole ikuna kuullut Antti Tuiskusta? et taida paljon lehtiä lukea saati nähdä jos et sitä pärstää ole koskaan muka nähnyt.
        Oletko kateellinen valehtelija?


    • wuhu

      Jee! Antti roks!"

    • vidduantti

      KAKS SANAA HOMO!

      • Nååb

        Homo on vain ja ainoastaan yksi sana.


      • takaisin...

        ääliö homofobikko


      • Mörkö Fantti

        Onko sillä merkitystä onko homo vai ei? No ei oo, jos kerran levyt myy!!!
        Go Antti! :)


    • rokkenrollerN

      paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa!
      rock n rollia se pittää olla eikä tämmmöstä paskoo..

    • SS gruppenfuhrer

      Antti tuiskuhan on ihan yes..onnee vaan

    • siljukka

      tuo levyjen suosio. HIENOA ANTTI. Ja melkein yhtä mahtavaa on taas huomata kuinka tuo Anan karisma saa nää "vihaajat" aina vaan uudestaan ja uudestaan tänne Anan sivuille. Onnittelut Antille ja hänen karismalleen siitäkin.;)

    • enpidä

      En vaan pidä... sori vaan.

      • Mörkö Fantti

        Jos levyt myy, niin ihan sama miltä kuulostaa!!! GO ANTTI! :)


      • Nimetön
        Mörkö Fantti kirjoitti:

        Jos levyt myy, niin ihan sama miltä kuulostaa!!! GO ANTTI! :)

        Onpas hauskaa kädenvääntöä täällä, jäi oikein koukkuun ja piti lukea ketjun kaikki viestit, sen verran hauskaa viihdettä.

        Antti on kuin onkin tuote, jota muut ihmiset Antin taustalla hiovat sellaiseksi että se myy. Antilla on vielä laulutekniikan kanssa harjoittelemista, paljon, mutta minulle on aivan sama jos joku saa kicksinsä juuri Antista.

        Jokainen löytää sen oman juttunsa siitä mistä löytää, ei sen ole väliä, ei muiden kommenteista kannata välittää. Jos Antti kuulostaa omaan korvaan hyvältä, se on hieno homma!


      • samaa jauhetaan:
        Nimetön kirjoitti:

        Onpas hauskaa kädenvääntöä täällä, jäi oikein koukkuun ja piti lukea ketjun kaikki viestit, sen verran hauskaa viihdettä.

        Antti on kuin onkin tuote, jota muut ihmiset Antin taustalla hiovat sellaiseksi että se myy. Antilla on vielä laulutekniikan kanssa harjoittelemista, paljon, mutta minulle on aivan sama jos joku saa kicksinsä juuri Antista.

        Jokainen löytää sen oman juttunsa siitä mistä löytää, ei sen ole väliä, ei muiden kommenteista kannata välittää. Jos Antti kuulostaa omaan korvaan hyvältä, se on hieno homma!

        Antti on tuote,Antti ei osaa mitään,vain pikkutytöt tykkää Antista jne.Hohhoijakkaa,kyllä naurattaa.Tuo tanssimusiikki ei minusta kyllä ole mitään pikkulasten musiikkia.Hyvin menee Antti,kateellisia riittää,mutta sinä olet paras!Mahtavaa!!!Keikoilla nähdään!


      • HuomioitsijaHki

        Tosi asia on, että Antti ei osaa laulaa ja ääni on heikko,olematon. Mutta ehkä kokonaisuus sitten kelpaa ja toisaalta meille suomalaisillehan heikompi laatukin on aina kelvannut. Antti Tuisku on tässä yhteydessä verrattavissa HK:n maksalaatikkoon.


    • tarkit

      Tosi hienoa. Onnittelut Antille! ja voi voi teille ketkä revitte hiuksianne koska olette hämmästyneitä ja kateellisia.

      • fjdjffdkf

        Voiko se olla niin vaikeaa tajuta,että ei kaikki voi pitää kaikista?! Ei se AINA oo vaan pelkkää kateellisuutta. Ettekö keksi mitään muuta??


    • Hyvää!

      yes!
      Antti rules ! again!!!

      • levyn

        nimi New York?


    • Choco

      Hieno juttu ja onnee Antille! Vaikka en kuulukkaan Antin fani joukkoihin enkä kuuntele hänen musiikkiaan (ellei radiosta satu kulumaan) niin silti olen iloinen hänen onnistumisestaan. Ei jokainen siwan kassa (tai juuri kukaan muukaan) täällä meidän pienessä maassamme samaan kykene. Kateellisten panettelua ovat nämä homo yms. nimittely jutut. Ainahan miehet ovat kateellisia sille toiselle miehelle joka pukeutuu paremmin, tienaa rutkasti enemmän ja saa kaikki naiset =D

      • yjuyuiuio

        tai ehkä sais,mut ei sitä kiinnosta. Se ei oo kateellista nimittelyä vaan se on totta,että se on homo. Ite taidat olla todella TYHMÄ ku et sitä nää. Tiedän hänen 2 ex-poikakaveriakin..


      • Choco
        yjuyuiuio kirjoitti:

        tai ehkä sais,mut ei sitä kiinnosta. Se ei oo kateellista nimittelyä vaan se on totta,että se on homo. Ite taidat olla todella TYHMÄ ku et sitä nää. Tiedän hänen 2 ex-poikakaveriakin..

        Mitä väliä vaik se oiski homo?? menestynyt se on silti paremmin ku sä =D tai moni muu! Taidat olla todella TYHMÄ jos et sitä älyä =D Mä en sun "tietoihis" paljoo usko, ja mulle on ihan sama onko Antti homo vai hetero,se ei muuta sitä etteikö hän ois pärjänny hyvin. Sun kaltaset ruikuttajat just on kadeja sen menestykselle =D


      • Muisku =)
        yjuyuiuio kirjoitti:

        tai ehkä sais,mut ei sitä kiinnosta. Se ei oo kateellista nimittelyä vaan se on totta,että se on homo. Ite taidat olla todella TYHMÄ ku et sitä nää. Tiedän hänen 2 ex-poikakaveriakin..

        ja sää taidat olla toinen niistä antin ex-stä ;) homo,bi,hetero -ihan sama,ihmisiä kaikki!!!!! tuu jo tälle vuosisadalle..


      • JukkisHKi

        Mitä pahaa siinä on, että Antti on homo? Olkoon vaan mun puolesta, mut ääni ja musiikki on perseestä.


    • poppikone

      Hanna Pakarinen on oletettavasti palannut tai palaamassa takaisin trukkikuskiksi, eikä Jani Wickholmistakaan ole paljoa kuulunut... Antti on kyllä epäilemättä ainoa joka todella muistetaan Suomen ensimmäisestä idols-kisasta.

      Jo idolsissahan Antin suosio oli aivan omaa luokkaansa, ja nykyään - vaikka idolsista on kulunut jo vuosia - Antti on edelleen Suomen mittakaavassa suorastaan poikkeuksellisen hyvin menestyvä artisti.

      Menestys on luonnollisesti synnyttänyt myös suuren määrän kateutta, mikä kyllä näkyy ja kuuluu (tässäkin keskustelussa).

      • pyykkikone

        Miksi kaikki Antin fanit puhuvat kateellisuudesta ja että: yrittäkääpä ite myydä yhtä paljon levyjä ja tehdä rahaa ja menkää töihin ja blaa blaa blaa.Ei täällä kukaan oo väittäny,että olis parempi kuin Antti.Suurin osa on vain samaa mieltä kuin itse olen.Eli Antin musiikki on aivan penaalista!!!On sillä varmaan rahaa jne., mutta ei se minua kateelliseksi tai katkeraksi tee.


    • Nimetön

      Aivan loistavaa Antti!
      Oikeesti, todellakin upeeta miten hyvin Antti on pärjännyt, vaikka moni moni moni häntä epäileekin ja haukkuu.
      Antti tekee loistavan musiikin lisäksi paljon töitä, jota minä itse henkilökohtaisesti arvostan.
      Antti, jatka samaan malliin :)

      • _I_love_Antti_

        Yhdyn^^ Hyvin Antti on jatkanut eteempäin vaikka ihmiset sanovat sitä sun tätä. Anttia voi kyllä sanoo Idollsin todelliseksi voittajaksi.


    • Kiki88

      Ainakin Suomessa on jo onneksi lopetettu tuon kaljun vanhan äijän musiikin soitto.

    • koko antti

      ...........

    • Homolle

      vaan!

      • wendy

        sulle homofoobikolle.. ;)


    • virallisen listan

      se voitti?jonkun iskelmä-radion vai?

    • Minä.

      Antti Tuisku ei ole tehnyt mitään todellista työtä menestyksensä eteen. Surkea laulaja, ällöttävä otus.
      Pikkutyttöjen idoli.

      Se on minun mielipiteeni.

      • heippahei

        onhan tuo työtä tehnyt vaikkei laulutaidot ole huippuluokkaa, työn määrää ei voi silti kiistää! kyllä vetää keikat täysillä jne! se on hänen työtään, jos ei pidä niin mikäs siinä, ei kaikki pidä kaikkien musiikista! en itsekään oo antti tuiskun musiikin fani mutta pidän antin tyylistä! rento ja rehti! homottelu ja haukkuminen on aivan turhaa ellei tunne toista ihmistä!


    • .......

      PASKALTA.

    • että olen

      onnellinen Antin puolesta.Kovasti tulee paskaa niskaan,ihan liikaa.Kaikesta huolimatta tämä poika porskuttaa etiäpäin.Levyt on ihan mahtavia,omistan kummatkin.Antti vaihtoi musatyylin tanssimusaan ja se toi sille ykköspallin aivan mahtavaa.Hauska on taas huomata miten kateellisia ihmiset ovat.Antti herättää voimakkaita tunteita,se on hyvä.Jatka Antti vain samaan malliin,olet paras.
      t:fani vuosimallia -68

      • Median ihminen

        Antin ilmeistä näkee, että hän on HOMOseksuaali - aivan kuten Jari Sillanpääkin erottuu Omaperäisten ilmeidensä vuoksi heteromuusikkojen joukosta. Rasmuksen Lauri Ylönen kuuluu myös näihin Iloisiin Kiilusilmämiehiin. Miettikää tarkemmin tätä asiaa ja noita persoonia.
        Musiikkiin en ota kantaa, kukin pitää mistä haluaa - tai on pitämättä.


      • dorkille naurava
        Median ihminen kirjoitti:

        Antin ilmeistä näkee, että hän on HOMOseksuaali - aivan kuten Jari Sillanpääkin erottuu Omaperäisten ilmeidensä vuoksi heteromuusikkojen joukosta. Rasmuksen Lauri Ylönen kuuluu myös näihin Iloisiin Kiilusilmämiehiin. Miettikää tarkemmin tätä asiaa ja noita persoonia.
        Musiikkiin en ota kantaa, kukin pitää mistä haluaa - tai on pitämättä.

        että voitte olla. lauri ylönen seurustelee tiettävästi pmmpn erittäin kauniin paulan kanssa---> ei homo. yhtä tiettävästi antti tuiskulla on ollut tyttöystäviä--> ei homo. JOS joku onkin--> mitä sitten?? vaikuttaako miten musiikkiin, lahjakkuuteen yms?? enpä usko.
        ja valitettavasti idols ohjelmasta nähtiin ketkä osaa laulaa ja ketkä ei. pyytäisin myös ottamaan huomioon, että ihmisillä on erilaisia lauluääniä ja laulutyylejä, siksi ei voi vertailla onko jonkun ääni huono vain siksi ettei se täytä suomalaisia stereotypioita. yksi vieläkin merkittävämpi seikka on, että antti tuiskun lavashow on aivan eri luokkaa kuin kellään muulla artistilla suomessa, siihen ei voi kai kukaan väittää vastaan, vähän kansainvälistä fiilistä tällekin peräpohjolaan. miettikääpä mitä kuntoa, taitoa, lahjakkuutta ja harjoittelua vaatii tanssia sellasia koreografioita ja laulaa siihen mikkiin samaan aikaan, eikä istuskella jonkun humppabändin taustalla ja aukoa suuta playblackin tahtiin.


      • Vetää
        dorkille naurava kirjoitti:

        että voitte olla. lauri ylönen seurustelee tiettävästi pmmpn erittäin kauniin paulan kanssa---> ei homo. yhtä tiettävästi antti tuiskulla on ollut tyttöystäviä--> ei homo. JOS joku onkin--> mitä sitten?? vaikuttaako miten musiikkiin, lahjakkuuteen yms?? enpä usko.
        ja valitettavasti idols ohjelmasta nähtiin ketkä osaa laulaa ja ketkä ei. pyytäisin myös ottamaan huomioon, että ihmisillä on erilaisia lauluääniä ja laulutyylejä, siksi ei voi vertailla onko jonkun ääni huono vain siksi ettei se täytä suomalaisia stereotypioita. yksi vieläkin merkittävämpi seikka on, että antti tuiskun lavashow on aivan eri luokkaa kuin kellään muulla artistilla suomessa, siihen ei voi kai kukaan väittää vastaan, vähän kansainvälistä fiilistä tällekin peräpohjolaan. miettikääpä mitä kuntoa, taitoa, lahjakkuutta ja harjoittelua vaatii tanssia sellasia koreografioita ja laulaa siihen mikkiin samaan aikaan, eikä istuskella jonkun humppabändin taustalla ja aukoa suuta playblackin tahtiin.

        Playbackina.


      • hakkma14
        dorkille naurava kirjoitti:

        että voitte olla. lauri ylönen seurustelee tiettävästi pmmpn erittäin kauniin paulan kanssa---> ei homo. yhtä tiettävästi antti tuiskulla on ollut tyttöystäviä--> ei homo. JOS joku onkin--> mitä sitten?? vaikuttaako miten musiikkiin, lahjakkuuteen yms?? enpä usko.
        ja valitettavasti idols ohjelmasta nähtiin ketkä osaa laulaa ja ketkä ei. pyytäisin myös ottamaan huomioon, että ihmisillä on erilaisia lauluääniä ja laulutyylejä, siksi ei voi vertailla onko jonkun ääni huono vain siksi ettei se täytä suomalaisia stereotypioita. yksi vieläkin merkittävämpi seikka on, että antti tuiskun lavashow on aivan eri luokkaa kuin kellään muulla artistilla suomessa, siihen ei voi kai kukaan väittää vastaan, vähän kansainvälistä fiilistä tällekin peräpohjolaan. miettikääpä mitä kuntoa, taitoa, lahjakkuutta ja harjoittelua vaatii tanssia sellasia koreografioita ja laulaa siihen mikkiin samaan aikaan, eikä istuskella jonkun humppabändin taustalla ja aukoa suuta playblackin tahtiin.

        Nyt tuli niin hyvä juttu vastaan, että siihen ei ole mitään lisäämistä.

        Homottelijoille olisi sen verran kuitenkin sanottavaa, että ovatko he olleet itse joitain akteja todistamassa, kun pystyvät sanomaan jostakin henkilöstä tuon epiteetin, homo.


    • marwil

      on aivan hirveen huono!!!!!!!!!

      • tosifani vuosimallia -61

        onnittelee sydämellisesti meidän poppari-Anttia. Hienoa työtä jälleen ja levyt on mahtavia. Säälittää nämä ainaiset Antin haukkujat, ne kun on takonu päätään seinään kohta 3 vuotta. Johan tuosta vähemmästäkin menee nuppi sekaisin. Nämä luuserit on huomioinut myös findancen kriitikko. Käykää lukemassa Antin haastattelu kyseisiltä sivuilta. Näille haukkujillehan nauraa kohta koko Suomen kansa, minä siinä ihan etunenässä!


    • onko teillä musiikkimaku pe...

      Jos vertaa johonkin Mikko Mäkeläiseen ja Antti Tuiskuun niin Mäkeläisellä miehen ääni ja Tuiskulla akan ääni ja laulutaidoissa on valovuoden ero.

    • Heidi92

      Rovaniemi levy on parempi ;) Tanssimusiikki Antilta menee jo vähän yli..

    • momindalen

      Ohhoh! Rispektii Antille! Ei voi kukaan ainakaan enää mussuttaa että "on niin helpolla tullu..." Tällanen ansaitaan vaan kovalla työllä! Eli keikkailulla ym. En siis todellakaan oo mikään Tuisku-fani, vaan yks niistä, jotka on "Antti Tuisku, öhöhöö", mutta ehkä pitää harkita asennetta uudestaan?.. :) Kunnioitusta kaikille taitaville ja ahkerille omaa juttua tekeville artisteille! Itsekin melkein taiteilija.. :) Levyistä en voi sanoa mitään, kun en oo kuullu, paitsi Sekaisin-biisin. Se on ihan hyvä, vaatii asennetta tehä noin ysäri biisi. :) Ja toimii tarkoituksessaan, eli tanssittamisessa. En ees tienny/muistanu, että Tuisku meinaa julkasta kaks levyä, oli sellanen luulo että tulee tuplalevy/ levy, jonka nimi vaan on New York-Rovaniemi (vai oliko se toisinpäin?.. anyways).
      Mutta kuinkas pitkään Tuiskun listamenestys jatkuu? Siinäpä vasta kysymys, mielenkiinnolla odotan vastausta!

    • Julia_Tuisku

      Olen kyllä tosi iloinen, kun Tuisku on ykkösenä ja kakkosena, itse hain levyt heti ilmestymis päivänä. Ja on pakko kyllä sanoa, että Antti on ylittänyt itsensä. Olen fanittanut Anttia koko hänen uransa ajan, mutta näin loistavia albumeita on odotettu, ei ainoastaan Antilta, vaan kaikilta suomalaisilta artisteilta! Jos itselläsi ei ole vielä levyjä, meneppä kauppaan ja osta ne. Et kadu.

    • tiinapiina

      antti tuisku on huono.......

    • tiinapiina

      ...antti tuisku on huono...se on lasten suosikki..

    • Stadin friidu

      Hyvät levyt. Ostin molemmat heti ilmestymispäivänä.

    • anni

      moi antti oot mun mielestä paras laulaja sori kun mun kamut sanoo et oot homo kun käytät tommosia vaatteita!!

    • H. Simpson

      ...ei kaupallista potentiaalia! Ja silti hölmö rahvas ostaa...

      • NoJust123456

        Perseestä koko antti tuisku. Pikkutytöt niitä levyjä ostelee. :S :S


      • Montako levyä olet myynyt?
        NoJust123456 kirjoitti:

        Perseestä koko antti tuisku. Pikkutytöt niitä levyjä ostelee. :S :S

        No se on loppujen lopuksi aivan sama kuka niitä levyjä ostelee.
        Se ei muuta sitä tosiasiaa, että Antti tekee enemmän rahaa
        kuin suurin osa näistä haukkujista, olkoot sitten tuote
        tai ei. Totuus on se, että Antti oli se josta haluttiin
        se tuote tehdä, eikä kenestäkään näistä päänaukojista,
        jotka tuskin saavat elämässään mitään erikoista aikaiseksi.
        Kunhan keskittyvät haukkumaan kaikkia jotka pärjäävät paremmin.

        Näistä homo-haukkumisista voisin sanoa sen verran, että
        ne ovat yhtä tyhjän kanssa. Täällä voi väittää olevansa
        vaikka Jumalan poika, mutta ei sillä ole mitään merkitystä
        ennen kuin lyödään todisteet pöytään. Jos joku siis
        väittää että Antti on homo, niin ei muuta kuin todistamaan
        asia. Muuten se kuulostaa vain kateellisien urpojen
        ininältä.


    • Storment!

      Onnea vaan Muiskulle! Montakohan albumia tällä viikolla tarvis myydä että listakärkeen menee.. 500? No joka tapauksessa Muiskun musiikki on paskaa, mutta kuka tykkää mistäkin...

    • Onnea Tuisku! Joku tuttu x)

      Mies on tehnyt suuren työn näitten levyjen eteen ja ansaitsee siitä kunniaa ja kiitosta :)

      ONNEA ANTTI!

    • Hogan Peter

      Kuten yksi radiotoimittaja sanoi, harva artisti on laittanut kahta eri levyä jakoon yhtäaikaa vaan tuplalevyn. Rahastuksen makua ilmassa. Kyllä tyhmät teinifanit ostaa molemmat, ei siitä ole epäilystäkään...

      • koirasl

        no, laitappa itte samalla mitalla...
        nykyään artistit ei pärjää keikkamyynnillään tääl fakin suomes, on se tietty levy-yhtiön piikkii paljoski, mut artisti ansaitsee ne vähäisetkin pennoset/centtoset nykypäivänä, kaikki kunnia antille, loistava persoona suomen musiikkirintamalle.. :)


    • aina fanisi

      Oli upea tavata sut idolini.Olet yhä edelleen se ihana kaveri kuin urasi alussa on upeaa nähdä miten panostat mm.ulkonäköösi se kun on suomalaisilta niin miehiltä kuin. naisilta ihan hakusessa.on ilo katsella sua.älä piittaa kateellisten suomijunttien kommenteista anna palaa vaan linjasi on upea ja se työ mitä uhraat myös ulkoiseen habitukseesi on arvostettavaa.Toivottavasti muut Suomalaiset törkymöykky-laulajat ottaisivat sinusta oppia.Kiitos Antti olet lahja Suomelle.

    • milton

      en pidä musiikistaan, mutta kyseessä on varsin sympaattinen kaveri joka on ihan hyvä siinä mitä tekee. Ja noista ikävistä kommenteista sanoisin sen verran että kateellisten panettelua.

    • keksa

      antti tuisku on syvältä perseestä se on siinä.

      • huoh

        Olla sieltä syvältä perseestä? voi elämä!
        helvetti tommosia mussuttajia.

        GET A FUCKING LIFE.


    • massaviihteensä

      asdf

    • wqvirgin

      Pikku märkä pillut niitä ostelee, eikä kunnon ihmiset!jos tolla lauluäänellä niin huh hu huh ei oo nuottikorvaa ollenkaan!taas menee suomi maine yhen homon takii/peräruiske anan!.

      • huoh

        Liikaa vihaa


      • KAROLIINA
        huoh kirjoitti:

        Liikaa vihaa

        purkaa vihansa täällä kuin tehdä se jossain muualla, olen oikein mielenkiinnolla seurannut näitä keskustelu palstoja ja tullut siihen tulokseen että antaa ihmisten kirjoitella pahaa oloansa pois jos veetyttää ja on tarve siihen,oli nyt sitten Tuisku kyseessä tai mikä muu asia tahansa antaa ihmisten laittaa mielipiteitään koska joskus ne tekevät sen vain sen takia että saavat toiset ärsyyntymään vielä enemmän ja näin saavat kaikki päästellä höyryjään ulos täällä..;)


    • Antti on tuote. Musa on samaa peruspaskapurkkapissispoppia mitä tungetaan ulos joka tuutista. Toki se tekee rahaa ja on keksiny hyvän markkinaraon.. Söpö naama, tinttitukka ja maailmaa parantavat luritukset... kas kummaa että myy tälle nykyteinimassalle. Tosin kyllä näin hyvin leivottu julkkis saakin myydä, että kattaa kulunsa.

      Näitä on tusinassa kolmetoista.

      • minulle ne

        12 muuta.


      • huoh

        Häiritseekö se sinun elämänrytmiäsi?
        ei.


      • huoh kirjoitti:

        Häiritseekö se sinun elämänrytmiäsi?
        ei.

        Ai hei.. anteeksi... anteeksi oikeesti. Mä olin jo siinä uskossa, että tää oli tämä.. miks tätä nyt sanottiin.. keskustelupalsta. Tiäks? Semmonen mihin saa laittaa mielipiteensä asiasta kun asiasta. Sori hei oikeesti. Ota tosta hei vähä purkkaa ja light siideriä.


    • jätkä!!!!

      homo rahastaa teini tytöillä, kai sen tyhmempikin jo tajuaa?!?!?! idiootti tekee kaks levyä kun tietää että tennarit ostaa onnessaan kummatkin! ja miks rovaniemi nimi? ehei, ei sen takia kun on ite sieltä vaan kun koko jätkä on MATKIJA muistaako kukaan sellaista kun apulanta heinola 10?! oisko siitä otettu ;)

      • huoh

        Hyvin vahvasti epäilen että ei ole otettu mistään helvetin Apiksen levyistä mallia...
        On valtavasti levyjä missä käytetään paikkakuntien nimiä....

        On se niin kauheeta...


      • hakkma14

        Heinolassa jyrää, Valtatie 66, Matkalla Kaamaseen, Mäntsälä mielessäin, voihan Vesivehmaan jenkka noita sun assosiaatioitasi.Ne ovat todellisia älyn väläyksiä.


      • Mörkö Fantti

        Jos homma pelittää, antaa pelittää! *Go Antti! :D
        Ei pidä katsoa asioitra niin otsa rypyssä ja ottaa asioita(varsinkaan tällaisia) niin vakavasti! Antaa pojan laulaa kun näköjään ihmiset tykkää! :)


    • huoh

      On se kyllä surullista että jonkin Antti Tuiskun takia täytyy yöunensa menettää.
      Kertoo elämättömästä elämästä, kun tälläsiin pikkujuttuihin keskitytään.

      Naurettavaa.

      Kun toisia haukutaan paskoiksi, kertoo omasta vihamielisyydestä,ahdasmielisyydestä ja paskamaisesta luonteesta.

      Ei niinkään kehumista siinäkään.

      tsemppiä sinne. hyvin kulkee.

    • paskoilta

      ottakaa ny järki käteen suomalaiset!!! antti tuiskua kuuntelette??? pistäkää ny viä soimaan koko idols levy..ei herran jessus sentään

    • pikku-iiro vain 12vee

      Antti tuisku o PASKA!!!

    • Terhi

      Lveyllä oli 2 ok laulua, loput huttua. Mutta mitä voi odottaa levyltä jota on hehkutellu aivan liikaa..

      • poika se on

        pikkupillut haaveilee Antista niin kauan kunnes ne tajuaa että Anttia kiinostaa vaan miesten pylly. Ja sitten romahtaa levymyynti ja Antti tekee sillanpäät ja tulee kaapista. Jarille nostan hattua kun oli mies ja teki sen, mutta antti ei taida vielä uskaltaa...Vaikuttaa katos hieman levymyyntiin.


      • Heli
        poika se on kirjoitti:

        pikkupillut haaveilee Antista niin kauan kunnes ne tajuaa että Anttia kiinostaa vaan miesten pylly. Ja sitten romahtaa levymyynti ja Antti tekee sillanpäät ja tulee kaapista. Jarille nostan hattua kun oli mies ja teki sen, mutta antti ei taida vielä uskaltaa...Vaikuttaa katos hieman levymyyntiin.

        että joku kirjoittaa tällä tavalla ja tulihan se sieltä. Tämä seksuaalinen suuntautuminen on sitten niiiiiin kovin tärkeä asia noille miehille, voi voi.

        En itse kuuntele Anttia enkä yleensä suomalaista, mutta kyllä musta on hienoa, että Antti pärjää ja onhan se sellainen vähän erilainen kuin tavallinen suomalaisjuntti noin muutenkin.


      • Oskari Olematon
        Heli kirjoitti:

        että joku kirjoittaa tällä tavalla ja tulihan se sieltä. Tämä seksuaalinen suuntautuminen on sitten niiiiiin kovin tärkeä asia noille miehille, voi voi.

        En itse kuuntele Anttia enkä yleensä suomalaista, mutta kyllä musta on hienoa, että Antti pärjää ja onhan se sellainen vähän erilainen kuin tavallinen suomalaisjuntti noin muutenkin.

        Mä olen ainakin aina tykännyt Jari Sillanpäästä, eikä se muuttunut ulostulon takia. Sellaisia positiivisia artisteja pitäisi olla enemmänkin. Ei mulla siis mitään varsinaisesti näitä perämiehiä vastaan ole--naurattaa vaan, että aiemmin keski-ikäiset naiset kuolasivat Jarin perään, ja nyt sama pikkutyttöjen ja Tuiskun kanssa. Ette te akat koskaan opi...


    • Draw

      Minä ammun itteni.

      • tätä oon

        oottanu,heippa!


      • Draw
        tätä oon kirjoitti:

        oottanu,heippa!

        *pam*


        ...


    • elämä lymyilee

      Kiitos Antti! Kiitos pikkutytöt! Teitte vanhasta, hyvästä sanonnasta totta aivan uudella tavalla.

    • ahmed ahne

      Tässä taas nuorisoa bluffataan. Levyä myydään jakeluportaaseen ennakkoon siten, että saadaan tilastollisesti pontentiaalisemmalle tähdenlennolle paras mahdollinen hype ja noste. Kansa kuvittelee että ooh sitä myydään ihan vitusti, kun todellisuus on että "jo kultaa myyneet" levyt jaävät supermarkettien levyhyllyille ja varastoihin.


      Suomessa on paljon pikkubändejä, jotka hyödyntävät vähän samankaltaista kikkaa singlelistalla. Bändi ostaa omia singlejään ison satsin, ja koska singlemyynti on Suomessa olematonta, niin kiekko pamahtaa viikoksi listasijoille. Ja paska yhtye turhaan julkisuuteen "lupaavalla" materiaalillaan.

      • ihmettelyä

        Eikös levymyynnissä tarkoitus nimenomaan ole myydä levyjä mahd. paljon jakeluportaaseen. Pointti on se, kuinka paljon jakeluporras levyjä ostaa. Ei levy-yhtiöt tee päätöstä levyjen myyntimääristä. Ei taida sulla olla homma ihan hanskassa. Tämä myyntilista perustuu nimenomaan niihin tietoihin, kuinka paljon levyä on myyty jakeluportaasta eteenpäin! Otappa asioista selvää, ennenkuin täällä "fiksuuttasi" esittelet.


      • ...
        ihmettelyä kirjoitti:

        Eikös levymyynnissä tarkoitus nimenomaan ole myydä levyjä mahd. paljon jakeluportaaseen. Pointti on se, kuinka paljon jakeluporras levyjä ostaa. Ei levy-yhtiöt tee päätöstä levyjen myyntimääristä. Ei taida sulla olla homma ihan hanskassa. Tämä myyntilista perustuu nimenomaan niihin tietoihin, kuinka paljon levyä on myyty jakeluportaasta eteenpäin! Otappa asioista selvää, ennenkuin täällä "fiksuuttasi" esittelet.

        muute ole. kultalevyn voi nimenomaan saada ja listalle päästä tolla perusteella, että jotkut anttilat sun muut ostaa tuhansia levyjä. eri asia on se kuinka paljon niitä on kaupoista myyty ihmisille.

        esim. tämän päivän aamulehti kertoo, että levyjä on kauppoihin mennyt 25 000 kpl. niillä se listasijoitus on hankittu. todellisia myyntilukuja ei tiedä vielä kukaan.

        onhan näitä ennenkin nähty. popstars ja muita bändejä. ovat saaneet kultalevyjä ja todellisuudessa kauppojen varastot on täynnä levyjä, joita sitte muutaman kuukauden päästä myydään eurolla.


      • friikus
        ... kirjoitti:

        muute ole. kultalevyn voi nimenomaan saada ja listalle päästä tolla perusteella, että jotkut anttilat sun muut ostaa tuhansia levyjä. eri asia on se kuinka paljon niitä on kaupoista myyty ihmisille.

        esim. tämän päivän aamulehti kertoo, että levyjä on kauppoihin mennyt 25 000 kpl. niillä se listasijoitus on hankittu. todellisia myyntilukuja ei tiedä vielä kukaan.

        onhan näitä ennenkin nähty. popstars ja muita bändejä. ovat saaneet kultalevyjä ja todellisuudessa kauppojen varastot on täynnä levyjä, joita sitte muutaman kuukauden päästä myydään eurolla.

        eipä muuten tuokaan kyllä tässä tapauksesa pidä paikkaansa, Antin levyjä oli jo ennakkoon varattu lähes kultalevyjen verran!

        Eli älä nyt vertaa Antti Tuiskua johonkin IND-X:n , tai mitä niitä kummajaisii nyt olikaan...


      • sellaista mikä ei ole
        ... kirjoitti:

        muute ole. kultalevyn voi nimenomaan saada ja listalle päästä tolla perusteella, että jotkut anttilat sun muut ostaa tuhansia levyjä. eri asia on se kuinka paljon niitä on kaupoista myyty ihmisille.

        esim. tämän päivän aamulehti kertoo, että levyjä on kauppoihin mennyt 25 000 kpl. niillä se listasijoitus on hankittu. todellisia myyntilukuja ei tiedä vielä kukaan.

        onhan näitä ennenkin nähty. popstars ja muita bändejä. ovat saaneet kultalevyjä ja todellisuudessa kauppojen varastot on täynnä levyjä, joita sitte muutaman kuukauden päästä myydään eurolla.

        totta.Muistatko kun Indexin pojat pokkas etukäteen platinaa yli 30 000 kappaleen myynnistä,eli levyjä oli myyty kauppoihin tuo määrä.Mutta kun ensimmäinen top 40 lista-ohjelma tuli viikko levyjen ilmestymisien jälkeen,siellä pojat komeilivat vasta sijalla 23.Eli top 40 perustuu levymyyntiin kaupoista asiakkaille,ei kauppoihin ostettuhin myyntimääriin.Elikkä Antin 2 levyä olivat viime viikon myydyimmät albumit kaupoista asiakkaille.


    • Gia83

      Pelkkää rahastusta! Sattuipas melko hyvin joulumarkkinoille noi levyt... jaa, ja miksköhän... No siks et isit ja äitit saa kaivaa tuplasti kuvettaan ku ostelevat niitä kersoilleen jotka niitä pyytää joululahjaks!! Eikö yks albumi ois riittäny..? öö... Kattokaas vaan ni vielä pukkaa jonku joululevynki markkinoille... Ja kohta tulee kokoelmalevy... Älytöntä rahastusta! Respectii OIKEILLE artisteille ja musantekijöille!!

      • joulumarkkinat

        lokakuun alussa?haloo nuija!


      • joulumarkkinat kirjoitti:

        lokakuun alussa?haloo nuija!

        Itseasiassa kaupan alalla alkaa... Vaikka vielä ei tonttuja ja joulukoristeita näykkään.


    • piraatin ostaja

      Miltä Antin uudet albumit kuulostavat?

      Suoraan kysymykseen suora vastaus:
      RAHASTUKSELTA, ei miltään muulta!!!!

    • Muuanpa vain

      Ihan kiva, että joku nuorempikin välillä pärjää, eikä vain 5-kymppiset elämäänsä kylästyneet rasvamahat.

    • 55-vuotias

      Hienoa! Antti jyrää kaikista kateellisista mielipiteistä huolimatta.

      Ainahan hyvän näköisiä on haukuttu homoiksi, ja kuka sitä tekevät? No tietenkin vahemmän hyvän näköiset skundit.

      Antti on osoittanut epäilijöille, että he ovat väärässä. Antti on Idols:in moraalinen voittaja.

    • naurattaa/itkettää

      Suomi24 keskustelun taso:

      Antti on ykkönen (kakkonen)

      voi vittu saat* pr*
      vit* h**o
      H**O se on
      saunan taakse ja...
      rahastusta prkl
      huono
      tosi huono, h**ö
      jne.

      Menkääpä itteenne ja miettikää minne se järkikulta on eksynyt, vai onko sitä koskaan syntymässä edes annettu? Ettekö koskaan kykene olemaan vilpittömän iloisia toisen ihmisen menestymisestä? Tällainen on enemmän kuin huolestuttavaa...

      • tälläiset

        tiukkapipoiset ja aikoinaan liian pieniä kenkiä käyttäneet osaa antaa arvoa hiukankaan menestyvälle toiselle suomalaiselle ihmiselle, alas painaminen alkaa välittömästi.


    • Öövini

      suamalaasilla musiikin suhteen,oikeen rappiotila.Kuunnelkaa 70-luvun heviä,siinä on kunnon musaa!

    • jojojojoj

      nyt ne hokasee että tehdään smurffit vol 134 ja smurffit vol 135 ja laitetaan ne joulumyyntiin. vähän sama asia kun tää tuiskun kaks levyä....

    • Unto Kuutamo
      • aina jakanut

        kansan kahtia.Toiset tykkää,toiset ei voi sietää.Tämä kyseinen arvostelija kuuluu jälkimmäiseen katekoriaan.Ei se sen vakavampaa ole.


      • on!!
        aina jakanut kirjoitti:

        kansan kahtia.Toiset tykkää,toiset ei voi sietää.Tämä kyseinen arvostelija kuuluu jälkimmäiseen katekoriaan.Ei se sen vakavampaa ole.

        Ja varsinkin kun tämän kriitikkotyypin tietää, on kritiikki vähintäänkin ilkeää. Muilta kriitikoilta on arvostelu ollut erittäin positiivista :).


    • fazonk

      justiinsa joo.Ikävä kyllä saapi paljon radiosoittoa jopa ns. rock-kanavilla.
      Järkyttävää hempeilyroskaa ja nyt oikein
      tisco löytynyt madonnan jalanjäljissä !
      Pitäkää hyvänänne ja kärsikää !

    • Antti Tuisku munaruisku

      Ne kuullostaa ihan homohintin laulamilta niinkuin ne onkin !!

      • laulaa

        etkö sä kuullut sillon jo kisojen aikana kun tuomarit totes yhteen ääneen et voi voi kun antti sä et osaa laulaa...
        kävisit joskus livekeikalla kun poika joutuu vetämään ilman taustalaulajia ja muita apuja niin ei kestä poika edes nuotissa...vitun pelle koko jätkä!


    • minä-täällä-vaan

      Tykkään tosi paljon Antti Tuisku New York levystä ja Rovaniemi on tosi hyvä kans. En tykännyt Antista alussa mut nää levyt on tosi hyvii kanttii ostaan

    • Emputtajah

      Antin albumit kuulostavat karmeilta.

      • ihaillut

        tällaisia verbaalisia lahjakkuuksia, jotka kykenevät moninaisin sanakääntein, värikkäästi ja tyhjentävästi perustelemaan mielipiteensä. Jatka samaan tyyliin, näitä on ilo lukea!


    • Antti fani<3

      Antti on ihan paras

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe