Pahat pojat!!

Nasu

Pahoissa pojissa on koiranhakkaamiskohtaus. Se on tehty oikeasti. Ennakkonäytöksessä Loiri sanoi, että vieläkin näkee painajaisia ja katuu asiaa!! Miten tälläinen on mahdollista Suomessa??!Miksei lehdet kirjoita??

26

5979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halli

      Tämäkin vielä. Vastenmieliseltä tapaukselta koko elokuva oli jo ennen tätäkin tietoa vaikuttanut.

      • j.i

        Omasta mielestäni koko leffa pitäisi vetää pois teattereista jo pelkästään rikollisen tarinansa vuoksi. Kohta kuulemma ja näemmä kuinka 15 v pojat varastvat huoltsikan ja räjäyttää koko paikan että vetää mopolla kylmäaseman rahalokeron irti... Ja siinä onkin seuraava SUOMALAINEN menestystarina valmiina.

        Jospa me hakkaisimme sen koiran hakkaajan..miltä se sitten tuntuisi...ei kovin kivalta, mutta se ei olisi oikein kenenkään puolelta, joten moiset puheet voidaan unohtaa. Tekisi mieli haastaa oikeuteen kyseiset piskinhakkaajat. Ihme jos sitä ei vielä ole tehty?

        Pahat pojat on paskaa! Oksettaa koko typerä juoni! Lupaan että en ikinä katso sitä...pelkästään Jasperi mikälien takia, oksettava änkyttäjä. Huom! Tässä minun mielipiteeni.

        http://filmnet.cjb.net


    • yan-yan

      Yhyy..Yhyy..koiria ei saa hakata!!

    • mie

      ei kai ny sentään? kerros vähä tarkempaa... mä oon nähny leffan, ja se oli tosi hyvä, mut pidin silmii kii se karsee koirakohtaukse aja=(

    • Jönne

      Sen siitä saa kun ei ole käytössä täällä takapajulassa edes kunnon tietokonegrafiikkaa jolla voisi luoda aikaan digitaalisen koiran jonka voisi sitten vaikka räjäyttää hakkaamisen jälkeen. Näin ainakin Amerikoissa =)

      • ...

        PARAS LEFFA!!! ja sitä koiraa ei muuten oikeesti hakattu jos sitä luulette mutta luulkaa niin jos haluatte


      • .......
        ... kirjoitti:

        PARAS LEFFA!!! ja sitä koiraa ei muuten oikeesti hakattu jos sitä luulette mutta luulkaa niin jos haluatte

        Sitä koiraa ei ehkä hakattu oikeesti, mutta oikee koira se oli! Usko vaan pois! Se otettiin kiinni siihen hemmetin silmukkaan ja sit ammuttiin ja sitten hakattin.


      • mie
        ....... kirjoitti:

        Sitä koiraa ei ehkä hakattu oikeesti, mutta oikee koira se oli! Usko vaan pois! Se otettiin kiinni siihen hemmetin silmukkaan ja sit ammuttiin ja sitten hakattin.

        ..mistä tiedät sen?


      • .....
        mie kirjoitti:

        ..mistä tiedät sen?

        Ei tapettu koiraaa oikeesti


    • ..... =(

      Musta leffa ilo ihan sairaan hyvä.
      Tosin en tykänny yhtää kuse koira hakattii..
      Ja on aika karuu/ perseest jos se todellakin hakattiin oikeesti..

      • ................

        Ei sitä koiraa hakattu oikeesti edelleenkään


      • WaZaRDi

        Ei varmaan hakattu... en mä ees ois voinu päätellä noin... ei vesa-matti loiri oo mikää paha ihminen ja eläinrääkkääjä...


      • Poikkihuilu

        Johan Loiri Ulvovassa myllärissä ampui jousipyssyllä häntä jahdanneet poliisikoirat ja söi ne. Melkoinen sadisti tuo "Turhapuro".


    • Pellakai

      Ei sitä koiraa tietenkään oikeasti ole hakattu ja tapettu!!! Siitähän olisivat jo filmin tekijät joutuneet oikeuteen eläinrääkkäyksestä!!! Jos koiran ottaa silmukkaan, niin ei se siitä vahingoitu ja muusiikilla ja muilla efekteillä kohtauksesta saadaan kaameampi. Eihän leffassa näytetty kuin Vesku alhaalta päin kuvattuna ja välillä verinen kapula tuli esiin... Nii!!

      Mutta suosittelen kaikille elokuvaa. Mielestäni Vesa-Matti Loiri on paras suomalainen elokuvanäyttelijä, hänen roolisuorituksensa oli AIVAN mahtava!!! Ja veljekset oli tosi seksyjä!!!
      Ja jos joku ei pidä Jasperista, niin sen takia on turha jättää elokuva katsomatta.

      Suomessa on muutenkin leffojen laatu parantunut todella paljon. PAHAT POJAT oli parempi kuin odotin!!! :)

      • Kuka oli pirjo?

        Niin kuka oli tää Pirjo, joka esitteli rintavarustustaan?


    • LUKEKAA LEHTIÄ!

      LUKEKAA LEHTIÄ! Vesa-Matti Loiri kertoo lehdissä seuraavalla tavalla:
      "Se koiran tappo-kohtaus oli itsellekkein raskas ja järkyttävä kokemus..."
      Koira tapettiin ihan oikeasti. Siitä on turhaa enään kiistellä!

      • Muru

        No voi kauhistus...siis sie ihan kympillä taidat uskoa jotain seiskan juttuja häh?
        Siis vaikka siinä tollanen kommentti onkin, niin ei se sitä tarkoita, et se koira olisi oikeasti tapettu! Ei sellasta tehhä Suomessa!!Ja varsinkaan jonkun leffan takia...
        Ehkäpä Vesku tarkotti, et siinä leffassa se kohtaus näyttää niin karulta, niin se siksi on raskas kohtaus, kun näkee siinä itsensä "tekemässä" jotain sellaista, mitä ei todellakaan tavallisesti tekisi! Hänhän itse sanoo juuri kyseisessä jutussa, että häntä tympäsee, että hänet heti samaistetaan rooliinsa, kuten täällä olevat ihmiset nyt ovat tehneet.
        Typerää edes tollasta kuvitella, et koira oikeasti tapettaisi leffan takia...huh huh ihmiset hyvät.


      • Pellakai
        Muru kirjoitti:

        No voi kauhistus...siis sie ihan kympillä taidat uskoa jotain seiskan juttuja häh?
        Siis vaikka siinä tollanen kommentti onkin, niin ei se sitä tarkoita, et se koira olisi oikeasti tapettu! Ei sellasta tehhä Suomessa!!Ja varsinkaan jonkun leffan takia...
        Ehkäpä Vesku tarkotti, et siinä leffassa se kohtaus näyttää niin karulta, niin se siksi on raskas kohtaus, kun näkee siinä itsensä "tekemässä" jotain sellaista, mitä ei todellakaan tavallisesti tekisi! Hänhän itse sanoo juuri kyseisessä jutussa, että häntä tympäsee, että hänet heti samaistetaan rooliinsa, kuten täällä olevat ihmiset nyt ovat tehneet.
        Typerää edes tollasta kuvitella, et koira oikeasti tapettaisi leffan takia...huh huh ihmiset hyvät.

        Eli NII JUST!!! Ja Vesa-Matti Loiri on aivan fantsu.. :)


      • Just joo...
        Muru kirjoitti:

        No voi kauhistus...siis sie ihan kympillä taidat uskoa jotain seiskan juttuja häh?
        Siis vaikka siinä tollanen kommentti onkin, niin ei se sitä tarkoita, et se koira olisi oikeasti tapettu! Ei sellasta tehhä Suomessa!!Ja varsinkaan jonkun leffan takia...
        Ehkäpä Vesku tarkotti, et siinä leffassa se kohtaus näyttää niin karulta, niin se siksi on raskas kohtaus, kun näkee siinä itsensä "tekemässä" jotain sellaista, mitä ei todellakaan tavallisesti tekisi! Hänhän itse sanoo juuri kyseisessä jutussa, että häntä tympäsee, että hänet heti samaistetaan rooliinsa, kuten täällä olevat ihmiset nyt ovat tehneet.
        Typerää edes tollasta kuvitella, et koira oikeasti tapettaisi leffan takia...huh huh ihmiset hyvät.

        "Siis sie taijat ihan kympillä uskoo seiskan juttuja..." En lukenut sitä juttua, että se olisi oikeesti tapettu VAAN seiskasta...
        Mä tosiaan toivon ettei sitä koiraa tapettu oikeesti. Sitä et tiedä sinä, enkä minä. Ainoastaan sen tietää vaan elokuvan tekijät ja Vesku...
        Sorry, mä tosissaan haluun uskoa, ettei sitä tapettu. Mä katsoin tota kohtausta silmät kosteina. Mulla on itselläkin koira ja se olis maailman loppu jos se tapettais....


      • ...
        Muru kirjoitti:

        No voi kauhistus...siis sie ihan kympillä taidat uskoa jotain seiskan juttuja häh?
        Siis vaikka siinä tollanen kommentti onkin, niin ei se sitä tarkoita, et se koira olisi oikeasti tapettu! Ei sellasta tehhä Suomessa!!Ja varsinkaan jonkun leffan takia...
        Ehkäpä Vesku tarkotti, et siinä leffassa se kohtaus näyttää niin karulta, niin se siksi on raskas kohtaus, kun näkee siinä itsensä "tekemässä" jotain sellaista, mitä ei todellakaan tavallisesti tekisi! Hänhän itse sanoo juuri kyseisessä jutussa, että häntä tympäsee, että hänet heti samaistetaan rooliinsa, kuten täällä olevat ihmiset nyt ovat tehneet.
        Typerää edes tollasta kuvitella, et koira oikeasti tapettaisi leffan takia...huh huh ihmiset hyvät.

        En lukenu sitä vaan seiskasta vaan monista muistaki lehdistä.
        Katsoin tota kohtausta silmät kosteina...
        Mä alan jo uskoa ettei sitä tapettu oikeesti.
        Sitä et tiedä sä, enkä mä vaan elokuvan tekijät ja Vesku itse....


    • R

      ...sitä huomaa tosiaan että elokuvan ikäraja on 11. Teinit eivät tunnu erottavan elokuvaa, surkeaakaan sellaista, todellisuudesta.

    • Yks ja sama...

      Sori kaikille. Mä oon väittänyt, että koira tapettiin oikeasti, mutta jos ootte lukenut uuden seiskan niin huomaatte miksi muutin mieleni... ;)
      Vastaatkaa PLEASE!

      • .......

        kertoo..........


      • dasfasfd

        homo


    • kuullutt

      Tosielämässä, johon leffa perustuu, koira kuulemma tapettiin jollakin pahemmalla tavalla. En tiedä miten. Tieto on peräisin jostain haastattelusta, en muista enää oliko se ohjaaja vai kuka joka tämän kertoi.

    • seyhteinenasia

      Vesa-Matti Loirin Uunolla ja Jokke-papalla on yhteistä se, että molemmissa rooleissa hän varastaa show'n.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe