Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

antti tuisku

eve!

antti tuisku siis "kopioi" dingolta levottoman tuhkimon ihanan kosketin osuuden..
monia kantoja itselläni tavallaan voisin puolustaa anttia koska onhan se kiva jos antti dingosta tykkää
,mutta tavallaan ottaahan se jostakin kun tuollainen pikku tyttöjen päiväunenkohde ottaa palan dingon "sielua"(itsekin kuulun nuihin teineihin heheh...mut kypsempää musiikkia silti)no onhan se kuitenkin sit
tavallaan dingolle hyvä asia koska on ne siitä vi**sti rahaakin saaneet mutta miksi ýrittääkö antti sit olla joku uusi suomen sexy symbooli..no nou hätä ei tuu onnistuu.. dingo on dingo ja sitä on antin turha jäljetellä otin asian puheeksi koska kun kuulen tuon kyseisen antin jäljitelmän kiehuu sisälläni viha pilaa päivän jostain kumman syystä...!!!!!!!!

8

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaa ite tehdä

      biisejään,kyllä ne tekee ihan joku muu,antti vaan laulaa.Eikös noil idols tyypeillä ainakin siin ohjelmas puhuttiin et kappaleet tulee levy yhtiön kautta vai miten hitos se meni.Mut antti ei oo kyl tehny biisin biisiä.

    • !!!

      Mm. Madonna on ottanut Abbalta pätkän Hung Up-biisiin! Ja moni muu ulkomaalainen on ottanu jotain sellasia juttuja omiin biiseihin, jotka on joku muu tehny tunnetuksi ja joista se alkuperäinen tunnetaan... En nyt vaan saa millään päähäni, mut joku poikapoppoo ainakin!

      Ja onhan niitä nyt varmasti Suomessakin ollu. Musta vaan kohteliaisuus Dingoa kohtaan, jos joku lainaa heidän juttujaan, kunhan vaan tekee sen hyvällä maulla! Ja kuvalla, jos siihen lupaa tarvitaan! Ja Tuiskukin aivan eri luokkaa kaiken suhteen, kuin Dingo, ni hienoohan se on!!

      Ja kyl toi Tuisku vaan taitaa olla enemmän teinareiden seksisymboli, ku Dingon pojat:) Taitaa olla enemmän Dingo jo hiukka kypsempään ikään päässeiden naisten makuun...

      • eve!

        jännää vaan kun itsekkin jonkun luokittelun mukaan kuulun nuihin joiden "pitäisi" fanittaa antti tuiskua...
        ja pah nuoriikä.. so what,
        eve on paljon seksikkäämpi moneltakin taholta kuin joku antti tuisku..eve sentään leikkaa partaa ja antti puristaa finnejä ennen keikkaa huomaakos joku eron sellainen vuosikymmen ja kokemus..ja onhan nuita kopioita se on totta..


      • !!!
        eve! kirjoitti:

        jännää vaan kun itsekkin jonkun luokittelun mukaan kuulun nuihin joiden "pitäisi" fanittaa antti tuiskua...
        ja pah nuoriikä.. so what,
        eve on paljon seksikkäämpi moneltakin taholta kuin joku antti tuisku..eve sentään leikkaa partaa ja antti puristaa finnejä ennen keikkaa huomaakos joku eron sellainen vuosikymmen ja kokemus..ja onhan nuita kopioita se on totta..

        Eve on kyl tosi hot... Tosi timmis kuosis ja mies isolla ÄMMÄLLÄ! Mut on musta Tuiskussaki jotain kivaa... No murre ny ainaki:) Ja kylhän hänessäki silmä lepää, mut vain hetkittäin... Evee kyl kattelis vaiks kui kaua!


    • olin Dingo

      fani n.20 vuotta sitten,ihan yli-fanaattinen.Oli levyt,kasetit,sama tukkamalli poikien kanssa,huivit,käsirenkaat,keikoilla juostiin ym.Harmittaa kun tuli levyt ja kasetit jonnekin hukattua/hävitettyä.Nyt olen niitä uudestaan alkanu etsiä cd-levyjen muodossa,muutama on löytyny,kaikkia en ole vielä löytäny,kovasti olen kauppoja kierrelly.
      Itse jäin Tuiskun Anttiin ihan koukkuun jo Idolsin aikoihin.Kovasti olen keikoilla juossu,kaikki levyt ja sinkut löytyy.Dingo oli aikoinaan bändi,josta tykkäsi niin äidit kuin tyttäretkin,Antti on tän ajan artisti,ja paljon kierrelleenä keikoilla näkee kyllä kaiken ikäistä porukkaa.Tykkään Antista älyttömästi,uudet levyt on mahtavat."Levoton" on erittäin onnistunut,Neuman on ollut biisiin erittäin tyytyväinen.Tässä biisissä on Antin tekemät sanat.Pikkuhiljaa Anttikin on osallistunut enemmän ja enemmän sanoitus ja sävellystyöhön.
      Muutama viikko sitten kävin Dingon akustisella keikalla,oli ihan huippua.

      • hemmetinanttituisku

        MIKSET HALUAAAAAAAAAAAAAA OLLA ENÄÄ DINGO VAAN HALUAT OLLA ANTTTTTTIIII TUISKU ??????!"½½½½½½½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111


    • silläeioo

      siis neumann on paras½! autiotalo on ihan best!!!

    • vai niin...

      Vaikka itsekin olin silloin nuorena todella raaka Dingo-fani ja miksei vieläkin,niin ei mua todellakaan kiehuta Antin lainaus kyseisestä biisistä.

      Ei se mun mielestä edes kovin paljoa kuulosta siltä.

      Onhan Madonnakin käyttänyt Abbaa...

      Täytyy kyllä sanoa,että Dingon jälkeen mikään bändi tahi artisti ei ole saanut mua käymään niin kuumana kuin tällä hetkellä Antti Tuisku.

      Näin se vain on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe