Toimiiko suomi24 sähköposti. Minulla ei tule uusiviesti namikasta mitään viestinkirjoitus sivua.
Toimiiko
12
322
Vastaukset
- sola"
mä en ees viitti kokeilla, kun ei se koskaan toimi kuiteskaan..postia näkyi viimekskii tulleem(kiitos vaan) mut enmä saa niitä auki..
- alkuviikosta
Ihan hyvin toimi alkuviikosta, mutta nyt ei jekkase olleskaan.
ainaki mulla.....suomen posti..
- sola"
sitten käyttäjäpäässä vigaa.. ;)
- sola"
BBrunetti kirjoitti:
mut kyllä toi mulla toimii...=:0))
mulla toimii muut postit, joten käytän niitä mialuummin :)
- kyselijä
sola" kirjoitti:
Sellainen pikku juttu esti toiminnan kuin, että. Tuo youTuben popub esto piti ottaa päältä pois, ennen kuin alkoi taas jekkasemaan. Kokeileppa sinäkin jotain sellaista.
- aliisa evk
sola" kirjoitti:
ainakin ... mukavan syksyistä päivän jatkoa teille kaikille :))
- sola"
kyselijä kirjoitti:
Sellainen pikku juttu esti toiminnan kuin, että. Tuo youTuben popub esto piti ottaa päältä pois, ennen kuin alkoi taas jekkasemaan. Kokeileppa sinäkin jotain sellaista.
pitää kokeilla seur.ker.kun jaksaa kirjautua.. ;)
- sola"
aliisa evk kirjoitti:
ainakin ... mukavan syksyistä päivän jatkoa teille kaikille :))
:))))))))
- mimmi 15wee
namikkas
- namiskuukkeli
Arvoisa weeMimmi. Nappula eli namiskuukkeli jne. on tehty painamista varten. Josta yleensä seuraa tietynlainen odotettavissa oleva toiminta näyttöpäätteellä. Mutta tässä kyseisessä painamisessa ei sitä odotettua toimintoa tapahtunut, joten riensin tietenkin ystävällisten Huuhaalaisten palstalle neuvoa kyselemään. Ja kuinka ollakkaan, ystävällinen Huuhaa palstalainen valoi uskoa minuun yrittämään vielä kerran. Koskapa hänenkin postilaatikko toimiskelee vallan mainiosti.
Niinpä minä jatkoin sitkeää yrittämistä löytää toimimattomuuden syytä, ja löytyihän se lopultakin. Jonka yläpuolella olevasta viestiketjusta sinäkin voit ominsilmin todeksi havaita. Hyvää päivänjatkoa mimmille, ja hauskoja huuhaa lukuhetkijä kaikille muillekkin lukutaitoisille. T: Opojen Tarja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172444Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162061839Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021491Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571407Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491406Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1931248- 941160
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511035Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14961Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134840