Uutta forumia hallitaan terrorilla

ikinössö

Antti Tuiskun uusien kotisivujen forumia hallitaan terrorin avulla. Viestejä poistellaan, aiheita kielletään, ylläpidolta ei tule vastauksia kysymyksiin, asiallista palautetta ei oteta vastaan ja käyttäjien kimppuun käydään sekä henkisellä tasolla että netin em. keinoin netin kautta. Mielivaltaisia porttikieltoja jaellaan kuin se olisi arkipäivää. Käyttäjiä pidetään vallassa pelon avulla.

Kiellettyjen aiheiden listalla ovat muun muassa seksi ja päihteet (vaikka Antti laulaakin menevänsä "biitistä sekaisin" ja Seiskan mukaan käy baarissa harva se viikko, tosin näitä on spekuloitu myös syiksi tuohon kieltoon). Uskonnosta ja politiikasta ei aiemmin saanut myöskään keskustella, mutta nyt sääntöjä on muokattu sen verran että niistä voi käydä "kiihkotonta" keskustelua. Mitä se ikinä tarkoittaakaan, se jää näillä näkymin ylläpidon päätettäväksi.

Miten forumin käyttäjiä voidaan sortaa tuolla tavalla nyky-Suomessa, jossa vallitsee sekä mielipiteen- että sananvapaus? Tärkeinpänä kysymyksenä; tietääkö Anttia tästä ja hyväksyykö hän sen?

8

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieltäjä

      "Kiellettyjen aiheiden listalla ovat muun muassa seksi ja päihteet (vaikka Antti laulaakin menevänsä "biitistä sekaisin" "

      Oletkohan käsittänyt väärin mitä tarkoittaa mennä "biitistä" sekaisin ??? Vinkkinä että ei liity päihteisiin milläänlailla. Yleensäottaen tuosta kiellosta että lienee ihan paikallaan kun ottaa huomioon että valtaosa forumilla kävijöistä on alaikäisiä tyttöjä.

      • ikinössö

        Jep, biitti on slangitermi huumeille. (Olisiko peräti ollut jollekin tietylle huumeelle, joku tarkemmin tietävä tarkentakoon jos haluaa).


      • kieltäjä
        ikinössö kirjoitti:

        Jep, biitti on slangitermi huumeille. (Olisiko peräti ollut jollekin tietylle huumeelle, joku tarkemmin tietävä tarkentakoon jos haluaa).

        Voihan noita sanoja kierrellä tuolla tavalla mutta totuus on että ihan musiikin biittiä siinä tarkoitetaan.


      • kieltäjä
        ikinössö kirjoitti:

        Jep, biitti on slangitermi huumeille. (Olisiko peräti ollut jollekin tietylle huumeelle, joku tarkemmin tietävä tarkentakoon jos haluaa).

        Biitti = nuuskatupakka, ei huume vaikka taitaakin olla kiellettyä Suomessa nykyään mutta kuten edellä sanoin.....


      • ikinössö
        kieltäjä kirjoitti:

        Biitti = nuuskatupakka, ei huume vaikka taitaakin olla kiellettyä Suomessa nykyään mutta kuten edellä sanoin.....

        Menee silti päihteiden määritteen alle, eikö menekin? Vai miten se määritellään?

        Olet oikeassa siinä, että pitäähän siellä forumilla vähän katsoa noiden nuorempien käyttäjien parasta, mutta hillitön sananvapauden rajoittaminen ei ole hyväksi kenellekään.


      • yksinkertaset

        HALOO!!!!!

        Biitti on englantia ja tarkoittaa kappaletta eli biisiä ja siitä sellasta miten sen nyt muotoilis järkevästi...no kuiteskin.

        Jokatapauksessa se tarkoittaa musaa.Tollot!

        No miksi sitten pitäis keskustella huumeista jossain palstalla?Parempi niin ettei saa,koska sielä sitten vois tulla vinkkejä mistä niitä saa tai jotain muuta sellasta.sielä kun kuiteskin pääasiassa keskustelevat lapset.

        Ja jos se sivu on Antin sivut,niin järki sen jo sanoo,että sielä keskustellaan vain henkilön ammatti asioissa liittyviin asioihin.

        Politiikka ja seksi ymvoi sitten keskustella ihan omilla saiteilla


    • Nettihän

      pursuaa sivuja joissa voit käydä juttelemassa seksistä,politiikasta tai uskonnosta.Mene vaikka jonkun toisen artistin kotisivuille puimaan seksistä jos siitä täytyy kirjoitella.Itse tykkään Antin uusista sivuista ja uudesta foorumista.Hyvä että kuria pidetään,edellinen foorumi oli katastrofi.Ne muutamat seksistä,politiikasta ja uskonnosta höpöttelijät voivat minun puolestani siirtyä viisastelemaan muualle.

    • adidasmies

      Aivan niin kuin oisin
      mennyt pimpistä sekaisin
      tänä yönä voisin
      loputtomiin nussii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe