kadotettu sormus

Lilian

Hei! Osaako kukaan kertoa, mikä merkitys on unellani, joka on nyt toistunut 2 kertaa parin viikon sisällä? Kadotan unessa kalliin sormuksen. Edellisessä unessa kadotin keltakultaisen sormuksen, jossa on 5 sinisafiiria rivissä. Sitten löysin sen, mutta 2 safiiria oli pudonnut. Kysyin unessa kultasepänliikkeestä, mitä maksaa uusien istutus. Sain vastauksen, että 550€! Nyt näin viime yönä unta, että kadotin valkokultaisen Diana-sormuksen.Paikallisen apteekin farmaseutti näytti unessa minulle, että jossain ilmoitustaululla oli pieni keltakultainen Diana sormus.Se ei kuitenkaan ollut minun. Se oli hyvin pieni. Itkin unessa sormuksen katoamista.
Molemmat on mieheni ostanut. Meillä on hyvä suhde. Ei riitoja. Muista asioista johtuen elämässäni on ollut iso kriisi tänä kesänä. Ei liity mieheeni.

5

3689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti sitä

      että unesi on vakava varoitus.


      sormuksiesi katoaminen on materiaalinen menetys, eikä kuvaa miehesi henkistä menettämistä tai rakkauden vähenemistä jota nyt pelkäät, mutta jota arvotat väärin, eli pelkällä rahalla. Unesi on todella vakava varoitus.

      Näen tässä myös pettymyksen ja eksymisen (farmaseutin neuvoma väärä sormus), mutta pettymys ei ole sitä että materiaalinen arvomaailma on katoamassa, vaan sitä huomiota että et osaa arvostaa miestäsi. Eksyminen tarkoittaa sitä ettet löydä siihen keinoja. Tuo ei ole huono asia koska eksymisen huomaaminen tarkoittaa sitä että oikeaa reittiä lähdetään etsimään.

      Unesi kuvaa siis sitä, että sinun on arvotettava miehesi hänen ostamiensa lahjojen yläpuolelle. Miehesi rakkaus ei ole hänen ostamiensa kalliiden lahjojen hinta, eikä sinun tulisi arvostaa sormuksia niiden hinnan takia, vaan sen vuoksi että ne ovat miehesi sinulle antamia (eli vanha sanonta "ajatus on tärkein" on tässä hyvä miettimisen aihe!) Jos olisit saanut kaksi sormusta, toisen kalliin timanttisormuksen ystävältäsi, ja toisen arvottoman tuohisormuksen mieheltäsi, mutta puhtaasta rakkaudesta, tuohisormus olisi kalliimpi kuin kalleinkaan timanttisormus. Sen vuoksi katoaminen pelottaa sinua, koska luulet miehesi suuttuvan siitä että hänen kauniit ja kalliit lahjansa ovat kadonneet. Sinulla on kuitenkin tärkeämpi omaisuus joka ei ole kadonnut, ja se on miehesi ja hänen rakkautensa.

      Unesi on todella vakava varoitus, enkä yhtään ihmettele että se on toistunut jo kaksi kertaa ja kolmannella kerralla menetit taas jotain lisää! Tästä kertoo sekin, että löydettyäsi sormuksen (pelkkää materiaa), sinä olit menettänyt siitä jotain arvokasta (jonka arvotit jälleen pelkällä materialla 550 euron hintaan!) Niiden menetettyjen osien oikea hinta ei tule lähellekään tuota kultasepän ilmoittamaa hintaa, etkä niitä saa rahalla takaisin. Puuttuvat sormuksen osat eivät ole safiireja, vaan ne ovat osat teidän suhteestanne, jotka tulet menettämään jos mittaat rakkautta rahalla. Mieti todella mitä tuo merkitsee ennenkuin se on liian myöhäistä!

      Voitko ostaa miehesi rakkautta rahalla? Voitko mitata auringonpaistetta tai kukkien kasvamista rahalla?

      Kun farmaseutti (Mieti eroa: Farmaseutti osaa pelkästään antaa lääkettä oireisiin, lääkäri osaa parantaa oireiden syyt!) neuvoi sinut ilmoitustaululle jossa oli pieni sormus, tarkoitti se sitä että petyit ja huomasit olevasi eksyksissä ja epätoivoinen. Et ymmärrä tätä vielä, mutta kohta ymmärrät syyn miksi näin kävi.

      Jos olisit vienyt pienen sormuksen kultasepänliikkeeseen, olisi sormus ollut samanhintainen, mutta kuitenkin täysin arvoton. Toivottavasti jo ymmärrät, että sama rahamäärä ei korvaa miehesi rakkautta ja ajatusta!

      Mieti tarkkaan mitä tuossa sanoin, älä ota sitä loukkauksena, vaan ota se haasteeksi kasvamisessa. Älä välitä kalliiden lahjojen menettämistä jos sinulla on kallein lahja maailmassa, rakastava mies. Tämän lukemisen jälkeen halaa miestäsi pitkään ja sano sitten rakastavasi häntä.

      Nuku seuraava yösi rauhassa!

    • Maarihelen

      Onpas tuo Diana sormus kohtalokas, kun minäkin olen jo useasti unessani sen kadottanut ja siitä syystä kovin ahdistunut olo ollut sinä yönä, mutta olen sen kyllä löytänyt. Toisenlainen taustani kylläkin, kun leskenä elelen. Olisi pitänyt laittaa kait pvm:t ylös niistä öistä, kun tuntuu, että taustalla on ollut rakkaan ystävän ja minun välinen konflikti juuri silloin. Entiedä edellisistä unista oliko niin, mutta nyt viimeksi kyllä.

    • Anonyymi

      näin unta,että olin metsässä ja sormus putosi sormesta ,enkä löytänyt sitä,vaikka etsin ja hain..jokin valkoisiin pukeutunut ihminen tuli siihen eteen ja viitallaan heilautti ja sitten poistui... en tiedä,oliko enneuni,mutta vaimoni halusi erota seuraavana iltana ja aloittaa ,jatkaa elämää täysin muualla yksin..ilman miestä... että tämä vaan laittanut ihmettelemään.. kannan sormusta..mutta toisessa kädessä.

    • Anonyymi

      No, olipa varmasti ahdistava uni. Usein tällaiset unet johtuvat ehkä pelosta, että niin voi tapahtua. Ne ovat kalliita ja sen lisäksi niillä on suuri tunnearvo. Eli ehkä unessa pistettiin nämä kaksi asiaa vastakkain. Sinulle ehkä alitajunnassasi kerrottiin, että rakkautesi on paljon jotakin enemmän kuin vain pelkkä materiaalinen rikkaus. Sinä itkit sormusten häviämistä, joka toki riipaisee, mutta ihan oikeassa elämässä sinun ihmissuhteesi voi hyvin. Ja myös sormusten katoaminen oli vain unta. Eli kaikki on hyvin. Toki ihmisillä voi olla epävarmuuksia ja ihmissuhteisiinkin voi tulla kriisejä, joten niitä voi myös etukäteen pelätä, jopa tiedostamatta. Tämän takia voi unessa sitten nähdä kaikenlaista. Mutta se on vain unta. Pääasia, että oikeassa elämässä puhutaan ja ollaan avoimia ihmisten kesken esim. avioliitoissa. Tsempit!

    • Anonyymi

      > Osaako kukaan kertoa, mikä merkitys on unellani, joka on nyt toistunut 2 kertaa parin viikon sisällä?

      Itselle tulee tuosta mieleen:

      "Tahi jos jollakin naisella on kymmenen hopearahaa ja hän kadottaa yhden niistä, eikö hän sytytä lamppua ja lakaise huonetta ja etsi visusti, kunnes hän sen löytää? Ja löydettyään hän kutsuu kokoon ystävättärensä ja naapurinaiset ja sanoo: 'Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin rahan, jonka olin kadottanut'. Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."
      Luuk. 15:8-10

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe