"Huipulla Tuiskuaa"
6
611
Vastaukset
- Rovaniemen
pojat osaa!!! Hyvä Rovaniemi.ps. Souvarit, Tuisku ja Lordi. Minä pidän kaikista.
- sitäkö se
on että aina tuiskuttaa. Olenkin jo ihmetellyt tuota Tuiskun hymytöntä naamaa. Siis laulaja joka on niin tosissaan että unohtaa hymyillä. Pääsasia näyttää Tuiskulla olevan että kaikki liikkeet vaan menee nappiin. Esityksistä puuttuu se, mä nautin tästä ilme. Liikkeisiin on kai keskityttävä niin tosissaan että se muu unohtuu.
- Fani.....
Tässä se nähdään ettei Idols-voittaja ole parhaiten menestyvä voittonsa jälkeen..sijoilta 2-> tulee ne tosi huiput!
Kuten nyt viimeksikin..mitä on Ilkka Jääskeläinen saanut aikaseksi, ei mitään! Kun taas Katri Y - listojen kärjessä. - Haitarimies
Onkos tällä tanssilevyllä jenkkaa, humppaa ja valssia haitarisooloineen? Muuten en levyä osta!
- kuinka
Mitenkäs se Tuisku liittyy iskelmään?
- levyistä
ON iskelmä voittoinen, kuulema. Huomenna minäkin olen viisaampi, saan levyt itselle. Onnea Antille, loistopoika,alun alkaen olen ihaillut Hänen työskentelyään. Hymynaama ja suloinen kuin mikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422