Olen jo pitemmän aikaan harkinnut esinahan poistoa.
Haluaisin tietää naisten mielipiteitä siitä onko ympärileikattu penis vai normaali kauniimpi? Tunteeko eron yndynnässä?
Toivoisin myös kommentteja miehiltä joille ko. toimenpide on tehty. Kauanko paraneminen kesti? Onko naisten suhtautuminen muuttunut? Miten nyt itsetyydytys?
Ympärileikkaus
11
2862
Vastaukset
- mies(20v)
Oma mielipiteeni kyseisestä operaatiosta on ettei kannata, jos ei ole esim. tiukka esinahka.
Perusteluksi, tunto terskassa heikkenee, joillakin enemmän.. joillakin vähemmän. Ja jos harrastaa itsetyydytystä, useimpien on käytettävä liukasteita.. esarin kanssa on helpompi tyydyttää itseään ;) - Nainen
Mä olen naisena sitä mieltä, että vielä kun Suomessa ei ole kamalaa Ympärileikkaus buumia, niin pidä se ihana lerppana siinä! :) Ku jenkeissäkin on joka toinen mennyt leikkelemään itsensä, niin jotenkin... En mä oikein tiedä. Suomalaiset naiset pitävät luomuista. Tai ainakin mä. :) Suomalaiset pippelit on suloisia!!!
- einar
Kyllä luomu on paras. Tosi juttuhan se on ,jos mulkun pää aina on hankauksessa, niin siihen kasvaa paksumpi nahka. Onhan kalastajilla naamassa paksumpi nahka kun paljon ovat ulkosalla!
Tiedän niitä ,jotka katuvat leikkaamista.
Minä nautin rakastelemisesta omalla luomukepilläni. Puhtaus on tietenkin tärkeä! Ihanaa, nahka vaan taakse ja tuntuu hyvältä. Vaimo aina vetää sitä välistä taakse kireälle rakastellessamme. Emme käytä kumia koska olemme uskollinen vakiopari.
- minä
mut on ympärileikattu liian kireän esinahan takia noin 10vuotta sitten. nyt olen 21v.
No ei se paraneminen muistaakseni hirveän kauaa kestänyt, oisko ollu muutaman viikon..
Sen muistan että silloin alussa terska oli tosi arka esim. vaatteiden hankaukselle mutta se meni ohi todellan nopeasti. Itsetyydytyksessä ei ole mitään ongelmia, hyvin pelaa värkit!
Mietin vaan että miksi haluat leikata esinahkasi pois?? liian kireä?? Mielestäni on aika turhaa mennä poistamaan esinahkaa jos ei mitään "lääketieteellistä" syytä ole, sama vehje se on leikkauksen jälkeenkin. Ehkä vain vähän erinäköinen. - Kiia-82
Ympärileikattu on mielestäni paljon kauniimpi.
Hygienian puolestakin on melkeinpä parempi, jos on leikattu.
Eroja on aina siinä, miltä yhdynnässä tuntuu. Omalle kohdalleni on jostain syystä aina osunut vain ympärileikattuja miehiä, ja jokainen kerta on ollut erilainen. Luultavasti en osaisi samalla tavalla käsitelläkään luomuvehjettä :)
Nykyinen poikaystäväni leikkautti omansa terveyssyistä noin vuosi sitten, ja sanoo, että varsinkin suuseksi tuntuu nyt paremmalta kuin koskaan. Mutta riippuuhan se varmaan ihmisestä itsestään, että miltä tuntuu.
Ympärileikkaus on siis mielestäni pelkästään hyvä juttu. - Kokemus
Ensinnäkin herättää hieman kysymystä, miksi haluat leiikkauttaa
sen pois, kun kertomuksesi perusteella ei ole lääketieteellistä
perustetta.
Suomessa leikataan pääasiassa vain kireän esinahan vuoksi,
ja sinulla ei siitä ole kai kysymys.
Omasta kokemukesta voin sanoa, että leikkauksesta
on ollut vain hyvää sanottavaa.
Tottakai terska ei ole samanlainen ja yhtä herkkä,
mutta seksissä sitten onkin samalla kestävämpi, eikä
ole pelkoa ennanaikaisesta laukeamisesta.
En tiedä mistä johtuu, mutta naiset joiden kanssa
olen ollut pitävät suunnattomasti leikatusta mallista,
joten olen siinä suhteessa Kiian kanssa samaa mieltä.
En tiedä, miksi tuppikulli ei sitten niin kiinnosta.
Suomessa on leikattuja n. 1-2 % miehistä.- MissShemale
Itse pidän enemmän esinahallisesta versioista. Siinä on ikään kuin enemmän. Saahan esimerkiksi esinahallisen peniksen näyttämään leikatulta vetämällä esinahan taakse. Sen sijaan ympärileikattua ei saa näyttämään esinahalliselta.
Minusta ainakin penis on hyvin kaunis ja kiihottava silloin, kun se on erektiossa ja esinahan on vetänyt puoliväliin terskaa. Lupaus jostain ihanasta!
- Sipuli
En tiedä poikkeeko aiheesta, mut anyway mut on siunattu loistavalla "puolisipulilla" eli
levossa näkyy terskasta puolet, jäykkänä näyttää porskifilmi-dikilt. Naisilta on tullut pelkästään positiivista kommenttia niin esteettisyydestä kuin hygieniastakin. Voihan ympärileikkauksessakin "ottaa vaan hiukan pois", eikö? Mut eiks luomua joudu aikas tiuhaan pesee jossei haluu olla muumilaakson haisuli....- MM
Mulla on samanlainen, levossakin terskan pää on paljaana. Jäykkänä esinahka ei pysy terskan päällä.
- kullakin
Kävin itse leikkauttamassa nahan pois yksityislääkärillä.Pikku poliklininen juttu ja muutama tikki.Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen.Noin vuosi ennen napsimista tein itse yhden pikku leikkauksen.Se nahkapoimu joka on terskan alapinnasta kiinni varteen (frenulum) oli mulla joskus kipeä reippaan runkkaussession jälkeen.Päätinkin sitten kerran napsaista sen poikki partakoneenterällä.Vertakaan ei tullu kuin ehkä yksi pisara.Nahkapoimun päät vetäytyy tasaiseksi,eikä edes huomaa,että on sellaista koskaan ollutkaan.Poimun poikkaisu suorastaan vapautti terskan.Terska ei enää ollut kumarassa poimun vetämänä vaan sai nyt vapaasti kurottua eteenpäin.Tämän seurauksena pituuttakin tuli hieman lisää.Ja käteen vetokin tuntu ihan toisenlaiselta.Yleensä ympärileikkauksessa tämä poimu poikkaistaan myös samalla pois häiritsemästä.Voisit kokeilla tätä ensin.Itse käytin nopeaan puudutukseen apteekista saatavaa kylmäsuihketta.Itse sekunnin kestävä operaatio ei tuntunut lainkaan.Vielä ympärileikkauksen puolesta sanoisin,että kun leikatun tiukkanahkaisen kullin työntää pilluun niin penishän liikkuu siellä koko pituudeltaan.Löysänahkaista munaa työnnellessä taas nahka emättimen suulla pysyy paikallaan terskan kurkkiessa vain edestakas emättimen sisällä.Tässäkin mielessä leikattu peli on tunnokkaampi molemmille osapuolille.Ja onhan se kauniskin.Sitäpaitsi masturbointini leikkauksen jälkeen vaan monipuolistui.Itse en puhuisi tuntoaistin heikkenemisestä vaan kipukynnyksen nousemisesta.Leikatun peniksen voi työntää melkein vaikka mihin materiaaliin ilman että se sattuisi.Variaatioita on lukemattomia.Sitten vielä leikkaustavasta riippuen esinahan sisäpuolinen pinta voidaan saada erektiossa olevassa peniksessä jatkumaan vartta pitkin terskasta alaspäin.Näinollen tuntoherkkä alue on esim. masturboidessa normaalia suuremmalla alueella.Ja mikäs on liukuvoiteen kanssa liukastella.Kaikki nahallisetkin sen tietää,että sehän tuntuu erittäin miellyttävältä.Ja onnistuu se runkkaaminen kuiviltaankin vallan mainiosti.Viittaan taas kipukynnyksen nousuun.Löysä nyrkkiote tekee niin hyvää terskan alapinnassa.Ja.Olen muuten huomannut,että ympärileikkauksen kiivaimmat vastustajat löytyvät aina leikkaamattomien joukosta.Eihän ne edes TIEDÄ millaista on olla leikattu ja mitä etuja se suo.Olen aina ihmetellyt tätä.Voit kysyä multa lisää [email protected]
- jusu
jooo..hyvä topiicci,hienoo että jollaki on asiantuntevaa juttua..voi tosissaan alkaa miettii sitä että ottaako sen leikkauksen...oon itse uskonnollinen eikä minulla oo mitään sitä vastaan mitä ihminen tekee itselleen kunhan ei satuta muita..ja tossa jutussa kyllä vesitit kaikki pelot...mutta paljonko se hoito maksaa..onko hinnoissa eroja??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912650On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522597Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732559Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä782467Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421966Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu611921Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1391839Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291382Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko301351Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171206