Ihanin Kiinalaismerkki?

Piia

Ehdotan Villisikaa. Sika on ihana: ystävällinen, epäitsekäs, kärsivällinen, ahkera. Kaikin puolin ihana.

5

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu

Joo en voi ainakaan Tiikerinä itse väittää, että olen kovin ihannoitava. Olen Itsekäs, Jääräpäinen, Arvaamaton, Seikkailullinen, Rauhaton ja joskus varmaan agressiivinenkin. Puolusta perhettäni ja rakkaitani viimeiseen hengenvetoon asti, mutta se ei silti ole kovin ihannoitavaa kumppanissa jos haluaa kullan jonka kanssa saa olla kotona rauhassa kahdestaan ja nauttia. Tuli vielä elementtinä tekee minusta tuplasti kaikkia noita luonteenpiirteitäni kuvaavan persoonan. Siihen vielä lisättyny Tulen tuoma Tempperamentti ja Ylpeys.

• tulin näin

ja ehdotin.

• ..........

todella hyvä valinta parhaaksi.:)
        Samaa mieltä.

• Arvaa mikä

... nyt täytyykin miettiä...

Rotta on tyylikäs ja intohimoinen, mutta liian viekas ja ehkä aggressiivinenkin.

Härkä turhan tosikkomainen puurtaja, hyvinä puolina tunnollisuus ja sitkeys.

Tiikeri kuulostaa ihanan jännittävältä, mutta taitaa olla sittenkin liian energinen ja lyhytjännitteinen.

Jänikset ovat ihanan järjestelmällisiä, mutta hieman snobeja.

Loharit pitävät itseään ärsyttävästi jalustalla, vaikka ovatkin kuin tehtyjä näyttämölle ja muutenkin lumoavia persoonallisuuksia.

Käärmeet taas ovat melko manipuloivia ja saavat muut tekemään lähes kaikki työt puolestaan, ehkä se johtuu vain kärmyn syvällisestä viisaudesta.

Hepat kirmaavat ihanan innostuneina, mutta tuntuvat jotenkin häilyviltä.

Vuohet ovat tyylikkäitä ja luovia, mutta vastaavasti haavoittuvia ja oikullisia.

Apinat ovat pirteitä hassuja veijareita, jotka osaavat olla salamyhkäisiä ja juonitteleviakin.

Kukot vievät pöyhkeilyssä voiton lohikäärmeestäkin, mutta muutoin he ovat avuliaita ja rohkaita.

Koirissa viehättää uskomaton oikeudenmukaisuus ja rehellisyys, ikävämpänä puolena kaiken mahdollisen murehtiminen.

Siat ovat kohteliaita, anteliaita ja erittäin suvaitsevia, kolikon kääntöpuoli on sitten naiivius ja tuhlaavaisuus.

...En pysty päättämään... Kärkinelikkoon selvisivät kärmy, tigru, koira ja possu:o)))

• The dragon

Sitä en tiedä mikä on ihanin, mutta lohikäärme on paras. Puolellani on mm. eräs gallup, jossa lohikäärme vei voiton, tiikeri taisi olla toinen.

Ja ne jotka valittaa, ovat vain kateellisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      504
      4136
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      17
      3209
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      283
      2253
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      458
      2091
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      86
      1446
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1323
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1228
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      64
      1145
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      81
      1095
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1058
    Aihe