Tyly levyarvio

Paha ämmä

Nyt-liite tylyttää aika pahasti:

"Antti Tuisku teki kaksi imelää hittilevyä"
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Antti Tuisku teki kaksi imelää hittilevyä/1135222267083?ref=rss

145

32444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siljukka

      huono niistä monista. Kannattaisi lukea mm. myös finndancen ja staran arvostelut. Monia muitakin on ollut ja ihan hyviä kaikki. Eihän sille mitään voi jos kyseinen ihminen ei Antin musiikista tykkää, Mutta ihan turha tuohon on tuijottaa ku muut ammatti kriitikot on ylistäneet sitä.

      • muijahan

        sivaltaa aina terävällä veitsellä kaikkea ja kaikkia. Pitäköön mielipiteensä.


      • jeppekolmeviis
        muijahan kirjoitti:

        sivaltaa aina terävällä veitsellä kaikkea ja kaikkia. Pitäköön mielipiteensä.

        Älkää huoliko, eihän nuo levyt edes ole Antin itsensä tekemiä ;)


      • korjaajasetä

      • ...
        korjaajasetä kirjoitti:

        Kyllä ne osin ovat, kenen levyt nykypäivänä on 100% oma tekemiä, ei kenenkään. Lue tuolta tietoa Antin levyistä ja hyvä haastattelu muutenkin.
        http://www.findance.com/haastattelut/haastattelu.php?anttituisku

        riippuupi ihan kuule genrestä. tiedän paljon bändejä, jotka tekee alusta loppuun itse kaiken.


      • mutta
        ... kirjoitti:

        riippuupi ihan kuule genrestä. tiedän paljon bändejä, jotka tekee alusta loppuun itse kaiken.

        Paljon myös on niitä, jotka ei tee. On se kumma, että tässäkin asiassa esimerkkinä pidetään aina Antti Tuiskua. Miksi ei muita idolseja, esim. Jääskeläisiä tai Pakarista, joka ei todellakaan ole tehnyt yhdenkään biisinsä eteen mitään. Tärkeintähän kuitenkin on se, että musiikki on hyvää ja sitä tykkää kuunnella. Vai kuunteletteko tosiaankin musiikkia tuijottamalla ensin levyn kantta, onko musiikki artistin omasta kynästä vai ei. Jos ei ole, ei kuunnella. Naurettavaa.


      • on ihan
        mutta kirjoitti:

        Paljon myös on niitä, jotka ei tee. On se kumma, että tässäkin asiassa esimerkkinä pidetään aina Antti Tuiskua. Miksi ei muita idolseja, esim. Jääskeläisiä tai Pakarista, joka ei todellakaan ole tehnyt yhdenkään biisinsä eteen mitään. Tärkeintähän kuitenkin on se, että musiikki on hyvää ja sitä tykkää kuunnella. Vai kuunteletteko tosiaankin musiikkia tuijottamalla ensin levyn kantta, onko musiikki artistin omasta kynästä vai ei. Jos ei ole, ei kuunnella. Naurettavaa.

        selvä juttu,mitä paremmin menestyt,levyt myyvät,sinusta pidetään ym.,sitä enemmin sinua vihataan,sinua arvostellaan,yritetään lannistaa ja painaa alas.Tää on tää suomalainen kansan sairaus KATEUS.Asiallinen kritiikki on tervetulluttu,eikä kaikesta musiikista voi tykätä,eikä kaikkien persoona miellytä.Asiaton vittuilu ja kirjoittelu on kuitenkin typerää.


      • tietysti tuntuu

        kun kriitikot levyjä kehuvat,kenestäpä ei?Mutta uskon että Antti tulee iloiseksi siitä että levyt löytävät ostajansa ja ihmiset tulevat kiertueelle häntä kuuntelemaan ja katselemaan.Kyseinen tyyppi "Virpi" on minulle ainakin ihan nobody.Olisi ollut hienoa jos levyt olisi arvosteltu kappale kappaleelta,niinkuin yleensä tehdään,tässä tapauksessa tyypin taidot eivät siihen riittäneet ja ulkomusiikilliset asiat olivat hänelle tärkeämpiä ruotia.Onko kyseisellä "arvostelijalla" mitään tekemistä musiikin kanssa,vai oliko tarkoitus vain ilkkua ja olla mahdollisimman tyly?
        Olen itse kolmekymppinen,viikkorahani riittivät kumpaankin levyyn,enkä joutunut pettymään.Tuossa tuo "Rovaniemi" soi ja sieltä "Lämpö" aivan loistava kappale.


      • pipukka
        mutta kirjoitti:

        Paljon myös on niitä, jotka ei tee. On se kumma, että tässäkin asiassa esimerkkinä pidetään aina Antti Tuiskua. Miksi ei muita idolseja, esim. Jääskeläisiä tai Pakarista, joka ei todellakaan ole tehnyt yhdenkään biisinsä eteen mitään. Tärkeintähän kuitenkin on se, että musiikki on hyvää ja sitä tykkää kuunnella. Vai kuunteletteko tosiaankin musiikkia tuijottamalla ensin levyn kantta, onko musiikki artistin omasta kynästä vai ei. Jos ei ole, ei kuunnella. Naurettavaa.

        Onhan se aikamoinen lisäpointti jos itse pystyy myös sanoittamaan ja säveltämään,eikös ainakin Kaija Koo tee niin.


      • osallistunut
        pipukka kirjoitti:

        Onhan se aikamoinen lisäpointti jos itse pystyy myös sanoittamaan ja säveltämään,eikös ainakin Kaija Koo tee niin.

        sanoitus ja sävellystyöhön.


      • Sä vel tä jä
        osallistunut kirjoitti:

        sanoitus ja sävellystyöhön.

        Antti on osallistunut osittain joidenkin biisien lyriikoihin, ja sitä kautta hiukan laulumelodioihin. Sävellystyötä ei ole tehnyt pas..n vertaa!


      • ollut osallisena ja
        Sä vel tä jä kirjoitti:

        Antti on osallistunut osittain joidenkin biisien lyriikoihin, ja sitä kautta hiukan laulumelodioihin. Sävellystyötä ei ole tehnyt pas..n vertaa!

        sanoittanut kokonaisia kappaleita jo nyt neljälle eri levylle.


      • MATTI_JS
        ollut osallisena ja kirjoitti:

        sanoittanut kokonaisia kappaleita jo nyt neljälle eri levylle.

        Ja kehtaa tunnustaa asian!?! Sanoitukset ovat suoraan sanoen surkeita!


      • kappaleet joissa
        MATTI_JS kirjoitti:

        Ja kehtaa tunnustaa asian!?! Sanoitukset ovat suoraan sanoen surkeita!

        on Antin itse tekemät sanat.


      • siljukka
        kappaleet joissa kirjoitti:

        on Antin itse tekemät sanat.

        tyhjä huone (san. Antti Tuisku)
        palaan kotiin (san.Antti Tuisku)
        vierelläsi (san Antti Tuisku ja Wilhwlm)
        Levoton (sa. Antti Tuisku säv. osallistunut sävellykseen)
        jää (san. Antti Tuisku)
        valo (san. Antti Tuisku säv. Antti Tuisku ja Jukka Backlund)


      • pushing
        siljukka kirjoitti:

        tyhjä huone (san. Antti Tuisku)
        palaan kotiin (san.Antti Tuisku)
        vierelläsi (san Antti Tuisku ja Wilhwlm)
        Levoton (sa. Antti Tuisku säv. osallistunut sävellykseen)
        jää (san. Antti Tuisku)
        valo (san. Antti Tuisku säv. Antti Tuisku ja Jukka Backlund)

        Vaikka näiden inisijöiden vaatimukset Antin suhteen kovenee sitä mukaa, kun poika kehittyy, niin Anttipa saakin tästä vaan lisää sisua ja energiaa omien rajojensa koetteluun. Tätä vauhtia siitä tulee pian supermies!

        Jottei menis vellit ja puurot sekaisin, niin muistaakapa arvostelijat huomioida Antin esittämän musiikin pop-luonteisuus. Aikamoinen saapas saa olla, jos aikoo verrata dynamiittia ilotulitteeseen. Kumpikin räjähtää, mut varmasti jokaisella on erilainen käsitys siitä, mikä aisteja enemmän miellyttää.

        Noilla sanoituksilla Antti Tuisku on jo omassa sarjassaan aikamoinen biisinikkari. Puhtaasti makuasia onkin sitten se kuinka raskasta sarjaa kukin tykkää kuunnella. Näitä nyt vaan pelataan eri säännöillä.


      • minä Antin
        siljukka kirjoitti:

        tyhjä huone (san. Antti Tuisku)
        palaan kotiin (san.Antti Tuisku)
        vierelläsi (san Antti Tuisku ja Wilhwlm)
        Levoton (sa. Antti Tuisku säv. osallistunut sävellykseen)
        jää (san. Antti Tuisku)
        valo (san. Antti Tuisku säv. Antti Tuisku ja Jukka Backlund)

        sanoitukset tiedän,olen intohomoinen A-fani.Tarkoitus oli vain tuossa ylempänä kysellä edelliseltä Antin sanoituksista,että tietääkö todellisuudessa niistä mitään vai heitteleekö ihan hatusta.Ei tyyppi tienny,kaikki Anttiin liittyvä on aina paskaa ja Antti on paska näitten typeryksien mielestä,vaikka asoista ei oteta selvää,huudellaan vain mitäsylkisuuhuntuo.
        Lisää:miten ois(san.Antti Tuisku & Ronja)
        läpi jään(san.Antti Tuisku & Ronja)
        sekaisin(osallistunut sävellykseen)
        onnellinen(osallistunut sävellykseen)


      • kirjoitusvirheitäni.
        minä Antin kirjoitti:

        sanoitukset tiedän,olen intohomoinen A-fani.Tarkoitus oli vain tuossa ylempänä kysellä edelliseltä Antin sanoituksista,että tietääkö todellisuudessa niistä mitään vai heitteleekö ihan hatusta.Ei tyyppi tienny,kaikki Anttiin liittyvä on aina paskaa ja Antti on paska näitten typeryksien mielestä,vaikka asoista ei oteta selvää,huudellaan vain mitäsylkisuuhuntuo.
        Lisää:miten ois(san.Antti Tuisku & Ronja)
        läpi jään(san.Antti Tuisku & Ronja)
        sekaisin(osallistunut sävellykseen)
        onnellinen(osallistunut sävellykseen)

        Mutta eiköhän asia tullut seväksi;)


      • laulaa
        jeppekolmeviis kirjoitti:

        Älkää huoliko, eihän nuo levyt edes ole Antin itsensä tekemiä ;)

        jos pojulta otettas pois taustalaulajat ja laitettas vetämään biisit ilman säestystä niin olis pojalla nuotti hukassa.olin kerran ja toistaiseksi viimeisen kerran järkkärinä tämän puppelipojun keikalla ja oli aika hirveää kuunneltavaa kun poika yritti esittää jotain.
        studiossa saadaan kaikki kuullostamaan hyvälle kun laitetaan ääni nuotille mutta oikeasti ei tää heppu osaa laulaa ilman muiden apua!lopettas jo ton pelleilyn ja menis sinne siwan kassalle viheltelemään omiaan...


      • artistit
        laulaa kirjoitti:

        jos pojulta otettas pois taustalaulajat ja laitettas vetämään biisit ilman säestystä niin olis pojalla nuotti hukassa.olin kerran ja toistaiseksi viimeisen kerran järkkärinä tämän puppelipojun keikalla ja oli aika hirveää kuunneltavaa kun poika yritti esittää jotain.
        studiossa saadaan kaikki kuullostamaan hyvälle kun laitetaan ääni nuotille mutta oikeasti ei tää heppu osaa laulaa ilman muiden apua!lopettas jo ton pelleilyn ja menis sinne siwan kassalle viheltelemään omiaan...

        ilman musiikkia ja taustalaulajia laula. Samaa voi sanoa monen muunkin artistin kohdalla. Ei nekään kuulosta yhtä hyvältä ilman musiikkia ja tausta- laulantaa. Miksi Antin pitäisi kuulostaa.

        Ja onko muiden laulajien laulutaito ollut yhtä tarkan syynin kohteenakaan. Ei muiden laulutaitoa ole yhtä tiukalla suurennuslasilla arvosteltu kuin Antin.

        Jotka aikaisemmin tekivät levyn, ei heidän tarvinnut kuin tehdä viihdyttävää musiikkia. Todettiin vain jos jostakin ei pidetty, että "mie en sen rääkyjän levyjä osta" jne..

        Ei kaikkien tarvitse tykätäkkään Antin lauluista, mutta antaa niiden tykätä, jotka tykkäävät.


      • rastapopopopoulos
        artistit kirjoitti:

        ilman musiikkia ja taustalaulajia laula. Samaa voi sanoa monen muunkin artistin kohdalla. Ei nekään kuulosta yhtä hyvältä ilman musiikkia ja tausta- laulantaa. Miksi Antin pitäisi kuulostaa.

        Ja onko muiden laulajien laulutaito ollut yhtä tarkan syynin kohteenakaan. Ei muiden laulutaitoa ole yhtä tiukalla suurennuslasilla arvosteltu kuin Antin.

        Jotka aikaisemmin tekivät levyn, ei heidän tarvinnut kuin tehdä viihdyttävää musiikkia. Todettiin vain jos jostakin ei pidetty, että "mie en sen rääkyjän levyjä osta" jne..

        Ei kaikkien tarvitse tykätäkkään Antin lauluista, mutta antaa niiden tykätä, jotka tykkäävät.

        mitä on autotunettaminen?


      • ole.....
        laulaa kirjoitti:

        jos pojulta otettas pois taustalaulajat ja laitettas vetämään biisit ilman säestystä niin olis pojalla nuotti hukassa.olin kerran ja toistaiseksi viimeisen kerran järkkärinä tämän puppelipojun keikalla ja oli aika hirveää kuunneltavaa kun poika yritti esittää jotain.
        studiossa saadaan kaikki kuullostamaan hyvälle kun laitetaan ääni nuotille mutta oikeasti ei tää heppu osaa laulaa ilman muiden apua!lopettas jo ton pelleilyn ja menis sinne siwan kassalle viheltelemään omiaan...

        vitut minään järkkärinä ollu, kuse vaan kintuilles. Mene itte laulaan ilman säestystä nii nauretaan porukalla tämä musiikin ihmelapsi syvimpään suohon.


      • vai?
        ole..... kirjoitti:

        vitut minään järkkärinä ollu, kuse vaan kintuilles. Mene itte laulaan ilman säestystä nii nauretaan porukalla tämä musiikin ihmelapsi syvimpään suohon.

        mitä vittua epäilet sanomisiani ja tekemisiäni?
        oli se sen verran kauheaa kuunneltavaa et pahaa teki minun musiikkikorvalle.ei siinä mitää jos lauleskelee mutta luulee olevansa hyvä siinä!
        siilä on samanlainen narisijaääni kun räikkösellä...ei tartte kun vielä pallit laskeutuis alas niin tulis äänenmurros ja suntyis uusi olavi virta,heh....


      • kirjoitustaitosi laita?
        vai? kirjoitti:

        mitä vittua epäilet sanomisiani ja tekemisiäni?
        oli se sen verran kauheaa kuunneltavaa et pahaa teki minun musiikkikorvalle.ei siinä mitää jos lauleskelee mutta luulee olevansa hyvä siinä!
        siilä on samanlainen narisijaääni kun räikkösellä...ei tartte kun vielä pallit laskeutuis alas niin tulis äänenmurros ja suntyis uusi olavi virta,heh....

        Jos musiikkikorvasi on yhtä virheellinen kuin kirjoitustaitosi, niin empä antaisi paljon painoarvoa puheillesi.


      • hepulis
        vai? kirjoitti:

        mitä vittua epäilet sanomisiani ja tekemisiäni?
        oli se sen verran kauheaa kuunneltavaa et pahaa teki minun musiikkikorvalle.ei siinä mitää jos lauleskelee mutta luulee olevansa hyvä siinä!
        siilä on samanlainen narisijaääni kun räikkösellä...ei tartte kun vielä pallit laskeutuis alas niin tulis äänenmurros ja suntyis uusi olavi virta,heh....

        Poikanen vähän kimpoo...vai järkkärinä, tommonen kakara. Et sitten parempaa keksiny, esim joulupukki. Siihen uskoo moni kakru ympäri maailman, kokeile sitä seuraavalla kerralla,luuseri.


      • palikka
        hepulis kirjoitti:

        Poikanen vähän kimpoo...vai järkkärinä, tommonen kakara. Et sitten parempaa keksiny, esim joulupukki. Siihen uskoo moni kakru ympäri maailman, kokeile sitä seuraavalla kerralla,luuseri.

        äitis oli luuseri kun sinua teki ja isäs on vieläkin.
        olette samanlaisia hinttejä kaikki kun räyhäätte noin vitusti toisen mielipiteelle.
        laittakaa tukka ponnarille ja nenä kiinni napaan ja kasvakaa penikat aikuisiksi.


      • hermot
        palikka kirjoitti:

        äitis oli luuseri kun sinua teki ja isäs on vieläkin.
        olette samanlaisia hinttejä kaikki kun räyhäätte noin vitusti toisen mielipiteelle.
        laittakaa tukka ponnarille ja nenä kiinni napaan ja kasvakaa penikat aikuisiksi.

        ja sen kyllä huomaa.


      • kuinka....
        palikka kirjoitti:

        äitis oli luuseri kun sinua teki ja isäs on vieläkin.
        olette samanlaisia hinttejä kaikki kun räyhäätte noin vitusti toisen mielipiteelle.
        laittakaa tukka ponnarille ja nenä kiinni napaan ja kasvakaa penikat aikuisiksi.

        tuota peiliä tuijottelen, en siellä mitään penikkaa näe. Olishan se ihan kiva päästä vaikka päiväks pariks takaisin lapsuuteen, mutta tosiaankin vain päiväksi pariksi. Ei tuo lapsuus nykyään kovin fiksulta vaikuta, ainakaan näillä lapsukaisilla ja tällä saitilla. Siihen napaasi saisit itse tuijotella ja oppia jonkinlaisia käytöstapoja. Ja älkää edelleenkään kimpoilko, voi katketa verisuoni päästä...


      • !!!
        laulaa kirjoitti:

        jos pojulta otettas pois taustalaulajat ja laitettas vetämään biisit ilman säestystä niin olis pojalla nuotti hukassa.olin kerran ja toistaiseksi viimeisen kerran järkkärinä tämän puppelipojun keikalla ja oli aika hirveää kuunneltavaa kun poika yritti esittää jotain.
        studiossa saadaan kaikki kuullostamaan hyvälle kun laitetaan ääni nuotille mutta oikeasti ei tää heppu osaa laulaa ilman muiden apua!lopettas jo ton pelleilyn ja menis sinne siwan kassalle viheltelemään omiaan...

        Olen täysin samaa mieltä!!!


      • Ihmettelet
        on ihan kirjoitti:

        selvä juttu,mitä paremmin menestyt,levyt myyvät,sinusta pidetään ym.,sitä enemmin sinua vihataan,sinua arvostellaan,yritetään lannistaa ja painaa alas.Tää on tää suomalainen kansan sairaus KATEUS.Asiallinen kritiikki on tervetulluttu,eikä kaikesta musiikista voi tykätä,eikä kaikkien persoona miellytä.Asiaton vittuilu ja kirjoittelu on kuitenkin typerää.

        Miksi ihmeessä se olisi "kateutta"? Kyllä niitä helveton paremminkin menestyneitä kuin joku teinien ihannoima Antti (tämäkin on vissiin nyt kateutta) ja silti en ole yhtään niille kateellinen vaan päinvastoin, iloitsen suunnttomasti heidän menestyksestään.


      • Ihmettelen vaan
        on ihan kirjoitti:

        selvä juttu,mitä paremmin menestyt,levyt myyvät,sinusta pidetään ym.,sitä enemmin sinua vihataan,sinua arvostellaan,yritetään lannistaa ja painaa alas.Tää on tää suomalainen kansan sairaus KATEUS.Asiallinen kritiikki on tervetulluttu,eikä kaikesta musiikista voi tykätä,eikä kaikkien persoona miellytä.Asiaton vittuilu ja kirjoittelu on kuitenkin typerää.

        Miksi ihmeessä se olisi "kateutta"? Kyllä niitä helveton paremminkin menestyneitä kuin joku teinien ihannoima Antti (tämäkin on vissiin nyt kateutta) ja silti en ole yhtään niille kateellinen vaan päinvastoin, iloitsen suunnttomasti heidän menestyksestään.


      • kateutta,kateutta
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

        Miksi ihmeessä se olisi "kateutta"? Kyllä niitä helveton paremminkin menestyneitä kuin joku teinien ihannoima Antti (tämäkin on vissiin nyt kateutta) ja silti en ole yhtään niille kateellinen vaan päinvastoin, iloitsen suunnttomasti heidän menestyksestään.

        sitä se vain on;)


      • Jeesus
        mutta kirjoitti:

        Paljon myös on niitä, jotka ei tee. On se kumma, että tässäkin asiassa esimerkkinä pidetään aina Antti Tuiskua. Miksi ei muita idolseja, esim. Jääskeläisiä tai Pakarista, joka ei todellakaan ole tehnyt yhdenkään biisinsä eteen mitään. Tärkeintähän kuitenkin on se, että musiikki on hyvää ja sitä tykkää kuunnella. Vai kuunteletteko tosiaankin musiikkia tuijottamalla ensin levyn kantta, onko musiikki artistin omasta kynästä vai ei. Jos ei ole, ei kuunnella. Naurettavaa.

        Eikö se ole vaan fiksua, että osaa kääntyä oikeiden ammattilaisten puoleen niillä osa-alueilla, joihin sellaisia tarvitaan? Silloin voi keskittyä eniten omiin vahvoihin puoliin. Eipä Maikkeli Jackson tai Madonnakaan levyjään 100%:sti itse tee alusta loppuun.


      • sitä mekin halutaan
        kateutta,kateutta kirjoitti:

        sitä se vain on;)

        Kun poika tahkoaa rahaa kuin tyhjästä ja saa parhaimman näköset tytöt sänkyynsä (tai pojat) vain sormea napsauttamalla, niin me muuthan olemme oitis kateellisia. Kun toinen pystyy ostamaan mitä vain mieleentulee, niin mikäs se muu on kuin kateus.


      • Ihmettelen vaan
        sitä mekin halutaan kirjoitti:

        Kun poika tahkoaa rahaa kuin tyhjästä ja saa parhaimman näköset tytöt sänkyynsä (tai pojat) vain sormea napsauttamalla, niin me muuthan olemme oitis kateellisia. Kun toinen pystyy ostamaan mitä vain mieleentulee, niin mikäs se muu on kuin kateus.

        Miksi sitten en ole kateellinen vaikka Whitesnakelle ja David Coverdalelle? Enemmän rahaa ja naisia. Kuuluisampia. Iloitsen suunnattomasti heidän menestyksestään.


      • katos.......
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

        Miksi sitten en ole kateellinen vaikka Whitesnakelle ja David Coverdalelle? Enemmän rahaa ja naisia. Kuuluisampia. Iloitsen suunnattomasti heidän menestyksestään.

        kaukaisia ulkomaaneläjiä. Ei niistä ole pelkoa. Antti on taas tämän maan rajojen sisäpuolella ja kun vierestä viedään, sehän vituttaa. Whitesnake on muuten ihan jees.


      • Ihmettelen vaan
        katos....... kirjoitti:

        kaukaisia ulkomaaneläjiä. Ei niistä ole pelkoa. Antti on taas tämän maan rajojen sisäpuolella ja kun vierestä viedään, sehän vituttaa. Whitesnake on muuten ihan jees.

        Se oli vaan esimerkki paljon suuremmasta. En ole esimerkiksi kateellinen myöskään vaikka Ville Valolle, Rasmuksen Laurille enkä kenellekään muullekaan. Ihan sama vaikka ansaitsisivat miljardeja ja naisia ois saman verran. Vaan olen iloinen heidänkin menestyksestä. En kenelläkään kuuluisuudelle ainakaan, se maksaa oman hintansa.

        Joo Whitesnake on jees, itse tykkään tosin oldskool Whitesnakesta ainakin soundien puolesta :)


      • http://www.hs.fi/keskustelu...

      • ainoa....
        !!! kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä!!!

        tuisku yrittää väkisin vetää naama virneessä vaikka on tasoa matti nykänen.
        ei tenavat sitä laulamista ihaile vaan sen ulkonäköä ja sitä ollaan ihmetelty et mikä siinä on niin hyvä????
        korkeasaaren apinahäkkin kaikien kateltavaksi ja lappu kaulaa et laulava tunturipöllö...


      • yksinään
        ollut osallisena ja kirjoitti:

        sanoittanut kokonaisia kappaleita jo nyt neljälle eri levylle.

        Antti tuiskun nimi on merkitty sanoittajaksi vain ja ainoastaan sen takia,koska tuisku on ollut mukana "tekemässä" kyseisiä kappaleita. toisin sanoen mukana on ammattilais-sanoittajat joille pop-artisti kertoo mistä aiheista jne.haluaa laulaa. toki ollut prosessissa mukana mutta ei todellakaan tehnyt kaikkea ihan yksinään, kuten sanoituksia. se miksi antti tuisku on merkitty(ainakin yhdeksi) sanoittajaksi jne. on se, että kun hänen faninsa uskovat antin tekevän yksinään paljon muutakin kuin vain esittävän lauluja, lisää arvostusta.ja "anttihan on paljon ihanampi kun se ite kirjottaa niitä biisejä", ja karu totuus se lisää levyn myyntiä.


      • ja tietämätöntä
        yksinään kirjoitti:

        Antti tuiskun nimi on merkitty sanoittajaksi vain ja ainoastaan sen takia,koska tuisku on ollut mukana "tekemässä" kyseisiä kappaleita. toisin sanoen mukana on ammattilais-sanoittajat joille pop-artisti kertoo mistä aiheista jne.haluaa laulaa. toki ollut prosessissa mukana mutta ei todellakaan tehnyt kaikkea ihan yksinään, kuten sanoituksia. se miksi antti tuisku on merkitty(ainakin yhdeksi) sanoittajaksi jne. on se, että kun hänen faninsa uskovat antin tekevän yksinään paljon muutakin kuin vain esittävän lauluja, lisää arvostusta.ja "anttihan on paljon ihanampi kun se ite kirjottaa niitä biisejä", ja karu totuus se lisää levyn myyntiä.

        vinkujaa,olet säälittävä.Katteleppa levyn kansilehdet läpi(Antti Tuisku,Minun jouluni,Rovaniemi ja New York)sieltä löytyy.


    • ihmettelen?

      En löytänyt haulla tältä ktiitikolta yhtään aiempaa levyarvostelua pop/rock- puolelta. Onko kyseinen henkilö OIKEASTI musiikkikriitikko?

      • näkyy

        Ja laittanu vielä näytteeksi omasta mielestään huonoimmat kappaleet, huvittavaa.


    • Juhan-i

      Seuraavassa lailliset versiot Nyt-liitteen sivuilta arvostelussa mainituista huonommista biiseistä;

      http://www2.nyt.fi/stream/antti_tuisku-kosteus_ihollasi.asx

      http://www2.nyt.fi/stream/antti_tuisku-lampo.asx


      Ja itse arvostelut;

      Antti Tuisku
      New York

      Antti Tuiskun halveksiminen on kuin ilkkuisi sohjoon kaatuneelle mummolle sen sijaan, että auttaisi mummon pystyyn. Tuisku on niin pikkuvelimäisesti innoissaan, että hänen toivoisi onnistuvan.

      Mutta voi.

      Jostain mystisestä rahat pois teinien mutseilta -syystä Tuisku on saanut julkaista yhtä aikaa kaksi erillistä albumia.

      Näistä New York on "tanssilevy". Kannessa Antti poseeraa Manhattanin siluettia esittävän julisteen edessä, ja siinäpä ne New York -yhteydet.

      Levyn motiiveista Tuisku kertoo, että "maailmalla vallitsee tanssimusiikin aalto". Tältä pohjalta syntyy nolottavaa kolmen sentin limudiskopoppia, jota ei ole tarkoitettu aikuisille.

      Jos Antti Tuisku olisi laskelmoitu tuote, hänen levyjensä pitäisi olla paljon parempia. Nyt tuotteistamisen yrityksestä kertoo vain se, että Antin luomet on poistettu kansien valokuvista.

      Olisi ilkeää ja epäreilua ruotia New Yorkia enempää. Silti on pakko sanoa, että Kosteus ihollasi voi hyvinkin olla huonoin Suomessa julkaistu kappale ikinä.

      New York tarjoaa täsmälleen saman setin kuin Taikapeilin Suuri salaisuus vuonna 1994.

      Jokaisen ikäluokan on kai saatava tehdä omat virheensä.



         
      Antti Tuisku: Rovaniemi


      Tekosyvällistä häröilyä.

      Jos viikkoraha riittää vain toiseen Tuiskun levyyn, niin kannattaa hankkia se toinen.

      Jos tämän Rovaniemi-levyn ylitunteellisista jollotuksista olisi deletoitu puolet ja yhdistetty loput New Yorkiin, olisi saatu poplevy, jossa olisi ollut jotain järkeä. Nyt levy on tekosyvällistä häröilyä, joka on sata kertaa pahempaa kuin rehellinen pinnallisuus.

      Rovaniemellä tuottajatkin ovat kilahtaneet. Pari ihan kelvollista kappaletta on pilattu sillä, että Tuiskun annetaan hönkiä ja kimittää niin kammottavasti, että korvia alkaa kuumottaa pelkästä häpeästä.

      Tuisku kuulostaa läpi levyn paitsi kastraatilta myös Kaija Koolta ja Gimmeliltä. Välillä yritetään kovasti kuulostaa Eva Dahlgrenilta. Niin, ja ei se Kosteus ihollasi olekaan Suomen huonoin biisi ikinä, vaan tämän levyn Lämpö.

      Rovaniemi on kuorrutettu niin imelällä romantiikan tahmalla, että sen jälkeen on rynnättävä juomaan litra vettä.

      • Juhan-i

        No, nyt kun on biisit kuunneltu, niin on todettava;

        OVATHAN NE VARSIN HUONOJA. Todellinen viiden pennin junnaava, viidessä minuutissa tehty dance-veto ja ylitsevuotavan imelä uliseva slovari jonka joku pikkupoika hyräilee.


      • sanoa,ett
        Juhan-i kirjoitti:

        No, nyt kun on biisit kuunneltu, niin on todettava;

        OVATHAN NE VARSIN HUONOJA. Todellinen viiden pennin junnaava, viidessä minuutissa tehty dance-veto ja ylitsevuotavan imelä uliseva slovari jonka joku pikkupoika hyräilee.

        asiaahan se kriitikko kirjoitti. Samaa mieltä olen.
        Antti voisi ruveta vain homoikoniksi ja jättää noi musiikkijutut ja laulamiset sellaisille jotka sen osaavat.


      • sanoa et
        sanoa,ett kirjoitti:

        asiaahan se kriitikko kirjoitti. Samaa mieltä olen.
        Antti voisi ruveta vain homoikoniksi ja jättää noi musiikkijutut ja laulamiset sellaisille jotka sen osaavat.

        kusi ei koskaan valu päästä poies, jos se on sinne päässy nousemaan. Annan kuitenkin yhden vinkin: pyörittäkää ensin päätä n. 30 kertaa myötäpäivään ja sitten sama vastapäivään. Sitten suukki auki ja sano yööök. Tuliko kusi ulos? Jos ei, olet ikuinen kusipää, sorry.


      • pipukka
        sanoa,ett kirjoitti:

        asiaahan se kriitikko kirjoitti. Samaa mieltä olen.
        Antti voisi ruveta vain homoikoniksi ja jättää noi musiikkijutut ja laulamiset sellaisille jotka sen osaavat.

        Se on jotakin niin kamalaa katottavaa ja kuunneltavaa, että en kykene edes nauramalla katsomaan, minua alkaa itkettää että joku voi olla noin nuija.Äänikin on kuin neitsyytensä säilyttäneellä 11v ja itse vissiin luulee että on pirun komea.Kun tänpäivän tylleröt jotka häntä nyt ihailevat, täyttävät 12-13vuotta kyllä tuiskut jää tuuleen.


      • suivaantunut
        pipukka kirjoitti:

        Se on jotakin niin kamalaa katottavaa ja kuunneltavaa, että en kykene edes nauramalla katsomaan, minua alkaa itkettää että joku voi olla noin nuija.Äänikin on kuin neitsyytensä säilyttäneellä 11v ja itse vissiin luulee että on pirun komea.Kun tänpäivän tylleröt jotka häntä nyt ihailevat, täyttävät 12-13vuotta kyllä tuiskut jää tuuleen.

        elä hauku anttia.
        mene sinne ruotsin lautalle kun et ole koskaan lentänyt.


      • ...

        Vähän pelotti ryhtyä niitä kuuntelemaan, mutta yllätyin positiivisesti.

        En menehtynyt sisäiseen verenvuotoon. En oksentanut. Kykenin jopa kuuntelemaan molemmat biisit alusta loppuun. En kylläkään nauramatta.
        Paskojahan ne olivat, mutta odotin huonompia.


      • miespuolinen

        kriitikko kehuskeli nimen omaan tuota Kosteus ihollasi biisiä. Näin ne vaan mielipiteet menee ristiin kriitikoillakin:).


      • faktaa....
        suivaantunut kirjoitti:

        elä hauku anttia.
        mene sinne ruotsin lautalle kun et ole koskaan lentänyt.

        kyllä näin on


      • heterot ja rohkeat

        Kaikki omaa homouttaan jännittävät matsopellet vaan hommottaa tuiskua. Ihan mukavan kuuloisiahan nuo rallit ovat, vaikkakin kertakäyttökampetta. Älkää peljätkö kaappihomppelit!


    • sivusta seurannut

      Antti on tosi mahtava lavaesiintyjä.Ainakin laivalla. Olin aivan 'äimän käkenä'kun oltiin tyttären kanssa katsomassa. Kyllä miellytti 40ppistäkin katsella. Aikas kova jäbä, ja kuntoa riitti.

    • on......

      suhtautunut "persoonalliseen" levyarvosteluun ainoalla oikealla tavalla, hyväntahtoisen humoristisesti, Toivottelee Virpin keikkakiertueelle omilla sivuillaan. Eihän tälle tosiaan kannata kuin nauraa makiasti.

      • huomasin itsekin

        Antin maininneen asiasta päiväkirjassaan.Antti lähetti tälle "Virpille" myös halauksia.Ihana Antti!


      • mie vaan
        huomasin itsekin kirjoitti:

        Antin maininneen asiasta päiväkirjassaan.Antti lähetti tälle "Virpille" myös halauksia.Ihana Antti!

        En voisi olla enempää samaa mieltä, levy on huono ja äijän ääni ei vaan riitä edes laulamaan kyseisiä ainakaan rovaniemen biisejä.


      • balladeja
        mie vaan kirjoitti:

        En voisi olla enempää samaa mieltä, levy on huono ja äijän ääni ei vaan riitä edes laulamaan kyseisiä ainakaan rovaniemen biisejä.

        Rovaniemi-levyllä todella upeasti,tykkään älyttömästi.


      • vaan!!!
        mie vaan kirjoitti:

        En voisi olla enempää samaa mieltä, levy on huono ja äijän ääni ei vaan riitä edes laulamaan kyseisiä ainakaan rovaniemen biisejä.

        Nimenomaan Rovaniemi-levyn biisejä Antti tulkitsee kauniisti ja tunteella. Ei ole tulkinta toisellakaan plätyllä sen huonompaa. Panee vähän miettimään, että ymmärtääköhän nämä kritiikin antajat musiikista ja sen tulkitsemisesta yhtään mitään. Minkähän takia olet Antin levyn ostanut, jos et tykkää? Vai vetäsitkö lurituksesi hatusta?


      • päähän ja...
        mie vaan kirjoitti:

        En voisi olla enempää samaa mieltä, levy on huono ja äijän ääni ei vaan riitä edes laulamaan kyseisiä ainakaan rovaniemen biisejä.

        peskit jalkaan. Tseremissi-Antti.


      • Lordi T. Putaansuu on
        päähän ja... kirjoitti:

        peskit jalkaan. Tseremissi-Antti.

        heiluu neljäntuulenlakki päässä euroVIISUISSA! Huom. VIISUISSA? Veisatkaamme virsuja eiku siis virsiä....Heviporukan irvikuva koko Lordi sakki! Hard Rock Paskatunkio!


      • satans mukavaa
        Lordi T. Putaansuu on kirjoitti:

        heiluu neljäntuulenlakki päässä euroVIISUISSA! Huom. VIISUISSA? Veisatkaamme virsuja eiku siis virsiä....Heviporukan irvikuva koko Lordi sakki! Hard Rock Paskatunkio!

        kun Rovaniemen kaupungista on tullut jopa kaksi menestyksellistä musiikin tuottajaa Lordi joka pyyhkäisi Suomen maailman kartalle kertaheitolla ja Antti joka nyt räpeltää Suomessa vain, jos yltäisi edes maailmalle. Anssi Kelaan ei pystynyt mihinkään muuhun Nummelan jälkeen kuin alkoi ajamaan formuloita ollaakseen jotakin ja päästäkseen hengestään. Jari Sillanpää on toisen luokan lappilainen ja menestyy .. eiku neljäntuulen lakki liehumaan.... Nightwish sortui omaan paskaansa, Him Ville Valon
        toilailuihin. Rasmus on jossain missä lienee mutta joitakin syrjässä olevia yhtyeitä niittä¨ä pienissä ympyröissä mainetta maailmalla. siis jpista ei kohista. Kiitos Jumalan hengitämme!


      • sanoisit
        balladeja kirjoitti:

        Rovaniemi-levyllä todella upeasti,tykkään älyttömästi.

        jos olisit kuullut kyseiset tulkinnat ennenkuin
        Antin raidat ajettiin auto-tunerin läpi?


    • zozo

      En ole Antti Tuisku fani, mutta nostan hattua (jos joskus päähän laitan) Antille. Kaksi levyä samanaikaisesti ottaa kaksi kärkisijaa listalla. Tosin ihmetyttää levyjen julkaisujen päällekkäisyys???.

      • MARCO_L

        Jees samaa mieltä! "Antti" on ok tuote jolle löytyy kysyntää. Siihen ei vaikuta kriitikkojen meilipiteet.

        MM Guns'n'Roses, Bruce Springstee on tehnyt saman tempun! Eli julkaissut kaksi levyä samaan aikaan. Anttin on hyvässä seurassa.


    • Pah...

      Ei Antti muuhun pystykkään. Ja siihenkin vain studioiden pelastavilla äänenmuokkaimilla.
      On se sen verran falski. Yöähh..

    • Birgitta Birteä

      """" Rovaniemi on tekosyvällistä häröilyä, joka on sata kertaa pahempaa kuin rehellinen pinnallisuus", Salmi kirjoittaa.""""

      Hahhahahaaaa....hahaha...

    • ostaisinko

      nämä Tuiskun uutukaiset levyt.Olin lukenut netistä hyviä arvosteluja etenkin tanssilevystä.Mutta kun luin tämän NYT-liitteen arvostelun,en voinut enää jäädä miettimään vaan marssin eilen kauppaan ja nappasin mukaani nämä levyt.Levyt jotka herättävät näin ristiriitaista arvostelua,eivät voi olla yhdentekeviä.Ja,niin se tuli todistettua:Antti oli tehnyt aivan upeat albumit,rakastuin niihin oitis.Mahtavia biisejä,kauniisti laulettuina,hyviä tekstejä jne.
      Levyarvostelu on aina vain yhden ihmisen mielipide,kannattaa itse ottaa asiosta selvää ja luoda kuulemansa perusteella mielipide.Suosittelen levyjen ostoa kaikille.UPEAT levyt.

      • lisää

        Joo tää on ihan totta. Tietoisesti tai tahtomattaan Virpi on nostanut Antin uusien levyjen myyntiä ja julkisuutta yhden ison pykälän ylöspäin. Niin kauan kuin herättää ihmisissä näin voimakkaita tunteita puolesta ja vastaan, pysyy artistin ura takuuvarmasti nousujohteisena. Tähänhän Antti nimenomaan pyrkii.

        Jokainen tänne postattu viesti kertoo omaa tarinaansa siitä, että Antti ei ole yhdentekevä. Kaikille tänne kommentoineille Antti Tuisku merkitsee tällä hetkellä _jotakin_, eikä siis ihan heti katoa kokonaisen kansan aivojen synapseista.

        Pop-maailmassa on elintärkeää uudistautua ja pystyä yllättämään, jopa shokeeraamaan, kerta toisensa jälkeen (vrt. Madonna). Onnittelut Antille hienosti saavutetusta välitavoitteesta! Sitten vaan eteenpäin, en maltaa odottaa mitä keksit seuraavaksi. =)


      • Juha-ni

        Levyillä on jotain 20 biisiä. Näistä korkeintaan parin tekemiseen, lähinnä sanoituksiin herra Tuisku on osallistunut. Levy on levyfirman valitsemien ammattilaisten täsmätuottama valmiste jonka myynti pyritään maksimoimaan.


      • big lupu
        lisää kirjoitti:

        Joo tää on ihan totta. Tietoisesti tai tahtomattaan Virpi on nostanut Antin uusien levyjen myyntiä ja julkisuutta yhden ison pykälän ylöspäin. Niin kauan kuin herättää ihmisissä näin voimakkaita tunteita puolesta ja vastaan, pysyy artistin ura takuuvarmasti nousujohteisena. Tähänhän Antti nimenomaan pyrkii.

        Jokainen tänne postattu viesti kertoo omaa tarinaansa siitä, että Antti ei ole yhdentekevä. Kaikille tänne kommentoineille Antti Tuisku merkitsee tällä hetkellä _jotakin_, eikä siis ihan heti katoa kokonaisen kansan aivojen synapseista.

        Pop-maailmassa on elintärkeää uudistautua ja pystyä yllättämään, jopa shokeeraamaan, kerta toisensa jälkeen (vrt. Madonna). Onnittelut Antille hienosti saavutetusta välitavoitteesta! Sitten vaan eteenpäin, en maltaa odottaa mitä keksit seuraavaksi. =)

        Älä yleistä. NYT-liitteen arviot palauttivat AT:n mieleeni jostain lööppisirkuksen hämärästä menneisyydestä. Herätti mielenkiintoni - en ole koskaan aiemmin kuunnellut Tuiskua. Lopputulema: en kyennyt kuuntelemaan kumpaakaan kappaletta loppuun. Siitä viis. Antti varmasti löytää kohderyhmänsä.


      • kohua
        big lupu kirjoitti:

        Älä yleistä. NYT-liitteen arviot palauttivat AT:n mieleeni jostain lööppisirkuksen hämärästä menneisyydestä. Herätti mielenkiintoni - en ole koskaan aiemmin kuunnellut Tuiskua. Lopputulema: en kyennyt kuuntelemaan kumpaakaan kappaletta loppuun. Siitä viis. Antti varmasti löytää kohderyhmänsä.

        Juu en toki tarkoittanut, että kyseiset arvostelut saisivat jokaisen lukijansa suoraan ostamaan Antin levyt. Asioita tapahtuu myös välillisesti. Saatoit juuri kommentillasi lisätä tämän viestiketjun kiinnostavuutta siinä määrin, että joku muu houkuttuu kuuntelemaan vaikkapa biisinäytteet Antin sivuilta ja ihastuu niihin silmittömästi.

        Tarkoitukseni ei ollut yleistää. Mielestäni teoriani on edelleen pätevä, vaikka juuri sinä et rynnännytkään kauppaan levyarvostelut luettuasi. Sinullakin oli hänestä jo aiempi mielikuva, joka pulpahti Virpin ansiosta tietoisuuteesi. Mielenkiintosi heräsi ja olit hänen musiikistaan jopa jotain mieltä. Siispä päätit kertoa kaikille, ettet kyennyt kuuntelemaan hänen kappaleitaan loppuun.

        Sinä päivänä, kun ketään ei enää kiinnosta puhua tai kirjoittaa Antti Tuiskusta mitään, hänen musiikkiuransa on todennäköisesti katkolla. Näillä mielenilmausmäärillä tilanne on päinvastainen.


      • Scoliosi
        lisää kirjoitti:

        Joo tää on ihan totta. Tietoisesti tai tahtomattaan Virpi on nostanut Antin uusien levyjen myyntiä ja julkisuutta yhden ison pykälän ylöspäin. Niin kauan kuin herättää ihmisissä näin voimakkaita tunteita puolesta ja vastaan, pysyy artistin ura takuuvarmasti nousujohteisena. Tähänhän Antti nimenomaan pyrkii.

        Jokainen tänne postattu viesti kertoo omaa tarinaansa siitä, että Antti ei ole yhdentekevä. Kaikille tänne kommentoineille Antti Tuisku merkitsee tällä hetkellä _jotakin_, eikä siis ihan heti katoa kokonaisen kansan aivojen synapseista.

        Pop-maailmassa on elintärkeää uudistautua ja pystyä yllättämään, jopa shokeeraamaan, kerta toisensa jälkeen (vrt. Madonna). Onnittelut Antille hienosti saavutetusta välitavoitteesta! Sitten vaan eteenpäin, en maltaa odottaa mitä keksit seuraavaksi. =)

        Oliskohan niin että "Virpi" on juuri parantaakseen levyjen myyntiä antanut näin murskaavan kritiikin? Eli "huono" juttu on ostettu mainoskamppis.

        Salaliittoteoria!?!


    • yks waan

      ko.artistihan sanoi eräässä haastattelussa, että on ottanut oppia MADONNALTA!!!ei siis ihme että rupeaa jätkäki näkymään,ja hyvä niin!minusta antti on fiksu poika ja ansaitsee hyvät arvostelut että menestyy,minusta musiikki on aikuisempaa kuin ennen ja onhan antin tyylikin muuttunut parempaan suuntaan!!!tsemppiä antti!

    • makka

      minun mieli pide on se ei ne mitään huonoja antti tuiskun uudet levyt ole.

      • mastera2

        mielestäni perseestä jätkä huijaa pikku tyttöjä ostamaan levyjään ja antaa silti ymmärtää että pitää tytöistä mutta .....??


    • heh

      ja taas räyhätään makuasioista,kyl asia on niin että toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä ja kolmas molemmista.kyl on ihmisten elämä ankeeta kun nähdään vaivaa toisten musiikki mausta.

      • PERVO!!

        olet iljettävä!


      • heh
        PERVO!! kirjoitti:

        olet iljettävä!

        se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa


      • hah,haa
        heh kirjoitti:

        se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa

        just,joo!!!! hah,haa!!! ;F))


    • kateusko hiipii

      Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.Ollan sitä niin viisaita niin viisaita kuten Kiven arvostelijat aikanaan,ja entäs Repen.

      • doh..

        Ja Tuiskuhan on rinnastettavissa Kiveen...


    • mie vaan

      ..nuo myy.. joten ei kai ne ny ihan paskoja voi olla.

      • Juha-ni

        Seuraavassa "pikkuorava-äänellä" laulettuja cover-biisejä, joita esittävät siniset mielikuvitushahmot;


        Smurffit    Tanssihitit Vol. 2    EMI 76297    
        Smurffit    Tanssihitit Vol. 3    EMI 87076    
        Smurffit    Hip Hop Hitit Vol. 8    EMI 28817    
        Smurffit    Kesähitit Vol. 4    EMI 31654    
        Smurffit    Vuosituhannen bileet vol. 6 EMI    34213    

        Smurffit    Tykkihitit Vol. 11    EMI 36818    
        Smurffit    Hip Hop Hitit vol. 7    EMI 46256    
        Smurffit    Tanssihitit Vol. 1    EMI 169485
           
        Smurffit    Avaruudessa Vol. 5    EMI 54629

        Smurffit    RapRockHitit Vol. 10    EMI F 58479
           
        Smurffit    Megaidolit Vol. 12    EMI 49734    
        Smurffit    Super-Hyper hitit Vol. 13 EMI 34743    


           


    • tuiskunen

      sitä enemmän hänen musiikkiaan myydään!! Paha sana kääntyy aina siihen suuntaan, että se on suosiollinen uhrilleen. Missä asiassa tahansa. Paheksukaa vaan Anttia enemmän, sitä enemmän hänen musiikkiaan myydään.

      • Faktat

        ...mikään ei tule muuttamaan tosiasioita:


        - Antti Tuisku ei omaa juurikaan lauluääntä

        - Antti Tuiskun menestys perustuu ulkomusiikillisiin seikkoihin

        - Antti Tuisku on kokonaisuutena levy-yhtiön laskelmoitu tuote

        - Antti Tuiskun musiikki ei kaikista taustavoimista huolimatta ole erityisen hyvää

        - Kukaan ei muista Antti Tuiskua kymmen vuoden kuluttua (vrt. esim. Wigwam, Nightwish, Eppu Normaali)


      • perustuen
        Faktat kirjoitti:

        ...mikään ei tule muuttamaan tosiasioita:


        - Antti Tuisku ei omaa juurikaan lauluääntä

        - Antti Tuiskun menestys perustuu ulkomusiikillisiin seikkoihin

        - Antti Tuisku on kokonaisuutena levy-yhtiön laskelmoitu tuote

        - Antti Tuiskun musiikki ei kaikista taustavoimista huolimatta ole erityisen hyvää

        - Kukaan ei muista Antti Tuiskua kymmen vuoden kuluttua (vrt. esim. Wigwam, Nightwish, Eppu Normaali)

        Suomessa EI kannatte edes yrittää levylaulajaksi. Kumma, että jotkut menenstyy.


      • käkäkäääääk
        Faktat kirjoitti:

        ...mikään ei tule muuttamaan tosiasioita:


        - Antti Tuisku ei omaa juurikaan lauluääntä

        - Antti Tuiskun menestys perustuu ulkomusiikillisiin seikkoihin

        - Antti Tuisku on kokonaisuutena levy-yhtiön laskelmoitu tuote

        - Antti Tuiskun musiikki ei kaikista taustavoimista huolimatta ole erityisen hyvää

        - Kukaan ei muista Antti Tuiskua kymmen vuoden kuluttua (vrt. esim. Wigwam, Nightwish, Eppu Normaali)

        Mä en vaivaudu tähän enää edes kommentoimaan...eläköön elämäänsä päänsä sisällä. Säälittää.


      • putosi
        käkäkäääääk kirjoitti:

        Mä en vaivaudu tähän enää edes kommentoimaan...eläköön elämäänsä päänsä sisällä. Säälittää.

        yksi!


      • ku tiätäs
        Faktat kirjoitti:

        ...mikään ei tule muuttamaan tosiasioita:


        - Antti Tuisku ei omaa juurikaan lauluääntä

        - Antti Tuiskun menestys perustuu ulkomusiikillisiin seikkoihin

        - Antti Tuisku on kokonaisuutena levy-yhtiön laskelmoitu tuote

        - Antti Tuiskun musiikki ei kaikista taustavoimista huolimatta ole erityisen hyvää

        - Kukaan ei muista Antti Tuiskua kymmen vuoden kuluttua (vrt. esim. Wigwam, Nightwish, Eppu Normaali)

        paitsi että

        idolsissa se kuultiin että kyllähän tuo nuotissa pysyy ja kauniisti laulaa vaikkei ehkä kaikkein miehekkäin ääni olekaan hänellä, mikä taas tuskin vaikuttaa siihen osaako vai eikö laulaa.
        itsehän se on biisejään tässä sanoitellut ja sen uuden hittisinkkunsa on tehnyt alusta loppuun itse säveltämisestä alkaen. '
        lisäksi vaikka niin luullaan niin suomessa tässä eletään, ei täällä sellaisia markkinoita ole, että lahjattomat britneyt kauaksi pärjäisivät, suomessa arvostetaan aitoutta, ja koska ne markkinat ovat niin pienet kumminkin, niin eipä täällä levy-yhtiön tuotteita ole, ei sitä anttia kukaan ole pakottanut esiintymään, kyllä se ihan oman tyylistä musaansa tekee hei.
        ja sitten siihen että ei anttia muisteta jatkossa : jos se juuri on tehnyt historiaa olemalla kahdella levyllä virallisen listan kärjessä ekana suomalaisena ikinä, niin kyllä sen ainakin guinnesin ennätysten kirja muistaa siihen asti kun joku keksii tehdä kolme levyä yhtä aikaa ja saa ne jollain lihaksella listan kärkeen. ja ei voi varmaan kukaan kieltää, kyllä antti tuisku nyt kuitenkin on se ainoa idols- ym vastaavista formaateista tutuksi tullut artisti, joka sattumoisin saa itsensä pinnalle ja pysymään siellä, 5 levyä häneltä on ilmestynyt tietääkseni. eipä niistä ilkoista ja hannoista paljoa puhuta ainakaan medioissa.


      • gjreölkjr
        ku tiätäs kirjoitti:

        paitsi että

        idolsissa se kuultiin että kyllähän tuo nuotissa pysyy ja kauniisti laulaa vaikkei ehkä kaikkein miehekkäin ääni olekaan hänellä, mikä taas tuskin vaikuttaa siihen osaako vai eikö laulaa.
        itsehän se on biisejään tässä sanoitellut ja sen uuden hittisinkkunsa on tehnyt alusta loppuun itse säveltämisestä alkaen. '
        lisäksi vaikka niin luullaan niin suomessa tässä eletään, ei täällä sellaisia markkinoita ole, että lahjattomat britneyt kauaksi pärjäisivät, suomessa arvostetaan aitoutta, ja koska ne markkinat ovat niin pienet kumminkin, niin eipä täällä levy-yhtiön tuotteita ole, ei sitä anttia kukaan ole pakottanut esiintymään, kyllä se ihan oman tyylistä musaansa tekee hei.
        ja sitten siihen että ei anttia muisteta jatkossa : jos se juuri on tehnyt historiaa olemalla kahdella levyllä virallisen listan kärjessä ekana suomalaisena ikinä, niin kyllä sen ainakin guinnesin ennätysten kirja muistaa siihen asti kun joku keksii tehdä kolme levyä yhtä aikaa ja saa ne jollain lihaksella listan kärkeen. ja ei voi varmaan kukaan kieltää, kyllä antti tuisku nyt kuitenkin on se ainoa idols- ym vastaavista formaateista tutuksi tullut artisti, joka sattumoisin saa itsensä pinnalle ja pysymään siellä, 5 levyä häneltä on ilmestynyt tietääkseni. eipä niistä ilkoista ja hannoista paljoa puhuta ainakaan medioissa.

        Ei sävelkorvaa löydy, niin ei ehkä kannattaisi puhua nuotissa laulamisesta! Antillahan oli lähes koko ajan vaikeuksia ylä-ääniensä kanssa Idols-kisoissa, josta tuomaritkin olivat monesti pettyneitä, koska Antti oli heidän mielestään muilta ominaisuuksiltaan sopiva pikkutyttöjen idoliksi.
        Ja jos vielä kertoisit minkä biisin Antti on muka itse säveltänyt? Jos tarkoitat Valoa, niin jossain puppusivuilla se mainitaan Antin tekemäksi, mutta todellisuudessa se on Jukka Backlundin kanssa tehty.


      • jauhat kokoaika
        gjreölkjr kirjoitti:

        Ei sävelkorvaa löydy, niin ei ehkä kannattaisi puhua nuotissa laulamisesta! Antillahan oli lähes koko ajan vaikeuksia ylä-ääniensä kanssa Idols-kisoissa, josta tuomaritkin olivat monesti pettyneitä, koska Antti oli heidän mielestään muilta ominaisuuksiltaan sopiva pikkutyttöjen idoliksi.
        Ja jos vielä kertoisit minkä biisin Antti on muka itse säveltänyt? Jos tarkoitat Valoa, niin jossain puppusivuilla se mainitaan Antin tekemäksi, mutta todellisuudessa se on Jukka Backlundin kanssa tehty.

        Idols-kisasta?Se oli ja meni,3 vuotta sitten.Kovasti on Antti kolmessa vuodessa kehittynyt,aivan mahdottomasti.Valo ei ole läheskään ainut biisi,jossa on Antin sanat tai sävellys,sori täytyy tuottaa sulle pettymys.


    • abdullah

      two simple words:He is gay!

      • minut heitettiin ulos

        hotelli Koljonvirrasta kun kysyin joltain englanninkieliseltä mieheltä: Are you Elvis or something? koska se hyökkäsi eteeni respassa ja talloi varpaani ja puhui kännykkäänsä koko ajan. Puhuukohan se kännykkään kun kuolee? jotkut on vaan nin suuria tässä elämässä. Ei kai anttikaan ole sen suurempi kuin mitä on. Jotkut vaan ostaa sen musiikkia. Hotelli KOLJONVIRTAAN vaan sellaisia terveisiä ettei kannatte kovin elvistellä, minä täällä LEVILLÄ, missä liikkuu paljon ihmisiä, annan kyllä tietää ettei teille kannatte yrittää. Edes huonetta varaamalla, heitetään ulos muutenkin!!!!


    • Lopeta_Antti_jo

      Kerrankin arvostelijat ovat oikeassa. AT:n musiikki on siis niin järkyttävää tuubaa, että kanava vaihtuu aina ja välittömästi. Harvinaisen moni ihminen on kuitenkin väärässä, koska listasijoitus on noinkin korkea. Jos musta olis kiinni, niin tää jamppa ei tekis enää yhtään biisiä.

      Noh. Mielipiteitä on monia. Taitaa Antti olla kuitenkin sellainen ääripään artisti. Siitä joko tykätään tai sitä vihataan. Itse kuulun siihen joukkoon joka vihaa ja ihan puhtaasti musiikillisista syistä.

      • jandy

        Eikä Antti ei lopeta laulamista koska on maailman paras ja toimittaja oli väärässä!Levyt on tehty ahkeralla työllä ja ovat kummatkin huippuja!Haistakoon toimittaja ja te ketkä olette Anttia vastaan ******!


      • antti suck
        jandy kirjoitti:

        Eikä Antti ei lopeta laulamista koska on maailman paras ja toimittaja oli väärässä!Levyt on tehty ahkeralla työllä ja ovat kummatkin huippuja!Haistakoon toimittaja ja te ketkä olette Anttia vastaan ******!

        Kuse tuubaas, jandy!!!
        P.S Antti on perseestä


      • orjogijeropij
        jandy kirjoitti:

        Eikä Antti ei lopeta laulamista koska on maailman paras ja toimittaja oli väärässä!Levyt on tehty ahkeralla työllä ja ovat kummatkin huippuja!Haistakoon toimittaja ja te ketkä olette Anttia vastaan ******!

        Antti ei kovin paljoo osallistu niiden biisien tekemiseen. Se vaan laulaa. Antti Tuisku on kauheeta rahastusta vaan.


      • moi moi
        orjogijeropij kirjoitti:

        Antti ei kovin paljoo osallistu niiden biisien tekemiseen. Se vaan laulaa. Antti Tuisku on kauheeta rahastusta vaan.

        moi


      • Juha-ni
        moi moi kirjoitti:

        moi

        Eikö pikkutyttöjen pitäisi olla vielä koulussa tuohon aikaan kun olet viestin lähettänyt ?


    • mastera2

      kuka tollaista teini paskaa viittii kuunella sitä paitsi tuisku han on niitä teinejä you know

    • Hellblazer

      Tähän musiikki on menossa, se joka myy eniten on paras. Minusta tämä on väärin ja tekee musiikista irvikuvan, sanoitukset ja melodiat heitetään kaivoon, kunhan on kansikuva poika/tyttö. Miksi kuunnella edes muusikoita jotka eivät itse sanoita, soita jotain instrumenttia tai jotka eivät edes osaa laulaa. Minua ainakin tälläinen hämmästyttää suuresti, mutta olkoot kakarat kuunnelkoon mitä lystäävät. Turhaa on silti tulla kirkkain silmin väittämään että Antti Tuisku osaa laulaa tai että hän on loistava muusikko, tämä ei pidä paikkaansa vaikka katsoisi mistä näkökulmasta. Idols-formaatti on taas näitä jenkki kokeiluja jotka luovat lisää surkeaa ja ala-arvoista musiikkia tähän maailmaan. Siinä kaikki oikeastaan on hyvä että metalli musiikki ei ole vielä vajonnut samaan kiroukseen mikä on Pop-musiikin päällä, Ja sehän on raha ja maine.
      Tarkoitukseni ei ole loukata ketään mutta minusta asiat ovat menossa väärään suuntaan kun olennainen unohdetaan, kohta varmasti ei edes tarvitse kuunnella musiikkia.

      Kiitos, ja hyvää jatkoa.

      • anarkiaa

        Mä en ihan ymmärrä, että minkä vuoksi nää vuodatukset pop-musiikin rappiosta oksennetaan aina keskusteluun Antti Tuiskusta. Jos ottaa pannuun se, että ammattilaiset yhdistävät voimansa musiikinteossa, saavat tästä rahaa ja jengi vieläpä diggaa, niin kannattanee ilmaista mielipiteensä jossain vähän yleisemmän tason musiikkikeskustelussa.

        Sain sellasen käsityksen, että pidät hieman raskaammasta musiikkiosastosta. Sun kannaltahan asiat näyttäis olevan hyvin, kun metalli ei ole vajonnut tähän "kiroukseen".

        Mun mielestä on tosi ihailtavaa, jos osaa arvostaa Anttia ihan vaan omana itsenään. Ei sillä etteikö Antti vertailua kestäis, mut jätkä on kiivenny sellasen matkan henkilökohtaista vuorenrinnettään ylös lyhyessä ajassa, että heikompia huimaa katsellessa.


      • erittäin hyvin
        anarkiaa kirjoitti:

        Mä en ihan ymmärrä, että minkä vuoksi nää vuodatukset pop-musiikin rappiosta oksennetaan aina keskusteluun Antti Tuiskusta. Jos ottaa pannuun se, että ammattilaiset yhdistävät voimansa musiikinteossa, saavat tästä rahaa ja jengi vieläpä diggaa, niin kannattanee ilmaista mielipiteensä jossain vähän yleisemmän tason musiikkikeskustelussa.

        Sain sellasen käsityksen, että pidät hieman raskaammasta musiikkiosastosta. Sun kannaltahan asiat näyttäis olevan hyvin, kun metalli ei ole vajonnut tähän "kiroukseen".

        Mun mielestä on tosi ihailtavaa, jos osaa arvostaa Anttia ihan vaan omana itsenään. Ei sillä etteikö Antti vertailua kestäis, mut jätkä on kiivenny sellasen matkan henkilökohtaista vuorenrinnettään ylös lyhyessä ajassa, että heikompia huimaa katsellessa.

        sä vedät.Antti on mahtava persoona ja oman genrensä ylivoimainen ykkönen.Mahtavat levyt on poika tehny.Onnea Antille!


      • täysin rinnoin
        erittäin hyvin kirjoitti:

        sä vedät.Antti on mahtava persoona ja oman genrensä ylivoimainen ykkönen.Mahtavat levyt on poika tehny.Onnea Antille!

        näihin edeltäjiin. Paskanjauhanta siitä, tekeekö artisti musiikkinsa itse, alkaa jo tuntumaan suorastaan lapselliselle. Jokainen kuuntelee sitä musiikkia mistä tykkää. Helvetin tyhmää on mennä sanomaan kanssaeläjille: hei kuule, sä kuuntelet väärää musiikkia. Sun pitää kuunnella metallia. Voi jessus. Kuka on se Jumala, joka pystyy sanomaan, että se oma musiikkimaku on se ainoa oikea. Itsekkyyttä se on sanan varsinaisessa merkityksessä.

        Anttiin mennäkseni minua jaksaa naurattaa nämä kusipäät, jotka tosiaan on jaksaneet kohta kolme vuotta todistella Antin surkeutta ja sitä, miten tätä luuseria ei enää vuoden päästä muista kukaan. Eiköhän se vuosi ole kulunut jo moneen kertaan ja edelleen Antti-poika porskuttaa suosion huipulla. Tämän ainaisen, merkityksettömän aliarvioimisen sijaan rakentavampaa keskustelua olisi Antin ja muidenkin aloittelevien artistien kannustaminen ja muutenkin positiivinen suhtautuminen. Jos ei itse tykkää Antin musiikista, se on ihan ok, mutta on paljon niitä, jotka tykkää. Sen osoittaa jo Antin levyjen suuri myyntimäärä. Antakaa näiden ihmisten rauhassa nauttia idolinsa musiikista ilman sitä ainaista painostusta, josta ei valitettavasti voi vetää muuta johtopäätöstä, kuin se paljon puhuttu kateus. Kuka viitsisi muuten alituisesti, vuodesta toiseen jauhaa tätä samaa skeidaa. Itse en ainakaan viitsisi roikkua sellaisen artistin keskusteluissa, josta en piittaa ja tätä artistia käydä mustamaalaamassa. Raukkamaista se on ja osoittaa henkistä kehittymättömyyttä.

        Antti on vahva persoona ja pojalta löytyy ihailtavaa rohkeutta ja kunnianhimoa. Ei ole poika luhistunut, vaikka paskaa on niskaan kaadettu kuormakaupalla, kiitos teidän. Antille toivon jatkossakin voimia kestää näitä julkisuuden paineita ja ihmisten ajattelemattomuutta ja typeryyttä. Tee sinä Antti mitä haluat, muut tekee sen mitä uskaltaa ja nämä täällä ei uskalla kuin huudella puskista isukin selän takaa.


      • Antin puolella
        täysin rinnoin kirjoitti:

        näihin edeltäjiin. Paskanjauhanta siitä, tekeekö artisti musiikkinsa itse, alkaa jo tuntumaan suorastaan lapselliselle. Jokainen kuuntelee sitä musiikkia mistä tykkää. Helvetin tyhmää on mennä sanomaan kanssaeläjille: hei kuule, sä kuuntelet väärää musiikkia. Sun pitää kuunnella metallia. Voi jessus. Kuka on se Jumala, joka pystyy sanomaan, että se oma musiikkimaku on se ainoa oikea. Itsekkyyttä se on sanan varsinaisessa merkityksessä.

        Anttiin mennäkseni minua jaksaa naurattaa nämä kusipäät, jotka tosiaan on jaksaneet kohta kolme vuotta todistella Antin surkeutta ja sitä, miten tätä luuseria ei enää vuoden päästä muista kukaan. Eiköhän se vuosi ole kulunut jo moneen kertaan ja edelleen Antti-poika porskuttaa suosion huipulla. Tämän ainaisen, merkityksettömän aliarvioimisen sijaan rakentavampaa keskustelua olisi Antin ja muidenkin aloittelevien artistien kannustaminen ja muutenkin positiivinen suhtautuminen. Jos ei itse tykkää Antin musiikista, se on ihan ok, mutta on paljon niitä, jotka tykkää. Sen osoittaa jo Antin levyjen suuri myyntimäärä. Antakaa näiden ihmisten rauhassa nauttia idolinsa musiikista ilman sitä ainaista painostusta, josta ei valitettavasti voi vetää muuta johtopäätöstä, kuin se paljon puhuttu kateus. Kuka viitsisi muuten alituisesti, vuodesta toiseen jauhaa tätä samaa skeidaa. Itse en ainakaan viitsisi roikkua sellaisen artistin keskusteluissa, josta en piittaa ja tätä artistia käydä mustamaalaamassa. Raukkamaista se on ja osoittaa henkistä kehittymättömyyttä.

        Antti on vahva persoona ja pojalta löytyy ihailtavaa rohkeutta ja kunnianhimoa. Ei ole poika luhistunut, vaikka paskaa on niskaan kaadettu kuormakaupalla, kiitos teidän. Antille toivon jatkossakin voimia kestää näitä julkisuuden paineita ja ihmisten ajattelemattomuutta ja typeryyttä. Tee sinä Antti mitä haluat, muut tekee sen mitä uskaltaa ja nämä täällä ei uskalla kuin huudella puskista isukin selän takaa.

        Minä en myöskään ymmärrä miksi Antista pitäviä yritetään manipuloida muka oikeaan musiikin pariin.
        Miksei jotka Antista pitää, saa sitä tehdä.
        Idols, oli uusia artisteja etsivä kilpailu, eikä mikään Mimmi Mustakallio laulukilpailu.
        Antti on kilpailun kolmanneksi tulleena täyttänyt ylivoimaisesti paikkansa.
        Jos kerta Antin musiikista tykätään. Huom. aika moni pitää, ei siinä pitäisi muilla olla mitään nokan koputtamista. Menkää muualle suutanne soittamaan.


      • Blibb
        täysin rinnoin kirjoitti:

        näihin edeltäjiin. Paskanjauhanta siitä, tekeekö artisti musiikkinsa itse, alkaa jo tuntumaan suorastaan lapselliselle. Jokainen kuuntelee sitä musiikkia mistä tykkää. Helvetin tyhmää on mennä sanomaan kanssaeläjille: hei kuule, sä kuuntelet väärää musiikkia. Sun pitää kuunnella metallia. Voi jessus. Kuka on se Jumala, joka pystyy sanomaan, että se oma musiikkimaku on se ainoa oikea. Itsekkyyttä se on sanan varsinaisessa merkityksessä.

