Joonas!

Huippu hauskuutusta!

Kylläpä osasi Joonas show vetää eilen oikeasta narusta! Olivat tajunneet että tämä Janin julkisuudessa ruikuttaminen oli vaan huomionkipeyttä ja sympatian hakua. Josko sillä sais porukkaa enemmän keikoille ja levyn ostoon. Joonaksella oli ohjelmassa sellainen pahvitaulu jossa oli Janin mukiloidut kasvot, tekstinä kuvalle oli jotain että " Tulkaa pliis mun keikoille, nyt kun mut on hakattu".Hän näytti sen ja jatkoi vitsailua aiheesta Sedu koskisen kanssa. Voi elämä että sai nauraa kippurassa. Loistavaa! Kerranki joku on nähnyt tän tilanteen ja Janin huomionkipeyden koomisen puolen!

8

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ha ha haa...sitä saa mitä tilaa...

      • KUMMASTUNUT

        Miten voitte olla noin ilkeitä! Miettikää, että itse olisitte olleet nyrkin kohteena, eikä kukaan olis tullut apuun! Nyt tämä herrasmiehen ele on käännetty Jania vastaan! Todella kummallista! Lienettekö luonnevikaisia?


      • taas ja uudestaan
        KUMMASTUNUT kirjoitti:

        Miten voitte olla noin ilkeitä! Miettikää, että itse olisitte olleet nyrkin kohteena, eikä kukaan olis tullut apuun! Nyt tämä herrasmiehen ele on käännetty Jania vastaan! Todella kummallista! Lienettekö luonnevikaisia?

        Missä kohtaa herra oli herrasmies? Silloin ku kuvasi kamerallaan vieressä ku toista hakattiin...?


      • ...
        taas ja uudestaan kirjoitti:

        Missä kohtaa herra oli herrasmies? Silloin ku kuvasi kamerallaan vieressä ku toista hakattiin...?

        ei munkaan mielestä ole mitenkään sankarillinen teko, että videokuvaa tappelua, ja sitten kun saa itse turpaansa (ihan taatusti ketä tahansa ärsyttäisi entisestään, jos viereen tultais kuvaamaan), soitellaan lehdille, ja itketään, että "kukaan ei auttanut".


      • kuultua
        KUMMASTUNUT kirjoitti:

        Miten voitte olla noin ilkeitä! Miettikää, että itse olisitte olleet nyrkin kohteena, eikä kukaan olis tullut apuun! Nyt tämä herrasmiehen ele on käännetty Jania vastaan! Todella kummallista! Lienettekö luonnevikaisia?

        olipa mielenkiintoinen kommentti eräältä fysioterapeutti opiskelijalta eilen yhdessä päihderiippuvuus-seminaarissa.
        Luennoitsija nosti esiin juovuksissa tehtyjä asioita, joista ei selvänä muista mitään tai ne ovat muuttuneet mielessä itselle suotuisaksi. "Näistä saamme lukea selvimmin lehtien palstoilla, jonne julkisuuden henkilöt päätyvät selittelemään".
        Tämä opiskelija sitten kommentoi siihen ääneen että "kuten Jani Wickholm Raahessa pari viikkoa sitten. Meitä oli useita saman vuosikurssin opiskelijoita näkemässä tilanteen, ja kuinka seuraavalla viikolla lehtiin päätynyt marttyyritarina oli muuntunut alkuperäisestä aivan toiseksi. Mutta olihan Jani humalassa, ja jos toista humalaista solvaa niin tappeluhan siitä tulee.Jälkeenpäin näille kommenteille on naurettu pitkin maakuntaa".

        Raahessa ei taideta pitää valehtelijoista?


      • ymmärtänyt
        KUMMASTUNUT kirjoitti:

        Miten voitte olla noin ilkeitä! Miettikää, että itse olisitte olleet nyrkin kohteena, eikä kukaan olis tullut apuun! Nyt tämä herrasmiehen ele on käännetty Jania vastaan! Todella kummallista! Lienettekö luonnevikaisia?

        kysehän ei olekkaan tästä herrasmiehen eleestä vaan siitä julkisuuden hakuisuudesta hinnalla millä hyvänsä.Näyttää olevan sama millä tavalla palstatilaa hankkii...


      • Juupatijuup
        ymmärtänyt kirjoitti:

        kysehän ei olekkaan tästä herrasmiehen eleestä vaan siitä julkisuuden hakuisuudesta hinnalla millä hyvänsä.Näyttää olevan sama millä tavalla palstatilaa hankkii...

        Jani on varmaan näiden valheidensa jälkeen tosi tervetullut Raaheen keikalle?


      • Pokka pitää
        kuultua kirjoitti:

        olipa mielenkiintoinen kommentti eräältä fysioterapeutti opiskelijalta eilen yhdessä päihderiippuvuus-seminaarissa.
        Luennoitsija nosti esiin juovuksissa tehtyjä asioita, joista ei selvänä muista mitään tai ne ovat muuttuneet mielessä itselle suotuisaksi. "Näistä saamme lukea selvimmin lehtien palstoilla, jonne julkisuuden henkilöt päätyvät selittelemään".
        Tämä opiskelija sitten kommentoi siihen ääneen että "kuten Jani Wickholm Raahessa pari viikkoa sitten. Meitä oli useita saman vuosikurssin opiskelijoita näkemässä tilanteen, ja kuinka seuraavalla viikolla lehtiin päätynyt marttyyritarina oli muuntunut alkuperäisestä aivan toiseksi. Mutta olihan Jani humalassa, ja jos toista humalaista solvaa niin tappeluhan siitä tulee.Jälkeenpäin näille kommenteille on naurettu pitkin maakuntaa".

        Raahessa ei taideta pitää valehtelijoista?

        Miten tällä hepulla pokka pitää valehdella sankaritarinoita vaikka paikalla oli muutakin porukkaa näkemässä miten asiat oikeasti meni! Kuinkahan paljon tää mies on muuten huijannut ihmisiä? Varmaan aika paljon?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe