Onkohan tulossa joskus uusintana kun jäi kuulematta?
Tai jos joku viitsii kertoa pääpiirteittäin minkälaisen tuomion sai?
YleX:n dvd-arvostelu
6
1077
Vastaukset
- Nimetön DM-fani
Ihan lyhyesti: Kehuttiin maasta taivaisiin. Sai kehuja mm. kamerakulmista ja efekteistä. Ainoa kritiikki oli muistaakseni se, ettei arvostelija välittänyt lähikuvista, joissa näytettiin hikistä ihoa.
- ...
Paljon kiitoksia.
- ...
Joku mukava henkilö on nauhoittanut sen arvostelun.
http://www.youtube.com/watch?v=YkNgRpDFRjs- marDM
Hyvä arvostelu...
- (sisterofnight)
Suurkiitokset mukavalle henkilölle :) Olipa hyvä arvostelu, asiantunteva ja kaikkea. Noi italiaanot lauloivat Everything Countsia paremmin kuin me tehtiin. Luulisin, että People Are People olis voinut mennä meillä paremmin, ehkä. Se ilta oli muutenkin vähän rikkonainen sen bussilakon takia, kun osa jengistä joutui epätoivoisena juoksemaan kesken pois. Vitsit, sitku on rahaa, niin sit hankin ton dvd:n....
- malta odottaa
(sisterofnight) kirjoitti:
Suurkiitokset mukavalle henkilölle :) Olipa hyvä arvostelu, asiantunteva ja kaikkea. Noi italiaanot lauloivat Everything Countsia paremmin kuin me tehtiin. Luulisin, että People Are People olis voinut mennä meillä paremmin, ehkä. Se ilta oli muutenkin vähän rikkonainen sen bussilakon takia, kun osa jengistä joutui epätoivoisena juoksemaan kesken pois. Vitsit, sitku on rahaa, niin sit hankin ton dvd:n....
Niin YouTubesta löytyy muutama pätkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876