        Anttiin mennäkseni minua jaksaa naurattaa nämä kusipäät, jotka tosiaan on jaksaneet kohta kolme vuotta todistella Antin surkeutta ja sitä, miten tätä luuseria ei enää vuoden päästä muista kukaan. Eiköhän se vuosi ole kulunut jo moneen kertaan ja edelleen Antti-poika porskuttaa suosion huipulla. Tämän ainaisen, merkityksettömän aliarvioimisen sijaan rakentavampaa keskustelua olisi Antin ja muidenkin aloittelevien artistien kannustaminen ja muutenkin positiivinen suhtautuminen. Jos ei itse tykkää Antin musiikista, se on ihan ok, mutta on paljon niitä, jotka tykkää. Sen osoittaa jo Antin levyjen suuri myyntimäärä. Antakaa näiden ihmisten rauhassa nauttia idolinsa musiikista ilman sitä ainaista painostusta, josta ei valitettavasti voi vetää muuta johtopäätöstä, kuin se paljon puhuttu kateus. Kuka viitsisi muuten alituisesti, vuodesta toiseen jauhaa tätä samaa skeidaa. Itse en ainakaan viitsisi roikkua sellaisen artistin keskusteluissa, josta en piittaa ja tätä artistia käydä mustamaalaamassa. Raukkamaista se on ja osoittaa henkistä kehittymättömyyttä.

        Antti on vahva persoona ja pojalta löytyy ihailtavaa rohkeutta ja kunnianhimoa. Ei ole poika luhistunut, vaikka paskaa on niskaan kaadettu kuormakaupalla, kiitos teidän. Antille toivon jatkossakin voimia kestää näitä julkisuuden paineita ja ihmisten ajattelemattomuutta ja typeryyttä. Tee sinä Antti mitä haluat, muut tekee sen mitä uskaltaa ja nämä täällä ei uskalla kuin huudella puskista isukin selän takaa.

        "Tämän ainaisen, merkityksettömän aliarvioimisen sijaan rakentavampaa keskustelua olisi Antin ja muidenkin aloittelevien artistien kannustaminen ja muutenkin positiivinen suhtautuminen."

        Rakastan antaa positiivista palautetta kuullessani hyvää musiikkia. Mutta valitettavasti Antin musiikille en voi tätä antaa, koska tämän tuotokset on jotakin aivan hirveää.

        Ja aion jatkaa Tuiskun musiikin kritisoimista niin kauan kuin laatu on näin heikkoa, tai kunnes en enää joudu kuulemaan mitään em. ujeltajan tuotoksia radiosta (esim. bussissa ollessa on vähän paha kääntää kanavaa...)

        Ja te pienet Antti-fanit: Ketään ei kiinnosta viestinne tyyliin "No haista sinä p*ska, Antti on ihQin!" Pyytäisin joko parempia perusteluita tai että jättäisitte nämä viestinne kirjoittamatta.


      • piue
        Antin puolella kirjoitti:

        Minä en myöskään ymmärrä miksi Antista pitäviä yritetään manipuloida muka oikeaan musiikin pariin.
        Miksei jotka Antista pitää, saa sitä tehdä.
        Idols, oli uusia artisteja etsivä kilpailu, eikä mikään Mimmi Mustakallio laulukilpailu.
        Antti on kilpailun kolmanneksi tulleena täyttänyt ylivoimaisesti paikkansa.
        Jos kerta Antin musiikista tykätään. Huom. aika moni pitää, ei siinä pitäisi muilla olla mitään nokan koputtamista. Menkää muualle suutanne soittamaan.

        Minä olisin paljon onnellisempi ihminen, jos Tuisku ei tekisi uusia biisejä. Esimerkiksi bussissa olen kerran joutunut kuuntelemaan jonkun hänen tuotoksistaan. Ja siellä on vähän hankalaa vaihtaa kanavaa.
        Tällöinkin minun oli oikeasti pakko tukkia korvani!


      • raukkaa,ihanko
        piue kirjoitti:

        Minä olisin paljon onnellisempi ihminen, jos Tuisku ei tekisi uusia biisejä. Esimerkiksi bussissa olen kerran joutunut kuuntelemaan jonkun hänen tuotoksistaan. Ja siellä on vähän hankalaa vaihtaa kanavaa.
        Tällöinkin minun oli oikeasti pakko tukkia korvani!

        yhden kerran olet joutunut Anttia bussissa kuuntelemaan.voi,voi...


      • tyyppi ,joka
        Blibb kirjoitti:

        "Tämän ainaisen, merkityksettömän aliarvioimisen sijaan rakentavampaa keskustelua olisi Antin ja muidenkin aloittelevien artistien kannustaminen ja muutenkin positiivinen suhtautuminen."

        Rakastan antaa positiivista palautetta kuullessani hyvää musiikkia. Mutta valitettavasti Antin musiikille en voi tätä antaa, koska tämän tuotokset on jotakin aivan hirveää.

        Ja aion jatkaa Tuiskun musiikin kritisoimista niin kauan kuin laatu on näin heikkoa, tai kunnes en enää joudu kuulemaan mitään em. ujeltajan tuotoksia radiosta (esim. bussissa ollessa on vähän paha kääntää kanavaa...)

        Ja te pienet Antti-fanit: Ketään ei kiinnosta viestinne tyyliin "No haista sinä p*ska, Antti on ihQin!" Pyytäisin joko parempia perusteluita tai että jättäisitte nämä viestinne kirjoittamatta.

        on joutunut kokonaisen yhden kerran bussissa Anttia kuuntelemaan,ajatelkaa,on se kauheeta,herran jumala;)
        jutuistasi päätellen itselläsi on varmasti yhtä paljon ikää,kun näillä haista paska-tyypeillä!


    • aeårijgoe

      Ei Tuisku mikään muusikko ookkaan. Joku jengi säveltää biisit ja Antti laitetaan laulamaan ja mainostamaan niitä. Haiskahtaa törkeälle rahastukselle.

      • asioista selvää

        ennenku tulet tänne vinkumaan.


      • Nimetön
        asioista selvää kirjoitti:

        ennenku tulet tänne vinkumaan.

        näin asia nyt sattuu olemaan. Sinulla tosin saattaa olla toisenlainen näkökulma. Mutta rahastusta se on. Ja kaikki sellaiset bändit jotka väittävät tekevänsä musiikkia vain soittamisen ilosta, puhuvat yleensä pelkkää paskaa. :P Muutamia poikkeuksia kyllä löytyy.


      • Faktat tiskiin
        asioista selvää kirjoitti:

        ennenku tulet tänne vinkumaan.

        Anzahan on nk. "kaapissa oleva" homoseksuelli joka toimii tuotteen nimeltä "Antti Tuisku" keulakuvana. Jos kaveri olisi esitellyt esim. miesystävänsä heti uransa alkuvaiheessa, niin eiväthän ne pikkutytöt olisi koskaan ostaneet niitä levyjä. Antti Tuiskun myynti perustuu vahvasti esipuberteettisten ja puberteetissa olevien tyttöjen seksuaaliseen pohjavireeseen.

        Levy-yhtiö sijoittaa Tuiskuun, koska tietää että keskinkertainenkin tavara menee läpi. Jos Antilla olisi huono iho ja hän olisi esim. selvästi ylipainoinen, luuletteko te että levymyynti olis ollut samalla tasolla ? EI NOILLA LAULUKYVYILLÄ IKINÄ.


      • tekevät musiikkia
        Nimetön kirjoitti:

        näin asia nyt sattuu olemaan. Sinulla tosin saattaa olla toisenlainen näkökulma. Mutta rahastusta se on. Ja kaikki sellaiset bändit jotka väittävät tekevänsä musiikkia vain soittamisen ilosta, puhuvat yleensä pelkkää paskaa. :P Muutamia poikkeuksia kyllä löytyy.

        pelkästään soittamisen ilosta...,miten tämä liitty Anttiin?Mitä sä sekoilet urpo?


      • ei ole
        Faktat tiskiin kirjoitti:

        Anzahan on nk. "kaapissa oleva" homoseksuelli joka toimii tuotteen nimeltä "Antti Tuisku" keulakuvana. Jos kaveri olisi esitellyt esim. miesystävänsä heti uransa alkuvaiheessa, niin eiväthän ne pikkutytöt olisi koskaan ostaneet niitä levyjä. Antti Tuiskun myynti perustuu vahvasti esipuberteettisten ja puberteetissa olevien tyttöjen seksuaaliseen pohjavireeseen.

        Levy-yhtiö sijoittaa Tuiskuun, koska tietää että keskinkertainenkin tavara menee läpi. Jos Antilla olisi huono iho ja hän olisi esim. selvästi ylipainoinen, luuletteko te että levymyynti olis ollut samalla tasolla ? EI NOILLA LAULUKYVYILLÄ IKINÄ.

        varmasti kiva tauti,vai onko?Kerro?


      • poledpoj
        ei ole kirjoitti:

        varmasti kiva tauti,vai onko?Kerro?

        Eikö nämä turhat viestit voisi jättää kirjoittamatta?!?
        On se kumma kun eivät ihmiset näytä hyväksyvän totuutta! Pakko tulla jotain muilta matkittuja "viisauksia" tänne kopioimaan!


      • on elää kateuden
        poledpoj kirjoitti:

        Eikö nämä turhat viestit voisi jättää kirjoittamatta?!?
        On se kumma kun eivät ihmiset näytä hyväksyvän totuutta! Pakko tulla jotain muilta matkittuja "viisauksia" tänne kopioimaan!

        kourissa?


      • aergojaeig
        tekevät musiikkia kirjoitti:

        pelkästään soittamisen ilosta...,miten tämä liitty Anttiin?Mitä sä sekoilet urpo?

        sekoilenpahan vain. Ei mun tarvitse jokaiselle erikseen selittää näkemystäni. :D Urpo.


    • dubiduu..

      Antti "the Antzan" tai whateverin musahan on kun tuo 90-luvun Hausmylly, tosin "vähän" ehkä tuotetumpaa ja muovisempaa...ja hausmyllyssähän sentään oli edes aavistuksen munaa.
      Ja Antzalla tuskin on muita faneja kun 5-16 vuotiaat vauvat ja bissikset...
      Tsemiä Antzalle, ens kerralla voisit pierasta vaikka 5 levyä putkeen... :))))))

    • kusipää ruisku
      • sillä

        on musiikin ja laulamisen kanssa tekemistä?
        Tämä on musiikkipalsta, jos teitä kiinnostaa seksiasiat, niille on omat sivustonsa.


      • James27
        sillä kirjoitti:

        on musiikin ja laulamisen kanssa tekemistä?
        Tämä on musiikkipalsta, jos teitä kiinnostaa seksiasiat, niille on omat sivustonsa.

        En itsekään pidä tällaisesta musiikista, metallli on sydäntäni lähellä.
        Mutta silti sitä pitäisi arvostella teineille ja varhaisnuorille suunnattuna tuotteena, ja sehän on vain hyvä että kaikille on omat mielimusiikkinsa.

        Tietysti Tuiskun levy on tuotettu niin että se tehoaa juuri siihen sukupolveen joka asiaa harrastaa, sehän kuuluu asiaan.
        Makuja on monia ja se on hyvä.


      • tuiskun
        James27 kirjoitti:

        En itsekään pidä tällaisesta musiikista, metallli on sydäntäni lähellä.
        Mutta silti sitä pitäisi arvostella teineille ja varhaisnuorille suunnattuna tuotteena, ja sehän on vain hyvä että kaikille on omat mielimusiikkinsa.

        Tietysti Tuiskun levy on tuotettu niin että se tehoaa juuri siihen sukupolveen joka asiaa harrastaa, sehän kuuluu asiaan.
        Makuja on monia ja se on hyvä.

        hra tuiskun levyn arvostelijat:

        viedäänpä teidän led zeppeliininne arvosteltavaksi itä-uudenmaan humppayhdistykseen, niin johan alkaa tulla purevaa kommenttia:

        -liian äänekästä
        -eihän tätä voi tanssia
        -ärsyttävä laulaja kukkoilee ja kiekuu
        -rumpali sekoilee rytmissä
        -sanoista ei saa selvää

        jne.

        eli toisin sanoen, jos joku tuiskun levyn ostaa, ja on vielä viikon jälkeenkin tyytyväinen, niin let it be, let it be.


      • Sound technician
        tuiskun kirjoitti:

        hra tuiskun levyn arvostelijat:

        viedäänpä teidän led zeppeliininne arvosteltavaksi itä-uudenmaan humppayhdistykseen, niin johan alkaa tulla purevaa kommenttia:

        -liian äänekästä
        -eihän tätä voi tanssia
        -ärsyttävä laulaja kukkoilee ja kiekuu
        -rumpali sekoilee rytmissä
        -sanoista ei saa selvää

        jne.

        eli toisin sanoen, jos joku tuiskun levyn ostaa, ja on vielä viikon jälkeenkin tyytyväinen, niin let it be, let it be.

        humppayhdistyksessä tulisi tuollaisia kommentteja, mutta yleensä näillä humppa/iskelmäihmisillä ovat aika suppea musiikkimaku/musiikin ymmärrys. Täytyy olla aika epämusikaalinen, jos väittää että legendaarinen, ja monen rumpalin esikuva J. Bonham muka sekoilisi rytmissä. Mieshän oli ainutlaatuinen.
        Vaikka itse kuuntelenkin laajalla skaalalla musiikia jo ammattimielessäkin, niin Tuiskun materiaali ei ole minun makuuni. Osaan kyllä arvostaa tiettyjen biisien miksauksessa tehtyjä jippoja, mutta Antin ääntä en siedä, enkä kyllä arvosta herran teknistä osaamistakaan laulamisen saralla. Tästä ei tietenkään teidän fanien pidä persettään repiä, omaa korvaani sattuu vain miellyttämään hiukan taitavammat, ja sanoisinko vähemmän imelä-äänisemmät laulajat.


      • pitää
        Sound technician kirjoitti:

        humppayhdistyksessä tulisi tuollaisia kommentteja, mutta yleensä näillä humppa/iskelmäihmisillä ovat aika suppea musiikkimaku/musiikin ymmärrys. Täytyy olla aika epämusikaalinen, jos väittää että legendaarinen, ja monen rumpalin esikuva J. Bonham muka sekoilisi rytmissä. Mieshän oli ainutlaatuinen.
        Vaikka itse kuuntelenkin laajalla skaalalla musiikia jo ammattimielessäkin, niin Tuiskun materiaali ei ole minun makuuni. Osaan kyllä arvostaa tiettyjen biisien miksauksessa tehtyjä jippoja, mutta Antin ääntä en siedä, enkä kyllä arvosta herran teknistä osaamistakaan laulamisen saralla. Tästä ei tietenkään teidän fanien pidä persettään repiä, omaa korvaani sattuu vain miellyttämään hiukan taitavammat, ja sanoisinko vähemmän imelä-äänisemmät laulajat.

        ittees jonkinmoisena Jumalana. Itse en taas tykkää "ammattimielessä" henkilöistä jotka nostaa itsensä arvoon arvaamattomaan ja kuvittelee, että "kun mä olen tätä mieltä niin tää mielipide on se ainoo oikea". Kuulun myös noihin humppa/iskelmäihmisiin, mutta siitä huolimatta omaan erittäin laajan musiikkimaun. Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Olispa tosiaankin jälleen kerran hauska tietää, mitä toi sun "anmmattimielessä" mahtaa tarkoittaa. Jotain suurtahan se on, kun täällä saitilla on pyörinyt jos jonkinlaista "ammattilaista".


      • Sound technician
        pitää kirjoitti:

        ittees jonkinmoisena Jumalana. Itse en taas tykkää "ammattimielessä" henkilöistä jotka nostaa itsensä arvoon arvaamattomaan ja kuvittelee, että "kun mä olen tätä mieltä niin tää mielipide on se ainoo oikea". Kuulun myös noihin humppa/iskelmäihmisiin, mutta siitä huolimatta omaan erittäin laajan musiikkimaun. Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Olispa tosiaankin jälleen kerran hauska tietää, mitä toi sun "anmmattimielessä" mahtaa tarkoittaa. Jotain suurtahan se on, kun täällä saitilla on pyörinyt jos jonkinlaista "ammattilaista".

        Ai ai, oliko tuo nyt niin loukkaavaa! Ehkä ilmaisin itseäni epäselvästi, tarkoitin kylläkin näitä ääripäitä, kun juttu alkoi "humppayhdistyksestä". Kyllähän näillä vanhoilla tanssilavojen tahkoajilla on useasti aika rajoittunut musiikkimaku. Ei ollut tarkoitus yleistää.


      • minä minä
        tuiskun kirjoitti:

        hra tuiskun levyn arvostelijat:

        viedäänpä teidän led zeppeliininne arvosteltavaksi itä-uudenmaan humppayhdistykseen, niin johan alkaa tulla purevaa kommenttia:

        -liian äänekästä
        -eihän tätä voi tanssia
        -ärsyttävä laulaja kukkoilee ja kiekuu
        -rumpali sekoilee rytmissä
        -sanoista ei saa selvää

        jne.

        eli toisin sanoen, jos joku tuiskun levyn ostaa, ja on vielä viikon jälkeenkin tyytyväinen, niin let it be, let it be.

        Rakastan näitä levyjä.Tykkään tykkään ihan mahottomasti.Nää on loistavat!


    • Ihan oikein

      Antti on kyllä semmonen homoruisku, että oksat helvettiin!! Opettelisi poika laulamaan. Ja tulisi ulos kaapista.

      • //Läppä//

        olen aivan samaa mieltä kanssasi! Ja kyllä se Antti (homo) Tuisku sieltä kaapista ulos tulee. Saatte vielä nähdä kun yhtenä päivänä on ilta-sanomien lööpeissä että Jari Sillanpää ja Antti Tuisku ovat löytäneet toisensa...


      • *******

        Eikö se käy yhtään mielesä, että ei voi tulla kaapista ulos, jos ei ole edes kaapissa?


    • daksu

      vittu tuo tuisku on hintti

      • Dzorma

        oletko ruuvaillut sen hanuria vai mistä päättelet?


    • ihan sama...

      mitä roskaa Antti Tuisku ja hänen "hovisäveltäjänsä" levylle laittavat. Sille levylle löytyy jokatapauksessa valtava ostajajoukko, jonka oskokäyttäytymisestä levy-yhtiöt on hyvin perillä.

      En ole ikinä pitänyt listoja minään musiikin erinomaisuuden mittarina, koska ulkomusiikilliset tekijät on niin iso osa levymyyntiä.

      Ei tää juttu mua kuiteskaan mitenkään harmita. Antti Tuisku saa tehdä ihan millasta musaa haluaa ja jos joku teinityttö saa siitä vibat, niin pitäköön Antti ykkössijansa. Haluan vaan sanoa, että myyntilistoista ei hirvesti voi vetää johtopäätelmiä musiikin laadusta...ihan kaikissa tapauksissa.

      • kaikki kestää,

        sinäkö sen päätät mikä on laadukasta musaa ja mikä ei?Olet niin onneton juttuinesi,etten enää jaksa kun nauraa,hih,hih....!


      • Tmi
        kaikki kestää, kirjoitti:

        sinäkö sen päätät mikä on laadukasta musaa ja mikä ei?Olet niin onneton juttuinesi,etten enää jaksa kun nauraa,hih,hih....!

        ..että ssurin osa ihmisistä ei tunnista hyvää musiikkia, vaan ostaa sitä mitä heille myydään. Ei se todellakaan ole merkki siitä, että musiikki on jotenkin erityisen onnistunutta. Markkinoinnin onnistumista ja myyntikoneiston toimivuutta nuo listat mittaa.

        Se, että jollakin tavalla ajattelevia ihmisiä on paljon ei tarkoita sitä, että he olisivat oikeassa. (vrt. Antti Tuisku- fanit & esim. kiihkouskovaiset, kaikki yhtä pihalla)


      • pientä piipertäjää
        Tmi kirjoitti:

        ..että ssurin osa ihmisistä ei tunnista hyvää musiikkia, vaan ostaa sitä mitä heille myydään. Ei se todellakaan ole merkki siitä, että musiikki on jotenkin erityisen onnistunutta. Markkinoinnin onnistumista ja myyntikoneiston toimivuutta nuo listat mittaa.

        Se, että jollakin tavalla ajattelevia ihmisiä on paljon ei tarkoita sitä, että he olisivat oikeassa. (vrt. Antti Tuisku- fanit & esim. kiihkouskovaiset, kaikki yhtä pihalla)

        ei sun juttujas kyllä enää jaksais,mutta kirjoitan nyt jotain,että pääset sitten taas selittämään juttuja "oikeasta musiikista".Sinua ja sinunlaisiasi on kiva kiusata.


      • Tmi
        pientä piipertäjää kirjoitti:

        ei sun juttujas kyllä enää jaksais,mutta kirjoitan nyt jotain,että pääset sitten taas selittämään juttuja "oikeasta musiikista".Sinua ja sinunlaisiasi on kiva kiusata.

        Minkä takia minun pitäisi selittää sinulle yhtään mitään oikeasta musiikista kun ei näemmä mene jakeluun? Sinulla ja sinunlaisillasi on ilmeisesti ulostetta korvat täynnä kun ette erota hyvää musiikkia huonosta. Eikä minun "kiusaamiseni" sitä asiaa muuksi muuta.


      • taas kirjottamaan
        Tmi kirjoitti:

        Minkä takia minun pitäisi selittää sinulle yhtään mitään oikeasta musiikista kun ei näemmä mene jakeluun? Sinulla ja sinunlaisillasi on ilmeisesti ulostetta korvat täynnä kun ette erota hyvää musiikkia huonosta. Eikä minun "kiusaamiseni" sitä asiaa muuksi muuta.

        ja mekkaloimaan,hyvä minä;)


      • Tmi
        taas kirjottamaan kirjoitti:

        ja mekkaloimaan,hyvä minä;)

        Olet todella lahjakas ihminen, kun sait minut TAAS kirjoittamaan. Katsohan muuten mikä on tämän viikon listaykkönen Suomessa. Taitaa todistaa kaiken väittämäni todeksi, vai kuinka? HAHAHAHAHAA


    • Tuisku on

      akkamainen kaappihomo.

      • kaappihomoko?

        sopis sillanpään kans keikoille,heh.
        tosin se ei tartte mikkiä koska tää heppu ei kestä nuotissa niin menis sillanpäältä hermot....


      • vihdoinkin

        keksiä jotain uutta ja ihmeellistä. Nämä homojutut alkaa olla jo kuluneita ja ikävystyttäviä. Ei kiinnosta enää eikä ole koskaan kiinnostanutkaan.


      • Tuiskuttaja since three years
        vihdoinkin kirjoitti:

        keksiä jotain uutta ja ihmeellistä. Nämä homojutut alkaa olla jo kuluneita ja ikävystyttäviä. Ei kiinnosta enää eikä ole koskaan kiinnostanutkaan.

        Joo, on se vaan niin että ihmisillä on erilainen musamakua ja jos me tuiskufanit saatais tykätä tuiskusta ilman että kukaan haukkuis sitä homoksi niin elämnä olisi taivas


    • antin fani

      tee itte paremmat saatanan paskiainen!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe