Siis Mitä Oikeen Tarkoitatte?

Cryz(NeitsytN)

    ...joo, joillakin Vaa´oilla sitä vaan ei taida olla itsetunto kunnossa!... omistushalu ei ollut tuttua, mutta tuo syyn toisen niskoille vierittäminen on erittäin tuttua...
Tossa tapasi kaikinpuolin menevän ja olevan Vaaka- poikasen yksi kesä. Muuten ihan kultainen tapaus mutta puhui koko ajan muista naisista minun kuullen ylpistellen. Jo siinä vaiheessa ihmiset katsoivat minua kuin tyhmää. Olin vähän hämilläni kun aina puhui minulle kuin tyhmälle, ja luuli koukuttavansa minut, ja pompotti niinkuin halusi. Ja kun sovittiin yhdessä että mennään kahville, niin ilmestyin paikalle, ei miestä näkynyt missään, eikä näkynyt sen paremmin mitään pahoittelujakaan kännykässä. Aluksi sitä en ajatellutkaan mutta noita "ohareita" rupes tulee useammin, ja todella loukkaannuin. Jälkeenpäin sain vain ylimielisen vastauksen:"...olisin tullut, muttet säkään ollut siellä..."... meni totaalisesti hermot kumipallona oloon, ja kun sanoin sille kerran suoraan:"Jos et nyt tuu niin ei tarvii tulla, muttei sun mua tarvii pitää tyhmänä ja pompottaa!" Sitten se sysäs syyn mun niskoille sanomalla: "Sun isoveljes sanoi että sä oot ihan hullu...hän tiesi sen mut nyt hän näki kunnolla..."Jälkeenpäin kun veljeltä kysyin, niin veli ei tiennyt edes että olin sen Vaaka-miehen kans tekemisissä(iso-veli myös Vaaka, mutta oikeesti mukavampi ja lojaalimpi!)...tiedän ettei se koskaan siskostaan sellaista sanois. Ei ole ennenkään. Kun sitten jälkeenpäin soitin tälle toiselle Vaaka- miehelle ja kysyin et:"Miks hitossa valehtelit?" Kuulin ku se kavereilleen sano:"Hullu ämmä soittaa..."
Tuli siinä ihan itku kun en oikein ymmärtänyt että mitä olin tehnyt väärin. Yleensä kaikki normaalit ihmiset ilmoittaa jos ei pääse. Jos puolustin itseäni sanomalla stopin itseni pompottelulle, niin se oli vissiin hulluutta???!!! Aika outo käsitys minusta... :( *tulee taas ihan paha mieli*
Sai oikein se Vaaka- mies itseni typerykseksi:( Ja on vielä toinenkin kerta kun Vaaka- mies oli alkanut ripomaan. Olin vähän surkeassa kunnossa jossain opiskelija asuntolassa eräs kerta. Olin tykästynyt erääseen charmanttiin Vaaka- mieheen. Juttelimme siinä niitä näitä, ja sitten menin nukkumaan ihan hänen viereensä. Olin vaan ihastunut. Sieltä puolelta tuli viestiä ja juteltiin kaikenlaista. Emme edes suhteista tai mistään. Ihan vain arkipäiväistä. Hän soitti minulle että haluaa nähdä minut. Ajattelin että lähden kun ei ole muutakaan tekemistä. Sanoin että voin tullakin sinne...ja kysyin että onko siellä muita. Meni tovi ja kävin suihkussa, ja viimein pääsin paikalle. Siellä se mies riekkui toinen kainalossa ja totesi minut nähdessään:"Otin tosta toisen kun ei sua kuulunut."Mielessä kiehui jo, ja olin TODELLA pettynyt. Kuulin kun se oli haukkunut mua sille toiselle naiselle, vaikken ollut tehnyt mitään. Myöhemmin juttelimme parvekkeella, ja kysyin ihan vain huolettomasti että miksi haukut sitten mua, vaikka itse soitit että haluat mut tänne... Se otti puhelimen käteen ja soitti samalle muijalle seuraavasti:"Tää yks ahdistelee mua täällä..." SE toinen tyttö tuli ja löi mua nyrkillä. En voinut kuin olla suu ammollaan, tajuamatta mistä tässä kaikessa oli kyse??? Olenko jotenkin vääränlainen ihminen Vaa´oille vai mikä on? onneksi näistä kummastakaan suhteesta ei tullut mitään...olisin katunut loppuikäni ja elänyt helvetissä! Olisiko syynä ollut kuitenkin vain väärät seuravalinnat? Tämän kaiken takia olen menettänyt uskoni Vaaka- miehiin... EI ENÄÄ IKINÄ ONNEKSI!!!

5

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cryz(NeitsytN)

      ...siis, no joo... mun on vähän paha mennä yleistämään... *mut usko on ainakin menny*

    • Virgo*

      Itsekkin tunnen pari ton tyyppistä vaakaa,n ja m.Mutta ystäväpiirissäni on myös niitä fiksuja vaakoja jotka on tosi mukavia ja tasapainoisia.
      Mutta yks yhteinen piirre niillä kaikilla on,huumoritajuttomuus ja fiilis niin ku ne ois hiukka "blondeja."Heh eräskin heistä ei ollu tietoinen viime pressavaalien ehdokkaista vaikka media syyti joka tuutista ja kaiken huippu oli ku eräs heistä kysy et mikä o bi?Ku oli edellisenä iltana sektaillu sellasen kans.Yli 30v.kaikki.Ei voi ku ihmetellä et mis maailmas ne haahuilee...:).

      • tyhmis

        o bi on sit?


      • sekolazzzZ

        ne on pää pilvissä jossain kaukana aina..

        Ketä oikeasti kiinnostaa jotkut nuket eduskunnassa tai presidentti-nuket kun lankojenvetelijät on saavuttamattomissa...

        Oma maailma.


      • vaaka woman

        ei ole huumoria???!! Kyllä sitä löytyy!!!:)
        Mutta en minä noin sika ole mitä tässä kerottiin.
        toihan on tosi törkeetä, eikä kuulu ainakaan tämän vaaka naisen piirteisiin.
        Ps. ja seuraan erittän aktiivisesti tässä mailmassa missä mennään!!Paitsi yks poikkeus on ,silloin jos olen rakastunut olen "ihan pihalla" :))))))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe