Onko Brava hyvä?

Mats

Moi!

Olen aikeissa ostaa Fiat Brava 1.8l. Onko Fiat hyvä auto, kertokaapa.

Kiitos ja turvallista matkaa!

7

1839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juc

Kyllä fiat on ihan jees auto. 90-luvulla ruostesuojaus parantunut tosi paljon ja osat on halpoja.oon ittekkin aatellut tollasta bravaa. Edellinen autoni vuoden 95 tipo anto fiiusta ihan hyvän kuvan mutta sitten se ruttaantu kolarissa.

• tojuha

mulla on 2001 mallinen 1,2litranen brava jolla on nyt ajettu n.95000km siitä olen itse ajanut noin 30000km ainoastaan öljyt ja suodattimet on vaihdettu mitään remonttia ei ole tarvinnut tehdä,olen ollut tosi tyytyväinen menee pienellä bensa määrällä n.6,0litraa/100km.Voin kyllä suositella.

• Paitsi että vuosiluku on mulla 1999, itse ajetut kilometrit 20 tuhatta, korjauksia pakoputki ja konepellin tukivarren kiinnitys.

• Bravo 1,6 ELX

Olen ollut tosi tyytyväinen omaan Bravo 1.6:seen vm-01. Mittarissa 105tkm. Itse oon ajannut 20tkm. Edellinen omistaja sanoi käy kuin sveitsiläinen kello, varma peli. Katso www.ftcf.org eli Fiat Tuning Club Finland, sieltä löydät mm. Bravo(a)oman osaston ja osto ohjeita.

• lepa69

heikko kohta ritinä ja rätinä.

• Brava -97

Löytyy 1.6 litraisesta 1997 Bravasta. Vikoja on aika pitkä lista. Auto tuli taloon v. 1999 ja silloin oli ajettu tasan 50tkm. Nyt on mittarissa 150 tkm ja vikoja on ollut lähemmäs 4000€:n edestä.
      Heti alkuun meni pakari. Nykyinen pakari on ollut vuoden kiini, eli 2 pakoputkea mennyt vaihtoon. Airbagin merkkivalo varoittelee silloin tällöin ja se täytyy käydä kuittaamassa pois. Takapään puslat on mennyt vaihtoon, renkaassa oli sivusuunnassa n. 5cm klappi. Lohkolämmitin ei tykkää oikein pelata. Kaikkea pientä kivaa ollut melkein kokoajan ja nyt tänä vuonna tuli sitten isompi lasku.
      Tyhjäkäynti röprötti ja kiihdytyksissä pirteys kateissa. Tulpat vaihtoon, ei auttanut. Ruiskujen puhdistus ja kaasuläpän puhdistus, ei auttanut. Kone ei myöskään antanut mitään virheilmoitusta.
      Auto moottorikorjaamolle/koneistamolle ja vian selvitykseen. Puristuspaineet ok. Kansi pois ja totuus paljastui. Nokka-akseli oli kulunut toisesta päästä niin, että nokkia ei ollut yhdelle pytylle ollenkaan jäljellä. Uusi akseli paikalleen ja vika poistui.
      Mainittakoon se, että merkkikorjaamon arvio oli remontista yli 1500€. Korjaus maksoi nyt 700€...
      Pientä vikaa siis lähes kokoajan ja nyt syksyllä auto lähteekin vaihtoon. Eihän siitä mitään saa, mutta enää sitä ei jaksa katsella.

• Brava 80 Sensazion -98 1.4

Mulle kävi just noin, nokka-akseli kulunut niin, että yksi pytty pois pelistä. Ei paineita ollenkaan. Korjausarviointi yli 1500 euroo. Eikä edes merkkikorjaamolla. Ostitko uuden nokka-akselin? Mitä maksoi? 700 euron korjaus kuulostaa inhimilliseltä. Löytyykö -98:iin käytettyä nokkaa mistään? 12 venttiiliä. Pitäisi saada pikana kuntoon. Ja välittömästi myyntiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      279
      2548
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1364
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1241
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1241
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1185
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      97
      1178
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1042
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      946
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      890
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      797
    Aihe