Mikä Tapsassa
A) Ihastuttaa ?
B) Vihastuttaa ?
Gallup !
36
1460
Vastaukset
- greyeyes
a) ei sitten mikään
b) sanat ei riitä kertomaan- Ansku.
Minulla tuo on ihan päinvastoin. Eli sama vastaus, mutta A ja B vastaukset vaihtavat paikkaa :)
- mieltä
Täsmälleen.
- edelliselläkin
mieltä kirjoitti:
Täsmälleen.
kyllä Tapsa vain ihastuttaa.
No ehkä sen ikuiset viikset vähän vihastuttaa, voisi jo ajaa pois vuosikymmenien jälkeen.
Enkä pidä kyllä "elämän valttikortit"-kappaleestakaan. - vihastuttaa
mieltä kirjoitti:
Täsmälleen.
samaa mieltä edelleen,siis pelkästään vihastuttaa.
- Tri: Bill
Ei mikään.
Tapsa on ihan ok.
Paitsi joidenkin neuronaalisen seroidilipofuskinoosista kärsivien ihmisten mielestä.
Sairaus puhkeaa hyvin varhain, jo imeväisiässä ja pahenee iän myötä.
Tuossa hieman alempana on tällaisen henkilön lapsellista räpellystä.
Tällaisen henkilön sanavarasto on kovin suppea ja lapsellinen. Henkilö käyttää toistuvasti samoja, kahden-kolmen sanan lauseita, kuten "just joo" yms.
Muutenkaan tällainen henkilö ei pysty ilmaisemaan itseään verbaalisesti.
Henkilö elää suurimman ajan päivästä omassa mielikuvitusmaailmassaan, ja henkilö pitää mielikuvitusmaailmansa "tapahtumia" totena.
Myös runsas alkoholin käyttö saattaa kuulua taudinkuvaan.- Tapsuliinia?
Sopi ainakin kuvaus kuin hanska käteen;D
- Johku1
A) Tapsalla on mahtava lauluääni ja lavakarisma. Aivan omaa luokkaansa !!!
Happoradio bändin jätkätkin kehuvat Tapsan ääntä keikkapäiväkirjassaan :
http://66.249.93.104/search?q=cache:JW-dh1Iqs0AJ:www.happoradio.net/keikkapaivakirjat.php?merkinta=282 Tapani Kansan&hl=fi&ct=clnk&cd=446 - Kikka
Tapsan ääni ja lavakarisma vie jalta alta ! Upea laulaja !
- Kikka
siis JALAT ALTA piti kirjoittamani .
- Saat heti kun klikkaat
1. Ei mikään
2. Teatraalisuus, mahtipontisuus, harvahampaisuus, ääni ja luonne
Joko riittää?Minua ihastuttaa Tapsan ääni, karisma, charmi, silmänpilke, monipuolisuus, laulut, hymy, tyylikkyys, rehellisyys ja aitous.
- Hannele*
A) Plussaa annan laulutaidoista. Tapani Kansalla on erittäin komea ääni ja hänellä on lavakarismaa. Monipuolisuuttaan arvostan myös.
B)Miinusta tulee käytöksestä.
Pari vuotta sitten T.K teki keikallaan aika hävyttömän tempun. Hän joi ensin pahvimukista suun täyteen vettä ja sitten ruikkasi sen veden suustaan lattialle. Sikailu ei jäänyt vaan tähän yhteen kertaan vaan hetken päästä teki saman tempun uudelleen. Siinä sitä oli sitten esiintymislavalla vettä, niin että siivojaihmisenä tuli meikäläiselle mieleen ,että olisi tehnyt mieli viedä herra taiteilijalle luutturätti käteen ja todeta ,että " Siinä on. Siivoa itse sotkusi- hyi
Kamalaa sikailua.Kuinka joku voi noin käyttäytyä,yäk.
- ällöäkö?
hyi kirjoitti:
Tapsa on katsellut (liikaa) jääkiekkomatseja :) Jääkiekkoilijathan vaihtoautiossa tekevät usein juuri noin.
- öhöm...
hyi kirjoitti:
Kun on tarpeeksi suuri taiteilija, niin voi ilmeiseti käyttäytyä noinkin.
- myös näin:
öhöm... kirjoitti:
Kun on tarpeeksi suuri taiteilija, niin voi ilmeiseti käyttäytyä noinkin.
90-luvulla erään tanssipaikan pienessä takahuoneessa, joka oli kahden orkesterin käytössä, pöllytteli herra muina miehinä jotain helvetin pahanhajuisia sikareita muilta sen kummemmin lupaa kyselemättä (yllättävää!!). En viihtynyt siinä dunkkiksessa, joten vietin taukoni ulkona ja jäi näkemättä Tapsan performanssi, josta kuulin rumpalilta-> Herra ei viitsinyt vaivautua vessaan asti vaan kusi pokkana takahuoneen lavuaariin. Onneksi olin pessyt hampaani ennen tuota. HYVÄ TAPSA!!!
- ounou!
myös näin: kirjoitti:
90-luvulla erään tanssipaikan pienessä takahuoneessa, joka oli kahden orkesterin käytössä, pöllytteli herra muina miehinä jotain helvetin pahanhajuisia sikareita muilta sen kummemmin lupaa kyselemättä (yllättävää!!). En viihtynyt siinä dunkkiksessa, joten vietin taukoni ulkona ja jäi näkemättä Tapsan performanssi, josta kuulin rumpalilta-> Herra ei viitsinyt vaivautua vessaan asti vaan kusi pokkana takahuoneen lavuaariin. Onneksi olin pessyt hampaani ennen tuota. HYVÄ TAPSA!!!
> Herra ei viitsinyt vaivautua vessaan asti vaan kusi pokkana takahuoneen lavuaariin. Onneksi olin pessyt hampaani ennen tuota. HYVÄ TAPSA!!! <
VOI EI ! Tekikö noin ihan oikeesti ? :O Aika vastenmielistä... - Ansku.
No tuo ei sitten kylläkään ollut mitään fiksua käytöstä Tapsalta. Tälläkertaa en lähde puolustelemaan moista.
ps. Ilmeisesti siellä tanssipaikalla oli siis ulkovessa ? - ...niin
Ansku. kirjoitti:
No tuo ei sitten kylläkään ollut mitään fiksua käytöstä Tapsalta. Tälläkertaa en lähde puolustelemaan moista.
ps. Ilmeisesti siellä tanssipaikalla oli siis ulkovessa ?Ulkovessa? Kyllä sielläkin voi asioida, on itsekin tullut käytyä. Mut onko Kansa siis liian hienoa herraa asioidakseen ulkovessassa, ja kuseminen lavuaariin on siksi sallittu? Voi hyvä sylvi tuota ajatuksen juoksua...
- ...
Ansku. kirjoitti:
ps. Ilmeisesti siellä tanssipaikalla oli siis ulkovessa ?Paikasta löytyi kyllä ihan asialliset sisävessat. Ja ei ollut edes kyse siitä, että olisi kiire laulamaan. Bändi soitteli keskenään omaa settiään.
- Ansku.
...niin kirjoitti:
Ulkovessa? Kyllä sielläkin voi asioida, on itsekin tullut käytyä. Mut onko Kansa siis liian hienoa herraa asioidakseen ulkovessassa, ja kuseminen lavuaariin on siksi sallittu? Voi hyvä sylvi tuota ajatuksen juoksua...
En tarkoittanut etteikö ulkovessassakin aivan hyvin voisi käydä asioillaan, mutta ajattelin ,että jos oli kiire lavalle ja matkaa ulkovessaan niin hätä keinot keksii... mutta kun mitään kiirettä ei siis kuulemma ollut ja sisävessakin huoneessa oli niin myönnettäköön ,että tuo Tapsan temppu oli suoraansanottuna hävytön. Toivottavsti oli ainoa kerta kun noin teki.
Jospa siellä vessassa oli just joku muusikko käynyt rutistamassa sellaisen ulosteen, ettei sinne vessaan hajun vuoksi yksinkertaisesti pystynyt menemään. Siksi piti kusta lavuaariin.
- jee
Justiinax kirjoitti:
Jospa siellä vessassa oli just joku muusikko käynyt rutistamassa sellaisen ulosteen, ettei sinne vessaan hajun vuoksi yksinkertaisesti pystynyt menemään. Siksi piti kusta lavuaariin.
vaikutat oikein fiksulta ihmiseltä noine kommentteinesi. sun perheessä ilmeisesti ihan normaalia kusta lavuaariin jos veskissä ei edellisen käyttäjän jäljiltä leijaile ruusun tuoksu. jos on kakkoshätä niin siinä saattaa tosin mennä putket tukkoon.
- meitsi*
jee kirjoitti:
vaikutat oikein fiksulta ihmiseltä noine kommentteinesi. sun perheessä ilmeisesti ihan normaalia kusta lavuaariin jos veskissä ei edellisen käyttäjän jäljiltä leijaile ruusun tuoksu. jos on kakkoshätä niin siinä saattaa tosin mennä putket tukkoon.
HIH! Mainio ja naseva vastaus nim.merk."Jee"! :D
Mä olen kans sitä mieltä, että esim.lavuaariin kusemista ei voi millään selittää eikä puolustella. Ei kukaan varmasti kotonaankaan sinne kuse. jee kirjoitti:
No niin...antaas olla nyt taas. Ei mun perheessä ole tapana kusta (saatika paskoa) lavuaariin. Mietin vaan, että täytyy olla joku selitys , että mksi Tapsa siihen lavuaariin kusi , eikä mennyt vessaan.
Kyllähän sitä muutkin artistit ja muusikot varmasti pölhöilee siellä takahuoneessa välillä.hyi kirjoitti:
Vettä se nyt vaan oli mitä se siihen sylki.Kyllä mä tiedän yhdenkin artistin joka on OKSENTANUT lavalle ja vieläpä kaksi kertaa ja samaan kohtaan.
- on löytynyt
Justiinax kirjoitti:
No niin...antaas olla nyt taas. Ei mun perheessä ole tapana kusta (saatika paskoa) lavuaariin. Mietin vaan, että täytyy olla joku selitys , että mksi Tapsa siihen lavuaariin kusi , eikä mennyt vessaan.
Kyllähän sitä muutkin artistit ja muusikot varmasti pölhöilee siellä takahuoneessa välillä.Sille ei enää päähän mahtunut enempää niin varmuudeksi piti kusta siihen mikä oli lähinnä, ettei olis tullut korvista ulos.
- Reinikainen
on löytynyt kirjoitti:
Sille ei enää päähän mahtunut enempää niin varmuudeksi piti kusta siihen mikä oli lähinnä, ettei olis tullut korvista ulos.
Aika paha sivallus ! Kyllä nyt meni herne nenään yhdeltä jos toiseltakin fanilta.
- Amppari
on löytynyt kirjoitti:
Sille ei enää päähän mahtunut enempää niin varmuudeksi piti kusta siihen mikä oli lähinnä, ettei olis tullut korvista ulos.
Mahdat olla ylpeä noin "fiksusta" kommentistasi ?
- Kikka
on löytynyt kirjoitti:
Pahansuopaa panettelua . Tapsa on PARAS!
- näin?
Justiinax kirjoitti:
Vettä se nyt vaan oli mitä se siihen sylki.Kyllä mä tiedän yhdenkin artistin joka on OKSENTANUT lavalle ja vieläpä kaksi kertaa ja samaan kohtaan.
Nähdessään sinut?
- HÖH?
Ihastuta EI MIKÄÄN!!
Vihastuttaa ylimielinen käytös,huono vaatemaku/ylipaino,turmamaisuus (istuttanut hiuksia,käyttää meikkiä),naisten aliarvioiminen ja typerät homovitsit,Tapsa on myös HUONO ISÄ joka rohkaisee alaikäistä tytärtään näyttelemään itseään sotamaalattuna!- PÖH!
Tapsassa ihastuttaa lähes kaikki, paitsi käytös on joskus vähemmän ihastuttavaa.
Tapsa on tyylikäs, osaa pukeutua ( ei pukeudu mauttomasti eikä yliampuvasti, kuten esim. Danny ) ja Tapsa on charmantti, karismaattinen ja MIEHEKÄS!
Hiustenistutus- jutuista en tiedä mitään, mutta kyllä monet esiintyjät meikkaavat. Siis myös miehet.
En ole myöskään naisten aliarvioimista Tapsan käytöksessä huomannut ja homovitsit... no joo... niitähän miehet nyt ai kertoilevat, kuten jotain muitakin kaksmielisyyksiä välillä.
Tapsa on hyvä isä. Enkä usko , että se on mikään Tapsan idea ,että tytär käyttää aika vahvaa meikkiä. - ...just
PÖH! kirjoitti:
Tapsassa ihastuttaa lähes kaikki, paitsi käytös on joskus vähemmän ihastuttavaa.
Tapsa on tyylikäs, osaa pukeutua ( ei pukeudu mauttomasti eikä yliampuvasti, kuten esim. Danny ) ja Tapsa on charmantti, karismaattinen ja MIEHEKÄS!
Hiustenistutus- jutuista en tiedä mitään, mutta kyllä monet esiintyjät meikkaavat. Siis myös miehet.
En ole myöskään naisten aliarvioimista Tapsan käytöksessä huomannut ja homovitsit... no joo... niitähän miehet nyt ai kertoilevat, kuten jotain muitakin kaksmielisyyksiä välillä.
Tapsa on hyvä isä. Enkä usko , että se on mikään Tapsan idea ,että tytär käyttää aika vahvaa meikkiä.Tuo viimeinen lauseesi oli malliesimerkki siitä miten fanit katselee Tapsukkaa vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei se voi olla Tapsukan syytä, ei niin mikään. Eikös se sitten olekaan osallistunut kasvatukseen, vaan jättänyt muijalleen sen homman? Tuskin ihailtava piirre ihmisessä...
- Angalica1
Tosi voimakkaasti se Madeleine näyttää meikkaavan, mitä siitä olen jotain kuvia nähnyt. Sellanen raikkaampi ja hillitympi meikki olisi noin nuorelle tytölle sopivampi. Olisi enemmän ikäisensä näköinenkin.
Itse en 15- vuotiaana meikannut juuri lainkaan, paitsi ehkä johonkin juhliin. Omat vanhempani eivät varmaankaan olisi sen ikäisen tyttärensä kovin räikeää meikkaamista hyvällä katsoneetkaan, mutta jokainen taplaa tylillään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613