Moi!
Olen aikeissa ostaa Fiat Brava 1.8l. Onko Fiat hyvä auto, kertokaapa.
Kiitos ja turvallista matkaa!
Onko Brava hyvä?
7
1825
Vastaukset
- juc
Kyllä fiat on ihan jees auto. 90-luvulla ruostesuojaus parantunut tosi paljon ja osat on halpoja.oon ittekkin aatellut tollasta bravaa. Edellinen autoni vuoden 95 tipo anto fiiusta ihan hyvän kuvan mutta sitten se ruttaantu kolarissa.
- tojuha
mulla on 2001 mallinen 1,2litranen brava jolla on nyt ajettu n.95000km siitä olen itse ajanut noin 30000km ainoastaan öljyt ja suodattimet on vaihdettu mitään remonttia ei ole tarvinnut tehdä,olen ollut tosi tyytyväinen menee pienellä bensa määrällä n.6,0litraa/100km.Voin kyllä suositella.
Paitsi että vuosiluku on mulla 1999, itse ajetut kilometrit 20 tuhatta, korjauksia pakoputki ja konepellin tukivarren kiinnitys.
- Bravo 1,6 ELX
Olen ollut tosi tyytyväinen omaan Bravo 1.6:seen vm-01. Mittarissa 105tkm. Itse oon ajannut 20tkm. Edellinen omistaja sanoi käy kuin sveitsiläinen kello, varma peli. Katso www.ftcf.org eli Fiat Tuning Club Finland, sieltä löydät mm. Bravo(a)oman osaston ja osto ohjeita.
- lepa69
heikko kohta ritinä ja rätinä.
- Brava -97
Löytyy 1.6 litraisesta 1997 Bravasta. Vikoja on aika pitkä lista. Auto tuli taloon v. 1999 ja silloin oli ajettu tasan 50tkm. Nyt on mittarissa 150 tkm ja vikoja on ollut lähemmäs 4000€:n edestä.
Heti alkuun meni pakari. Nykyinen pakari on ollut vuoden kiini, eli 2 pakoputkea mennyt vaihtoon. Airbagin merkkivalo varoittelee silloin tällöin ja se täytyy käydä kuittaamassa pois. Takapään puslat on mennyt vaihtoon, renkaassa oli sivusuunnassa n. 5cm klappi. Lohkolämmitin ei tykkää oikein pelata. Kaikkea pientä kivaa ollut melkein kokoajan ja nyt tänä vuonna tuli sitten isompi lasku.
Tyhjäkäynti röprötti ja kiihdytyksissä pirteys kateissa. Tulpat vaihtoon, ei auttanut. Ruiskujen puhdistus ja kaasuläpän puhdistus, ei auttanut. Kone ei myöskään antanut mitään virheilmoitusta.
Auto moottorikorjaamolle/koneistamolle ja vian selvitykseen. Puristuspaineet ok. Kansi pois ja totuus paljastui. Nokka-akseli oli kulunut toisesta päästä niin, että nokkia ei ollut yhdelle pytylle ollenkaan jäljellä. Uusi akseli paikalleen ja vika poistui.
Mainittakoon se, että merkkikorjaamon arvio oli remontista yli 1500€. Korjaus maksoi nyt 700€...
Pientä vikaa siis lähes kokoajan ja nyt syksyllä auto lähteekin vaihtoon. Eihän siitä mitään saa, mutta enää sitä ei jaksa katsella.- Brava 80 Sensazion -98 1.4
Mulle kävi just noin, nokka-akseli kulunut niin, että yksi pytty pois pelistä. Ei paineita ollenkaan. Korjausarviointi yli 1500 euroo. Eikä edes merkkikorjaamolla. Ostitko uuden nokka-akselin? Mitä maksoi? 700 euron korjaus kuulostaa inhimilliseltä. Löytyykö -98:iin käytettyä nokkaa mistään? 12 venttiiliä. Pitäisi saada pikana kuntoon. Ja välittömästi myyntiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922